Neem zelf een ander.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Dat heet verlatingsangst en er zijn prima psychologen die je daarmee kunnen helpen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ik hem niet los kan laten. Ondanks dat ik zo gewoon niet verder kan en wil!
Het voelt, alsof ik dan in mijn eentje in de wereld overblijf en mijn leven zonder hem niks meer is
Hoe langer je het voor je uitschuift, hoe rotter jij je gaat voelen. Ennuh er zijn veel lekkere en betere mannen dan hij op deze wereld.quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Onlyy het volgende:
WAAROM is het zo moeilijk om een punt achter een relatie te zetten? Ik heb het al eens geprobeerd. Ik vertelde hem dat ik met hem moest praten. Ik wilde het uitmaken, maar op het moment dat ik hem vroeg of hij wilde langs wilde komen, had ik al gelijk dat rotgevoel!!!
Tjahh ik weet het niet..ik weet het echt niet!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Uierboord het volgende:
Je krijgt wat je verdient, je staat hem zelf toe jou zo te kwetsen.
Hou je echt zo weinig van jezelf?
quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Conclusie: dat dus ^^.quote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef poepeneesje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon bang om "alleen" te zijn...
Als je echt niet zonder een jongen kan die je bedriegt, pijn doet, en die zich geen zak van je aantrek, dan moet je lekker bij hem blijven en geen topics meer openen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Onlyy het volgende:
Je bent onzeker.quote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil het wel uit maken, maar ik kán het niet!![]()
Ik heb het wel al geprobeerd, maar het gaat gewoon nietIk begrijp het niet...
Je kan toch ook liefde beleven met iemand die niet vreemd gaat? Ik zie het probleem werkelijk niet. Maak het desnoods uit met een SMS-je als je het zo moeilijk vind. Hij gaat vreemd, hij is een lul. SMS-je en klaar.quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Onlyy het volgende:
Liefdeloos leven
Als je de liefde niet meer beleefd,
Dan is het leven liefdeloos,
En liefdeloos,
Kun je als mens niet leven,
En ooit komt die dag,
Dat je het 'levens loos' voelt,
Dan is de liefde
Uitgeleefd
Zucht
Jahhh.. BAHHHquote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef YoWilly het volgende:
Misschien neemt hij binnenkort wel een cadeautje voor je mee!.....een lekkere druiper ofzo.
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijkquote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch ook liefde beleven met iemand die niet vreemd gaat? Ik zie het probleem werkelijk niet. Maak het desnoods uit met een SMS-je als je het zo moeilijk vind. Hij gaat vreemd, hij is een lul. SMS-je en klaar.
Waarom zou je zoveel rekening houden met zijn gevoelens, dat doet hij duidelijk ook niet bij jou..quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijk
Schrijf 'm een brief...quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik vind een smsje zo lullig..!!! Maar als ik hem zie, kan ik het blijkbaar ook niet, want dan stelt ie zich zo zielig op dat ik er weer voor bezwijk
Jajaja hij is zielig, hij kan er niets aan doen dat hij iedere keer vreemd gaat, en hij zal echt zijn leven beteren en hij houdt echt van je blablablablaquote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Eigenwaarde heb je helemaal niet nodig, als je weet dat er iemand is die zoveel van je houdt, dat hij je al twee keer bedrogen heeft.quote:Op maandag 28 april 2008 20:27 schreef loveli het volgende:
Als je ook maar een klein beetje eigenwaarde hebt, maak je het echt uit. Doe je dat niet, dan weet je hoeveel eigenwaarde je hebt: geen.
op watvoor manier is dat een argument om door te gaan. Dat is wel het MINSTE wat hij kan doen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Is je relatie nu zo liefdevol dan? Jij die maar geeft en geeft en hij die je als stront behandelt?quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Onlyy het volgende:
Liefdeloos leven
Als je de liefde niet meer beleefd,
Dan is het leven liefdeloos,
En liefdeloos,
Kun je als mens niet leven,
En ooit komt die dag,
Dat je het 'levens loos' voelt,
Dan is de liefde
Uitgeleefd
Zucht
Dat jij zo handig trapt in die krokodillentranen en nog steeds een 'goed' persoon in hem ziet na twee keer vreemdgaan is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Die twee keer zijn natuurlijk slechts het topje van de ijsbergquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat jij zo handig trapt in die krokodillentranen en nog steeds een 'goed' persoon in hem ziet na twee keer vreemdgaan is toch op z'n minst opmerkelijk te noemen.
Voor de rest van de tijd moet hij gewoon steeds 'overwerken'.quote:Op maandag 28 april 2008 22:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die twee keer zijn natuurlijk slechts het topje van de ijsberg
Beetje Captain Obvious opmerking. Het staat allang buiten kijf dat het leeuwendeel van het vrouwelijk geslacht van aandacht houdt, op lekker veel drama kickt en tegen alle logische adviezen in toch haar eigen ding blijft doen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij geniet je (onbewust) ook gewoon van de aandacht, TS. Op een geweldig rare manier is de relatie aardig levendig en dat bewijs je met de topics over jullie situatie. Zo ook hier alle reacties van mensen die zeggen "Kies voor jezelf, dump hem!" Je vindt het hoe dan ook interessant.
Dat begrijp ik, daarom staat het onbewust ook tussen haakjes. Ik heb namelijk sterk de indruk dat ze het zelf niet eens doorheeftquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje Captain Obvious opmerking. Het staat allang buiten kijf dat het leeuwendeel van het vrouwelijk geslacht van aandacht houdt, op lekker veel drama kickt en tegen alle logische adviezen in toch haar eigen ding blijft doen.
Dat.quote:Op maandag 28 april 2008 21:48 schreef Xennia het volgende:
Is je relatie nu zo liefdevol dan? Jij die maar geeft en geeft en hij die je als stront behandelt?
Kennelijk heb je het drama nodig om je levend te voelen. Voel het dan en klaag niet, of trek je conclusies en dump hem en kies voor jezelf
Ik begrijp je reactie..alleen is het helaas niet waar. Ik wou zelf zo graag dat ik de relatie kon beeindigen. Ik kan het niet ook al wil ik het! Ik begrijp niet waarom het niet lukt. Ik vind het helemaal niet interessant. Ik voel me de laatste maanden juist afschuwelijk en heb het gevoel in een groot web van emoties te leven. Het breekt me op..het sloopt me! Geestelijk maar ook lichamelijk. Ik voel me de laatste tijd ziek en erg moe. De enige die rust kan geven ben ik zelf..maar het lukt me niet.quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij geniet je (onbewust) ook gewoon van de aandacht, TS. Op een geweldig rare manier is de relatie aardig levendig en dat bewijs je met de topics over jullie situatie. Zo ook hier alle reacties van mensen die zeggen "Kies voor jezelf, dump hem!" Je vindt het hoe dan ook interessant.
Van die vriend van vriend ben ik af. Die heb ik eens flink de waarheid verteld in openlijk gezeldschap (zoals me werd geadviseerd) en verrek, het werkte!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
Na zo'n anderhalf jaar aanmodderen wordt het toch wel eens tijd voor een blijvende realitycheck, lijkt me.
Of voor weer een weekendje weg, een brief of bliksemafleider in de vorm van een aanhalige vriend van vriend, natuurlijk.
Nee inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
En de tijd heeft je persoonlijke vraag inmiddels beantwoord:
Hij is vreemdgegaan, hoé kan ik hem ooit weer vertrouwen? :(
Niet dus.
Good for you!quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Onlyy het volgende:
Van die vriend van vriend ben ik af. Die heb ik eens flink de waarheid verteld in openlijk gezeldschap (zoals me werd geadviseerd) en verrek, het werkte!!!!!
Ja inderdaad..quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good for you!
Nu zijn we dus in fase twee aanbeland: van die vriend afkomen.
Of, of ik weet het! Een... liefdesbaby!quote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
Na zo'n anderhalf jaar aanmodderen wordt het toch wel eens tijd voor een blijvende realitycheck, lijkt me.
Of voor weer een weekendje weg, een brief of bliksemafleider in de vorm van een aanhalige vriend van vriend, natuurlijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of, of ik weet het! Een... liefdesbaby!
Je gaat toch niet vertellen dat je overtijd bent, hè?quote:
Onzin, als je het wilt kan je het. Kennelijk levert jou het instandhouden van de situatie iets op dat opweegt tegen de ellende en wat dat is daar moet je zelf maar eens heel goed over na gaan denken.quote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp je reactie..alleen is het helaas niet waar. Ik wou zelf zo graag dat ik de relatie kon beeindigen. Ik kan het niet ook al wil ik het!
Dan kunnen we nu met een gerust hart sterven, Roquefortquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:17 schreef Roquefort het volgende:
Posten in een topic van Onlyy is de ultieme manier om de zinloosheid van het bestaan vorm te geven.
Zwelgen in romantische ellendequote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin, als je het wilt kan je het. Kennelijk levert jou het instandhouden van de situatie iets op dat opweegt tegen de ellende en wat dat is daar moet je zelf maar eens heel goed over na gaan denken.
Lijkt er idd wel een beetje op. Wat is het toch met vrouwen ( en natuurlijk mannen) die denken dat mensen maar 1x vreemd gaan. Zoiets bestaat niet. Eens vreemdgaan, altijd vreemdgaan.quote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef poepeneesje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon bang om "alleen" te zijn...
Na elke misstap bedenk jij wel iets waarom het allemaal wel de moeite waard is. Ik denk dat je ook nu gewoon bij hem blijft, maar wees niet bang, hij zal je in de toekomst nog wel vaker als stront behandelen en op een gegeven ogenblik is dan vast ook jouw grens bereikt.quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Je kan het niet .. en het zal je ook niet lukken.quote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie..alleen is het helaas niet waar. Ik wou zelf zo graag dat ik de relatie kon beeindigen. Ik kan het niet ook al wil ik het! Ik begrijp niet waarom het niet lukt. Ik vind het helemaal niet interessant. Ik voel me de laatste maanden juist afschuwelijk en heb het gevoel in een groot web van emoties te leven. Het breekt me op..het sloopt me! Geestelijk maar ook lichamelijk. Ik voel me de laatste tijd ziek en erg moe. De enige die rust kan geven ben ik zelf..maar het lukt me niet.
Ik vind de 'slachtofferrol' helemaal niet 'fijn'. Ik voel me ook niet zozeer 'zijn' slachtoffer maar meer die van mezelf. Ik was altijd een ijzersterke meid, maar ik kom nu even niet meer uit 'mezelf'. Mensen die zeggen 'dump hem' kan ik alleen maar gelijk geven. Ik moet hem ook dumpen..maar hoé moet ik hem loslaten?! Het klinkt echt debiel ik weet het, maar ik kán het niet.
Hahahaha nee godzijdank niet!!!quote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je overtijd bent, hè?
OMG..was het maar zo makkelijk!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:39 schreef EggsTC het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Verstand op 0, je loopt naar hem toe en zegt "tis uit". Dan loop je weer weg en pak je een fles welke een alcoholische drank bevat en daarna ga je op stap
Ja ik dacht dat die uitspraak onzin was..écht.. maarja..de tijd heeft mij anders geleerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel een beetje op. Wat is het toch met vrouwen ( en natuurlijk mannen) die denken dat mensen maar 1x vreemd gaan. Zoiets bestaat niet. Eens vreemdgaan, altijd vreemdgaan.
Ja je hebt gelijk..ik bedenk ook steeds weer waarom het allemaal wel de moeite waard is. Ik begrijp mezelf niet! En hoewel ik meer negatieve dan positieve punten van hem kan opnoemen..kan ik het niet..quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na elke misstap bedenk jij wel iets waarom het allemaal wel de moeite waard is. Ik denk dat je ook nu gewoon bij hem blijft, maar wees niet bang, hij zal je in de toekomst nog wel vaker als stront behandelen en op een gegeven ogenblik is dan vast ook jouw grens bereikt.
Nee..ik ben ook bang dat het me niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Je kan het niet .. en het zal je ook niet lukken.
Als je langer bij elkaar bent, dan zal het ook niet van het ene op het andere moment gaan. Waarschijlnlijk kun je je leven niet zonder hem voorstellen.
Heel begrijpelijk......
Maar toch zul je wel moeten. Licht je ouders in, vertel het je vriend(inn)en... zeg het tegen iedereen die het wil horen en tegen iedereen die het niet boeit dat hij vreemd gegaan is..
Moet je eens kijken hoe veel makkelijker het wordt.
Desnoods pm je me zijn nummer maar, doe ik het wel voor je
Ja het is ook angst denk ik..angst..maar waarvoor..?! Voor deze relatie vermaakte ik me altijd prima, alleen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je zelf ook wel in dat jouw zogenaamde onmacht om echt een einde te maken aan dit sorry excuse for a relationship enkel op je eigen angst is gebaseerd?
Tuurlijk is het doodeng om na een langere periode weer single te zijn, maar je zult zien dat als je eindelijk die onvermijdelijke stap hebt genomen, er een zware last van je schouders valt. Nadat de eerste tranen zijn gedroogd.
Angst dat het je nu misschien niet meer lukt jezelf te vermaken? Angst dat je weer van voren af aan moet beginnen? Dat je nooit meer verliefd wordt? Dat soort dingen, denk ik. Maar besef je wel dat angst de slechtste raadgever is. En dat je, als de eerste stap eenmaal gezet is, eindelijk kan beginnen met het invullen van je leven naar jouw maatstaven. Dat zal heus met vallen en opstaan gepaard gaan, maar dat is het leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:28 schreef Onlyy het volgende:
Ja het is ook angst denk ik..angst..maar waarvoor..?! Voor deze relatie vermaakte ik me altijd prima, alleen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Uierboord het volgende:
Je krijgt wat je verdient, je staat hem zelf toe jou zo te kwetsen.
Hou je echt zo weinig van jezelf?
Ja ik weet dat ik een aansteller benquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef EasyDakota het volgende:
Allereerst even de Captain Obvious reactie die iedereeen hier doet:
Sorry, maar wat ben jij een aannsteller zeg. Verschrikkelijk! "Boeeehooeeee ik wil het wel, maar ik kan het niet, was het maar zo makkelijk" Het ís zo makkelijk!
Dan nog even wat anders. Ik weet niet of je het al gezegd heb, maar hoe oud ben je eigelijk? Als je nog HBO studeert gok ik je ergens rond de 21 ofzo?
Ja..daar ben ik inmiddels ook achter..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef Oksel het volgende:
Oh, en vraag hem ook niet om verbetering. Zit in de aard van het beestje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |