Veel vet, wat vocht en weefsel, ja maar ja maarquote:Blote borsten in Deense zwembaden
Politici Kopenhagen overwegen toestaan van topless zwemmen.
Als de stranden vol liggen met blootborstige vrouwen, waarom dan zo rigide zijn in het zwembad? Dat vroegen politici in de Deens hoofdstad zich af. Volgende week wordt er beslist of topless zwemmen wordt toegestaan in de gemeentelijke zwembaden.
Ongewenst effect
De toestemming zou gelden voor gezette tijden en is bedoeld om vrouwenborsten te deseksualiseren. Per slot van rekening bestaan ze slechts uit veel vet, wat vocht en weefsel. Niets om opgewonden van te raken, aldus raadsleden. En goed voor de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, een punt waarop de Denen internationaal sinds jaar en dag het voortouw nemen.
Desondanks houden ze rekening met een toestroom van hitsige mannen in de speciale blote zwemuurtjes. Dat mogelijke probleem wordt aanstaande week ook besproken. Diverse Deense bloggers hebben al aangegeven vóór de maatregel te zijn. Zoals deze: 'Ja tyl bare Bryster' (Ja, ik ben voor blote borsten).
Dat wist Russell 80 jaar geleden ook al te melden.quote:Op maandag 28 april 2008 12:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk woordje trouwens... deseksualiseren. Dus meer bloot heeft als bijeffect dat het minder erotisch is.
Nou....ik ken er een aantal van voorbij de 40 die mooiere hebben dan menig meiske van 18.quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Klinkt goed maar ik denk dat het er wel toe gaat leiden dat borsten steeds minder opwindend worden. Als je ze op elke straathoek ziet blijven ze natuurlijk niet speciaal. Bovendien moet het verboden worden als de leeftijd van 40 gepasseerd wordt.
pics of het deed niet happenquote:Op maandag 28 april 2008 12:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Nou....ik ken er een aantal van voorbij de 40 die mooiere hebben dan menig meiske van 18.
Tja, ieder zo zijn fetish.quote:Op maandag 28 april 2008 12:32 schreef DrDarwin het volgende:
Nou....ik ken er een aantal van voorbij de 40 die mooiere hebben dan menig meiske van 18.
quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Klinkt goed maar ik denk dat het er wel toe gaat leiden dat borsten steeds minder opwindend worden. Als je ze op elke straathoek ziet blijven ze natuurlijk niet speciaal. Bovendien moet het verboden worden als de leeftijd van 40 gepasseerd wordt.
Ik hoef ze niet open en bloot te zien.quote:
oh dat was in Zweden Zweedse vrouwen willen topless zwemmenquote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Herald het volgende:
Of is dit naar aanleiding van zo'n ludieke actie maanden geleden?
Ik hoop niet dat je dezelfde afwegingen maakt als je een 2e hands auto gaat kopen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet open en bloot te zien.
Ik zie liever een mooi lijf in een mooie verpakking zodat er nog iets te raden overblijft.
wat een sociaal wenselijk ik ben 25jaar en maagd antwoord zegquote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef DrDarwin het volgende:
Ik hoef ze niet open en bloot te zien.
Ik zie liever een mooi lijf in een mooie verpakking zodat er nog iets te raden overblijft.
Het lijkt me echt helemaal niks. Vraag me af hoeveel positieve reacties er waren.quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Herald het volgende:
dus in Denemarken is er wel behoefte aan? Of is dit naar aanleiding van zo'n ludieke actie maanden geleden? Volgens mij vinden vrouwen het zelf namelijk ook niet echt prettig om topless te zwemmen in een binnenbad.
PS wel toevallig dat als ik dit topic open heb er ineens een boel collega's langskomen om dingen te vragen of te melden.
Niet willen en niet hoeven zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een sociaal wenselijk ik ben 25jaar en maagd antwoord zeg
de enige valide reden waarom je borsten niet open en bloot wil zien is omdat een heleboel borsten tegen kunnen vallen. Theezakjes, te grote tepels, te kleine tepels, rare vorm etc. Dat wordt allemaal netjes verdoezeld met kleding aan.
Ja, GS..de échte marktleiders waar het nieuws betreftquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:
Weer een geenstijl topic van dagen geleden.
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een sociaal wenselijk ik ben 25jaar en maagd antwoord zeg
de enige valide reden waarom je borsten niet open en bloot wil zien is omdat een heleboel borsten tegen kunnen vallen. Theezakjes, te grote tepels, te kleine tepels, rare vorm etc. Dat wordt allemaal netjes verdoezeld met kleding aan.
Ik hoop niet jij je vriendin gaat vertellen dat je haar op dezelfde manier beoordeelt als dat je een tweedehandsautootje zou doen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dezelfde afwegingen maakt als je een 2e hands auto gaat kopen.
quote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |