En de bankgastes mogen nu toch wel eens minimaal 20 jaar oud zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erboven
om kwart voor 10 een lenteplaat, en nu gelijk de zomer in. Ekdom slaat doorquote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Gerard Ekdom BBQ plaat
Boven de 20 is primaquote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef TheZapster het volgende:
En de bankgastes mogen nu toch wel eens minimaal 20 jaar oud zijn
lolquote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
om kwart voor 10 een lenteplaat, en nu gelijk de zomer in. Ekdom slaat door
OMG! Zijn er echt mensen die dit goed vinden?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Gerard Ekdom BBQ plaat
Schijnbaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Zijn er echt mensen die dit goed vinden?![]()
Ik kan daar echt vrolijk van worden, zeker met het zonnetje dat zich door het raam naar binnen wringt!quote:
Ja, hallo.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze maar lang zijn met het liefst een niet al te lang rokje erboven
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de 'muziek'redactie ziek ofzo?
Wilde in net gaan vragen of ik nog iets gemist had deze ochtend, is het gewoon Alain die we missen ;w.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik mis Father and Friend zo enorm vandaag.
For Ekstra Weekend Eyes Only. En dan op de webcam zwaaien vanuit de studio.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bewijsmateriaal wordt enorm op prijs gesteld.
Op paaspop heb ik hem voor het laatst live gezien en dat kon ik nu niet echt goed noemen. Ben er niet fan van...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't geen onaardig nummer van hem
De zanglijn bevalt me wel met die 7 noot erinGoed gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |