Kap nou..dat is snel!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs met salaris kan ik dat nog niet betalen.![]()
Kan het niet voor me houden: bod voor het huis is -na wat heen en weer geonderhandel- geaccepteerd, als de bank donderdag accoord gaat gaan we over een maand verhuizen.
Laat me raden..je hebt een groep Feyenoorders die hier op het forum zitten boos gemaakt of je hebt lopen rellen in de AKQ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster lurkt voorlopig alleen maar even hier...
Het lijkt me heel sterk. Het is een one-man show en als ik het goed begrijp treedt 'ie niet vaak omdat juist OMDAT het alleen maar een mixer is. Maar ik kan er naast zitten en ik zou zeker gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef MaJo het volgende:
Gorillaz als gerucht voor Lowlands, dat zou wel echt supervet zijn
een appartementje, niet echt een huisje dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wooooooooooooowww Soempie!!
Gefeliciteerd![]()
![]()
Wat gaat dat allemaal gesmeerd joh!! Wat is het voor huisje??
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk. Het is een one-man show en als ik het goed begrijp treedt 'ie niet vaak omdat juist OMDAT het alleen maar een mixer is. Maar ik kan er naast zitten en ik zou zeker gaan kijken.
Demon Days
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Heeeeey.....over een maand is het dus housewarmingfeestje?
Oh my bad. Ik had begrepen 1 man en geen showquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal waarHet is een 2-man show met live artiesten erbij. Klopt inderdaad dat ze daarom niet vaak optreden maar zo af en toe wel hoor
Ja en dat kan heel warm wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..![]()
Dat is ook geen gek ideequote:Maar we kunnen wel een terrasmeet doen van de zomer.
Ohja..gefeliciteerd beidenquote:
quote:
Er is dus nog niks definitief he. Misschien zegt de bank wel: bekijk 't maar.quote:
Misschien dat het verschilt per keer maar voor zover ik weet nemen ze in ieder geval de rappers enzo mee. Anders zou het inderdaad wel erg makkelijk zijn. Hoewel, in principe doet Daft Punk dat ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh my bad. Ik had begrepen 1 man en geen show
Maargoed, dat zou wel tof zijn inderdaad
Ik reken weer op de Chemical Brothers dit jaar.
De zomer is lang, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is ook geen gek idee
Maar we gingen toch BBQ-en bij IARL?
Daft Punk maar ook JunkieXLMaar die maken er zelf nog een showtje vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien dat het verschilt per keer maar voor zover ik weet nemen ze in ieder geval de rappers enzo mee. Anders zou het inderdaad wel erg makkelijk zijn. Hoewel, in principe doet Daft Punk dat ook
En ik zet ook in op Chemical Brothers dit jaarWas een waar feestje vorig jaar op Sziget
Mwah, Daft Punk staat alleen maar in een pyramide met hun helmen opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daft Punk maar ook JunkieXLMaar die maken er zelf nog een showtje van
Ik ben benieuwd in ieder geval
Retour afzender, en als de vorige bewoner erg veel post nog krijgt, even de woningbouwvereniging bellen, zodat diegene daar op aangesproken kan worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de ethiek m.b.t. geadresseerde reclamepost voor de vorige bewoner? Gewoon weggooien of een retour afzender doen? (Het gaat hier om post van Neckermann en zo die al ruime tijd geleden is bezorgd)
Ja de videoschermen bij de CB zijn altijd zó geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Daft Punk staat alleen maar in een pyramide met hun helmen opZiet er wel vet uit hoor maar is niet echt heel spannend. Ook gaat het gerucht dat ze helemaal niet mixen maar dat alles op tape staat
Als we het over een vette show hebben dan is het toch wel Chemical Brothers. Men wat een show is dat![]()
![]()
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
ik hoop nog steeds elke dag dat Alanis Morissette besluit om ook naar Sziget te gaan
Voor gewone post doe ik dat ook wel, maar Neckermann folders lijken me ook weer niet zo interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Retour afzender, en als de vorige bewoner erg veel post nog krijgt, even de woningbouwvereniging bellen, zodat diegene daar op aangesproken kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
ik hoop nog steeds elke dag dat Alanis Morissette besluit om ook naar Sziget te gaan
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
Kan het niet voor me houden: bod voor het huis is -na wat heen en weer geonderhandel- geaccepteerd, als de bank donderdag accoord gaat gaan we over een maand verhuizen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..![]()
Maar we kunnen wel een terrasmeet doen van de zomer.
Tinuviel en ik wonen officieel sinds 3 augustus 2007 in onze huidige flat, heb de eerste maanden post keurig verzameld en doorgestuurd, na een tijdje (en enkele keurige briefjes en belletjes en sms'jes naar de vorige bewoners) aangegeven dat post vanaf nu retour afzender gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de ethiek m.b.t. geadresseerde reclamepost voor de vorige bewoner? Gewoon weggooien of een retour afzender doen? (Het gaat hier om post van Neckermann en zo die al ruime tijd geleden is bezorgd)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:30 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg morgen bezoek en dat is goed, want het zet aan om echt es wat dingen op te ruimen in plaats van te denken "nu geen zin, komt nog wel"
Dan hebben we nog welgeteld 3 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
Moest dit topic nou in 1 uur (dus 60 minuten of 3600) seconden vol?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg morgen bezoek en dat is goed, want het zet aan om echt es wat dingen op te ruimen in plaats van te denken "nu geen zin, komt nog wel"
Voorbeeld: ik had een set van 3 bijzettafeltjes gekocht. De grootste zat al in elkaar, maar vandaag ben ik toch maar bezig geweest met de andere twee ook in elkaar kittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Herkenbaar. Doe het zelf ook vaak, als ik weet dat er bezoek komt, dan ga ik nog even stofzuigen of de was opvouwen en zo
Pessimistquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader denkt niet dat het gaat lukken... *
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]dat leg ik wel uit als ik weer thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorbeeld: ik had een set van 3 bijzettafeltjes gekocht. De grootste zat al in elkaar, maar vandaag ben ik toch maar bezig geweest met de andere twee ook in elkaar kitten
En weer terug van de winkel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat ze een nieuwe cd uit heeft, anders vind ik het een beetje vreemd om haar te laten optredenNet als Green Day trouwens, die zit in de geruchtenmolen voor Lowlands. Die hebben na American Idiot toch niets meer uitgebracht?
lolquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
HerkenbaarVoor mij zowat de enige reden om uberhaupt op te ruimen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
HerkenbaarVoor mij zowat de enige reden om uberhaupt op te ruimen
Haha LOL, dat zou bij mij ook het geval zijn. Als ik alle zooi opeens opgeruimd heb dan zullen mensen mijn kamer niet terug herkennenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga ook niet alles opruimen trouwens. Zometeen college en vanavond ook weer druk, en waarschijnlijk vind ik het er erg leeg uit zien als het helemaal opgeruimd is
Oeh ik zou Green Day wel willen zien hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weer terug van de winkel.
Green Day hoef ik echt niet te zien. De oude nummers zijn leuk maar dat album is echt een draak.
quote:
Ik heb alleen een reader. Wat wil je weten?quote:
Hmm, laat maar dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb alleen een reader. Wat wil je weten?
Bedoel je nou dat je denkt dat dit Eddie Izzard is of zeg je uit het niets dat hij óók grappig is?quote:
Kannietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
Waarom ga je trouwens niet naar de Pinkpopzondag als je haar zo graag wilt zien?
Ja waarschijnlijk zullen ze dat wel spelen ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh ik zou Green Day wel willen zien hoorEn er zijn best een paar vette nummers op die cd, zoals Boulevard of Broken Dreams
en Holiday. Maar het oudere werk is nog veel vetter inderdaad
Ik ga ervan uit dat ze dat ook wel zullen spelen toch?
Nee, Eddie Izzard is ENORM herkenbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je denkt dat dit Eddie Izzard is of zeg je uit het niets dat hij óók grappig is?
Maar Eddie Izzard ís inderdaad wel grappig
Sorryquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, laat maar dan.Ik ben oude opgaven aan het doorkijken over de centrale limietstelling en ik kom er niet meer uit.
Vroeg me af of je misschien een uitwerking had van een opgave in het boek.
![]()
Vorig jaar kon ik het nog wel.
Daarom vond ik het al zo vreemdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Eddie Izzard is ENORM herkenbaar
Daar is echt geen vergissing mogelijk.
Ik bedoelde dat dit filmpje grappig was maar dat Eddie Izzard óók heel grappig was.
Nou, ik moest aan het hoge niveau van grappige mierenneukerij denken en een "gek" accent. Eddie Izzard heeft ook een beetje aparte stem. Dus daarom moest ik eraan denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo vreemdMaar het blijft een rare random opmerking. Bill Bailey is ook heel grappig namelijk
![]()
Hehehehehequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik deed de hele berekening goed. Alleen bij een tussenstap kwam er zo'n gek getal uit dat ik dacht: dat kan nooit kloppen!Dus gestopt en opnieuw gaan kijken, maar ik zag de fout niet.
Klopt het dus wel.Als ik gewoon door had gerekend was ik in 5 minuten klaar geweest en nu zit ik er al ruim een uur mee te klooien.
!!
Oke, dat is wel vet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef MaJo het volgende:
Maar stel je vraag eens specifieker, ik heb een supervet statistiek boek van mijn vader gekregen uit de jaren 70 met allemaal uitwerkingen
Kun je het een beetje goed vinden met de mensen uit je projectgroep? Wel zo gezellig om die minuten tot kwart voor vier vol te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er vandoor, eerst een bespreking om 15 uur (projectgroep heeft die ingepland) die waarschijnlijk nog geen 10 minuten duurt en dan om 15:45 college
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Soempie het volgende:
ik ben wel benieuwd naar jullie kamers. Foto's?
* mompel mompel Soempie-actie mompel mompel *quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik deed de hele berekening goed. Alleen bij een tussenstap kwam er zo'n gek getal uit dat ik dacht: dat kan nooit kloppen!Dus gestopt en opnieuw gaan kijken, maar ik zag de fout niet.
Klopt het dus wel.Als ik gewoon door had gerekend was ik in 5 minuten klaar geweest en nu zit ik er al ruim een uur mee te klooien.
!!
Hij heeft wel wat weg van de bovenbuurjongen hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Eddie Izzard is ENORM herkenbaar
Eddie Izzard is ook echt geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik moest aan het hoge niveau van grappige mierenneukerij denken en een "gek" accent. Eddie Izzard heeft ook een beetje aparte stem. Dus daarom moest ik eraan denken.
Een van de twee eindigde een mail met "Kus!" en toen voelde ik me mildly disgusted... best aardig verder, maar niet iemand waarmee ik op vakantie zou willen gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het een beetje goed vinden met de mensen uit je projectgroep? Wel zo gezellig om die minuten tot kwart voor vier vol te ouwehoeren.
Een jongen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de twee eindigde een mail met "Kus!" en toen voelde ik me mildly disgusted...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef MaJo het volgende:
Eddie Izzard is ook echt geweldigDie 'man' (
![]()
) kan inderdaad van weinig heel veel maken
Samen met Bill Bailey mijn favoriete engelse comedians
Nope, waarom zou ik hier dan niet kunnen posten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden..je hebt een groep Feyenoorders die hier op het forum zitten boos gemaakt of je hebt lopen rellen in de AKQ?
geloof er niks vanquote:
Neequote:
Joh dat doe ik ook wel es, dan duurt het gezwam me te lang. Als het dan is afgelopen vraag ik hoe en wat. Vrij efficiënte methode kan dat zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze is iemand die gewoon te dom is voor woorden. is er een kwartier lang gepraat over wanneer een afspraak gepland gaat worden, vraagt ze 5 minuten later: wanneer is die afspraak? en waar?
'wel eens' is iets anders dan elke keer weer. constant. elke lesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh dat doe ik ook wel es, dan duurt het gezwam me te lang. Als het dan is afgelopen vraag ik hoe en wat. Vrij efficiënte methode kan dat zijn
Oke, als dat zo was dan was het nog erger geweest.quote:
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, als dat zo was dan was het nog erger geweest.
truequote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat ook trouwensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgen
mjaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgen
Een bussie vol?quote:
Tenzij het om een hete gozer gaat en dit meisje een kenau isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs met salaris kan ik dat nog niet betalen.![]()
Centrale limietstelling is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, laat maar dan.Ik ben oude opgaven aan het doorkijken over de centrale limietstelling en ik kom er niet meer uit.
Vroeg me af of je misschien een uitwerking had van een opgave in het boek.
![]()
Vorig jaar kon ik het nog wel.
Wauw!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:13 schreef B.ertha het volgende:
Centrale limietstelling is niet zo moeilijk
Ik had een 10 voor dat tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven met statistiek, hè....
Je hoort een hekel aan statistiek te hebben. Punt.
Ik ga niet eens meer naar de kermisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin oud te worden, na 4 dagen kermis en daarna 1 rustdag ben ik alsnog 2 dagen ziek zwak en misselijk
Hier lopen hele dorpen er voor uit, zeker met dit weer is het heerlijk toeven op een kermisborrelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef wyccie het volgende:
Wie gaat er dan ook vrijwillig vier hele dagen naar de kermis.
Ik moet zeggen dat ik de kermis ook nauwelijks gezien heb hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
* DING DING DING DING* JA DAMES EN HEREN. DE LAATSTE RONDE!!!! GRIJP NU UW KANS!!!! * DING DING DING DING*
Nee, ik begrijp het. Gezellig. Zoveel lawaai vind ik niet heerlijk.
jij hebt dan ook geen gouden ketting met grote schakelsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer naar de kermis
ai ai ai die types....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen gouden ketting met grote schakels
Welke? Polderse?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin oud te worden, na 4 dagen kermis en daarna 1 rustdag ben ik alsnog 2 dagen ziek zwak en misselijk
Hoogkarspelquote:
details aub ^^quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou die gast van het laks, wat dat organiseerde, zit net twee weken bij ons op school en was mee naar Rome... Wat een aparte gast is dat zeg
Nouja, sowieso dat hij nu al zijn tweede eigen bedrijfje heeft (gevestigd in Barcelona, 24 mensen onder zich, is o.a. verantwoordelijk voor het verzinnen van de naam selexyz, je weet wel, die boekwinkel keten), hij heeft verdorie een eigen secretaresse, van 23 ofzo, ofwel, ik quote een medeleerling: "Echt, die Sywert is al zó verwikkeld in het èchte leven. En wij? Wij chillen gewoon nog. Dat onderstreepte zo erg mijn gevoel... Hij gaat dat bedrijfje nu verkopen omdat hij daar door te veel school miste (hij heeft ontheffing van de leerplicht vanwege zijn LAKS-functie), hij vloog minstens één keer per week naar Barcelona. Hij was zo erg... volwassen. Maar ook wel een beetje arrogant en kakkineus, en dan onbewust arrogant hoor, maar dat was wel een beetje... vreemd.quote:
griebusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
dat voel ik me zo vaak als ik weer eens een artiest hoor, of een succesvol iemand, van mijn leeftijd (of jongerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voeld eme wel een beetje dom, nietig, nutteloos en dom bij hem
griebus/allergriezelst*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
Zozo.. inflatie. Vroeger was een breezer nog genoegquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hij vond volgens mij mijn shampoo erg lekker smaken. Of hij lebberde om een andere reden mijn haar af![]()
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
weet hij er zelf ook van dandat kan leuke situaties opleveren
En wat de rest betreft niet dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nahja, anyhow, ik heb me gedragen.wat dat betreft
Ik heb me in DC iig voorbeeldig gedragen. Wat een gedrochten die vrouwen over het algemeen daar zeg.quote:
Laten we zeggen dat het erg gezllig was. En dat de alcohol rijkelijk vloeide op de campo dei fiori. En dat koninginnenacht in rome ook gewoon hollandse stijl gevierd werd. en dat het wennen was om romd tien uur pm weer nuchter te zijn, terug in NL. en dat terwijl we elke avond om half elf weer het klooster in moestenquote:
Jij kan de komende paar jaar nog een hoop goedmakertjes verwachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het erg gezllig was. En dat de alcohol rijkelijk vloeide op de campo dei fiori. En dat koninginnenacht in rome ook gewoon hollandse stijl gevierd werd. en dat het wennen was om romd tien uur pm weer nuchter te zijn, terug in NL. en dat terwijl we elke avond om half elf weer het klooster in moesten
gelukkig heb ik mezelf onsterfelijk gemaakt bij de leraren door me een bepaald moment wèl uitstekend te gedragen; de laatste avond heb ik ongeveer tot mijn ellebogen in het kots van anderen gezeten, heb een zwaar dronken reisgenote tot op het genante af verzorgd (denk aan; haar wassen, terwijl ze alleen nog maar een onderbroek aanheeft, haar andere, ondergekotste ondergoed uitwassen, evenals de handdoek waarmee ik de badkamer eerder al mee had schoongemaakt die ze ook ondergekotst had.) joeeepieee![]()
jeutjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het erg gezllig was. En dat de alcohol rijkelijk vloeide op de campo dei fiori. En dat koninginnenacht in rome ook gewoon hollandse stijl gevierd werd. en dat het wennen was om romd tien uur pm weer nuchter te zijn, terug in NL. en dat terwijl we elke avond om half elf weer het klooster in moesten
gelukkig heb ik mezelf onsterfelijk gemaakt bij de leraren door me een bepaald moment wèl uitstekend te gedragen; de laatste avond heb ik ongeveer tot mijn ellebogen in het kots van anderen gezeten, heb een zwaar dronken reisgenote tot op het genante af verzorgd (denk aan; haar wassen, terwijl ze alleen nog maar een onderbroek aanheeft, haar andere, ondergekotste ondergoed uitwassen, evenals de handdoek waarmee ik de badkamer eerder al mee had schoongemaakt die ze ook ondergekotst had.) joeeepieee![]()
wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:28 schreef Soempie het volgende:
Bij ons op werkweek waren de docenten het ergst. Dronken, vrouwen versieren, seks, etc.![]()
![]()
I agreequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
Wel tof van je dat je haar geholpen hebt PS.
Ik begin er niet aan.. moet nog zo veel series kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Iedereen moet verslaafd raken hier
niet eens de officiele trailer van seizoen 4, maar ik kreeg er wel zin door om seizoen 4 nog een keer te gaan kijken
Klopt dat wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja, sowieso dat hij nu al zijn tweede eigen bedrijfje heeft (gevestigd in Barcelona, 24 mensen onder zich, is o.a. verantwoordelijk voor het verzinnen van de naam selexyz, je weet wel, die boekwinkel keten), hij heeft verdorie een eigen secretaresse, van 23 ofzo,
nou en, gewoon in het rijtje zettenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan.. moet nog zo veel series kijken
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt dat wel?
De naam selexyz bestaat al twee jaar en is verzonnen door een naamgevingsbureau dat hooguit stagiaires van HBO/WO-niveau aanneemt. Het is zeker niet in handen van een destijds 15-jarige scholier.
Dat zijn bedrijfjes voortgekomen uit een passie/hobby: kleine eenmansbedrijfjes (vriendenbedrijfjes in jouw geval (ik dacht dat jij alles zelf deed, joh!)). Kan me niet voorstellen dat een 15-jarige een naamgevingsbedrijf gaat opzetten. En deze waar het om gaat al helemaal niet, het was opgericht nog voordat Sywert was geboren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens hoeft zijn jeugdige leeftijd niet zoveel te zeggen en ik ben daar zelf een voorbeeld van met mijn vrienden. En Ben Woldring was daar ook een voorbeeld van. Die was zelfs nog jonger dan ons.
Wat ik nu doe, doe ik alleen. Hiervoor was ik met vrienden vanaf onze 16e bezig en dat is uitgegroeid tot een flinke onderneming. Vanaf onze 18e was het al geen "vriendenbedrijfje" meer. Nadat een goede investeerder langs is gekomen zaten wij ook al heel snel met 15 man in een kantoor. Ik kan er niet teveel over kwijt want mijn Fokgeschiedenis hoeft niemand in het discrediet te brengen maar als je meer wilt weten dan kun je altijd PM-en.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn bedrijfjes voortgekomen uit een passie/hobby: kleine eenmansbedrijfjes (vriendenbedrijfjes in jouw geval (ik dacht dat jij alles zelf deed, joh!)). Kan me niet voorstellen dat een 15-jarige een naamgevingsbedrijf gaat opzetten. En deze waar het om gaat al helemaal niet, het was opgericht nog voordat Sywert was geboren.
Zoiets ontstaat. Ik ben me er ook heel goed van bewust dat geluk een grote factor is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik moet eens wat betere vrienden gaan zoeken. Beter nog, een investeerder.
quote:Heb je zoveel kattekwaad uitgehaald hier op Fok?![]()
Ik hoef niet meer te weten, zal je niet PM-en.
http://pms.colonpee.com/irc/skot.txtquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_deaths
verder ook geen spamafzender geloof ikquote:YOU CAN ONLY TYPE ONE WORD!
Not as easy as you might think. Now copy or forward, change the answers to suit you and pass it on. It's really hard to only use one word answers. Be sure to send back to the person you received it from.
1. Where is your cell phone? YES
2. Your significant other? WANDA
3. Your hair color? GREY
4. Your mother is where? PASSED
5. Your father? PASSED
6. Your favorite thing? DRIVIG
7. Your dream last night? FORGOT
8. Your favorite drink? MILK
9. Your dream/goal? TRAVEL
10. The room you're in? PINK
11. Your hobby? MOVIES
12. Your fear? BLINDNESS
13. Where do you want to be in 6 years? alive
14. Where were you last night? Bed
15. What you're not? SLIM
16. Muffins? YES
17. One of your wish list items? FURNITURE
18. Where you grew up? WVA
19. The last thing you did? TV
20. What are you wearing? Clothes
21. Your TV? ON
22. Your pets? YES
23. Your computer? SONY
24. Your life? FULL
25. Your mood? CONTENT
26. Missing someone? YES
27. Your car? BUICK
28. Something you're not wearing? SHORTS
29. Favorite store? SAMS
30. Your summer? Fun
31. Like someone? Yes
32. Your favorite color? BLUE
33. When is the last time you laughed? Afternoon
34. Last time you cried? ?
35. Who will resend this? STEVE
Ik heb tactisch je berichtjes genegeerd, mijn commentaar wil je namelijk niet horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee natuurlijk meende ik dat niet echt. Geen commentaar, MM
Met zo'n opmerking zeg je natuurlijk al genoeg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tactisch je berichtjes genegeerd, mijn commentaar wil je namelijk niet horen.
Zeker in dit geval niet...
Dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zeg je natuurlijk al genoeg.
quote:
quote:
No problem, heeft geen haastquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]allen
MaJo, nog even geduld v.w.b. de CD/CD's, ik kan traplopen, maar ben nog lang niet door de stapel heen...![]()
Heb je je date nu al gehad of...?
Ik bedoelde je date in Engeland, dacht dat dat begin deze week al zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Date was vorige week maandagEn ik ga hem misschien zondag weer zien in Engeland (of bedoelde je dat?)
quote:Maar zit nu even met iemand anders in mijn hoofd![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:51 schreef MaJo het volgende:
Maar zit nu even met iemand anders in mijn hoofd![]()
Ah okquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde je date in Engeland, dacht dat dat begin deze week al zou zijn.
Maar.... misschien?
[..]
Mijn ex die misschien toch niet meer zo heel erg ex isquote:
Laat maar...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ex die misschien toch niet meer zo heel erg ex is![]()
![]()
![]()
Lijkt me verstandigquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Toch niet als het uiteindelijk helemaalquote:
I stand correctedquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15. What you're not? A player who follow the rules...
Wie hou je nu eigenlijk voor de gek? Mij zeker nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef MaJo het volgende:
Toch niet als het uiteindelijk helemaalis? Maar het is weer afwachten
We zullen zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie hou je nu eigenlijk voor de gek? Mij zeker niet![]()
Maar ja, je moet het zelf weten
Die heb ik al eens eerder gepostquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier ook al, bijna niemand aanwezig en allerlei meetings voor vandaag zijn gecancelled...quote:
Ik dacht dat dat deze wasquote:
Harry Jekkers...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn
Kom eens van die roze wolk af en vertel me of je John Butler al geluisterd hebt én óf je het wat vindt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zullen zienMisschien leef ik weer eens op een wolk
Ik heb het geluisterd en het is niet echt mijn ding... Mijn vader vond het verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom eens van die roze wolk af en vertel me of je John Butler al geluisterd hebt én óf je het wat vindt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd en het is niet echt mijn ding... Mijn vader vond het verschrikkelijkZo erg vond ik het niet
Moet toegeven:quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Zou je het er nog steeds op kunnen, MM?
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:46 schreef iamredleader het volgende:
Topic wil niet echt vlotten, he?
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te wervenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo lekker even buiten geweest
Ik ga nu boodschappen doen. Ondertussen een ouwetje:
Zonder gekeken te hebben:quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo lekker even buiten geweest
Ik ga nu boodschappen doen. Ondertussen een ouwetje:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kunt ook elk excuus aangrijpen om naar buiten te gaan. "Moet er lunch gehaald worden? Oh doe ik welquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te werven
We zagen elkaar al weer vaker maar nu vertonen we echt weer vriendjes en vriendinnetjes gedragquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoop voor je dat hij niet weer de klootzak uit gaat hangen.![]()
En hoe dat ineens?Ik dacht dat hij je negeerde enzo.
Tsja, was het maar zo simpelquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt ook elk excuus aangrijpen om naar buiten te gaan. "Moet er lunch gehaald worden? Oh doe ik wel" Mijn collega's vonden me meteen liev en ik kon lekker 5 minuten in het zonnetje lopen
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
We zagen elkaar al weer vaker maar nu vertonen we echt weer vriendjes en vriendinnetjes gedragMaar goed, wil niks overhaasten en wacht het wel af. Het blijft tenslotte een man
Je kunt je altijd nog ziekmeldenquote:
Ah ja, het zogeheten "tropenrooster" met de winterse variant "ijsvrij". Beiden nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te werven
Watquote:
Daar is een mooi woord voor: bindingsangstquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met zo'n draaikont die niet weet wat ie wil.![]()
![]()
Er lezen bekenden mee, dus ik moet echt zo m'n mond houden.![]()
Ik heb een keer tropenrooster gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, het zogeheten "tropenrooster" met de winterse variant "ijsvrij". Beiden nog nooit meegemaakt
Bij ons ging iedereen klagen dat ze een tropenrooster wilden zodra de temperatuur ook maar 1 dag boven de 25C kwam. Slechts 1 jaar ging er daadwerkelijk een gerucht dat de leraren aan het overleggen waren. Maar helaasquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een keer tropenrooster gehad![]()
Toen was het ook echt te heet om ook maar iets te kunnen doen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons ging iedereen klagen dat ze een tropenrooster wilden zodra de temperatuur ook maar 1 dag boven de 25C kwam. Slechts 1 jaar ging er daadwerkelijk een gerucht dat de leraren aan het overleggen waren. Maar helaas
Hoeft niet per se maar tuurlijk zou het kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
Mja, maar ik denk persoonlijk dat bindingsangst een mooi woord is voor: hij vindt je niet leuk genoeg.
Sorry als dat hard over komt.![]()
Is gewoon mijn ervaring.
Waarbij ik moet opmerken dat ik dan denk: 'hij vindt me niet leuk genoeg...'quote:
Natuurlijk hoop ik dat dat niet gebeurt. Dat hij verandert (is).quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef MaJo het volgende:
Hoeft niet per se maar tuurlijk zou het kunnen.
Maar goed, misschien hebben jullie allemaal wel gelijk en kunnen jullie binnenkort allemaal je gelijk halen
Ja lach maar! Ik zat me daar stierlijk en loeiheet te vervelen. En als er dan sprake is van een echt tropenrooster dan bloeit mijn hoop op. En dat het dan de grond in wordt getrapt is echt niet tofquote:
Kan me voorstellen dat dat op zo'n moment echt niet grappig isquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja lach maar! Ik zat me daar stierlijk en loeiheet te vervelen. En als er dan sprake is van een echt tropenrooster dan bloeit mijn hoop op. En dat het dan de grond in wordt getrapt is echt niet tof
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat dat niet gebeurt. Dat hij verandert (is).
Ja maar het wordt per school geregeld, niet landelijk. En daarbij zat jij waarschijnlijk meer in het binneland dan ik(15km van de zee ofzo) dus hier is het altijd nét iets koeler.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat op zo'n moment echt niet grappig isWel vreemd trouwens dat jij dat nooit gehad hebt, we hebben toch in dezelfde tijd op school gezeten
Of schrijf een doktersroman, dan levert het nog wat op ook...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
En anders kom ik hier wel weer klagen
ook hier is uiteraard de afbeelding van MM van toepassing.quote:
"Haar brandende lendenen hunkerden naar Antonio's paars kloppend geweld. De vurige blik in zijn ogen deden haar verlangen naar lange nachten vol zinderende passie"quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of schrijf een doktersroman, dan levert het nog wat op ook...
Dan moet je het niet 2 weken laten staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
M'n afwas was heel veel werk. Ik vond het het vermelden waard.
Is dat een doktersroman?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Haar brandende lendenen hunkerden naar Antonio's paars kloppend geweld. De vurige blik in zijn ogen deden haar verlangen naar lange nachten vol zinderende passie"
Dat soort prut?
Ja weet ik veel, ik lees die troep nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een doktersroman?
Dit lijkt me meer een verhaal uit de Chick of de Candy...
Ken je nagaan wat je kennelijk wel leest...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik lees die troep nooit
Goeden boekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan wat je kennelijk wel leest...
Ik heb ooit voor school een doktersroman moeten lezen (Bouquete reeks zelfs), waarna we het moesten analyseren op personen, onderwerpen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeden boeken![]()
Ik ga slechts af op wat er in films geportretteerd wordt.
Ik vind het eigenlijk veel erger dat jij blijkbaar wél weet wat er in zo'n doktersromannetje staat
CuBase...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend hier met die doktersromannetjes
Kan een van jullie me vertellen wat ik voor programmaatje moet aanschaffen om midi-files langzamer af te kunnen spelen en partijen eruit te filteren enzo?
dus ik zat wel in de buurtquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Daar keek ik ook wel eens in en dan kom je wel zinnen tegen zoals jij die schreef, maar dan iets minder expliciet...
En dan deze keer je valium voor het vliegen gewoon heel vroeg innemen hequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:Net naar de dokter geweest voor een checkup, ik mag voorlopig de medicijnen blijven gebruiken (want bloeddruk goed
) en heb nieuwe tabletten gekregen voor mijn spastische darm, aangezien de AD die een beetje tegenwerkte
Dus ik ben binnenkort weer zo goed als nieuw
![]()
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:Net naar de dokter geweest voor een checkup, ik mag voorlopig de medicijnen blijven gebruiken (want bloeddruk goed
) en heb nieuwe tabletten gekregen voor mijn spastische darm, aangezien de AD die een beetje tegenwerkte
Dus ik ben binnenkort weer zo goed als nieuw
![]()
Ondertussen begint de spanning voor het vliegen toch wel toe te nemenHeb er echt ontzettend veel zin in om naar Londen te gaan maar vind het wel eng. Maar op zich is het al heel wat dat ik er nu pas zenuwachtig voor ben, normaal kan ik een week vantevoren niet slapen
![]()
Ik ga het vanavond al innemen inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan deze keer je valium voor het vliegen gewoon heel vroeg innemen he
Oh...quote:
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond al innemen inderdaadEn morgen ook weer meteen
Ik mag van de dokter max 5mg dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen
Als het erg warm is is de binnenstad inderdaad niet echt fijn. Maar aangezien ik de binnenstad wel redelijk ken (quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.
Twee jaar geleden daar geweest met flinke warmte (afscheid Dennis Bergkamp) en dan wordt je niet vrolijk in de binnenstad van Londen. Veel smog en enorm broeierig...
Oh...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben met CD singles rippen nu pas bij de letter J...![]()
Behalve 2 Unlimited nog geen andere dubbele...
LOL krijgen we dat straksquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...
Vind het nog best snel gaan, je had er toch een paar duizend? En op zich voor jou een goede zaak dat je geen dubbele hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh...
Ben met CD singles rippen nu pas bij de letter J...![]()
Behalve 2 Unlimited nog geen andere dubbele...
Ben qua singles bijna op de helft...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het nog best snel gaan, je had er toch een paar duizend? En op zich voor jou een goede zaak dat je geen dubbele hebtHoewel ik me uiteraard aanbevolen houd
WTF? Zo laag?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het erg warm is is de binnenstad inderdaad niet echt fijn. Maar aangezien ik de binnenstad wel redelijk ken () wordt het voor mij eerder hangen op Primrose Hill dan zweten op Oxford Street
Hoewel er uiteraard ook geshopt gaat worden, de pond staat nu op 1,17 euro
![]()
Dat was eigenlijk mijn grootste angst vorige september naar New York. Zoals je toen hebt kunnen lezen werd ik hevig ziek in het vliegtuig en heb ik me sufgeslikt aan pillen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet als drugskoerier gezien wordt...
Oh wacht..van ponden naar euros krijg ik ¤1.26 per pond. Dat valt nog een klein beetje mee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Zo laag?![]()
Dat was een half jaar geleden nog 1.30 of 1.50
Ik krijg deze week een lading ponden binnen en ik had me rijk gerekend![]()
Hopelijk alleen die ene...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Flamoes!!!
Probeer ik net de limited edition versie van Plastic Dreams van Jaydee te rippen, blijft de hele boel hangen...
Ik open de CD-reader en check de CD.
Achterkant helemaal mat uitgeslagen, net als de lak van een auto die heel lang in de zon staat bij de zee (zoals je in verre tropische oorden vaak ziet) en daardoor niet meer leesbaar...![]()
Dag CD...![]()
Vliegen... die lange vluchten van afgelopen week herinnerden mij er maar weer eens aan hoe vreselijk saai het is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
![]()
DC was ook echt snikheet de laatste dagen. Dat mooie weer maakte Arlington wel weer iets mooier/indrukwekkender. klikquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen met dit weer is overigens niet echt leuk.
Twee jaar geleden daar geweest met flinke warmte (afscheid Dennis Bergkamp) en dan wordt je niet vrolijk in de binnenstad van Londen. Veel smog en enorm broeierig...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met zo'n draaikont die niet weet wat ie wil.![]()
![]()
Er lezen bekenden mee, dus ik moet echt zo m'n mond houden.![]()
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
![]()
naar apotheek gaan en zo'n medicijnenpaspoort aanvragenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaiendus dat je zo over je ex denkt ^^ en zin hebt in vliegen
Deze zat in zo'n kartonnen hoesje/doosje waarvan je de voorkant als een boek open kan slaan en dan de CD meteen ziet zitten in een plastic houdertje.quote:
en wat is het nuquote:
ZOMFGquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha die Amerikanen zijn gek
http://www.local6.com/news/16169506/detail.html
Gevolgd door:quote:
Om half 10.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe laat vlieg je trouwens, MaJo?
Ik ga koken
Hehe was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
kun je je vliegangst en dat rare exje van jou niet gewoon omdraaiendus dat je zo over je ex denkt ^^ en zin hebt in vliegen
Oeh bestaat dat? Hmmm was er vanmiddagquote:naar apotheek gaan en zo'n medicijnenpaspoort aanvragen
ik heb heeeeerlijk in de zon gelegen vandaaghad officieel les, maar was herhaling van vorig jaar (toch handig, een minor aan je eigen opleiding volgen) en als je het al wist mocht je wegblijven
ben wel verbrand nu
Komt goedquote:
bestaatquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh bestaat dat? Hmmm was er vanmiddagEn voor morgenvroeg gaat het niet meer lukken
Relaxed dat je in de zon hebt gelegenVerbranden is alleen minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |