Neem zelf een ander.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Dat heet verlatingsangst en er zijn prima psychologen die je daarmee kunnen helpen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Hoe langer je het voor je uitschuift, hoe rotter jij je gaat voelen. Ennuh er zijn veel lekkere en betere mannen dan hij op deze wereld.quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Onlyy het volgende:
WAAROM is het zo moeilijk om een punt achter een relatie te zetten? Ik heb het al eens geprobeerd. Ik vertelde hem dat ik met hem moest praten. Ik wilde het uitmaken, maar op het moment dat ik hem vroeg of hij wilde langs wilde komen, had ik al gelijk dat rotgevoel!!!
Tjahh ik weet het niet..ik weet het echt niet!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Uierboord het volgende:
Je krijgt wat je verdient, je staat hem zelf toe jou zo te kwetsen.
Hou je echt zo weinig van jezelf?
quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Conclusie: dat dus ^^.quote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef poepeneesje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon bang om "alleen" te zijn...
Als je echt niet zonder een jongen kan die je bedriegt, pijn doet, en die zich geen zak van je aantrek, dan moet je lekker bij hem blijven en geen topics meer openen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Je bent onzeker.quote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil het wel uit maken, maar ik kán het niet!![]()
Ik heb het wel al geprobeerd, maar het gaat gewoon nietIk begrijp het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |