Ik ga wel op krukken, alleen is voor mij de indicatie dat ik ook zonder kan een teken dat het stukken beter gaat nu en ik dus weer mag klussen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal zijn om ontstekingen te voorkomen. Maar blijf jij maar lekker eigenwijs
Nee, dat wordt een bos rozen knul!quote:Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zou iemand anders even eea willen aanpassen in de wiki enzo? Mijn dank is groot.
Excuses voor de haastige inspiratieloze TT
Dat is balenquote:
Slaap zequote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het land moet bewaakt worden, niet verslappen...
Ik ga m'n nest in.
Mazzel...
Trustequote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het land moet bewaakt worden, niet verslappen...
Ik ga m'n nest in.
Mazzel...
Nope, beide data zijn een no go.quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is balen
Want het is nog maar de vraag of ze later nog terugkomen.
Maar je kunt beide data sowieso niet dus?
Hiiiiihaaaaa!quote:Op zondag 27 april 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
Hackensaw Boys waren echt fucking vetWat een inspiratie, de zaal ging helemaal los
Alleen een beetje jammer dat mijn pen het na een half uur begaf
Nu gelijk tikken, heb ik dat ook weer gedaan
Hiiiiiihaaaaa indeedquote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiiiiihaaaaa!
Hadden ze hun wasbordje bij zich?
Dat was bij Gogol Bordello ookquote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hiiiiiihaaaaa indeed
Yup compleet met wasbordEn een vioolstok waar er meer haren loshingen dan gespannen stonden.
Dat was op Lowlands ookquote:En de gitarist heeft 7x een snaar moeten vervangen![]()
Vuige shit
Hendigquote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef Soempie het volgende:
En ja hoor, ik moet weer een opdracht maken voor morgen.
Klopt jaquote:
Ja iedereen ging compleet uit zijn naad, geweldigquote:Dat was op Lowlands ook
Maar ik ben toen echt uit mijn naad gegaan daar
Als ik het geweten had
Ja, heel stom!quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jaIs ook wel een beetje te vergelijken
[..]
Ja iedereen ging compleet uit zijn naad, geweldigAls recensent ben ik toch wel een beetje incognito
En stom dat ik vandaag pas aan jou dacht, als ik er nou eerder aan gedacht hadZe zeiden overigens wel dat ze volgende maand weer in Nederland staan
meestal is het toch je vinger die dat in je oog doet?quote:Op maandag 28 april 2008 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo slapen trouwens..mijn ogen prikken
Ja maar ze hebben de rollen een keertje omgedraaid en dat bevalt me nietsquote:Op maandag 28 april 2008 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
meestal is het toch je vinger die dat in je oog doet?
Dan is het zeker tijd om te stoppen.quote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben de rollen een keertje omgedraaid en dat bevalt me niets
Weet je dat ik nog geen één hele aflevering van P&W heb gekeken? Barend en Witteman vond ik altijd geweldig. Maar dit trekt me gewoon niet.quote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een uitzending Pauw & Witteman kijken voor een casusomschrijving. Dan moet ik die casusomschrijving nog maken en er opdrachten bij maken. 't Wordt wel weer 3 uur.![]()
![]()
Had het heel mooi op de planning voor vrijdag, maar toen kwam Nijmegen tussendoor.
Dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk denk ik vooral niet omdat ik het steeds vergeet en 's avonds andere dingen doe. Toch maar in de gaten houden, want soms vind ik het wel jammer dat ik dit soort programma's niet meer kijk.
Truste Nemquote:Op maandag 28 april 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik ben uitgebaggerd in kuttopics
Ik ga naar bed
Als ik iets hoor laat ik het wetenquote:Op maandag 28 april 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, heel stom!
Ik ga het even in de gaten houden. Maar mocht je ze spotten, laat het even weten aub.
Hoe zo? Dan was je na je opdracjt toch weer online gekomen?quote:Op maandag 28 april 2008 01:32 schreef Soempie het volgende:
Bijna klaar. Als ik Fok! links had laten liggen had ik nu al in bed gelegen.
Zodra ik het af heb ga ik naar bed. Ik zit nu alleen met een beetje een rare vraag. Ze vragen 'geef daarbij aan welke 5 specifieke kenmerken van...'quote:Op maandag 28 april 2008 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zo? Dan was je na je opdracjt toch weer online gekomen?
's nachts zijn die topics opeens heeeeeel interessant.quote:
Neuh, maar vind ze wel tof.quote:Op maandag 28 april 2008 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mogguhh Cobra.
Eigen ontwerp die shirts?
quote:Op maandag 28 april 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
Hier ook lekker rustig. Zo van 9.00 tot 11.00 college waarbij ik die opdrachten moet inleveren. Dan weer als de sodemieter naar Breda voor de rest van de week.
Een tijdje wel ja, maar sinds ik weer post is het weer wat drukkerquote:Op maandag 28 april 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
oh tegenwoordig kan het hier 's middags en 's avonds ook stil zijn hoor
alhoewel er nu wel weer wat meer leven in de brouwerij is
Oeh klinkt goed LB, relaxsequote:Op maandag 28 april 2008 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mn tas pakken: badhandoek,slippers, douchespulletjes, enorm dik boek en bladmuziek want vanavond in 1 ruk door naar repetitie. Wat zal ik daar lekker rozig zitten
Goed zoquote:Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de ochtend is nog niet eens voorbij en er liggen al 3 offertes en 2 gewone brieven klaar, de betalingsfiat is verwerkt en er is een hoop overig werk weggezet
Ben gewoon goed bezig
quote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef MaJo het volgende:
Goed zoIk ben zelf bezig met de handleiding voor onze nieuwe website en heb ook al heel wat werk verricht
Yep allebei goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed bezig!
En ik ga even koffie halen
Ik hoop dat het dinsdagavond/nacht en woensdag droog isquote:Op maandag 28 april 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nog nét
Vandaag even wat werk verrichten en ik hoop dat het droog blijft
quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn überslechte lemming: Druiven,.... waar komen ze toch vandaan?
Ongeveer net zo lang als het leggen van een druiven-eiquote:Op maandag 28 april 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het zal niet heel lang duren ben ik bang
Tijd voor kantoorhumorquote:Op maandag 28 april 2008 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Jongens, ik verveel me
Heb te hard doorgewerkt, nu niks meer te doen behalve wachten op binnenkomende telefoontjes/post/klussen
En het is hier saai. Al m'n collega's zijn met vakantie of vrij of met lunchpauze
Het is dat je me voor was, maar die grap zag ik aankomen!quote:Op maandag 28 april 2008 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga eitjes bakken
(Nee, geen druiven-eieren)
Dat weet ik..maar keuze zatquote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm, kantoorhumor. Vorige keer niet zo geslaagd. De tuinkers groeide niet goed door het toetsenbord, weet je nog?
Ik dacht dat je echte muizen bedoeldequote:Op maandag 28 april 2008 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je weet wel, plakband in een lusjes vouwen en dan de muizen vastplakken.
quote:One day I`ll be around
Someday with out a doubt
You say I`m fabulous
Oh so fabulous
One day I don`t know how
Maybe I'll work it out
I know you're fabulous
So good to know you
quote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Een rustige dag dus voor het plakband
Ik ga rustig nadenken met wie ik dit keer de grappen zal uithalenquote:Op maandag 28 april 2008 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of een stukje plakband over het oogje van de optische muis, dan doet ie het ook niet meer goed
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds een paar dagen (weet niet precies hoe lang) heb ik een naambordje met mijn eigen naam er op
Een bij m'n deur en een op de brievenbusquote:Op maandag 28 april 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
naambordjes! Dan ben je iemand!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een bij m'n deur en een op de brievenbus
quote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de supermarkt nog wat verneukeratiefs gezien:
GROENTENUGGETS
Met gevogeltevlees
Vast met het vlees van een koolibri of een koolmeesquote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GROENTENUGGETS
Met gevogeltevlees
We denken er nog over na.quote:
Ik heb meer van zulke OP's gezien de laatste tijd. Ook op Amerikaanse fora. Erg coolquote:
Dat komt omdat mannen vroeger met Lego speelden.quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
Ik had een plattegrondje getekend en Sven is hem aan het invullen met meubels. Alleen tekent hij heel klein, waardoor er veel meer meubels in kunnen, dan in werkelijkheid.! En stug blijven volhouden dat het wel gaat passen.
Ik dacht dat je van Lego juist een beter ruimtelijk inzicht zou krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen vroeger met Lego speelden.
Alles op schaal maken natuurlijk!quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
Ik had een plattegrondje getekend en Sven is hem aan het invullen met meubels. Alleen tekent hij heel klein, waardoor er veel meer meubels in kunnen, dan in werkelijkheid.! En stug blijven volhouden dat het wel gaat passen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Hoog opgeleide vrouwen minder geil
Kijk, en daarom houden die moslims hun vrouwen thuis
Oh, ik zit al aan mijn tweede studie.quote:Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van Lego juist een beter ruimtelijk inzicht zou krijgen.
Die deurtip ben je dus al lerende achter gekomen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles op schaal maken natuurlijk!
Pak ruitjespapier, meetlint, schaar, potlood en plakband.
Als je het plakband een beetje minder plakbaar maakt met je vingers, kun je een lusje maken waarmee je de meubels kunt 'verschuiven'.
Zorg ervoor dat je van kasten de opengeslagen deuren erbij neemt.
Aldus, de expert.
Lullig voor jequote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik zit al aan mijn tweede studie.
Nee hoor, ik was al slim van mezelf.quote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Die deurtip ben je dus al lerende achter gekomen?
Zo doe ik het ook altijd, maar dit keer waren we de rolmaat vergeten. Gaat dus op het oog.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles op schaal maken natuurlijk!
Pak ruitjespapier, meetlint, schaar, potlood en plakband.
Als je het plakband een beetje minder plakbaar maakt met je vingers, kun je een lusje maken waarmee je de meubels kunt 'verschuiven'.
Zorg ervoor dat je van kasten de opengeslagen deuren erbij neemt.
Aldus, de expert.
Hoezo niet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar Rock Werchter
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.
Dus al die meubels waar Sven aan denkt GAAN ook passen. Je moet alleen niet verwachten dat je erop kunt zitten of tussendoor kunt lopen
Waarom dan een huis kopen?quote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ben blij met een plekje voor mijn computertje en een plekje om te slapen
mag je niet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar Rock Werchter
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.
Dus al die meubels waar Sven aan denkt GAAN ook passen. Je moet alleen niet verwachten dat je erop kunt zitten of tussendoor kunt lopen
yeah rightquote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Oy!
Mijn huidige kamer en de kamer daarvoor waren ook nattevingerwerk. Dat komt echt wel goed! Tis meer die wagonlading aan zooi waar Soemp mee aan komt zetten die we in de kast(en) kwijt moeten
moedig.quote:Op maandag 28 april 2008 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Iedereen hier is met Soemp!
Wie neemt het voor mij op?
Omdat de mensen waar ik mee ga zitten te twijfelen aangezien de acts waar zij voor willen gaan ook al in losse concerten komen. En ik ga niet in mijn eentje. Maar het is vooralsnog onbeslist.quote:
Bestel dan maar een bankquote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Als fervent ex-Legoer heb ik met mijn Lego-opmerking toch min of meer jouw kant gekozenquote:Op maandag 28 april 2008 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet ergomodinges verantwoord!quote:
Legoquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als fervent ex-Legoer heb ik met mijn Lego-opmerking toch min of meer jouw kant gekozen
Stoelen die in Tetrisopstelling op je bureau staan zijn niet ergomodinges verantwoord!quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat is toch heul niet ergomodinges verantwoord!
quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als fervent ex-Legoer heb ik met mijn Lego-opmerking toch min of meer jouw kant gekozen
quote:Op maandag 28 april 2008 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stoelen die in Tetrisopstelling op je bureau staan zijn niet ergomodinges verantwoord!
quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
We kopen gewoon een dekenkist voor haar boeken en als ze moet surfen kan ze met mijn laptop in de bank. Heb ik plek voor mijn 2 beeldschermen, Reclusa gaming setup met G5 muis, 5.1 bioscoopset en usb apparaten
Joh, is toch lekker knus als je overal vanuit je luie stoel bij kunt? Je TV, de koelkast en zo je bed in. Geen afstandsbedieningen nodig en je hoeft niet te schreeuwen naar elkaar als je iets nodig hebt.quote:
En bij het inschuiven van de laatste stoel...quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Wiebelkont het volgende:
*Tetris deuntje neuriet terwijl Soemp en Wiebel aan het inruimen zijn*
Dat is net zo lang wachten tot Heroes weer begint.quote:Op maandag 28 april 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
oh craphij kómt uit
in juni september
maar dan nog
Inderdaadquote:
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GROENTENUGGETS
Met gevogeltevlees
Da's minder, is het inmiddels gefixed?quote:Op maandag 28 april 2008 18:49 schreef Etcetera het volgende:dat is idd krom
ik heb de laptop gesloopthet provosorisch-gefikste-stroompunt (tulipstekkertje
) had nog maar 2 ipv 3 draadjes vast. ding wordt nu gesoldeerd
quote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Oy!
Mijn huidige kamer en de kamer daarvoor waren ook nattevingerwerk. Dat komt echt wel goed! Tis meer die wagonlading aan zooi waar Soemp mee aan komt zetten die we in de kast(en) kwijt moeten
quote:Op maandag 28 april 2008 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar in dit geval heeft WK gelijkquote:Op maandag 28 april 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
hey it's Soempjij bent gewoon nog een newbe hier
Voor ons te betalen, maar klein. Wel modern en op een goede plek.quote:
quote:Ja, maar in dit geval heeft WK gelijk![]()
quote:en goedemorgen
jepquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:04 schreef iamredleader het volgende:
Da's minder, is het inmiddels gefixed?
quote:Ja, maar in dit geval heeft WK gelijk![]()
'Gaan jaa samenwonen jaaa'quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Soempie
m'n zus en vriend gaan ja samenwonenals ik kon zou ik het filmen en er een slapstick van maken
quote:
ja maar ze slaapt nog thuis, duurt nog minstens een maand geloof ikquote:En nu mag je de kamer van je zus? En wanneer ga je met Pitt samenwonen?
dit is trouwens een halve gewordenquote:Op maandag 28 april 2008 21:31 schreef Etcetera het volgende:
ik ga nog ff 1 of 2 afleveringen van ncis kijken en dan
Af en toe word ik er ook op betrapt. Echt tijd om uit Groningen weg te gaan dus.quote:
Dus jij bent er elke dag om ze te helpen?quote:
ik heb wel leukere dingen te doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus jij bent er elke dag om ze te helpen?![]()
Je wilt je zus toch graag het huis uit hebben, of niet dan.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
soempie, neem alstublieft het hef in handen voor de kamerindeling!
anders word de woonkamer straks gewoon een hok vol met computers en mogen de gasten zitten op kratjes bier!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
van de enige persoon van wie ik zou verwachten dattie het voor wiebel zou opnemen
Ik begin het ook al te doenquote:'Gaan jaa samenwonen jaaa'![]()
Je kunt toch leuke anekdotes posten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Soempie
m'n zus en vriend gaan ja samenwonenals ik kon zou ik het filmen en er een slapstick van maken
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
soempie, neem alstublieft het hef in handen voor de kamerindeling!
anders word de woonkamer straks gewoon een hok vol met computers en mogen de gasten zitten op kratjes bier!
ze willen tapijt van beneden op de zolder leggen (makes sense)quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt toch leuke anekdotes posten?
- logeerzolderquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou ook wel weer heel chic zijn
Ik ben al zo blij met mijn 2 verdiepingen.... zou echt niet weten wat ik met nog een derde zou moeten![]()
Kun je je meteen arm kopen aan nieuwe meubels om in al die kamers te zetten!
nou, sven is heel goed in het indelen van een kamer......quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
van de enige persoon van wie ik zou verwachten dattie het voor wiebel zou opnemen
Statistiek begreep ik vier jaar lang op de HBO geen snars van, tot ik het vak voor de derde (quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Statistiek, ok dat lijkt me echt een hel
Een enorme bak koffie dan maar?Hou je mok maar bij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Statistiek begreep ik vier jaar lang op de HBO geen snars van, tot ik het vak voor de derde () keer deed, en ineens zag ik het licht. Prompt een 8,5 gehaald voor het tentamen, maar of ik me er nu ook maar iets van kan herinneren...
![]()
Ad fundum!quote:Enne.... mooie kop koffie, ik doe mee![]()
Ik ben juist van de banken en stoelen in de woonkamer, veel gezelligheid wanneer vrienden langskomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
nou, sven is heel goed in het indelen van een kamer......
.....voor vrijgezellen mannen die voornamelijk houden van computeren. De goede man gelooft niet in banken, stoelen voor vrienden, etc. Dus mijn hoop is op soempie gericht, het zou namelijk leuk zijn eens sven en cathy te bezoeken zonder dat
a: een boek naar mijn kop krijg gegooid omdat ik op zijn bed ga zitten
b: mezelf kan omdraaien zonder dat ik bang hoef te zijn iets omver te duwen
c: mijn jas ergens in een hoekje moet smijten omdat er geen kapstok is
d: eens ergens op kan zitten dat geen afdrukken op mijn kont achter laat
en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
.....voor vrijgezellen mannen die voornamelijk houden van computeren. De goede man gelooft niet in banken, stoelen voor vrienden, etc. Dus mijn hoop is op soempie gericht, het zou namelijk leuk zijn eens sven en cathy te bezoeken zonder dat
en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
There are lies
There are damned lies
And there is statistics
Don't believe any statistics that you didn't make up yourself
Ik weet niet precies waar we gaan staan... Amstelveen, op de Amsterdamseweg, en ik stuur je zo wel een PM met m'n nummerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:22 schreef MadMaster het volgende:
IARL,
Waar sta je morgen en vanaf hoe laat?
Hallo allemaal btw...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi MM, hoe is het met je knie?
Heb nu 40 CD's en zo'n 300 CD-singles geript.quote:En hoe ver ben je al met je cd's rippen?
Ga je op de rommelmarkt staan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar we gaan staan... Amstelveen, op de Amsterdamseweg, en ik stuur je zo wel een PM met m'n nummer
Toen IARL het over zijn nummer had moest ik gelijk aan de rommelmarkt denken. Niet aan zijn telefoonnummerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak me gek, met je lijf, met je mond...
Falderie Falderaaaaaa!
Okee, daar gaan we dan toch maar niet afsprekenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maak me gek, met je lijf, met je mond...
Falderie Falderaaaaaa!
ach die kale kan het hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heerlijk als je vrienden over je klagen op een forum![]()
Is elk jaar daar zo, dus ik ben er zo langzamerhand wel aan gewend...quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, daar gaan we dan toch maar niet afspreken![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Mag ik mee?quote:en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
Ik ook niet, vorig jaar zat ik op Aruba met Koninginnedag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt naar het plaatje... *
ik sta er niet op
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
There are lies
There are damned lies
And there is statistics
Ik zit al meer dan een1,5 uur te wachten op zijn reply!quote:
Hij werkt overdag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan een1,5 uur te wachten op zijn reply!
ofwel het is een hele lange post ofwel ik wacht voor niks!
Lezen op Fok! en nadenken over de gegevens kan tegelijk.quote:
Ben er nooit geweest, is er veel te zien/ te doen?quote:Ik heb iets bijzonder nuttigs gedaan: de route naar Hamburg uitgeprint en ook een kaartje van het centrum
Ohja en ik schrijf mn subsidie aanvraag voor dat studietripje van afgelopen maand.
Hamburg is top, vorig jaar nog geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lezen op Fok! en nadenken over de gegevens kan tegelijk.![]()
[..]
Ben er nooit geweest, is er veel te zien/ te doen?
Alleen gister, omdat hij een afspraak had bij de hypotheekmeneer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef sir_dalord het volgende:
ik dacht dat ie vrij had genomen deze week ivm met de huizenjacht!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamburg is top, vorig jaar nog geweest.
Uitje voor de vrijwilligers van het supportershome van Ajax in combinatie met een wedstrijd van HSV (Raphael v/d Vaart).
Komen we bij ons hotel in Hamburg aan, staan er 3 bussen ME.
Ze waren getipt dat er een bus hooligans uit Nederland aan zou komen.
Stapt Bobby Haarms (75 jaar oude ex assistent trainer Ajax) als eerste uit de bus...![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Drama in een ander topic![]()
Eigen schuld ik weet het!!!!! Maar hoe maak ik het nou uit??
Op zaterdag- of zondagochtend heel vroeg heb je in de haven een fantastische markt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een duitse vriend die goed bekend is in Hamburg, dus hem gisteren even uitgevraagd
Hij noemde inderdaad ook de Reeperbahn, en ook het havengebied Speicherstadt, en het Karelviertel waar je leuk tweedehands en design kunt shoppen
quote:
is er nergens online een grafische rekenmachine te vindenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zit al die berekeningen uit te voeren op de calculator in windows.Grafische rekenmachine vergeten mee te nemen.
Gedaan, maar ik zie het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
De windows calculator kun je in het menu op "wetenschappelijk" zetten.
Ik ontdek net iets extreem lomps: als je hem op "standard" zet krijg je een "sqrt" knopje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik zie het nog steeds niet.
TI Emultor, cool.
Ik zat ook al in de wetenschappelijke versie te zoeken en kon het ook niet vinden...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ontdek net iets extreem lomps: als je hem op "standard" zet krijg je een "sqrt" knopje.
Zet je hem op "scientific" dan heb je geen worteltrekken meer
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat ook al in de wetenschappelijke versie te zoeken en kon het ook niet vinden...
Handig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ontdek net iets extreem lomps: als je hem op "standard" zet krijg je een "sqrt" knopje.
Zet je hem op "scientific" dan heb je geen worteltrekken meer
De wortel was juist de reden dat ik hem in het begin al op wetenschappelijk had gezet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat ook al in de wetenschappelijke versie te zoeken en kon het ook niet vinden...
Heel simpel:quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Standaard heeft weer geen kwadraat/ machten.
Ik ben er morgen sowieso, dus we zien wel...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:03 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weer thuis, net voor meer dan 100 Euro aan boodschappen gedaan, voor vanavond, morgen en overmorgen.
MM, als het weer zo blijft, wordt het morgen niks met verkopen. Maar bel gerust, kan goed zijn dat ik alsnog in Amstelveen aan het rondbanjeren ben
A: Omdat je naar natte hond ruiktquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
A: Omdat je naar natte hond ruikt
B: Jij zou de kerk van de Breda nog zijn plaats duwen als je te ruw van terras opstaat
C: Zie antwoord A
D: Ik zal een kleedje voor je in de hoek klaarleggen, naast een groen plastic waterbakje met ''tom'' erop
Maar wees gerust, Soemp heeft een bank in te brengen, en een kapstop komt er ook, en als je een paar keer bent langsgeweest zal je kontomvang ook zijn afgenomen, we zitten dan namelijk 4 hoog en er is geen lift
Ik ben bewust kaal! Dat past beter bij mequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
A: zo ruikt haar, maar ja, jij weet die geur allang niet meer!
B: op het terras kan ik tenminste zitten!
C: Zie a
D: nouja, dan krijg ik tenminste wel eens drinken voorgeschoteld!
nou, dat traplopen gaat dan ook goed zijn voor jouw buikje! ben je misschien binnenkort alleen maar kaal!
nou, stort je hart maar uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:24 schreef sir_dalord het volgende:
dan gaat het wel heel erg goed met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |