Het spel is niet te vinden in de winkel, gaan als broodjes over de toonbank. GOTY.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet niet of de vraag al voorbij is gekomen, maar Lost is ook echt Lost in de winkels hé?
Hoeveel CO2 produceert het spel dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het spel is niet te vinden in de winkel, gaan als broodjes over de toonbank. GOTY.
3,4quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 produceert het spel dan?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3,4
Tevens ook het gemiddelde cijfer van dit spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef ryangozer het volgende:
Uncharted vraagje:RennuuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw waar is het uncharted topic? als die er niet is moet ik die toch maar ff openen anders.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Is die echt zo tof?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Lost zo tof
ow, damn... vergeten. Zou ik vorige week doen he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:55 schreef ryangozer het volgende:
aah weer een nieuwe, text rechts naast het plaatje klopt nogsteeds niet btw.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, vanuit pauze bios 'no country for old men'...eerste uur redelijk saai, begint schot in te komen
quote:Lasting Appeal
Road to the Show is easily the best career mode out there, and should keep you extremely busy when you're not playing online
Ik zou zo'n spel eerder voor 360 halen i.v.m. Xbox Live,.... tevens zijn er toch nog niet echt reviews uit of wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Army of Two 2 PRE-SALE SHIPS 3/4 Playstation 3 PS3 NEW
Seller User ID: 3busymen
Je bedoeld die dienst waarvoor je 60 euro moet betalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou zo'n spel eerder voor 360 halen i.v.m. Xbox Live,.... tevens zijn er toch nog niet echt reviews uit of wel?
Die jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je bedoeld die dienst waarvoor je 60 euro moet betalen![]()
Bij mij niet, nog wat dagen wachten dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Army of Two 2 PRE-SALE SHIPS 3/4 Playstation 3 PS3 NEW
Seller User ID: 3busymen
loller ik heb geen idee MAAR ik heb de game nu te leen!quote:
als je deze code invoert ( omhoog, omlaag X omlaag O omhoog) dan krijg je een heli en ben je nog sneller wegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja, als er een bootje aangemeerd ligt , ben ik ook binnen een uur van dat eiland af![]()
2e helft is fuck awesome! Een van de betere films van 2007.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, vanuit pauze bios 'no country for old men'...eerste uur redelijk saai, begint schot in te komen
2e helft is zeer zeker veel beter =]quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef JDizzle het volgende:
[..]
2e helft is fuck awesome! Een van de betere films van 2007.
quote:MotorStorm 2 video coming on Wednesday
Jeuxvideo.com has released information that seems to be leading to a new exclusive video of MotorStorm 2 to be revealed this Wednesday. The entire site is in French, but that isn't a problem. Here is a basic translation for what is being said.
"JeuxVideo will have an exclusive video in regards to MotorStorm 2. The video will arrive on Wednesday, March 5 and will be about the next title from Evolution Studios which is published by Sony. You know this title exactly (very well), and you can watch the premier video of this game. Come back on Wednesday at 19:00 hours."
So, from what they're saying, it would seem likely that they will have the very first look into MotorStorm 2. We'll keep our eyes open and bring it to you the moment it hits. So keep checking back on Wednesday for the update.
Via psp of wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
2e helft is zeer zeker veel beter =]
maar het is wel een beetje vage film ^^, had wat meer verwacht om het een of ander...en zat in een andere mood(had beter naar Rambo kunnen gaan, die mood zeg maar ^^)
Gisteren ook de demo nog eens geprobeerd, maar ik blijf moeite hebben met raak schieten. Wat is nou het verschil tussen dit spel en Gears of War,.... qua schiet-gameplay dan. Dat GoW beter is is een andere discussiequote:Op zondag 2 maart 2008 04:20 schreef SuperFruitig het volgende:
bezig met unchartedOok te leen, ik moet zeggen het bevalt me goed! Erg ERG mooi gemaakt (dat water
) en 0 laadtijden
Het enige nadeel is dat er te veel schieten in zit imo. Echt achter IEDER hoekjes staan negers met wapens. Ook in die grotten enzo, het haalt echt de sfeer een beetje er uit. Miorgen lost eens proberen
Ja nerderlands viel mij idd heel erg mee uncharted is gewoon een tof sfeervol spelquote:Op zondag 2 maart 2008 09:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nu een klassa A license bij Burnout.![]()
Nog 36 races tot mijn Burnout License, maar hij wordt nu wel tandjes moeilijk
Drakes Fortune heeft gewoon een heel sfeervol verhaal, en je moet hem zeker in het nederlands spelen![]()
Ik heb nu ook classe A license met nog 22 te gaan tot mijn Burnout license. In het begin won ik 5 races of meer binnen een uur. Nu win ik er maximaal 2 per uur. Wordt pittig idd.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nu een klassa A license bij Burnout.![]()
Nog 36 races tot mijn Burnout License, maar hij wordt nu wel tandjes moeilijk
Drakes Fortune heeft gewoon een heel sfeervol verhaal, en je moet hem zeker in het nederlands spelen![]()
Dat is idd wel vaker bij spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 04:20 schreef SuperFruitig het volgende:
bezig met unchartedOok te leen, ik moet zeggen het bevalt me goed! Erg ERG mooi gemaakt (dat water
) en 0 laadtijden
Het enige nadeel is dat er te veel schieten in zit imo. Echt achter IEDER hoekjes staan negers met wapens. Ook in die grotten enzo, het haalt echt de sfeer een beetje er uit. Miorgen lost eens proberen
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is idd wel vaker bij spellenDan kom je bij een grot of verborgen tempel waar al 1000den jaren niemand is geweest en dan ben je binnen en dan zit er om elke hoek een neger met een wapen
Same herequote:Op zondag 2 maart 2008 12:03 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb nu ook classe A license met nog 22 te gaan tot mijn Burnout license. In het begin won ik 5 races of meer binnen een uur. Nu win ik er maximaal 2 per uur. Wordt pittig idd.
Dat is ook de reden geweest waarom ik de game terug gebracht heb naar de winkel...quote:Op zondag 2 maart 2008 13:00 schreef janrad het volgende:
Wat ik wel gemerkt heb bij online racen met burnout is dat het zoeken naar de juiste route meer succes geeft dan domweg overal vol op het gas stampen en dan ieder afslag voorbij knallen. Soms wel leuk om te zien dat er tijdens een online race mensen je tegemoet komen rijden, de verwarring is dan compleet.
Ja dat is wel heel irritant idd , heul dat stuk terug rijdenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net als die races starten via die stoplichten.. geeneens een retry functie.. ik vond het maar niks.
NEE-HEEquote:Op zondag 2 maart 2008 15:10 schreef Cid het volgende:
Waar blijft Home nou toch
Dit weekend DMC4 weer eens opgepakt, was een beetje blijven steken na de eerste 3 missies ofzo. Heerlijke game, en die graphics![]()
Hoop dat ik bijna met Dante aan de slag kan
Die ga ik ook zeker halenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:40 schreef Chocobo het volgende:
Dante,... Nero,... tis een pot emo-gayheid! Geef mij maar Lego Batman
Iets van 33 euro bij Playasia momenteelquote:Op zondag 2 maart 2008 18:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Die ga ik ook zeker halenLego StarWars ook, uit de budget bak dan...
Thanks! Even checken dan maarquote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets van 33 euro bij Playasia momenteel
werk je voor de PU ofzo ? , daar moest het zelfde ( op lego naquote:Op zondag 2 maart 2008 17:40 schreef Chocobo het volgende:
Dante,... Nero,... tis een pot emo-gayheid! Geef mij maar Lego Batman
PlayAsia die geen PS3 games shipped naar de EU....quote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets van 33 euro bij Playasia momenteel
Voor in de tussentijd:quote:Op maandag 3 maart 2008 00:54 schreef Wessiej het volgende:
Installen op de ps3![]()
, en dan nog voor een kut game zoals lost.
Gewoon irritant dat er maar een 2x speed blu-ray drive inzit, dat veroorzaakt het volgens mij.
Ik ga altijd een paar minuten in het startscherm niks doen voor dit liedjequote:Op maandag 3 maart 2008 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor in de tussentijd:
http://youtube.com/watch?v=vFeBVoEeIwM&feature=related
En jaInstalleren zou niet moeten eigenlijk (kijk naar Uncharted, gewoon 20 uur gameplay zonder 1 laadscherm of installatiescherm ) Het kan dus wel.
Het is dat het me even opviel voordat ik van plan was om te gaan pitten, maar 20 uur gameplay in Uncharted?quote:Op maandag 3 maart 2008 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En jaInstalleren zou niet moeten eigenlijk (kijk naar Uncharted, gewoon 20 uur gameplay zonder 1 laadscherm of installatiescherm ) Het kan dus wel.
Én om elke hoek 300 schiet negers te zienquote:Op maandag 3 maart 2008 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
De Uncharted Theme blijft geweldig
Kan niet wachten om eind deze maand eindeljk m'n vingers op het spel te leggen. Genieten van de watervallen onder begeleiding van dit nummer
Aight kapot-spang coño.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Én om elke hoek 300 schiet negers te zien
Naja 20 is misschien veelquote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is dat het me even opviel voordat ik van plan was om te gaan pitten, maar 20 uur gameplay in Uncharted?
Heel 2008 wordt duur:quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef Sixty4 het volgende:
Ik zie net in de releaselijst dat maart een dure maand wordt. Army of Two, Buzz, GT5 Prologue, RS Vegas 2....
Pixeljunk Monsters is trouwens een erg verslavend spel.En niet duur.
Ohquote:Op maandag 3 maart 2008 00:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
PlayAsia die geen PS3 games shipped naar de EU....
quote:Op maandag 3 maart 2008 02:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Naja 20 is misschien veelLaten we zeggen 10-12 en als je het dan een 2e keer speelt op brutal of wat is t? Dan 20
Lost na een uurtje spelen:
Je speelt een onbekende speler die zijn geheugen kwijt is. Het toffe is dan wel dat je iedereen uit de serie tegenkomt die tot op zekere hoogte herkenbaar nagemaakt is. Wat er dan aan afdoet is dat de lipsync voor geen hol klopt en de meeste characters (incl jezelf) bewegen alsof ze een paar gewrichten missen. Ook lijkt het bij conversaties dat 90% van de cast een spast heeft waarbij ze hun hoofd laten trillen (CONO ZE ZAT TE TRILLEN).
Eerste wat me opviel is dat het er echt een stuk minder goed uit ziet als uncharted. Het probeerd een quasi object based adventure na te bouwen (maar volgens mij moet je later in de game ook schieten, gezien de controls). De besturing is ronduit schijt waarbij het mannetje echt TERGEND langzaam loopt en als je rent is hij niet te besturen (bij het minst of geringste obstakel sta je stil, dit betekend dat als je tegen een koffer wat op de grond ligt aanloopt je stil staat, je er omheen moet draaien, rennen en bij de volgende steen sta je weer stil. Etc) De dialogen zijn standaard (mensen zeggen 20x achter elkaar hetzelfde, net zoals FF vroeger) en de dialogen zijn NIET gesproken (alleen de character waar je tegen spreekt heeft voice, de rest is text based). Ook de 'examination' stukjes zijn text, en dus niet gesproken, wat ik toch wel erg schandalig vind anno 2008.
Het spel is opgebouwd uit hoofdstukken inclusief 'previously on LOST' stukjes die NIET (ik herhaal) NIET te skippen zijn (:r ^ 2 ( en ik heb er pas 2 gehad) ) incl LOST logo (waar nog steeds die lelijke renderbug in zitik erger me er nog steeds aan) en een filmpje van een kleine 30-40 seconde (nogmaals: UNSKIPPABLE) waarin ze laten zien wat je het vorige half uur gedaan hebt
Tussen de stukken level in zit gewoon 10 seconde laadtijd
wat echt suuuuuuuuperiiritant is als je door de jungle heen banjert.
Over de jungle gesproken. Het is een van de meest rechtlijnige jungles die ik ooit heb gezien. Ik moest in het begin van het spel achter een hond aanlopen, maar ik had zoiets van _fuck_dit_ ik trek mn eigen pad, en liep pal de andere kant op. Resultaat was dat het scherm zwart werd en er stond: press x to go back to beginning of path. Waardoor ik gedwongen werd om opnieuw te beginnen waar ik gestart was. Je krijgt dus keuze uit 10 verschillende paden, maar als je NIET achter die hond aan loopt moet je opnieuw beginnen? Waarom zou je dan de keuze opleggenIk heb in het kleine uurtje spelen al meerdere simpele en rechtoe-rechtaan minigames moeten spelen waar ik nou niet de toegevoegde waarde van in zie.
Al met al dus een matige uberrechtlijnige adventure, waarvan ik in ieder geval het einde niet ga zien. Ik zou hem voor niet-lost-fanboys absoluut afraden. Ik heb het zelf al heel lang gehad met die brakke serie (S1 was prima nontheless, S2 was ubergay, waar ik afhaakte) en zie dit spel dan ook als een extra additie op het uitmelken van de cash-cow die LOST heet.
Weltrusten!
Ik was even bang dat je verkleed als elf o.i.d. het bos was ingegaan voor een real life RPGquote:
lighting bolt, lighting bolt, lighting bolt!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je verkleed als elf o.i.d. het bos was ingegaan voor een real life RPG
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
lighting bolt, lighting bolt, lighting bolt!
haha te mooiquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
http://youtube.com/watch?v=KZ04mfAY2BU&feature=related
De weg naar het verloren pad?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iedereen die Lost the game wel tof vind volg mij![]()
Oblvion is best saai.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef Beach het volgende:
Gister een leuk middeleeuws dagje gehad![]()
Eerst mn allereerste BluRay film gekeken (kingdom of Heaven) en daarna AC spelen.
En ook maar GTA4 en Oblivion GOTY gepreorderd
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Saaiquote:
Wat een gastenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ook ruim 140 uurquote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SaaiDat ligt helemaal aan jezelf natuurlijk,... ik vind het een geniaal spel,.... zeker 140 uur in zitten,.... ik vond hem geweldig! Alles geprobeerd te ontdekken!
DMC4 houd de mijne verlopig weer stof vrij. Net met Dante aan de slag gegaan. Gunslingerquote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef Gstyles het volgende:
omg.. baal nog steeds van mn vernielde COD4 schijfen ik speel bijna uit principe mn oude games niet meer (Motorstorm
, RFOM
, PES
![]()
) nu maar snel GTAIV uitlaten komen want het stof staat er al weer dik op
Wat een stelletje frosti's he, kanonnequote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
http://youtube.com/watch?v=8oWAb5NVALw&feature=relatedquote:Op maandag 3 maart 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een stelletje frosti's he, kanonne
Tsjeez hequote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=8oWAb5NVALw&feature=related
ps3pr0n.com ?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het wel matig dat de browser van de ps3 niet zoveel aankan.
Om de haverklap te weinig geheugen en dat je vensters moet sluiten![]()
Zie maar eens het breezahtopic te bekijken zonder dat ie alleen nog een blanco pagina kan laden.
Grappig dat Oblivion de eerste echte PC RPG-achtige game was voor de consolesquote:
21st century lego,.... ik noem het een quotequote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Hands-on: LittleBigPlanet
Awesomeness
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Zie maar eens het breezahtopic te bekijken zonder dat ie alleen nog een blanco pagina kan laden.
Hype +1000quote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Hands-on: LittleBigPlanet
Awesomeness
Mwoa, ik heb 1000x LBP dan GTAIV, besides, do never ever underestimate the power of user generated contentquote:
Ik heb al een aantal concept tekeningen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb 1000x LBP dan GTAIV, besides, do never ever underestimate the power of user generated content
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:08 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal concept tekeningen.
quote:Sony introduceert deze zomer de nieuwe Xross Media Bar voor de Playstation 3. Met de vernieuwde XMB wordt het onder meer mogelijk om te voicechatten terwijl er een game gespeeld wordt.
XMBDe nieuwe XMB wordt geleverd in firmware-update 2.4, die ergens deze zomer gereed moet zijn, zo heeft SCE UK-baas Ray Maguire tegenover MCV verklaard. Het grote verschil met de huidige menubalk is dat de XMB na de firmware-update altijd op te roepen is, ook wanneer de speler in een spel zit. Op dit moment is dat nog niet mogelijk.
In hetzelfde bericht meldt Maguire dat de spelcomputer van Sony het aantal van één miljoen verkochte exemplaren in het Verenigd Koninkrijk is gepasseerd. Volgens de topman van Sony Computer Entertainment doet de console het daarmee beter dan de oude Playstation en de Playstation 2, die langer nodig hadden om tot een miljoen verkochte exemplaren te komen.
Het lijkt er op dat Sony zich voorlopig geen zorgen hoeft te maken over de verkoopcijfers van de Playstation 3. Diverse analisten verwachten dat 2008 'het jaar van de Playstation 3' wordt, voornamelijk omdat er volgens hen later dit jaar een prijsverlaging te verwachten valt. Pamela Tufegdzic van analistenbureau iSuppi verwacht zelfs dat veel mensen die eerder al een Nintendo Wii hebben gekocht, na een dergelijke prijsverlaging ook een Playstation 3 zullen aanschaffen. Volgens Tufegdzic zal Sony echter pas in 2011 weer marktleider zijn; volgens haar blijft tot die tijd de Wii de lijsten aanvoeren.
Istie dan al te koop?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Zometeen Army of Two oppikken, HELL YEAH!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Heeft GTA4 een onlinemogelijkheid dan?
Ik dacht donderdag pas, maar ik kom toch langs de Media Markt, dus kan ik wel ff kijken.quote:
Yup, zag hem net staan bij de FRS op het Amstel Station. Heb zelf daar Folklore van meegenomen voor ¤45,-quote:
Uhm. Het is een co-up shooter. Hoeveel mensen ken jij met twee ps3`s of twee 360`s naast elkaar om dat voorelkaar te krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef NITR0 het volgende:
is army of 2 online te spelen? zo ja, dan haal ik hem
Er is ook nog zoiets als splitscreen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm. Het is een co-up shooter. Hoeveel mensen ken jij met twee ps3`s of twee 360`s naast elkaar om dat voorelkaar te krijgen
EA, shooter, co-op, als er geen online in zit, zou dat een shocker van hier tot tokyo zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef NITR0 het volgende:
is army of 2 online te spelen? zo ja, dan haal ik hem
you dirty wankerquote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef Wessiej het volgende:
MLB en Army of Two shipped
Storm, heb jij ook nog MLB besteld?
Daar heb ik juist deel 1 van gespeeld, wat een bout spel was datquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
army of two lijkt me zo boring, wacht ff 2 weken en haal condemned
enige van de wereldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Daar heb ik juist deel 1 van gespeeld, wat een bout spel was dat
Klopt, is 28 of 29 nu. Ben blij dat deel 2 ook naar de PS3 komt. Had het eerste in 2 runs uitgespeeld toen hij net voor de 360 uit was bij een vriend. Had er bijna zelf een gekocht alleen om dat spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
enige van de wereld
Bij tothegame.com relaeases enzo staat condemned op, hij is dus weer uitgesteld helaas
28-Mar-2008
dan haal ik vegas 2 nu zeker voor me verjaardag op 25 maart
jammer
blijft kudt ivm creditcard...quote:
Owja, daar zou morgen inderdaad de release van zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd of we morgen echt een trailer van Motorstorm 2 te zien gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.quote:
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:09 schreef SuperFruitig het volgende:
omg dat S&D is me toch een partij lam geworden![]()
"lets capture the objective"
- VWOOM VWOOM VWOOM VWOOM VWOOM, 4 van die granaatlaunchergranaten
- BOOM BOOM BOOM BOOM
"we have lost this round"Lamme shit
scheelt nog alquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.
Oftewel de trailer krijgen we op de E3 te zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.
Zo te lezen heb ik hem op tijd verpatstquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesTeamkilling, Campen, Defuse-killing, Nadespamming etc. Ik krijg een beetje het CounterStrike gevoel.
COD gaat weer de kast in
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchtingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesTeamkilling, Campen, Defuse-killing, Nadespamming etc. Ik krijg een beetje het CounterStrike gevoel.
COD gaat weer de kast in
Nadespammingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
COD gaat weer de kast in
Mja dat gebleer door die mic is verholpen (mutequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchting
In het begin van het potje zoveel mogelijk granaten naar de front linie gooien. Zowel handgranade als die nadelaunchers. Dus dan is het potje nog niet 5 seconde bezig of het halve (dan wel het hele) team is al dood.quote:
wat een gezeik, als ik speel geen problemen met mede spelers. geluid is irri maarja. gister zonder problemen call of duty gespeeld onlinequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchting
quote:Short demo, just the tutorial and 3 sample stages. The last jump on stage 3 was bit of a brain bender the route I took.
Oh yeah, Japanese text, English voiceover.
X to speedup
△ to pause movement (but the clock still runs)
R2 to speedup camera movement
R1 haven't a clue, kindof nudges things around
START to pause
SELECT to switch display modes (timer most importantly)
Ik ken het hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:59 schreef SToRM81 het volgende:
Dat krijg je ervan als je op meerdere fora zit he![]()
Project ICO?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
,...........................
[ afbeelding ]
Ook van die Hong Kongse Ebay'er?quote:
Denk dat dat minpuntje aan de TNT te wijten is (kutbedrijf 1e klas). Ik had de controllers maandag al binnen, de game vandaag). Lekker snel indeed, en was uit HK iddquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook van die Hong Kongse Ebay'er?
Had er ook wat besteld zelfde dag als jouw, kreeg het gister binnen, maar paste prima door de brievenbus (psp game) maar moest tekenen, was er niet, weer helemaal naar het postkantoor
Enige minpuntje aan hun, voor de rest lekker snel.
Verbaast me weinig, ik vind al die spellen voor de PS3 belachelijk duur. Kom op man, 65-75 euro voor een game?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
Tony Hawk project 8 voor 15 euro; doen![]()
enne dat gt5 prologue slaat nergens op: 35 euro betalen voor een uitgebreide demo![]()
![]()
Import is the keyquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Devolution het volgende:
[..]
Verbaast me weinig, ik vind al die spellen voor de PS3 belachelijk duur. Kom op man, 65-75 euro voor een game?
Godver...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
nou? is het wat voor die 15 euro?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
Tony Hawk project 8 voor 15 euro; doen![]()
enne dat gt5 prologue slaat nergens op: 35 euro betalen voor een uitgebreide demo![]()
![]()
GT5:Prologue kan ik toch echt niet meer een demo noemen met ruim 70 auto's, 6 tracks, 16-player online, splitscreen 2-player, time trials etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
![]()
Heavenly Sword dat maar 6 uur duurde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Yngwie het volgende:
[..]
GT5:Prologue kan ik toch echt niet meer een demo noemen met ruim 70 auto's, 6 tracks, 16-player online, splitscreen 2-player, time trials etc.Er zijn full-price games die minder omvatten
als je van eerdere tony hawk's houdt dan is project 8 leuk ja...en voor 15 euro is het wel waard ^^quote:
Fanart van iemand die met oa deze plaat een connectie wil maken tussen SotC en ICO.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat ik hem maar gewoon ga halen =]quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Extra content voor Europese versie GT5 Prologue
Nieuws | 7 maart 2008 - Vandaag zijn de officiële Europese Gran Turismo 5 Prologue details vrijgegeven. In vergelijking met de eerder verschenen Japanse versie, mogen Europeanen enkele mooie extra's verwachten zoals Drift Mode, nieuwe wagens, Two-Player split screen, Car Tuning en nieuwe online Race Events en Time Trials.
De Europese Gran Turismo 5 Prologue versie loopt op 1080p en bevat 71 voertuigen. Deze wagens zijn speelbaar op zes tracks; Suzuka Circuit, Eiger Nordwand, Fuji Speedway, London City Track, Daytona International Speedway(R) en de High Speed Ring; in twee verschillende rij richtingen. My Garage is een gepersonaliseerde homepage met een calender, klok en map & weers toestand van grote race circuits.
Tevens zal de game een gloednieuwe onlinewereld bieden waarin je met 16 man kunt racen, alsook de nieuwe online feature 'GT TV', waar je lokale auto-programma's kunt bekijken. Tot slot bevat de game ook nog een in-game museum waar je de geschiedenis van top auto-fabrikanten kunt terugkijken.
De Europese Gran Turismo 5 Prologue zal vanaf eind maart voor de zachte prijs van zo'n 35 euro te koop zijn. Een klein overzicht van de beschikbare wagens:
Quote:
Lexus IS F ‘07
Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur ‘02
Nissan Fairlady Z Version S ‘07
Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP ‘06
Nissan Skyline Coupe Concept ‘07
Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP ‘07
Nissan Skyline Coupe (V36) Tuned Car
Nissan GT-R Proto ‘05
Nissan GT-R ‘07
Honda Integra TYPE R ‘04
Honda NSX Type R ‘02
Acura NSX ‘91
Mazda Atenza Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
Mazda RX-8 Type S ‘03
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD)
Mazda RX-7 (FD) Special Tuned Car
Subaru Impreza WRX STI (18inch BBS Wheel Option) ‘07
Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA ‘05
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR ‘05
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package ‘07
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR Tuned Car
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Tuned Car
Suzuki Cappuccino ‘95
Suzuki Swift Sport ‘07
Suzuki Cervo SR ‘07
Suzuki Cappuccino Tuned Car
Suzuki Swift Sport Tuned Car
Daihatsu Copen Active Top ‘02
Daihatsu OFC-1 ‘07
Chevrolet Corvette Z06 ‘06
Chevrolet Corvette Z06 (C6) Tuned Car
Dodge Viper GTS ‘02
Dodge Viper SRT10 Coupe ‘06
Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
Ford Mustang V8 GT Coupe Premium ‘07
Ford GT ‘05
Ford Focus ST ‘06
Ford GT Tuned Car
Audi R8 4.2 FSI R tronic ‘07
Audi TT Coupe 3.2 quattro ‘07
BMW Z4 ‘03
BMW 135i Coupe ‘07
BMW M3 Coupe ‘07
BMW 135tii ‘08
Mini Cooper-S ‘06
Mercedes-Benz SL 55 AMG ‘02
Volkswagen Golf GTI ‘01
Volkswagen Golf V GTI ‘05
Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK ‘06
Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 ‘06
Ferrari 599 ‘06
Ferrari F430 ‘06
Ferrari 512BB ‘76
Ferrari F40 ‘92
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione ‘91
Citroen C4 Coupe 2.0VTS ‘06
Renault Clio Renault Sport V6 24V ‘00
Clio Renault Sport V6 24V Tuned Car
Aston Martin DB9 Coupe ‘06
Jaguar XK Coupe ‘06
Lotus Elise 111R ‘04
Lotus Elise ‘96
Lotus Elise 111R Tuned Car
Lotus Elise Tuned Car
TVR Tuscan Speed 6 ‘00
TVR Tamora ‘02
Art Morrison Corvette’60
Amuse/Opera Performance Gran Turismo 350Z RS
Amuse S2000 GT1 Turbo
Mine’s BNR34 Skyline GT-R N1 base ‘06
Blitz Dunlop ER34 ‘07
Ziet er redelijk uit maar ja,.... wat moet je ermee,.... rondjes rijdenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
denk dat ik hem maar gewoon ga halen =]
Online rondjes rijden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit maar ja,.... wat moet je ermee,.... rondjes rijden?
Bij play.com is ie ¤27.99, dus dat is best te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
denk dat ik hem maar gewoon ga halen =]
quote:
27,99 =quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij play.com is ie ¤27.99, dus dat is best te doen
Lui als dat ik ben en dus niet gekeken, dit is wel een PAL versie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
27,99 =![]()
lekker rondjes rijden in mooie auto's =]
zo was he teigenlijk met GT:HD ook al...die ook aardig wat gespeeld nog ^^
Nu wil ik weten welke console het is ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:17 schreef OudFruit het volgende:
Net 2 seconden geleden op radio 538, Jeroen van Nieuwenhuizen die aankondigd dat op de Playstation 360 het spel Fifa Street het meest verkocht is
http://www.play.com/Games(...)rologue/Product.htmlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lui als dat ik ben en dus niet gekeken, dit is wel een PAL versie?
Zou jammer zijn als dit een import versie is die dan wel goedkoop is, maar beperkt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Die boomIk vind de graphics in ieder geval absoluut niet PS3 waardig
En ga nou niet zeiken bla bla graphicshoer, het ziet er gewoon niet uit, basta!
Ik snap je gedachte wel maar dit is gewoon 1 grote wereld en dan lever je altijd in op graphics! En de mooie GFX dingen ziten hem niet zo zeer in hele mooie beelden maar meer in leuke details enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Die boomIk vind de graphics in ieder geval absoluut niet PS3 waardig
En ga nou niet zeiken bla bla graphicshoer, het ziet er gewoon niet uit, basta!
Slet wanneer drop jij eens de xbox en kom je ons gewoon joinenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap je gedachte wel maar dit is gewoon 1 grote wereld en dan lever je altijd in op graphics! En de mooie GFX dingen ziten hem niet zo zeer in hele mooie beelden maar meer in leuke details enz.
Maar een openwereld game wordt gewoon nooit zo mooi als een leveltje - leveltje game!
GTA
Je leert het welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay Okay ik zal voor de sake of the peaceholding mijn verdere rants bewaren tot ik de game in de ps3 heb zitten
Kusjes all around (K)
Toch vind ik het raar dat jullie van wat screens wel mogen zeggen dat het ZOMG EEN VETTE GAME IS en als ik dan kritiek lever op die screens is het ineens van JAA MAAR JE GAAT TOCH NIET OORDELEN OP WAT SCREENS.quote:
Nou laat ik het zo zeggen. Je negatief uitlaten op basis van screens die de resolutie hebben van een flubberkut is wat kortzichtig. Screens geven je een kleine indicatie van wat je te wachten staat, maar is nooit representatief voor het eindresultaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat jullie van wat screens wel mogen zeggen dat het ZOMG EEN VETTE GAME IS en als ik dan kritiek lever op die screens is het ineens van JAA MAAR JE GAAT TOCH NIET OORDELEN OP WAT SCREENS.
Dubbelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Je negatief positief uitlaten op basis van screens die de resolutie hebben van een flubberkut is wat kortzichtig. Screens geven je een kleine indicatie van wat je te wachten staat, maar is nooit representatief voor het eindresultaat.
Je kunt beter het positieve uit een screens oppikken in plaats van te mierenneuken op de allerkleinste details, die geen enkel invloed hebben op je speelervaring. En over details gesproken, die zullen er volop aanwezig zijn in het spel. Maar dan wél die van toegevoegde waarde zijn.quote:
Dat vraag ik mij dus ook af!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:02 schreef Vince22 het volgende:
Ik hoor niemand over army of two? Is't vet?
Je kon beter wachten op de Lair met de analoge besturing.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Fallen het volgende:
Ik heb eindelijk GTA-IV ge-preordered. (en gelijk Lair en Lego StarWars gekocht..)
Nou is het nog wachten op de postbode en natuurlijk tot eind april.
Ik ga GTA4 niet preorderen. Ik kijk op de dag van de release wel waar ie het goedkoopste is (doe ik altijd zo), of misschien bestel ik m wel gewoon bij 3BMquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Fallen het volgende:
Ik heb eindelijk GTA-IV ge-preordered. (en gelijk Lair en Lego StarWars gekocht..)
Nou is het nog wachten op de postbode en natuurlijk tot eind april.
ik heb hem net binnenquote:
Mja, maar ik heb 'm nu voor ¤ 35,- nieuw. Een nieuwe utigave zal dan weer wel duurder zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je kon beter wachten op de Lair met de analoge besturing.(Dat al op de disc zit, nu moet je het downloaden.
)
Kut resolutie of niet, die boom is van kartonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Je negatief uitlaten op basis van screens die de resolutie hebben van een flubberkut is wat kortzichtig. Screens geven je een kleine indicatie van wat je te wachten staat, maar is nooit representatief voor het eindresultaat.
Zieje! Ik wist dat ik niet alleen stond!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kut resolutie of niet, die boom is van karton
Lekker bokken gast, daar gaat het toch niet om. Ik heb nooit gezegd dat het een kutspel is ofzo? Maar wel dat het er gewoon niet uitziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
ow help!![]()
De boom is van karton. Het spel ziet er niet uit, zelfs niet eens leuk meer om te spelen!![]()
En zijn de reviews dan geloofwaardig of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb 'm nu voor ¤ 35,- nieuw. Een nieuwe utigave zal dan weer wel duurder zijn.
En die patch, mja, diskruimte zat, dus zolang die gratis is...
Sommige mensen ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
ow help!![]()
De boom is van karton. Het spel ziet er niet uit, zelfs niet eens leuk meer om te spelen!![]()
Bèèèh... bèèh...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lekker bokken gast, daar gaat het toch niet om. Ik heb nooit gezegd dat het een kutspel is ofzo? Maar wel dat het er gewoon niet uitziet.
euh... vertel ik je als de game binnen is...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
En zijn de reviews dan geloofwaardig of niet?
Verkeerd gelezen sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bèèèh... bèèh...
Waar spreek ik jou direct aan?![]()
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...quote:Kabinet wil verbod op gewelddadige films en games
Nieuws | 8 maart 2008 - Het Kabinet onderzoekt momenteel of het de verkoop van zeer gewelddadige films en games kan verbieden. Volgens het Kabinet zouden de films en games een schadelijke invloed hebben op de jeugd en dus moeten zij de jeugd hiervoor afschermen.
Ernst Hirsch Ballin van Justitie zei:
Quote:
We hebben het over bijvoorbeeld spelletjes waarin het doden en misbruik van mensen tot vermaak wordt gemaakt. We gaan bekijken hoe we dat effectiever kunnen aanpakken.
De minister liet ook weten dat het erg lastig is om gewelddadige games en films te bestrijden. Het is vrijwel onmogelijk om te zorgen dat er geen extreem gewelddadige beelden op internet verschijnen, en verboden games kunnen klanten vaak makkelijk importeren uit het buitenland.
Afgelopen najaar werd een verbod op gewelddadige games ook al geopperd in Den Haag. Toen was het spel Manhunt 2 directe aanleiding. Destijds kon Minister Ballin Manhunt 2 door de wet niet verbieden. In onder meer Engeland, Ierland en itali"e werd het spel wel verboden.
Al die zooi ga ik nooit halen vrees ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wie heeft er zijn Burnout license binnen, jullie niet
![]()
Nu nog 116 Races tot mijn Elite Burnout License
Simpel antwoord nooit,het is wachten tot de game generatie het heft in handen neemtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...
18+ is 18+.. niet voor de jeugd dus..
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
gezeik altijd met die mensen zonder verstand in den haagquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Al die zooi ga ik nooit halen vrees ik
Je moet me eens zien klooienquote:
Ik kan me er ook enorm aan ergeren ja. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het goed is moet je de campaign kunnen blijven spelen.. gewoon geld sparen.quote:Op zondag 9 maart 2008 06:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Wil even vermelden dat ik dernet Army of Two Co-Op heb uitgespeeld![]()
Gistermiddag binnen, s'avonds begonnen, en nu al klaar.
In exact 8 uur en 14 minuten, wat een uber bruut spel![]()
Leuk verhaal, af en toe wat humor.
Wel een paar dingetjes die mij opgevallen zijn.
Ik ging er vanuit dat het spel een auto save had, aangezien ik nergens een save optie kon vinden.
Echter toen het spel uitgespeeld was, en ik terug keerde naar het begin menu, stond alleen mijn start-up save der.
De laatste missies waren nergens te bekennen, ook kreeg ik geen optie aangereikt om op te slaan.
Nou maakte dat niet zo veel uit omdat ik het spel in 1 ruk heb uitgespeeld, maybe dat ik er overheen gekeken heb ?
Anyhoe, tweede is dat je geld kan sparen voor brute wapens.
Mijn buddy wilde dus de bruutste chaingun hebbenhad hij bijna de benodigde 175.000 Dollar gespaard.
Waren we al bij het einde van het spel in het laatste level![]()
![]()
Dus of je moet in het begin niet upgraden, en sparen voor het zwaarste wapen.
Of je laat de grootste wapens voor wat ze zijn, en je pakt de middelmoot wapens.
Die je overigens goed kan pimpen![]()
Spel loopt goed vloeiend, slechts 1 level had een beetje last van framedrops.
Top spel, leuke Gears of War vervanger.![]()
Wel klote dat ik hem heb uitgespeeld, want nu moet ik weer op zoek naar een ander leuk spel![]()
[ afbeelding ]
Zo , en dan ga ik nu een wel verdiende ochtend rust houden , na het redden van de wereld![]()
Huldequote:Op zondag 9 maart 2008 06:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Wil even vermelden dat ik dernet Army of Two Co-Op heb uitgespeeld![]()
Gistermiddag binnen, s'avonds begonnen, en nu al klaar.
In exact 8 uur en 14 minuten, wat een uber bruut spel![]()
Leuk verhaal, af en toe wat humor.
.............................................................................................
Zo , en dan ga ik nu een wel verdiende ochtend rust houden , na het redden van de wereld![]()
Voor hoeveel de verkoop in ?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sparen zou idd kunnen, als ik verder kon spelen waar ik gebleven was![]()
Ik zou nu weer overnieuw moeten beginnen omdat dat kreng niks opgeslagen heeft![]()
Maar hij gaat toch de verkoop in
Vet.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Wessiej het volgende:
20 maart
ik kwam dat een keer tegen voordat ik aan een missie begon dat je statistieken ofzo kon bekijken...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
Ik was niet onlinequote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
Heb je daar ook een bron voor? Want dan ga ik morgen toch even de trein inquote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
huh ook vaag , hier ook een U.S versiequote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
DMC4quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Staat er echt!quote:Oblivion (Playstation 3)
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de bendeleden vrij spel. Ontredderd probeert de hulpsherrif geholpen door Doc Valentine de stad tevergeefs weer in handen te krijgen. Maar dan komt er hulp uit onverwachte hoek, de doodgewaande zoon van sherrif Stone arriveert in Oblivion en nadat zijn vrienden worden ontvoert, zweert hij dat hij orde op zaken zal stellen.
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de.... lees meer
Kenmerk Kenmerkwaarde
Releasedatum: 31 maart 2008
Heavenly Sword: blind buttonbashen enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 17:57 schreef NutKees het volgende:
Euhm... ik had al vrij veel moeite met Heavenly Sword (heb hem net uitgespeeld op normal). Zal ik dan maar niet aan DMC4 beginnen? Hoe is de verhouding tussen die twee qua moeilijkheidsgraad?
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:20 schreef Fallen het volgende:
Hier [PS3 #104]Oorlog voeren doe je met z'n 2 verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |