Kap nou..dat is snel!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs met salaris kan ik dat nog niet betalen.![]()
Kan het niet voor me houden: bod voor het huis is -na wat heen en weer geonderhandel- geaccepteerd, als de bank donderdag accoord gaat gaan we over een maand verhuizen.
Laat me raden..je hebt een groep Feyenoorders die hier op het forum zitten boos gemaakt of je hebt lopen rellen in de AKQ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster lurkt voorlopig alleen maar even hier...
Het lijkt me heel sterk. Het is een one-man show en als ik het goed begrijp treedt 'ie niet vaak omdat juist OMDAT het alleen maar een mixer is. Maar ik kan er naast zitten en ik zou zeker gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef MaJo het volgende:
Gorillaz als gerucht voor Lowlands, dat zou wel echt supervet zijn
een appartementje, niet echt een huisje dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wooooooooooooowww Soempie!!
Gefeliciteerd![]()
![]()
Wat gaat dat allemaal gesmeerd joh!! Wat is het voor huisje??
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk. Het is een one-man show en als ik het goed begrijp treedt 'ie niet vaak omdat juist OMDAT het alleen maar een mixer is. Maar ik kan er naast zitten en ik zou zeker gaan kijken.
Demon Days
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Heeeeey.....over een maand is het dus housewarmingfeestje?
Oh my bad. Ik had begrepen 1 man en geen showquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal waarHet is een 2-man show met live artiesten erbij. Klopt inderdaad dat ze daarom niet vaak optreden maar zo af en toe wel hoor
Ja en dat kan heel warm wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..![]()
Dat is ook geen gek ideequote:Maar we kunnen wel een terrasmeet doen van de zomer.
Ohja..gefeliciteerd beidenquote:
quote:
Er is dus nog niks definitief he. Misschien zegt de bank wel: bekijk 't maar.quote:
Misschien dat het verschilt per keer maar voor zover ik weet nemen ze in ieder geval de rappers enzo mee. Anders zou het inderdaad wel erg makkelijk zijn. Hoewel, in principe doet Daft Punk dat ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh my bad. Ik had begrepen 1 man en geen show
Maargoed, dat zou wel tof zijn inderdaad
Ik reken weer op de Chemical Brothers dit jaar.
De zomer is lang, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is ook geen gek idee
Maar we gingen toch BBQ-en bij IARL?
Daft Punk maar ook JunkieXLMaar die maken er zelf nog een showtje vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien dat het verschilt per keer maar voor zover ik weet nemen ze in ieder geval de rappers enzo mee. Anders zou het inderdaad wel erg makkelijk zijn. Hoewel, in principe doet Daft Punk dat ook
En ik zet ook in op Chemical Brothers dit jaarWas een waar feestje vorig jaar op Sziget
Mwah, Daft Punk staat alleen maar in een pyramide met hun helmen opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daft Punk maar ook JunkieXLMaar die maken er zelf nog een showtje van
Ik ben benieuwd in ieder geval
Retour afzender, en als de vorige bewoner erg veel post nog krijgt, even de woningbouwvereniging bellen, zodat diegene daar op aangesproken kan worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de ethiek m.b.t. geadresseerde reclamepost voor de vorige bewoner? Gewoon weggooien of een retour afzender doen? (Het gaat hier om post van Neckermann en zo die al ruime tijd geleden is bezorgd)
Ja de videoschermen bij de CB zijn altijd zó geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Daft Punk staat alleen maar in een pyramide met hun helmen opZiet er wel vet uit hoor maar is niet echt heel spannend. Ook gaat het gerucht dat ze helemaal niet mixen maar dat alles op tape staat
Als we het over een vette show hebben dan is het toch wel Chemical Brothers. Men wat een show is dat![]()
![]()
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
ik hoop nog steeds elke dag dat Alanis Morissette besluit om ook naar Sziget te gaan
Voor gewone post doe ik dat ook wel, maar Neckermann folders lijken me ook weer niet zo interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Retour afzender, en als de vorige bewoner erg veel post nog krijgt, even de woningbouwvereniging bellen, zodat diegene daar op aangesproken kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
ik hoop nog steeds elke dag dat Alanis Morissette besluit om ook naar Sziget te gaan
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
Kan het niet voor me houden: bod voor het huis is -na wat heen en weer geonderhandel- geaccepteerd, als de bank donderdag accoord gaat gaan we over een maand verhuizen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
Denk dat er niet veel mensen passen. Gestapeld misschien..![]()
Maar we kunnen wel een terrasmeet doen van de zomer.
Tinuviel en ik wonen officieel sinds 3 augustus 2007 in onze huidige flat, heb de eerste maanden post keurig verzameld en doorgestuurd, na een tijdje (en enkele keurige briefjes en belletjes en sms'jes naar de vorige bewoners) aangegeven dat post vanaf nu retour afzender gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de ethiek m.b.t. geadresseerde reclamepost voor de vorige bewoner? Gewoon weggooien of een retour afzender doen? (Het gaat hier om post van Neckermann en zo die al ruime tijd geleden is bezorgd)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:30 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg morgen bezoek en dat is goed, want het zet aan om echt es wat dingen op te ruimen in plaats van te denken "nu geen zin, komt nog wel"
Dan hebben we nog welgeteld 3 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
Moest dit topic nou in 1 uur (dus 60 minuten of 3600) seconden vol?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg morgen bezoek en dat is goed, want het zet aan om echt es wat dingen op te ruimen in plaats van te denken "nu geen zin, komt nog wel"
Voorbeeld: ik had een set van 3 bijzettafeltjes gekocht. De grootste zat al in elkaar, maar vandaag ben ik toch maar bezig geweest met de andere twee ook in elkaar kittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Herkenbaar. Doe het zelf ook vaak, als ik weet dat er bezoek komt, dan ga ik nog even stofzuigen of de was opvouwen en zo
Pessimistquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader denkt niet dat het gaat lukken... *
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]dat leg ik wel uit als ik weer thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorbeeld: ik had een set van 3 bijzettafeltjes gekocht. De grootste zat al in elkaar, maar vandaag ben ik toch maar bezig geweest met de andere twee ook in elkaar kitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |