Neem zelf een ander.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Dat heet verlatingsangst en er zijn prima psychologen die je daarmee kunnen helpen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Hoe langer je het voor je uitschuift, hoe rotter jij je gaat voelen. Ennuh er zijn veel lekkere en betere mannen dan hij op deze wereld.quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Onlyy het volgende:
WAAROM is het zo moeilijk om een punt achter een relatie te zetten? Ik heb het al eens geprobeerd. Ik vertelde hem dat ik met hem moest praten. Ik wilde het uitmaken, maar op het moment dat ik hem vroeg of hij wilde langs wilde komen, had ik al gelijk dat rotgevoel!!!
Tjahh ik weet het niet..ik weet het echt niet!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Uierboord het volgende:
Je krijgt wat je verdient, je staat hem zelf toe jou zo te kwetsen.
Hou je echt zo weinig van jezelf?
quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Conclusie: dat dus ^^.quote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef poepeneesje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon bang om "alleen" te zijn...
Als je echt niet zonder een jongen kan die je bedriegt, pijn doet, en die zich geen zak van je aantrek, dan moet je lekker bij hem blijven en geen topics meer openen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Je bent onzeker.quote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil het wel uit maken, maar ik kán het niet!![]()
Ik heb het wel al geprobeerd, maar het gaat gewoon nietIk begrijp het niet...
Je kan toch ook liefde beleven met iemand die niet vreemd gaat? Ik zie het probleem werkelijk niet. Maak het desnoods uit met een SMS-je als je het zo moeilijk vind. Hij gaat vreemd, hij is een lul. SMS-je en klaar.quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Onlyy het volgende:
Liefdeloos leven
Als je de liefde niet meer beleefd,
Dan is het leven liefdeloos,
En liefdeloos,
Kun je als mens niet leven,
En ooit komt die dag,
Dat je het 'levens loos' voelt,
Dan is de liefde
Uitgeleefd
Zucht
Jahhh.. BAHHHquote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef YoWilly het volgende:
Misschien neemt hij binnenkort wel een cadeautje voor je mee!.....een lekkere druiper ofzo.
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijkquote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch ook liefde beleven met iemand die niet vreemd gaat? Ik zie het probleem werkelijk niet. Maak het desnoods uit met een SMS-je als je het zo moeilijk vind. Hij gaat vreemd, hij is een lul. SMS-je en klaar.
Waarom zou je zoveel rekening houden met zijn gevoelens, dat doet hij duidelijk ook niet bij jou..quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijk
Schrijf 'm een brief...quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijk
Jajaja hij is zielig, hij kan er niets aan doen dat hij iedere keer vreemd gaat, en hij zal echt zijn leven beteren en hij houdt echt van je blablablablaquote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Eigenwaarde heb je helemaal niet nodig, als je weet dat er iemand is die zoveel van je houdt, dat hij je al twee keer bedrogen heeft.quote:Op maandag 28 april 2008 20:27 schreef loveli het volgende:
Als je ook maar een klein beetje eigenwaarde hebt, maak je het echt uit. Doe je dat niet, dan weet je hoeveel eigenwaarde je hebt: geen.
op watvoor manier is dat een argument om door te gaan. Dat is wel het MINSTE wat hij kan doen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Is je relatie nu zo liefdevol dan? Jij die maar geeft en geeft en hij die je als stront behandelt?quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Onlyy het volgende:
Liefdeloos leven
Als je de liefde niet meer beleefd,
Dan is het leven liefdeloos,
En liefdeloos,
Kun je als mens niet leven,
En ooit komt die dag,
Dat je het 'levens loos' voelt,
Dan is de liefde
Uitgeleefd
Zucht
Dat jij zo handig trapt in die krokodillentranen en nog steeds een 'goed' persoon in hem ziet na twee keer vreemdgaan is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Die twee keer zijn natuurlijk slechts het topje van de ijsbergquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat jij zo handig trapt in die krokodillentranen en nog steeds een 'goed' persoon in hem ziet na twee keer vreemdgaan is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.
Voor de rest van de tijd moet hij gewoon steeds 'overwerken'.quote:Op maandag 28 april 2008 22:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die twee keer zijn natuurlijk slechts het topje van de ijsberg
Beetje Captain Obvious opmerking. Het staat allang buiten kijf dat het leeuwendeel van het vrouwelijk geslacht van aandacht houdt, op lekker veel drama kickt en tegen alle logische adviezen in toch haar eigen ding blijft doen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij geniet je (onbewust) ook gewoon van de aandacht, TS. Op een geweldig rare manier is de relatie aardig levendig en dat bewijs je met de topics over jullie situatie. Zo ook hier alle reacties van mensen die zeggen "Kies voor jezelf, dump hem!" Je vindt het hoe dan ook interessant.
Dat begrijp ik, daarom staat het onbewust ook tussen haakjes. Ik heb namelijk sterk de indruk dat ze het zelf niet eens doorheeftquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje Captain Obvious opmerking. Het staat allang buiten kijf dat het leeuwendeel van het vrouwelijk geslacht van aandacht houdt, op lekker veel drama kickt en tegen alle logische adviezen in toch haar eigen ding blijft doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |