Jij bent er nu toch ook?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:45 schreef Soempie het volgende:
Jij bent ook een mooie. Nu Wiebel alleen laten om het topic te vullen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:53 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Druk, maar wel allemaal leuke dingen. Gisteren was er onverwachts nog tijd om naar de bakbrommerraces hier in de stad te gaan, dat was wel weer een ervaringEn ik heb zelfs nog met mn vriend achter de bar gestaan!
Wat was ik vies 's avondsAl die mensen hadden stof, bier en ander vuil van een heel weekend op zich zitten
Jij snapt hetquote:Op maandag 12 mei 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
samen achter de bar, dan ook samen onder de douche
quote:
Elk nadeel heeft z'n voordeelquote:Op maandag 12 mei 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn balkonnetje heeft alleen 's ochtends maar zon.... aan het begin van de zomer is dat jammer, maar nu is het eigenlijk wel lekker, in de schaduw op het balkon chillen
Het zou zomaar kunnen!quote:Op maandag 12 mei 2008 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, heb even het vorige topic bijgelezen. Was het serieus MaJo's huisgenoot die het op de radio over haar en het bandlid had?
Met een scheepje...?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef Etcetera het volgende:
naar Zuidlaren geweest vandaag, was een pinkstermarkt. combinatie rommelmarkt/handelaren en was gezellig. wel warm
Heb een cadeautje voor m'n zus meegenomen (ja echt) ik zag het boek Sil de Strandjutter liggen, en wist dat ze die graag wilde lezen dus die heb ik meegenomen. En 2 Pietje Bell boeken gekocht: Nieuwe Avonturen van Pietje Bell en De Zonen van Pietje Bell
het is wel spannendquote:
quote:
Waow, heb even gemist.... Met wie zoende die nou?!quote:
Op het vliegveld in Duitsland laatst toch maar even een mcrib naar binnen gewerkt. Als ze die hier nou ook hadden zou ik vast vaker mac etenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef Etcetera het volgende:
pff Rambo... vind ik niks aan
oh ja, de McBacon is ook niks aan trouwensweer genoeg McD voor mij voor de rest van het jaar
wauw, dan lette ik vorige week ook niet zo goed opquote:Op maandag 12 mei 2008 21:15 schreef Etcetera het volgende:
met de operatie-zuster die al een keer of 30 met hem had geopereerd, maar van wie hij de naam niet herinnerde, daar sprak ze hem op aan op een gegeven moment (weet niet meer waarom). In de vorige aflevering (geloof ik, of de aflevering dáárvoor) zag hij haar ineens zitten in de bar, toen hij met Meredith wegging, en zwaaide hij naar haar.
Zal er wel iets mee te maken hebben dat die Amerikaners zo dik zijn. Kost allemaal geen drol daar, fritessaus (ketchup) is gratis en kan je zo veel van graaien als je wil, evenals gratis refills op frisdrank.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:ik had frietjes, mcbacon, medium cola, frietsaus: 5,55
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:weltrusten MM
ik ben nog steeds m'n telefoonoplader kwijt
verkeerdequote:
WTFquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond toevallig te luisteren en ineens had die gast het over een huisgenoot en bepaalde handelingen met een We Are Scientist bandlid.
Frappant![]()
Kan het hier niet meer terugluisteren, maar ga het morgen zeker doen (en hem vervolgens omleggenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ja nouja, ze heeft het zelf niet gehoord natuurlijk, en dr bandlid ook niet meer gesproken las ik....matig!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:09 schreef Etcetera het volgende:vanavond nieuwe aflevering NCIS
morgen downloaden
kijken
en dan weer een week wachten
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:23 schreef Etcetera het volgende:
nah niet echtwant ik loop voor op de Nederlandse afleveringen
moet dus wachten tot ik 'm kan downloaden. Maar vanavond lekker op terras zitten, ook niet verkeerd
Jaaaaaaa, hij is zo cool.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe inderdaad
Is Soemp nog in de stad? Ik heb die zweefmolen gezien maar die is echt gaaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt leren om te checken onder welk account ik ingelogd sta.
Heb met Wiebels account in R&P gepost.![]()
Ik heb hem al gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dus die kijkt straks in zijn actieve topics: wtf
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem al gewaarschuwd.![]()
je hebt mijn account bezoedeld door in R&P te posten !!!!!
nu moet ik een nieuwe username!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemist
Ik kwam er net om half 11 achter en moest er om kwart voor zijn, toen dacht ik: laat maar
Ik zou meedoen met een computertest. niet belangrijk, wel niet al te sociaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]het was niet een al te belangrijke afspraak hoop ik?
Oh, dat is me gelukkig nog niet overkomen, maar dan word ik gewoon uit bed gebeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had me gister verslapen en ben om die reden niet gaan werken.![]()
Baas boven baas.
waarom neem je ontslag? Bij die jongetjes, dat vind je toch leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Soempie het volgende:
En morgen ga ik wel werken en dan neem ik ontslag. Ze zal deze week niet blij met me zijn.
Van het geld wat jullie overhouden zijn wel weer een hoop romantische dingen te doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, maar je gaat hoe dan ook naar Breda dus.
Ik zit soms echt hard na te denken wat ik ga doen als mijn huisgenootje ergens anders gaat wonen..... mijn vriend staat ingeschreven voor een huisje (voor zichzelf want hij woont nog op een studentenkamer), en ik wil niet gaan samenwonen omdat het financieel zo handig uitkomt, vind ik weinig romantisch. Maar het zou wel perfect kunnen in mijn huis![]()
Ja, ik weet toch niet wanneer je gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:35 schreef Soempie het volgende:
B. als ik in Breda woon ga ik niet in Gronignen werken.![]()
En nog niks gehoord verder van de bank, dat zou deze week gebeuren.Maar ik reken er maar niet op. Morgen kijken bij een huurhuisje met tuin.
Voor 1 augustus, hoop ik. En ik heb een opzegtermijn. Plus dat het vaak lastig is om een nieuw iemand te vinden. Vond dat ik het maar beter op tijd kon melden.quote:
ja, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, maar je gaat hoe dan ook naar Breda dus.
Ach, vaak zijn het ook praktische redenen die meespelen, toch?quote:Ik zit soms echt hard na te denken wat ik ga doen als mijn huisgenootje ergens anders gaat wonen..... mijn vriend staat ingeschreven voor een huisje (voor zichzelf want hij woont nog op een studentenkamer), en ik wil niet gaan samenwonen omdat het financieel zo handig uitkomt, vind ik weinig romantisch. Maar het zou wel perfect kunnen in mijn huis![]()
Ruim een uur leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:04 schreef wyccie het volgende:
Soempie, Breda/Nijmegen is ook nog een kuteind om elke dag te doen met de trein.![]()
Maar als je een zitplek hebt kun je in ieder geval wel weer ruim een uur slapen.
Misschien is het dan handiger om bij oude huisgenoten of vriendinnen te slapen die periode. Voor sommige colleges kun je er waarschijnlijk theoretisch niet eens op tijd zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
Tweede periode heb ik ook nog een vak in Groningen, dat is pas een kuteind.
Als ik 's morgens college heb, dan is dat wel de bedoeling. Als het pas om 1 uur begint, dan kan ik ook wel met de trein op en neer. Het zijn toch maar een stuk of 5 bijeenkomsten. Ik zie het nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien is het dan handiger om bij oude huisgenoten of vriendinnen te slapen die periode. Voor sommige colleges kun je er waarschijnlijk theoretisch niet eens op tijd zijn.
Nu![]()
Stel dat het in Groningen niet lukt: Leeuwarden is ook dichterbij dan Bredaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik 's morgens college heb, dan is dat wel de bedoeling. Als het pas om 1 uur begint, dan kan ik ook wel met de trein op en neer. Het zijn toch maar een stuk of 5 bijeenkomsten. Ik zie het nog wel.![]()
Ik heb zo veel zin in de vakantie, maar ik moet eerst nog 4 vakken netjes afsluiten. Dus, eerst maar eens hard leren. Helaas wel donkere wolken hier, opeens.
Nice.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stel dat het in Groningen niet lukt: Leeuwarden is ook dichterbij dan Breda
Ohja.. staking.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
morgen valt in elk geval 1 les uitzijn die stakingen toch nog ergens goed voor
A: het is ibood dus daar is het meestal goedkoperquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/iboodSpecs.php
100 euro goedkoper dan de mijne en met veel meer mogelijkheden
C: Als ie nu nog niet is uitverkocht is het ook weer niet zó'n superaanbiedingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A: het is ibood dus daar is het meestal goedkoper
B: dat er meer opties zijn zijn betekent niet altijd dat het beter is.
Ik heb toch mn moeder maar even getiptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C: Als ie nu nog niet is uitverkocht is het ook weer niet zó'n superaanbieding
Ik neem em niet omdat ik een laptop wel leuk zou vinden, maar er niet een nodig heb. En ik denk dat ik dan te veel tijdens colleges ga zitten Fok!ken en dat lijkt me niet goed voor m'n studie. Tot nu toe alles in een keer gehaald
Staking?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
morgen valt in elk geval 1 les uitzijn die stakingen toch nog ergens goed voor
volgens mij raden ze 2GB aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb toch mn moeder maar even getipt
Maar is het niet zo dat 1GB eigenlijk al te weinig werkgeheugen is voor Vista?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Staking?![]()
* onder steen vandaan komt
Toch niet de NS he?
Ik heb gewoon nog vakantiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij raden ze 2GB aan
[..]
ik heb weekend![]()
![]()
alternatief,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt leren om te checken onder welk account ik ingelogd sta.
Heb met Wiebels account in R&P gepost.![]()
de bussen stakenquote:
onverwachts een paar dagen vrij is veel leukerquote:
dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nice shoes Etc!
Ik ben bezig om de foksmilies in mn msn te zetten, maar ze komen soms in een grijs hokjeHoe krijg je dat nou weg?
Nou, ik heb de hele zooi smilies wel een keer gedownload, maar bij het invoeren in msn gaat er dus iets fout,.... sommige worden uitgerekt, en andere dus in een grijs hokjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Leuke schoenen, Etcie.![]()
@ Jojo. Bij Sven heb ik m'n eigen computer waar ik steeds ingelogd sta, dus inloggen op zijn computer is eigenlijk niet nodig. Alleen als hij er niet is vind ik zijn plek lekkerder zitten en ga ik op zijn computer.![]()
@ LB. Iemand toevoegen die die smileys heeft en ze dan overnemen. Ik heb ze van Sheep gekregen.
dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Leuke schoenen, Etcie.![]()
@ Jojo. Bij Sven heb ik m'n eigen computer waar ik steeds ingelogd sta, dus inloggen op zijn computer is eigenlijk niet nodig. Alleen als hij er niet is vind ik zijn plek lekkerder zitten en ga ik op zijn computer.![]()
@ LB. Iemand toevoegen die die smileys heeft en ze dan overnemen. Ik heb ze van Sheep gekregen.
Op de een of andere manier heb ik m'n smileys nog wel, maar ik kan ze in msn niet meer zien in een lijstje. Als ik de sneltoetsen tik verschijnen ze wel, maar de helft ben ik vergeten, dus daar heb je nog niks aanquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik m'n smileys nog wel, maar ik kan ze in msn niet meer zien in een lijstje. Als ik de sneltoetsen tik verschijnen ze wel, maar de helft ben ik vergeten, dus daar heb je nog niks aanEn ik zit nu niet achter m'n eigen pc, dus hier heb ik maar 3 fok-smileys.
![]()
Toevoegen aan msn mag wel hoor, daar niet van.
quote:Ga naar de overzicht per opleiding van het jaartoetsrooster>>>
Ik hebquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Etcetera dan misschien?
Dat van niet-in-lijstje-maar-wel-werken heb ik trouwens ook, bizar he
Sheep kan je wel uitleg geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Die heb ik bijna allemaal ook wel, en het moet ook niet zo moeilijk zijn geloof ik om het via Fok! te doen, maar het lukt mij alleen niet
Ik ook, kan ik gelijk zien of de verbouwing van de echte supermarkt al is afgelopen of dat ik toch bij Lidl boodschappen zal moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef Soempie het volgende:
bubbliciousNet een pakje gekocht. Wist niet dat het nog bestond.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij raden ze 2GB aan
[..]
ik heb weekend![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een hele berg, je mag me aanmelden via pm ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Die heb ik bijna allemaal ook wel, en het moet ook niet zo moeilijk zijn geloof ik om het via Fok! te doen, maar het lukt mij alleen niet
Of je hebt het gewoon écht niet gehoord of je bel deed/doet het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Tsss ik vind net een briefje in de brievenbus, dat er een zending bezorgd was waarvoor getekend moest worden. Nou ben ik de hele tijd thuis geweest en die knurft van een postbode heeft dus gewoon niet aangebeld
Of het is weer zo'n bijklussende student die geen idee heeft wat 'ie nou moet doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon écht niet gehoord of je bel deed/doet het niet.
Een postbode heeft er namelijk 0,0 voordeel bij om zoiets uit te halen want hij moet het mee terugnemen en morgen wéér aanbieden. Alleen maar extra werk.
Als het een pakje is is het waarschijnlijk zelfs via een subcontractor en die bezorgers krijgen per afgeleverd pakketje betaald. Dus die heeft er ook geen voordeel bij je te naaien.
Deze melding zie ik overigens weer steeds vaker...quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat doet 'ie dan maar één keer want hij moet die dag de tekenlijst inleveren en als iedereen niet thuis zou zijn is dat behoorlijk verdacht.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of het is weer zo'n bijklussende student die geen idee heeft wat 'ie nou moet doen...
Pakjes waarvoor getekend moet worden, worden hier overigens niet een 2e keer aangeboden.
Daarvoor mag je de volgende dag naar het postkantoor...![]()
Ja vooral de laatste 2 dagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze melding zie ik overigens weer steeds vaker...
Wie wil pronken moet pijnlijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan overigens zo langzamerhand geen CD meer zien...![]()
Ben pas 2 CD-koffers op weg, nog 5 te gaan en dan nog alle gewone albums die in de kast staan.
Inmiddels heb ik ruim 7.000 MP3's gecreëerd...
Ik vind de CD's zelf met de covers en zo mooier dan die bestandjes...quote:
Daar heeft het niets mee te maken, mijn PC's zijn allen snel genoeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alternatief, -> een snellere computer?
ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Goed dat je het zegt, ik moet morgen de metro hebben. Daar ben ik wel blij mee
Fiets, auto.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar inweet echt niet hoe ik dit op moet lossen
fietsen is 1,5 uur naar utrechtquote:
Dan rij je mee naar Culemborg en pak je daar de treinquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
fietsen is 1,5 uur naar utrechtauto heeft mijn moeder nodig
ze heeft een afspraak ergens anders en gaat dus pas later naar culemborgquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan rij je mee naar Culemborg en pak je daar de trein![]()
En nu ben ik weg.
RTL Nieuws beweerde vanochtend dat er in de vier grote steden, Dordrecht en delen van Friesland niet gestaakt werd. Ga anders vandaag alvast bij een bushalte kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
misschien beetje laat maar als het goed is staken de bussen in de randstad niet
ben ook erg blijquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat je goed over bent gekomen MaJo, volgende keer ook weer gewoon vliegen?
Ik ga vandaag mn internetstekker eruit trekken denk ik, ga keihard typen
Je ne sais pasquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmben nog niet aan het studeren geweest, maar heb verwoede pogingen gedaan om de foksmilies in mn msn te krijgen... Het lukt bij bijna allemaal, alleen
,
en
komen in een grijs vakje.
WHY???
Het probleem zit 'm in het ADSL netwerk van KPN. Maar ze weten nog niet wat precies. Dus heel Nederland heeft er last van.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het KPN-netwerk lijkt het niet echt tof te doen vandaag, dat kan er mee te maken hebben
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op bed lag en mijn telebankieren checkte en dacht dat er 3 miljoen was bijgeschreven. Toen ik rechtop ging zitten was ik een beetje teleurgesteld want het bleek "maar" 5.600 te zijn.
Ik dacht dat het van de loterij was maar daar doe ik niet automatisch aan mee dus het moest wel van een radiospelletje zijn maar daar had ik niet aan meegedaan.
Nou werd ik wakker en dacht: hey, kassa. Maarja
zo.. eindelijk aan de gang (het meeliften op de wireless van de buren)quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm in het ADSL netwerk van KPN. Maar ze weten nog niet wat precies. Dus heel Nederland heeft er last van.
sinds afgelopen vrijdag hier xs4all only 20mbps.. blijkbaar is dat nu juist een van de zwaarst getroffenenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij mij thuis werkte het gisteravond nog prima, ik heb Telfort internet (en dus Tiscali-netwerk)
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan dus beter bij het gangpad gaan zitten of bij een uitgang zodat je niet over 2 man heen hoeft te klimmen
[ Bericht 2% gewijzigd door Whiteguy op 14-05-2008 14:21:36 ]
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg een driedubbele deja-vu.
Discussies, statistieken en beredeneringen over hoe, wie, wat, waar je dood (aan)gaat bij een crash.quote:
Ik wil sinds een paar jaar nooit meer een raamplek, tenzij er aan de raamkant slechts 2 plekken naast elkaar zijn (voor mw. Mm en mij dus).quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook altijd een raamplek, lekker kijken naar het opstijgen, de landing en natuurlijk het fantastische uitzicht
Ik heb nog een keer in een virgin express vliegtuig gezeten.. pffquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Over vliegen en raamplekken gesproken:
Op 1 juni ga ik met een Dakota (die van Prins Bernhard???) van de Dutch Dakota Association een rondvlucht maken boven het Gooi en omstreken.
Dan wil ik uiteraard wel een raamplek, omdat we dan laag gaan vliegen.
En het interieur van die kist schijnt ook nog met fluwelen gordijntjes en zo te zijn...![]()
Wel gaaf dat die oude bakken nog vliegen.
Denk niet dat ik MaJo mee hoef te vragen...
Cheap in de zin van?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer in een virgin express vliegtuig gezeten.. pff
Van die oude lederen stoelen, pruttelende motoren en hevig klapperende vleugels. Was wel cheap echter![]()
Was gewoon een lijnvlucht. Maar ik had nog nooit in zo'n oud toestel gezeten voor een lijnvlucht. Geen propeller motoren trouwens hoor... zo erg was het nog net niet. Maar wel een hoop herrie kwam er van die dingen af.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cheap in de zin van?
Het is dat ik iemand bij de DDA ken en dus korting krijg, want anders ga je niet voor de lol zo'n vluchtje maken.
Kost normaal 140 Euro p.p. en we gaan met z'n drieën (kadootje voor mijn neefje die maandag 10 wordt)...
Nah, daar zijn mijn ex-collega's voorquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
moet jij trouwens niet hard aan het werk zijn om mijn internet te fixen ?
schiet echt niet op dit
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
moet jij trouwens niet hard aan het werk zijn om mijn internet te fixen ?
schiet echt niet op dit
Zodat ik me kan focussen op de aardequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
Thanksquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:32 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog
MaJo, goed gedaan, fijn dat je weer terug bent. Heb je Tinuviel al gesproken?
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf welquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf wel
Set the fire to the third bar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, Soemp, die tekst in jou signature is zo erg ook van Snow Patrol! of niet?
Ik denk het ook. Het hartje en de 'niks hoor!' betekenen dat ze er eigenlijk wel graag over wil vertellen, maar het nog niet echt durft...quote:
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heetquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:geeft aan dat PS iemand op het oog heeft, het "Niks hoor" betekent dat er op het moment nog niets aan de hand is. Het kan zijn dat PS nog niet weet wat de ander denkt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik vermoed dat PS van een vriendin heeft gehoord dat een klasgenoot (laten we hem Michiel noemen) verliefd is op haar en dat ze dat totaal niet erg vindt, maar wacht tot hij actie onderneemt.
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heet
Ik denk dat je met een raamplaats juist ziet wat er om je heen gebeurd, waar je vliegt, hoe hoog, is er iets mis.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
PS heeft uberhaupt niet gezegt dat er iets te vertellen isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
Hehe PS gaat lekker door over andere dingenze weet toch wel dat we door blijven zeuren tot ze iets verteld
jaja, de laatste keer dat ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
PS heeft uberhaupt niet gezegt dat er iets te vertellen isTim wilde wat gaan verzinnen en ik zei dat dat best was
Misschien ben ik ook wel gewoon vrolijk ofzo
Wowquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voor 2 verslagen een 8 en een 9 terug.
Originaliteit +1quote:
Dat ziet er zeker niet al te best uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ed_op_instorten.html
wow... dat zou er ook nog eens bij kunnen komen zeg...
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Voor de geïnteresseerden: morgenavond word in de Balie in Amsterdam het 10jarig bestaan gevierd en zijn er live optredens en worden al deze interviews en live sessies vertoond op een beeldscherm. Het is gratis toegankelijk dus komt allen
Heb je je krukken nog? Dan ga je daar toch lekker mee zwaaien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...
niks bijzondersquote:
Ja, die heb ik nog, maar daar loop ik gelukkig al 2 weken niet meer mee...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je je krukken nog? Dan ga je daar toch lekker mee zwaaien.
weet niet of het zo storm zal lopen hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...
Ben je er zelf ook?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet niet of het zo storm zal lopen hoorer is niet heel veel reclame voor gemaakt. En het is natuurlijk een unieke kans om mijn interviews te zien
al worden mijn vragen eruit geknipt
Jullie dames weten altijd wel een reden te verzinnen voor Ben & Jerry's...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net Ben & Jerry's gegeten met mijn huisgenootje die haar scharrel had beëindigd, ik vond dat dat wel verdiend was![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie dames weten altijd wel een reden te verzinnen voor Ben & Jerry's...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb hebben ze nooit een reden nodig.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen allemaal duimen.Sven en ik hebben besloten om op een woning 'ja' te zeggen, maar er is waarschijnlijk nog een ander persoon.
"Waar blijf je nou? Ik zit hier al een uur in restaurante de Gare Noot"quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vandaag zo in mn boek aan het lezen dat ik echt dacht dat ik de klok verkeerd zag toen mijn vriend me om 19:45 beldein mijn beleving was het hooguit half vijf ofzo
Tijdstip morgen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen allemaal duimen.Sven en ik hebben besloten om op een woning 'ja' te zeggen, maar er is waarschijnlijk nog een ander persoon.
Jullie bod zal nooit standhouden tegen mijn miljoenenbodquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
't is een huurhuis en de prijs staat vast.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie bod zal nooit standhouden tegen mijn miljoenenbod
Ik hoop dat Sven me morgen uit bed belt met het nieuws.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdstip morgen?
Keep my fingers crossed...
Ai, dan heb ik op de verkeerde geboden. Een zien of ik dat nog kan cancellen danquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een huurhuis en de prijs staat vast.
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ai, dan heb ik op de verkeerde geboden. Een zien of ik dat nog kan cancellen dan
Sssssst.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoor
Ik mis de ster er bij...quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:34 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
How tacky.![]()
Kreeg het net opgestuurd.
Dan maar met deze betalen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoor
Dat levert meer op dan de huur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |