I stand correctedquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15. What you're not? A player who follow the rules...
Wie hou je nu eigenlijk voor de gek? Mij zeker nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef MaJo het volgende:
Toch niet als het uiteindelijk helemaalis? Maar het is weer afwachten
We zullen zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie hou je nu eigenlijk voor de gek? Mij zeker niet![]()
Maar ja, je moet het zelf weten
Die heb ik al eens eerder gepostquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier ook al, bijna niemand aanwezig en allerlei meetings voor vandaag zijn gecancelled...quote:
Ik dacht dat dat deze wasquote:
Harry Jekkers...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn
Kom eens van die roze wolk af en vertel me of je John Butler al geluisterd hebt én óf je het wat vindt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zullen zienMisschien leef ik weer eens op een wolk
Ik heb het geluisterd en het is niet echt mijn ding... Mijn vader vond het verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom eens van die roze wolk af en vertel me of je John Butler al geluisterd hebt én óf je het wat vindt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd en het is niet echt mijn ding... Mijn vader vond het verschrikkelijkZo erg vond ik het niet
Moet toegeven:quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Zou je het er nog steeds op kunnen, MM?
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:46 schreef iamredleader het volgende:
Topic wil niet echt vlotten, he?
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te wervenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo lekker even buiten geweest
Ik ga nu boodschappen doen. Ondertussen een ouwetje:
Zonder gekeken te hebben:quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo lekker even buiten geweest
Ik ga nu boodschappen doen. Ondertussen een ouwetje:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ex die misschien toch niet meer zo heel erg ex is![]()
![]()
![]()
Je kunt ook elk excuus aangrijpen om naar buiten te gaan. "Moet er lunch gehaald worden? Oh doe ik welquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te werven
We zagen elkaar al weer vaker maar nu vertonen we echt weer vriendjes en vriendinnetjes gedragquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoop voor je dat hij niet weer de klootzak uit gaat hangen.![]()
En hoe dat ineens?Ik dacht dat hij je negeerde enzo.
Tsja, was het maar zo simpelquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt ook elk excuus aangrijpen om naar buiten te gaan. "Moet er lunch gehaald worden? Oh doe ik wel" Mijn collega's vonden me meteen liev en ik kon lekker 5 minuten in het zonnetje lopen
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
We zagen elkaar al weer vaker maar nu vertonen we echt weer vriendjes en vriendinnetjes gedragMaar goed, wil niks overhaasten en wacht het wel af. Het blijft tenslotte een man
Je kunt je altijd nog ziekmeldenquote:
Ah ja, het zogeheten "tropenrooster" met de winterse variant "ijsvrij". Beiden nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is schandalig lekker weer, en eigenlijk zouden we allemaal vrijaf moeten krijgen om op de plaatselijke terrasjes bier te scoren klanten te werven
Watquote:
Daar is een mooi woord voor: bindingsangstquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Soempie het volgende:
Wat moet je in godsnaam met zo'n draaikont die niet weet wat ie wil.![]()
![]()
Er lezen bekenden mee, dus ik moet echt zo m'n mond houden.![]()
Ik heb een keer tropenrooster gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, het zogeheten "tropenrooster" met de winterse variant "ijsvrij". Beiden nog nooit meegemaakt
Bij ons ging iedereen klagen dat ze een tropenrooster wilden zodra de temperatuur ook maar 1 dag boven de 25C kwam. Slechts 1 jaar ging er daadwerkelijk een gerucht dat de leraren aan het overleggen waren. Maar helaasquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een keer tropenrooster gehad![]()
Toen was het ook echt te heet om ook maar iets te kunnen doen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons ging iedereen klagen dat ze een tropenrooster wilden zodra de temperatuur ook maar 1 dag boven de 25C kwam. Slechts 1 jaar ging er daadwerkelijk een gerucht dat de leraren aan het overleggen waren. Maar helaas
Hoeft niet per se maar tuurlijk zou het kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
Mja, maar ik denk persoonlijk dat bindingsangst een mooi woord is voor: hij vindt je niet leuk genoeg.
Sorry als dat hard over komt.![]()
Is gewoon mijn ervaring.
Waarbij ik moet opmerken dat ik dan denk: 'hij vindt me niet leuk genoeg...'quote:
Natuurlijk hoop ik dat dat niet gebeurt. Dat hij verandert (is).quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef MaJo het volgende:
Hoeft niet per se maar tuurlijk zou het kunnen.
Maar goed, misschien hebben jullie allemaal wel gelijk en kunnen jullie binnenkort allemaal je gelijk halen
Ja lach maar! Ik zat me daar stierlijk en loeiheet te vervelen. En als er dan sprake is van een echt tropenrooster dan bloeit mijn hoop op. En dat het dan de grond in wordt getrapt is echt niet tofquote:
Kan me voorstellen dat dat op zo'n moment echt niet grappig isquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja lach maar! Ik zat me daar stierlijk en loeiheet te vervelen. En als er dan sprake is van een echt tropenrooster dan bloeit mijn hoop op. En dat het dan de grond in wordt getrapt is echt niet tof
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat dat niet gebeurt. Dat hij verandert (is).
Ja maar het wordt per school geregeld, niet landelijk. En daarbij zat jij waarschijnlijk meer in het binneland dan ik(15km van de zee ofzo) dus hier is het altijd nét iets koeler.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat op zo'n moment echt niet grappig isWel vreemd trouwens dat jij dat nooit gehad hebt, we hebben toch in dezelfde tijd op school gezeten
Of schrijf een doktersroman, dan levert het nog wat op ook...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
En anders kom ik hier wel weer klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |