Het probleem zit 'm in het ADSL netwerk van KPN. Maar ze weten nog niet wat precies. Dus heel Nederland heeft er last van.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het KPN-netwerk lijkt het niet echt tof te doen vandaag, dat kan er mee te maken hebben
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op bed lag en mijn telebankieren checkte en dacht dat er 3 miljoen was bijgeschreven. Toen ik rechtop ging zitten was ik een beetje teleurgesteld want het bleek "maar" 5.600 te zijn.
Ik dacht dat het van de loterij was maar daar doe ik niet automatisch aan mee dus het moest wel van een radiospelletje zijn maar daar had ik niet aan meegedaan.
Nou werd ik wakker en dacht: hey, kassa. Maarja
zo.. eindelijk aan de gang (het meeliften op de wireless van de buren)quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm in het ADSL netwerk van KPN. Maar ze weten nog niet wat precies. Dus heel Nederland heeft er last van.
sinds afgelopen vrijdag hier xs4all only 20mbps.. blijkbaar is dat nu juist een van de zwaarst getroffenenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij mij thuis werkte het gisteravond nog prima, ik heb Telfort internet (en dus Tiscali-netwerk)
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan dus beter bij het gangpad gaan zitten of bij een uitgang zodat je niet over 2 man heen hoeft te klimmen
[ Bericht 2% gewijzigd door Whiteguy op 14-05-2008 14:21:36 ]
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg een driedubbele deja-vu.
Discussies, statistieken en beredeneringen over hoe, wie, wat, waar je dood (aan)gaat bij een crash.quote:
Ik wil sinds een paar jaar nooit meer een raamplek, tenzij er aan de raamkant slechts 2 plekken naast elkaar zijn (voor mw. Mm en mij dus).quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil ook altijd een raamplek, lekker kijken naar het opstijgen, de landing en natuurlijk het fantastische uitzicht
Ik heb nog een keer in een virgin express vliegtuig gezeten.. pffquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Over vliegen en raamplekken gesproken:
Op 1 juni ga ik met een Dakota (die van Prins Bernhard???) van de Dutch Dakota Association een rondvlucht maken boven het Gooi en omstreken.
Dan wil ik uiteraard wel een raamplek, omdat we dan laag gaan vliegen.
En het interieur van die kist schijnt ook nog met fluwelen gordijntjes en zo te zijn...![]()
Wel gaaf dat die oude bakken nog vliegen.
Denk niet dat ik MaJo mee hoef te vragen...
Cheap in de zin van?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer in een virgin express vliegtuig gezeten.. pff
Van die oude lederen stoelen, pruttelende motoren en hevig klapperende vleugels. Was wel cheap echter![]()
Was gewoon een lijnvlucht. Maar ik had nog nooit in zo'n oud toestel gezeten voor een lijnvlucht. Geen propeller motoren trouwens hoor... zo erg was het nog net niet. Maar wel een hoop herrie kwam er van die dingen af.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cheap in de zin van?
Het is dat ik iemand bij de DDA ken en dus korting krijg, want anders ga je niet voor de lol zo'n vluchtje maken.
Kost normaal 140 Euro p.p. en we gaan met z'n drieën (kadootje voor mijn neefje die maandag 10 wordt)...
Nah, daar zijn mijn ex-collega's voorquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
moet jij trouwens niet hard aan het werk zijn om mijn internet te fixen ?
schiet echt niet op dit
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
moet jij trouwens niet hard aan het werk zijn om mijn internet te fixen ?
schiet echt niet op dit
Zodat ik me kan focussen op de aardequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
Thanksquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:32 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog
MaJo, goed gedaan, fijn dat je weer terug bent. Heb je Tinuviel al gesproken?
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf welquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huphup, hier met die details of ik verzin ze zelf wel
Set the fire to the third bar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, Soemp, die tekst in jou signature is zo erg ook van Snow Patrol! of niet?
Ik denk het ook. Het hartje en de 'niks hoor!' betekenen dat ze er eigenlijk wel graag over wil vertellen, maar het nog niet echt durft...quote:
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heetquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:geeft aan dat PS iemand op het oog heeft, het "Niks hoor" betekent dat er op het moment nog niets aan de hand is. Het kan zijn dat PS nog niet weet wat de ander denkt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik vermoed dat PS van een vriendin heeft gehoord dat een klasgenoot (laten we hem Michiel noemen) verliefd is op haar en dat ze dat totaal niet erg vindt, maar wacht tot hij actie onderneemt.
Oh ja, dat was het!quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Iedereen weet toch dat 'ie Sywerd heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |