abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2008 @ 23:11:01 #151
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58521750
* gniffelt

MM is te druk met muziek luisteren geloof ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:11:07 #152
30252 Soempie
Procreating
pi_58521754
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nahja, anyhow, ik heb me gedragen. wat dat betreft
En wat de rest betreft niet dus?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:16:27 #153
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58521915
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb me in DC iig voorbeeldig gedragen. Wat een gedrochten die vrouwen over het algemeen daar zeg.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:16:55 #154
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_58521931
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het erg gezllig was. En dat de alcohol rijkelijk vloeide op de campo dei fiori. En dat koninginnenacht in rome ook gewoon hollandse stijl gevierd werd. en dat het wennen was om romd tien uur pm weer nuchter te zijn, terug in NL. en dat terwijl we elke avond om half elf weer het klooster in moesten

gelukkig heb ik mezelf onsterfelijk gemaakt bij de leraren door me een bepaald moment wèl uitstekend te gedragen; de laatste avond heb ik ongeveer tot mijn ellebogen in het kots van anderen gezeten, heb een zwaar dronken reisgenote tot op het genante af verzorgd (denk aan; haar wassen, terwijl ze alleen nog maar een onderbroek aanheeft, haar andere, ondergekotste ondergoed uitwassen, evenals de handdoek waarmee ik de badkamer eerder al mee had schoongemaakt die ze ook ondergekotst had.) joeeepieee
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:19:52 #155
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58521995
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het erg gezllig was. En dat de alcohol rijkelijk vloeide op de campo dei fiori. En dat koninginnenacht in rome ook gewoon hollandse stijl gevierd werd. en dat het wennen was om romd tien uur pm weer nuchter te zijn, terug in NL. en dat terwijl we elke avond om half elf weer het klooster in moesten

gelukkig heb ik mezelf onsterfelijk gemaakt bij de leraren door me een bepaald moment wèl uitstekend te gedragen; de laatste avond heb ik ongeveer tot mijn ellebogen in het kots van anderen gezeten, heb een zwaar dronken reisgenote tot op het genante af verzorgd (denk aan; haar wassen, terwijl ze alleen nog maar een onderbroek aanheeft, haar andere, ondergekotste ondergoed uitwassen, evenals de handdoek waarmee ik de badkamer eerder al mee had schoongemaakt die ze ook ondergekotst had.) joeeepieee
Jij kan de komende paar jaar nog een hoop goedmakertjes verwachten
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2008 @ 23:23:01 #156
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58522057
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

jeutje

en de docenten vonden het Sodom en Gomorra reisje naar Rome niet erg?
de docenten van mijn middelbare school zouden flippen denk ik
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:28:19 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_58522158
Bij ons op werkweek waren de docenten het ergst. Dronken, vrouwen versieren, seks, etc.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:28:54 #158
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_58522176
Nahja, het was best pijnlijk want een van de leraren had ons net die avond gecomplimenteerd met hoe leuk we wel niet waren enzo, en toen kwam dit. het waren voornamelijk 2 mensen die de avond verpestten, want oldschool overlopen naar de jongens zat er nu ook niet echt meer in. Ik geloof dat de leraren wel echt teleurgesteld waren, daarom namen we ze ook zo veel mogelijk werk uiit handen en van die mensen bleef ik uiteindelijk over. Maar ze zijn wel wat gewend bij ons, geloof ik

Ik ga slapen, ik ben eigenlijk ook nog steeds niet uitgerust van die aanslag op mijn energie. Wat een week was het
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:29:01 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_58522178
Wel tof van je dat je haar geholpen hebt PS.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:29:46 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_58522204
Ik ga ook naar bed.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:31:19 #161
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_58522229
Slaap lekker soemp
Live from Chicago
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2008 @ 23:33:59 #162
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58522295
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:28 schreef Soempie het volgende:
Bij ons op werkweek waren de docenten het ergst. Dronken, vrouwen versieren, seks, etc.
wtf
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
Wel tof van je dat je haar geholpen hebt PS.
I agree

trusten Soemp
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2008 @ 23:37:18 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58522365
Iedereen moet verslaafd raken hier

niet eens de officiele trailer van seizoen 4, maar ik kreeg er wel zin door om seizoen 4 nog een keer te gaan kijken
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:44:04 #164
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58522485
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Iedereen moet verslaafd raken hier

niet eens de officiele trailer van seizoen 4, maar ik kreeg er wel zin door om seizoen 4 nog een keer te gaan kijken
Ik begin er niet aan.. moet nog zo veel series kijken
pi_58522489
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja, sowieso dat hij nu al zijn tweede eigen bedrijfje heeft (gevestigd in Barcelona, 24 mensen onder zich, is o.a. verantwoordelijk voor het verzinnen van de naam selexyz, je weet wel, die boekwinkel keten), hij heeft verdorie een eigen secretaresse, van 23 ofzo,
Klopt dat wel?
De naam selexyz bestaat al twee jaar en is verzonnen door een naamgevingsbureau dat hooguit stagiaires van HBO/WO-niveau aanneemt. Het is zeker niet in handen van een destijds 15-jarige scholier.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 mei 2008 @ 23:53:59 #166
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58522671
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik begin er niet aan.. moet nog zo veel series kijken
nou en, gewoon in het rijtje zetten
With four other people
And aliens
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:13:05 #167
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58522998
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

Klopt dat wel?
De naam selexyz bestaat al twee jaar en is verzonnen door een naamgevingsbureau dat hooguit stagiaires van HBO/WO-niveau aanneemt. Het is zeker niet in handen van een destijds 15-jarige scholier.

Ik stapte net de metro in komen er twee meisjes uit het andere compartiment: "Conducteur, er zit een man en hij wordt niet wakker". Ik dacht al: "oh kut Dat gaat lang duren"

Vervolgens stapt er een gemixed groepje allochtonen in mijn rijtuig en een paar daarvan gaan kijken. Komen ze terug, schijnt de politie(4 man!) aan ze gevraagd te hebben of ze er meer van wisten.

Blijkt dat de man in kwestie één of andere drugsneger was. Na een kwartier was 'ie bijgebracht en zat 'ie bij ons in het compartiment, helemaal de weg kwijt

Rijden maarrrrrr!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:16:44 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58523061
En hebben we het hier over Sywert van Lienden? Die enorme kwal?
Ik vond zijn TV optredens van behoorlijk niveau en het is echt een politicus in de dop maar wat een kwalbal

Overigens hoeft zijn jeugdige leeftijd niet zoveel te zeggen en ik ben daar zelf een voorbeeld van met mijn vrienden. En Ben Woldring was daar ook een voorbeeld van. Die was zelfs nog jonger dan ons.
  Redactie Frontpage woensdag 7 mei 2008 @ 00:19:50 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58523108
Ben Woldring was 12 of 13 of zo toen hij begon met geld verdienen
With four other people
And aliens
pi_58523144
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens hoeft zijn jeugdige leeftijd niet zoveel te zeggen en ik ben daar zelf een voorbeeld van met mijn vrienden. En Ben Woldring was daar ook een voorbeeld van. Die was zelfs nog jonger dan ons.
Dat zijn bedrijfjes voortgekomen uit een passie/hobby: kleine eenmansbedrijfjes (vriendenbedrijfjes in jouw geval (ik dacht dat jij alles zelf deed, joh!)). Kan me niet voorstellen dat een 15-jarige een naamgevingsbedrijf gaat opzetten. En deze waar het om gaat al helemaal niet, het was opgericht nog voordat Sywert was geboren.
pi_58523195
Vind het wel heel knap om zoiets te doen. Zelfs nu zou ik het niet in mijn hoofd halen om zelf iets op te richten. Ik heb er de kennis en het lef niet voor. En ik heb geen noemenswaardige hobby waar ik werk van wil maken, dat is het belangrijkste.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:31:16 #172
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58523270
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat zijn bedrijfjes voortgekomen uit een passie/hobby: kleine eenmansbedrijfjes (vriendenbedrijfjes in jouw geval (ik dacht dat jij alles zelf deed, joh!)). Kan me niet voorstellen dat een 15-jarige een naamgevingsbedrijf gaat opzetten. En deze waar het om gaat al helemaal niet, het was opgericht nog voordat Sywert was geboren.
Wat ik nu doe, doe ik alleen. Hiervoor was ik met vrienden vanaf onze 16e bezig en dat is uitgegroeid tot een flinke onderneming. Vanaf onze 18e was het al geen "vriendenbedrijfje" meer. Nadat een goede investeerder langs is gekomen zaten wij ook al heel snel met 15 man in een kantoor. Ik kan er niet teveel over kwijt want mijn Fokgeschiedenis hoeft niemand in het discrediet te brengen maar als je meer wilt weten dan kun je altijd PM-en.
pi_58523316
Damn, ik moet eens wat betere vrienden gaan zoeken. Beter nog, een investeerder.

Heb je zoveel kattekwaad uitgehaald hier op Fok?
Ik hoef niet meer te weten, zal je niet PM-en.
pi_58523490
Ik ben al weer veel te lang op, gauw naar bed!

Trusten.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:58:13 #175
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58523591
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Damn, ik moet eens wat betere vrienden gaan zoeken. Beter nog, een investeerder.
Zoiets ontstaat. Ik ben me er ook heel goed van bewust dat geluk een grote factor is.
Je kunt ook groot worden zonder investeerder
quote:
Heb je zoveel kattekwaad uitgehaald hier op Fok?
Ik hoef niet meer te weten, zal je niet PM-en.
teveel en ook op andere sites. Maar dat is gewoon een uitlaatklepje. En dat moet niet slecht gaan reflecteren.

Wat ik maar wil zeggen is dus dat een jonge leeftijd in enkele gevallen niets zegt. Ben Woldring(www.bellen.com) was 14 toen hij begon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')