Kun je het een beetje goed vinden met de mensen uit je projectgroep? Wel zo gezellig om die minuten tot kwart voor vier vol te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er vandoor, eerst een bespreking om 15 uur (projectgroep heeft die ingepland) die waarschijnlijk nog geen 10 minuten duurt en dan om 15:45 college
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Soempie het volgende:
ik ben wel benieuwd naar jullie kamers. Foto's?
* mompel mompel Soempie-actie mompel mompel *quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik deed de hele berekening goed. Alleen bij een tussenstap kwam er zo'n gek getal uit dat ik dacht: dat kan nooit kloppen!Dus gestopt en opnieuw gaan kijken, maar ik zag de fout niet.
Klopt het dus wel.Als ik gewoon door had gerekend was ik in 5 minuten klaar geweest en nu zit ik er al ruim een uur mee te klooien.
!!
Hij heeft wel wat weg van de bovenbuurjongen hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Eddie Izzard is ENORM herkenbaar
Eddie Izzard is ook echt geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik moest aan het hoge niveau van grappige mierenneukerij denken en een "gek" accent. Eddie Izzard heeft ook een beetje aparte stem. Dus daarom moest ik eraan denken.
Een van de twee eindigde een mail met "Kus!" en toen voelde ik me mildly disgusted... best aardig verder, maar niet iemand waarmee ik op vakantie zou willen gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het een beetje goed vinden met de mensen uit je projectgroep? Wel zo gezellig om die minuten tot kwart voor vier vol te ouwehoeren.
Een jongen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de twee eindigde een mail met "Kus!" en toen voelde ik me mildly disgusted...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef MaJo het volgende:
Eddie Izzard is ook echt geweldigDie 'man' (
![]()
) kan inderdaad van weinig heel veel maken
Samen met Bill Bailey mijn favoriete engelse comedians
Nope, waarom zou ik hier dan niet kunnen posten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden..je hebt een groep Feyenoorders die hier op het forum zitten boos gemaakt of je hebt lopen rellen in de AKQ?
geloof er niks vanquote:
Neequote:
Joh dat doe ik ook wel es, dan duurt het gezwam me te lang. Als het dan is afgelopen vraag ik hoe en wat. Vrij efficiënte methode kan dat zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze is iemand die gewoon te dom is voor woorden. is er een kwartier lang gepraat over wanneer een afspraak gepland gaat worden, vraagt ze 5 minuten later: wanneer is die afspraak? en waar?
'wel eens' is iets anders dan elke keer weer. constant. elke lesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joh dat doe ik ook wel es, dan duurt het gezwam me te lang. Als het dan is afgelopen vraag ik hoe en wat. Vrij efficiënte methode kan dat zijn
Oke, als dat zo was dan was het nog erger geweest.quote:
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, als dat zo was dan was het nog erger geweest.
truequote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat ook trouwensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgen
mjaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou is het ook niet al te best als je er niet aan moet denken een kus van een specifiek meisje te krijgen
Een bussie vol?quote:
Tenzij het om een hete gozer gaat en dit meisje een kenau isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs met salaris kan ik dat nog niet betalen.![]()
Kan het niet voor me houden: bod voor het huis is -na wat heen en weer geonderhandel- geaccepteerd, als de bank donderdag accoord gaat gaan we over een maand verhuizen.
Centrale limietstelling is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, laat maar dan.Ik ben oude opgaven aan het doorkijken over de centrale limietstelling en ik kom er niet meer uit.
Vroeg me af of je misschien een uitwerking had van een opgave in het boek.
![]()
Vorig jaar kon ik het nog wel.
Wauw!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:13 schreef B.ertha het volgende:
Centrale limietstelling is niet zo moeilijk
Ik had een 10 voor dat tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven met statistiek, hè....
Je hoort een hekel aan statistiek te hebben. Punt.
Ik ga niet eens meer naar de kermisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin oud te worden, na 4 dagen kermis en daarna 1 rustdag ben ik alsnog 2 dagen ziek zwak en misselijk
Hier lopen hele dorpen er voor uit, zeker met dit weer is het heerlijk toeven op een kermisborrelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef wyccie het volgende:
Wie gaat er dan ook vrijwillig vier hele dagen naar de kermis.
Ik moet zeggen dat ik de kermis ook nauwelijks gezien heb hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
* DING DING DING DING* JA DAMES EN HEREN. DE LAATSTE RONDE!!!! GRIJP NU UW KANS!!!! * DING DING DING DING*
Nee, ik begrijp het. Gezellig. Zoveel lawaai vind ik niet heerlijk.
jij hebt dan ook geen gouden ketting met grote schakelsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer naar de kermis
ai ai ai die types....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen gouden ketting met grote schakels
Welke? Polderse?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin oud te worden, na 4 dagen kermis en daarna 1 rustdag ben ik alsnog 2 dagen ziek zwak en misselijk
Hoogkarspelquote:
details aub ^^quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou die gast van het laks, wat dat organiseerde, zit net twee weken bij ons op school en was mee naar Rome... Wat een aparte gast is dat zeg
Nouja, sowieso dat hij nu al zijn tweede eigen bedrijfje heeft (gevestigd in Barcelona, 24 mensen onder zich, is o.a. verantwoordelijk voor het verzinnen van de naam selexyz, je weet wel, die boekwinkel keten), hij heeft verdorie een eigen secretaresse, van 23 ofzo, ofwel, ik quote een medeleerling: "Echt, die Sywert is al zó verwikkeld in het èchte leven. En wij? Wij chillen gewoon nog. Dat onderstreepte zo erg mijn gevoel... Hij gaat dat bedrijfje nu verkopen omdat hij daar door te veel school miste (hij heeft ontheffing van de leerplicht vanwege zijn LAKS-functie), hij vloog minstens één keer per week naar Barcelona. Hij was zo erg... volwassen. Maar ook wel een beetje arrogant en kakkineus, en dan onbewust arrogant hoor, maar dat was wel een beetje... vreemd.quote:
griebusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
dat voel ik me zo vaak als ik weer eens een artiest hoor, of een succesvol iemand, van mijn leeftijd (of jongerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voeld eme wel een beetje dom, nietig, nutteloos en dom bij hem
griebus/allergriezelst*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, dat toch maar nietAl is er wel een fles wijn uitgeloofd voor de eerste van school die dat klusje op zich neemt
Zozo.. inflatie. Vroeger was een breezer nog genoegquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hij vond volgens mij mijn shampoo erg lekker smaken. Of hij lebberde om een andere reden mijn haar af![]()
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
weet hij er zelf ook van dandat kan leuke situaties opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |