quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:09 schreef Etcetera het volgende:vanavond nieuwe aflevering NCIS
morgen downloaden
kijken
en dan weer een week wachten
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:23 schreef Etcetera het volgende:
nah niet echtwant ik loop voor op de Nederlandse afleveringen
moet dus wachten tot ik 'm kan downloaden. Maar vanavond lekker op terras zitten, ook niet verkeerd
Jaaaaaaa, hij is zo cool.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe inderdaad
Is Soemp nog in de stad? Ik heb die zweefmolen gezien maar die is echt gaaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt leren om te checken onder welk account ik ingelogd sta.
Heb met Wiebels account in R&P gepost.![]()
Ik heb hem al gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dus die kijkt straks in zijn actieve topics: wtf
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem al gewaarschuwd.![]()
je hebt mijn account bezoedeld door in R&P te posten !!!!!
nu moet ik een nieuwe username!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemist
Ik kwam er net om half 11 achter en moest er om kwart voor zijn, toen dacht ik: laat maar
Ik zou meedoen met een computertest. niet belangrijk, wel niet al te sociaalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]het was niet een al te belangrijke afspraak hoop ik?
Oh, dat is me gelukkig nog niet overkomen, maar dan word ik gewoon uit bed gebeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had me gister verslapen en ben om die reden niet gaan werken.![]()
Baas boven baas.
waarom neem je ontslag? Bij die jongetjes, dat vind je toch leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Soempie het volgende:
En morgen ga ik wel werken en dan neem ik ontslag. Ze zal deze week niet blij met me zijn.
Van het geld wat jullie overhouden zijn wel weer een hoop romantische dingen te doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, maar je gaat hoe dan ook naar Breda dus.
Ik zit soms echt hard na te denken wat ik ga doen als mijn huisgenootje ergens anders gaat wonen..... mijn vriend staat ingeschreven voor een huisje (voor zichzelf want hij woont nog op een studentenkamer), en ik wil niet gaan samenwonen omdat het financieel zo handig uitkomt, vind ik weinig romantisch. Maar het zou wel perfect kunnen in mijn huis![]()
Ja, ik weet toch niet wanneer je gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:35 schreef Soempie het volgende:
B. als ik in Breda woon ga ik niet in Gronignen werken.![]()
En nog niks gehoord verder van de bank, dat zou deze week gebeuren.Maar ik reken er maar niet op. Morgen kijken bij een huurhuisje met tuin.
Voor 1 augustus, hoop ik. En ik heb een opzegtermijn. Plus dat het vaak lastig is om een nieuw iemand te vinden. Vond dat ik het maar beter op tijd kon melden.quote:
ja, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, maar je gaat hoe dan ook naar Breda dus.
Ach, vaak zijn het ook praktische redenen die meespelen, toch?quote:Ik zit soms echt hard na te denken wat ik ga doen als mijn huisgenootje ergens anders gaat wonen..... mijn vriend staat ingeschreven voor een huisje (voor zichzelf want hij woont nog op een studentenkamer), en ik wil niet gaan samenwonen omdat het financieel zo handig uitkomt, vind ik weinig romantisch. Maar het zou wel perfect kunnen in mijn huis![]()
Ruim een uur leren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:04 schreef wyccie het volgende:
Soempie, Breda/Nijmegen is ook nog een kuteind om elke dag te doen met de trein.![]()
Maar als je een zitplek hebt kun je in ieder geval wel weer ruim een uur slapen.
Misschien is het dan handiger om bij oude huisgenoten of vriendinnen te slapen die periode. Voor sommige colleges kun je er waarschijnlijk theoretisch niet eens op tijd zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
Tweede periode heb ik ook nog een vak in Groningen, dat is pas een kuteind.
Als ik 's morgens college heb, dan is dat wel de bedoeling. Als het pas om 1 uur begint, dan kan ik ook wel met de trein op en neer. Het zijn toch maar een stuk of 5 bijeenkomsten. Ik zie het nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien is het dan handiger om bij oude huisgenoten of vriendinnen te slapen die periode. Voor sommige colleges kun je er waarschijnlijk theoretisch niet eens op tijd zijn.
Nu![]()
Stel dat het in Groningen niet lukt: Leeuwarden is ook dichterbij dan Bredaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik 's morgens college heb, dan is dat wel de bedoeling. Als het pas om 1 uur begint, dan kan ik ook wel met de trein op en neer. Het zijn toch maar een stuk of 5 bijeenkomsten. Ik zie het nog wel.![]()
Ik heb zo veel zin in de vakantie, maar ik moet eerst nog 4 vakken netjes afsluiten. Dus, eerst maar eens hard leren. Helaas wel donkere wolken hier, opeens.
Nice.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stel dat het in Groningen niet lukt: Leeuwarden is ook dichterbij dan Breda
Ohja.. staking.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
morgen valt in elk geval 1 les uitzijn die stakingen toch nog ergens goed voor
A: het is ibood dus daar is het meestal goedkoperquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/iboodSpecs.php
100 euro goedkoper dan de mijne en met veel meer mogelijkheden
C: Als ie nu nog niet is uitverkocht is het ook weer niet zó'n superaanbiedingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A: het is ibood dus daar is het meestal goedkoper
B: dat er meer opties zijn zijn betekent niet altijd dat het beter is.
Ik heb toch mn moeder maar even getiptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C: Als ie nu nog niet is uitverkocht is het ook weer niet zó'n superaanbieding
Ik neem em niet omdat ik een laptop wel leuk zou vinden, maar er niet een nodig heb. En ik denk dat ik dan te veel tijdens colleges ga zitten Fok!ken en dat lijkt me niet goed voor m'n studie. Tot nu toe alles in een keer gehaald
Staking?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:09 schreef Etcetera het volgende:
morgen valt in elk geval 1 les uitzijn die stakingen toch nog ergens goed voor
volgens mij raden ze 2GB aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb toch mn moeder maar even getipt
Maar is het niet zo dat 1GB eigenlijk al te weinig werkgeheugen is voor Vista?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Staking?![]()
* onder steen vandaan komt
Toch niet de NS he?
Ik heb gewoon nog vakantiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij raden ze 2GB aan
[..]
ik heb weekend![]()
![]()
alternatief,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt leren om te checken onder welk account ik ingelogd sta.
Heb met Wiebels account in R&P gepost.![]()
de bussen stakenquote:
onverwachts een paar dagen vrij is veel leukerquote:
dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nice shoes Etc!
Ik ben bezig om de foksmilies in mn msn te zetten, maar ze komen soms in een grijs hokjeHoe krijg je dat nou weg?
Nou, ik heb de hele zooi smilies wel een keer gedownload, maar bij het invoeren in msn gaat er dus iets fout,.... sommige worden uitgerekt, en andere dus in een grijs hokjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Leuke schoenen, Etcie.![]()
@ Jojo. Bij Sven heb ik m'n eigen computer waar ik steeds ingelogd sta, dus inloggen op zijn computer is eigenlijk niet nodig. Alleen als hij er niet is vind ik zijn plek lekkerder zitten en ga ik op zijn computer.![]()
@ LB. Iemand toevoegen die die smileys heeft en ze dan overnemen. Ik heb ze van Sheep gekregen.
dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Leuke schoenen, Etcie.![]()
@ Jojo. Bij Sven heb ik m'n eigen computer waar ik steeds ingelogd sta, dus inloggen op zijn computer is eigenlijk niet nodig. Alleen als hij er niet is vind ik zijn plek lekkerder zitten en ga ik op zijn computer.![]()
@ LB. Iemand toevoegen die die smileys heeft en ze dan overnemen. Ik heb ze van Sheep gekregen.
Op de een of andere manier heb ik m'n smileys nog wel, maar ik kan ze in msn niet meer zien in een lijstje. Als ik de sneltoetsen tik verschijnen ze wel, maar de helft ben ik vergeten, dus daar heb je nog niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |