quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
moet jij trouwens niet hard aan het werk zijn om mijn internet te fixen ?
schiet echt niet op dit
Zodat ik me kan focussen op de aardequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
Thanksquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:32 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog
MaJo, goed gedaan, fijn dat je weer terug bent. Heb je Tinuviel al gesproken?
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf welquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf wel
Set the fire to the third bar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, Soemp, die tekst in jou signature is zo erg ook van Snow Patrol! of niet?
Ik denk het ook. Het hartje en de 'niks hoor!' betekenen dat ze er eigenlijk wel graag over wil vertellen, maar het nog niet echt durft...quote:
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heetquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:geeft aan dat PS iemand op het oog heeft, het "Niks hoor" betekent dat er op het moment nog niets aan de hand is. Het kan zijn dat PS nog niet weet wat de ander denkt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik vermoed dat PS van een vriendin heeft gehoord dat een klasgenoot (laten we hem Michiel noemen) verliefd is op haar en dat ze dat totaal niet erg vindt, maar wacht tot hij actie onderneemt.
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |