YEAH! Zou gewellllllllllldig zijn als ze beide TOP-artiesten de hele dag om en om zouden draaienquote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej man! vandaag een beetje zin in Alain Clark en Leaf?
Mijn collega is best lief hoorquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Broekie het volgende:
Mogguh!
En bij deze meteen tot morgen, 'k heb vandaag zo'n druk schema dat ik hier niet meer zal kunnen posten.
Hehe, prachtig!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef Gurkmeister het volgende:
The Cult!
Ik heb ooit op een camping naast de allergroostste The Cult fan ter wereld gestaan. Hij kon prachtige verhalen vertellen die erop neerkwamen dat The Cult aan de basis heeft gestaan van elke nieuwe muziekstroming van na 1990.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Als je het mij vraag DE lekkerste pils van NL bodem
Zeker wetenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Ik ben niet dol op de HJ pils. De rest, GP, karakter etc. Die zijn welquote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef TheZapster het volgende:
GEM morgen bij stenders en siebelink in de studio op kxradio
morgen trouwens ook te gast bij MoveYourAss !quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef TheZapster het volgende:
GEM morgen bij stenders en siebelink in de studio op kxradio
Hmmm volgens mij was dat een andere band maar ik weet het niet helemaal zeker, nieuwe nummer van GEM vindt ik wel lekker de rest ken ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?
Die overduidelijke The Hives - ripp off?
Vorige week hadden ze deze erg leuke nl bandquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
morgen trouwens ook te gast bij MoveYourAss !
Ze zaten in de randstad commercial ja, maar hives ripoff..dat hoor ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?
Die overduidelijke The Hives - ripp off?
Leuk ! The Madd is wel okayquote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef TheZapster het volgende:
Vorige week hadden ze deze erg leuke nl band![]()
Die vraagt welke kleur de laarzen van de bankgasten van morgen moeten zijnquote:
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erbovenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef borisz het volgende:
Die vraagt welke kleur de laarzen van de bankgasten van morgen moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |