Waar en hoeveel?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
Eindelijk de triggers kunnen bestellen!
[ afbeelding ]
Bij hmv.com. Je moet wel een creditcard hebben en ze zijn niet goedkoop (16 euro incl verzenden voor 4 triggers). Maar ik heb het er voor overquote:
Ik wist dat je die ging postenquote:
Ik vind dat mensen maar liggen bokken over de ergonomie van de PS controller -tvpquote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
Dat mensen problemen met de triggers hebbenheb deze dingen al een langs zien komen,
vraag me af of het nou zo veel voordeel oplevert
Het gaat niet om voordeel opleveren. Ik vind de triggers van de PS3 controller gewoon niet prettig, vooral bij racegames. En iedereen die deze opzet-triggers gekocht heeft is er zeer enthousiast over.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
Dat mensen problemen met de triggers hebbenheb deze dingen al een langs zien komen,
vraag me af of het nou zo veel voordeel oplevert
Je bent niet de enigequote:Op maandag 19 mei 2008 10:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik de L2 en R2 knoppen onbewust een klein beetje ingedrukt houd.
Hij heeft engels inderdaad goed onder de kniequote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2: Sony Gamers' Day 08: Story and Gameplay
Hij praat ook bijna niet met een accent. Netjes hoor!
gebruik dan ook de koppeling tussen je bank en paypalquote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
Dat probleem heb ik helemaal niet. Ik koop gewoon iets met paypal en pp schrijft het een week later automatisch van mijn bankrekening af. Dat hele gedoe met overschrijven van geld van je bankrekening naar je pp rekening omzeil je dan.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is
Nog even wachten dus. Ik verwacht dat de shops 'm volgende week wel in hun assortiment hebben opgenomen.quote:Geen MGS4 Limited PS3 voor Europa
Nieuws | 19 mei 2008 - Afgelopen week bevestigde Konami US de Limited Edition PS3 van Metal Gear Solid 4 voor Noord-Amerika. De bundel zal $599.99 gaan kosten en bevat de Limited Edition van de game, een Gunmetal Grey 40 GB PS3 en een Gunmetal Grey DualShock 3 controller. Een woordvoerder van Konami UK heeft zojuist bevestigd dat deze bundel niet in Europa zal worden uitgebracht.
Europa heeft vanaf 12 juni de keuze uit de standaard game, een Limited Edition van de game en een hardware bundel, met daarin de game een standaard 40 GB PS3 en een Sixaxis controller.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buzz uitgesteld een paar weekjes, GTA IV verkoopt op PS3 beter dan op 360
quote:Misschien als je de gameverkopen bekijkt? GTA IV voor de PS3 53 keer over de toonbank gegaan tegenover 47 voor de Xbox 360, een verschil van 6 stuks dus, ruim 12% meer voor de PS3
Oei, ik denk dat Microsoft en Sony nu met de handen in het haar zittenquote:er zijn nu al 5 dagen geen consoles meer verkocht van beiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Sackboy het volgende:
IGN's Haze Review
Cijfer:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen wonder dat het een PS3-exclusive is gebleven, het andere kamp zag de bui al hangen...
(riep ik nou iets Xbox360 fanboy achtigs?!?!?!?![]()
)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Vertel vertel, hoe zijn je ervaringen? Wat vind je er van?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef Lexie het volgende:
Ik ben nu ook aangesloten bij het PS3-kamp.
Heb van het weekend de Ratchet & Uncharted Pack gehaald.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef Lexie het volgende:
Ik ben nu ook aangesloten bij het PS3-kamp.
Heb van het weekend de Ratchet & Uncharted Pack gehaald.
Het bevalt prima! Ik heb er meteen eenen toffe Blu-Ray bijgekocht: Earth. Lekker nerdy natuurfilm kijken in HD, wat tof is dat zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vertel vertel, hoe zijn je ervaringen? Wat vind je er van?
Bevalt het? Nog meer games gekocht...?
anders, ow... leuk. Gefeliciteerd!
Externe HDD? Waarom? Je kunt ook streamen vanaf je PC naar je PS3, dat gebruik ik voor de 360 ook en is super handig. Verder zou ik voor de PS3 gewoon een ethernet kabel gebruiken, geen Wi-Fi.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het bevalt prima! Ik heb er meteen eenen toffe Blu-Ray bijgekocht: Earth. Lekker nerdy natuurfilm kijken in HD, wat tof is dat zeg.
Verder heb ik er nog geen games bijgekocht, ik verwacht al lang genoeg met deze twee bezig te zijn. En ik ben nog wel even bezig met configureren: ik mag mijn externe hd nog om gaan zetten van NTFS naar FAT32, en ik moet mijn internet nog goed instellen. Zodra de PS3 de lucht in gaat verliezen alle andere apparaten hun connectie.
Je hebt niet heel toevallig een Linksys WRT54G router?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het bevalt prima! Ik heb er meteen eenen toffe Blu-Ray bijgekocht: Earth. Lekker nerdy natuurfilm kijken in HD, wat tof is dat zeg.
Verder heb ik er nog geen games bijgekocht, ik verwacht al lang genoeg met deze twee bezig te zijn. En ik ben nog wel even bezig met configureren: ik mag mijn externe hd nog om gaan zetten van NTFS naar FAT32, en ik moet mijn internet nog goed instellen. Zodra de PS3 de lucht in gaat verliezen alle andere apparaten hun connectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Sackboy het volgende:
IGN's Haze Review
Cijfer:Demo viel mij ook erg tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
maar IGN is de laaste tijd ook niet zo betrouwbaar cijfer kan zomaar een 9 worden![]()
Dit zegt meer dan genoeg![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door ikookhier op 20-05-2008 11:36:32 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt niet heel toevallig een Linksys WRT54G router?Het is inderdaad die Linksys router, de prulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Helpt het als ik hem via een UTP-kabel in de router prik, of kan de router dat ook niet aan?
Ik wil in een keer een berg series op de PS3 zetten zodat ik me het gepruts met een PC kan besparen. De PC staat ook niet meer standaard aan bij mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Externe HDD? Waarom? Je kunt ook streamen vanaf je PC naar je PS3, dat gebruik ik voor de 360 ook en is super handig. Verder zou ik voor de PS3 gewoon een ethernet kabel gebruiken, geen Wi-Fi..
Dan is het wel handiger ja, vooruitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Lexie het volgende:
Ik wil in een keer een berg series op de PS3 zetten zodat ik me het gepruts met een PC kan besparen. De PC staat ook niet meer standaard aan bij mij.
Nee, bedraad of draadloos maakt geen zak uit. Heb die van mij uiteindelijk vervangen voor een US-Robotics (had ik nog liggen) aangezien de Linksys ook met de DD-WRT firmware problemen gaf (hoewel niet PS3 gerelateerd).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is inderdaad die Linksys router, de prul. Helpt het als ik hem via een UTP-kabel in de router prik, of kan de router dat ook niet aan?
Matig zeg, wat een gedoe. Dan zet ik de Media Center optie uit, die ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken. Mocht ik hem ooit gaan gebruiken, dan is er ondertussen met een beetje geluk een patch uitgebrachtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, bedraad of draadloos maakt geen zak uit. Heb die van mij uiteindelijk vervangen voor een US-Robotics (had ik nog liggen) aangezien de Linksys ook met de DD-WRT firmware problemen gaf (hoewel niet PS3 gerelateerd).
Heb je daar ook een linkje van? Ik kan ze niet goedkoper vinden namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Govinda het volgende:
Heb mijn bestelling bij HMV.com voor de triggers maar gecancelled. Duurt me te lang.
Net 2 paar op ebay besteld; nog goedkoper ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |