YEAH! Zou gewellllllllllldig zijn als ze beide TOP-artiesten de hele dag om en om zouden draaienquote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej man! vandaag een beetje zin in Alain Clark en Leaf?
Mijn collega is best lief hoorquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Broekie het volgende:
Mogguh!
En bij deze meteen tot morgen, 'k heb vandaag zo'n druk schema dat ik hier niet meer zal kunnen posten.
Hehe, prachtig!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef Gurkmeister het volgende:
The Cult!
Ik heb ooit op een camping naast de allergroostste The Cult fan ter wereld gestaan. Hij kon prachtige verhalen vertellen die erop neerkwamen dat The Cult aan de basis heeft gestaan van elke nieuwe muziekstroming van na 1990.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Als je het mij vraag DE lekkerste pils van NL bodem
Zeker wetenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Ik ben niet dol op de HJ pils. De rest, GP, karakter etc. Die zijn welquote:Op donderdag 10 april 2008 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Hertog Jan![]()
![]()
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef TheZapster het volgende:
GEM morgen bij stenders en siebelink in de studio op kxradio
morgen trouwens ook te gast bij MoveYourAss !quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef TheZapster het volgende:
GEM morgen bij stenders en siebelink in de studio op kxradio
Hmmm volgens mij was dat een andere band maar ik weet het niet helemaal zeker, nieuwe nummer van GEM vindt ik wel lekker de rest ken ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?
Die overduidelijke The Hives - ripp off?
Vorige week hadden ze deze erg leuke nl bandquote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
morgen trouwens ook te gast bij MoveYourAss !
Ze zaten in de randstad commercial ja, maar hives ripoff..dat hoor ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waren dat niet die lui met dat liedje wat uit zo'n uitzendbureau-commercial kwam?
Die overduidelijke The Hives - ripp off?
Leuk ! The Madd is wel okayquote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef TheZapster het volgende:
Vorige week hadden ze deze erg leuke nl band![]()
Die vraagt welke kleur de laarzen van de bankgasten van morgen moeten zijnquote:
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erbovenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef borisz het volgende:
Die vraagt welke kleur de laarzen van de bankgasten van morgen moeten zijn
En de bankgastes mogen nu toch wel eens minimaal 20 jaar oud zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erboven
om kwart voor 10 een lenteplaat, en nu gelijk de zomer in. Ekdom slaat doorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Gerard Ekdom BBQ plaat
Boven de 20 is primaquote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef TheZapster het volgende:
En de bankgastes mogen nu toch wel eens minimaal 20 jaar oud zijn
lolquote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
om kwart voor 10 een lenteplaat, en nu gelijk de zomer in. Ekdom slaat door
OMG! Zijn er echt mensen die dit goed vinden?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Gerard Ekdom BBQ plaat
Schijnbaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Zijn er echt mensen die dit goed vinden?![]()
Ik kan daar echt vrolijk van worden, zeker met het zonnetje dat zich door het raam naar binnen wringt!quote:
Ja, hallo.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erboven
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de 'muziek'redactie ziek ofzo?
Wilde in net gaan vragen of ik nog iets gemist had deze ochtend, is het gewoon Alain die we missen ;w.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik mis Father and Friend zo enorm vandaag.
For Ekstra Weekend Eyes Only. En dan op de webcam zwaaien vanuit de studio.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bewijsmateriaal wordt enorm op prijs gesteld.
Op paaspop heb ik hem voor het laatst live gezien en dat kon ik nu niet echt goed noemen. Ben er niet fan van...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't geen onaardig nummer van hem
De zanglijn bevalt me wel met die 7 noot erinGoed gevonden
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
For Ekstra Weekend Eyes Only. En dan op de webcam zwaaien vanuit de studio.
Mwoah, dat nieuwe nummer is best goed aan te horen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Alleen van Van Velzen, word ik dan net iets minder vrolijk.....
Oja, die ellende hadden we pas 1x gehoord vandaag.quote:
Ik sinds gister eigenlijk ook... (Hoorde het gister voor het eerstquote:Op donderdag 10 april 2008 14:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoor alleen nog maar The Ketchup Song.
Goed idee, ik ga ff buiten zitten en van het zonnetje genietenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sinds gister eigenlijk ook... (Hoorde het gister voor het eerst)
(werk ontwijkend gedrag dit..... op je werk mee op het forum.... Zit ook liever buiten in de zon, donker biertje erbij...)
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ff buiten zitten en van het zonnetje genieten
Geen idee joh! zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Gaat "On-air" morgen op de rode bank zitten, of heb ik helemaal niet goed begrepen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |