Dag allemaal! Jahoor, Onlyy is er nog steeds!!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik ben nog steeds bij mijn vriend. En zoals menig Fok!ker al voorspelt had, ik ben weer bedrogen

Lees de ijlenlange topics door en het is nog triester dan triest. Ik heb me voor de tweede maal laten bedriegen

. Het ergste van alles is, waarom kan ik er geen punt achter zetten?! OMG ik snap mezelf niet. Waarom kan ik deze gozer niet aan de kant zetten?? Ik wil er mee stoppen. DIT moet stoppen, maar hoe???
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk

.
Tot ik nu, 3 maanden na zijn tweede misstap, tegen de feiten aanloop. Want, ik probeer het toch, maar het gaat niet om te doen alsof er niks gebeurd is. Ik wil ondanks alles zo graag van deze jongen houden maar het lijkt alsof het niet meer gaat en toch kan ik er geen eind aan maken. Wat is er in hemelsnaam nodig om mij de relatie te laten verbreken. Ik ben radeloos