details aub ^^quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou die gast van het laks, wat dat organiseerde, zit net twee weken bij ons op school en was mee naar Rome... Wat een aparte gast is dat zeg
Nouja, sowieso dat hij nu al zijn tweede eigen bedrijfje heeft (gevestigd in Barcelona, 24 mensen onder zich, is o.a. verantwoordelijk voor het verzinnen van de naam selexyz, je weet wel, die boekwinkel keten), hij heeft verdorie een eigen secretaresse, van 23 ofzo, ofwel, ik quote een medeleerling: "Echt, die Sywert is al zó verwikkeld in het èchte leven. En wij? Wij chillen gewoon nog. Dat onderstreepte zo erg mijn gevoel... Hij gaat dat bedrijfje nu verkopen omdat hij daar door te veel school miste (hij heeft ontheffing van de leerplicht vanwege zijn LAKS-functie), hij vloog minstens één keer per week naar Barcelona. Hij was zo erg... volwassen. Maar ook wel een beetje arrogant en kakkineus, en dan onbewust arrogant hoor, maar dat was wel een beetje... vreemd.quote:
griebusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
dat voel ik me zo vaak als ik weer eens een artiest hoor, of een succesvol iemand, van mijn leeftijd (of jongerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voeld eme wel een beetje dom, nietig, nutteloos en dom bij hem
griebus/allergriezelst*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
Zozo.. inflatie. Vroeger was een breezer nog genoegquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hij vond volgens mij mijn shampoo erg lekker smaken. Of hij lebberde om een andere reden mijn haar af![]()
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
weet hij er zelf ook van dandat kan leuke situaties opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |