Ik denk dat je met een raamplaats juist ziet wat er om je heen gebeurd, waar je vliegt, hoe hoog, is er iets mis.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
MaJo, waarom wil je liever een raamplek? Dat is toch juist veel beangstigender? Ik vind een raamplek fijn omdat ik lekker naar buiten kan kijken op het moment dat we opstijgen en landen, mooi om de wolken te zien.
Als je bang bent voor vliegen is een plek in het midden toch beter, dan kun je je focussen op wat er om je heen gebeurt, kutkoters die janken en rondrennen, de stewards of stewardessen die langslopen, films op het grote scherm etc.
PS heeft uberhaupt niet gezegt dat er iets te vertellen isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
Hehe PS gaat lekker door over andere dingenze weet toch wel dat we door blijven zeuren tot ze iets verteld
jaja, de laatste keer dat ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
PS heeft uberhaupt niet gezegt dat er iets te vertellen isTim wilde wat gaan verzinnen en ik zei dat dat best was
Misschien ben ik ook wel gewoon vrolijk ofzo
Wowquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voor 2 verslagen een 8 en een 9 terug.
Originaliteit +1quote:
Dat ziet er zeker niet al te best uitquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ed_op_instorten.html
wow... dat zou er ook nog eens bij kunnen komen zeg...
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Voor de geïnteresseerden: morgenavond word in de Balie in Amsterdam het 10jarig bestaan gevierd en zijn er live optredens en worden al deze interviews en live sessies vertoond op een beeldscherm. Het is gratis toegankelijk dus komt allen
Heb je je krukken nog? Dan ga je daar toch lekker mee zwaaien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...
niks bijzondersquote:
Ja, die heb ik nog, maar daar loop ik gelukkig al 2 weken niet meer mee...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je je krukken nog? Dan ga je daar toch lekker mee zwaaien.
weet niet of het zo storm zal lopen hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Balie is behoorlijk klein en de toeloop zal enorm zijn, dus ik weet nog niet of dit iets voor mij is...
Ben je er zelf ook?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet niet of het zo storm zal lopen hoorer is niet heel veel reclame voor gemaakt. En het is natuurlijk een unieke kans om mijn interviews te zien
al worden mijn vragen eruit geknipt
Jullie dames weten altijd wel een reden te verzinnen voor Ben & Jerry's...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net Ben & Jerry's gegeten met mijn huisgenootje die haar scharrel had beëindigd, ik vond dat dat wel verdiend was![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie dames weten altijd wel een reden te verzinnen voor Ben & Jerry's...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb hebben ze nooit een reden nodig.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen allemaal duimen.Sven en ik hebben besloten om op een woning 'ja' te zeggen, maar er is waarschijnlijk nog een ander persoon.
"Waar blijf je nou? Ik zit hier al een uur in restaurante de Gare Noot"quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vandaag zo in mn boek aan het lezen dat ik echt dacht dat ik de klok verkeerd zag toen mijn vriend me om 19:45 beldein mijn beleving was het hooguit half vijf ofzo
Tijdstip morgen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen allemaal duimen.Sven en ik hebben besloten om op een woning 'ja' te zeggen, maar er is waarschijnlijk nog een ander persoon.
Jullie bod zal nooit standhouden tegen mijn miljoenenbodquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
't is een huurhuis en de prijs staat vast.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie bod zal nooit standhouden tegen mijn miljoenenbod
Ik hoop dat Sven me morgen uit bed belt met het nieuws.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdstip morgen?
Keep my fingers crossed...
Ai, dan heb ik op de verkeerde geboden. Een zien of ik dat nog kan cancellen danquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een huurhuis en de prijs staat vast.
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ai, dan heb ik op de verkeerde geboden. Een zien of ik dat nog kan cancellen dan
Sssssst.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoor
Ik mis de ster er bij...quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:34 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
How tacky.![]()
Kreeg het net opgestuurd.
Dan maar met deze betalen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je miljoenenbod wel accepteren hoor
Dat levert meer op dan de huur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |