Kut resolutie of niet, die boom is van kartonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen. Je negatief uitlaten op basis van screens die de resolutie hebben van een flubberkut is wat kortzichtig. Screens geven je een kleine indicatie van wat je te wachten staat, maar is nooit representatief voor het eindresultaat.
Zieje! Ik wist dat ik niet alleen stond!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kut resolutie of niet, die boom is van karton
Lekker bokken gast, daar gaat het toch niet om. Ik heb nooit gezegd dat het een kutspel is ofzo? Maar wel dat het er gewoon niet uitziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
ow help!![]()
De boom is van karton. Het spel ziet er niet uit, zelfs niet eens leuk meer om te spelen!![]()
En zijn de reviews dan geloofwaardig of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb 'm nu voor ¤ 35,- nieuw. Een nieuwe utigave zal dan weer wel duurder zijn.
En die patch, mja, diskruimte zat, dus zolang die gratis is...
Sommige mensen ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
ow help!![]()
De boom is van karton. Het spel ziet er niet uit, zelfs niet eens leuk meer om te spelen!![]()
Bèèèh... bèèh...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lekker bokken gast, daar gaat het toch niet om. Ik heb nooit gezegd dat het een kutspel is ofzo? Maar wel dat het er gewoon niet uitziet.
euh... vertel ik je als de game binnen is...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
En zijn de reviews dan geloofwaardig of niet?
Verkeerd gelezen sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bèèèh... bèèh...
Waar spreek ik jou direct aan?![]()
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...quote:Kabinet wil verbod op gewelddadige films en games
Nieuws | 8 maart 2008 - Het Kabinet onderzoekt momenteel of het de verkoop van zeer gewelddadige films en games kan verbieden. Volgens het Kabinet zouden de films en games een schadelijke invloed hebben op de jeugd en dus moeten zij de jeugd hiervoor afschermen.
Ernst Hirsch Ballin van Justitie zei:
Quote:
We hebben het over bijvoorbeeld spelletjes waarin het doden en misbruik van mensen tot vermaak wordt gemaakt. We gaan bekijken hoe we dat effectiever kunnen aanpakken.
De minister liet ook weten dat het erg lastig is om gewelddadige games en films te bestrijden. Het is vrijwel onmogelijk om te zorgen dat er geen extreem gewelddadige beelden op internet verschijnen, en verboden games kunnen klanten vaak makkelijk importeren uit het buitenland.
Afgelopen najaar werd een verbod op gewelddadige games ook al geopperd in Den Haag. Toen was het spel Manhunt 2 directe aanleiding. Destijds kon Minister Ballin Manhunt 2 door de wet niet verbieden. In onder meer Engeland, Ierland en itali"e werd het spel wel verboden.
Al die zooi ga ik nooit halen vrees ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wie heeft er zijn Burnout license binnen, jullie niet
![]()
Nu nog 116 Races tot mijn Elite Burnout License
Simpel antwoord nooit,het is wachten tot de game generatie het heft in handen neemtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...
18+ is 18+.. niet voor de jeugd dus..
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
gezeik altijd met die mensen zonder verstand in den haagquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Al die zooi ga ik nooit halen vrees ik
Je moet me eens zien klooienquote:
Ik kan me er ook enorm aan ergeren ja. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het goed is moet je de campaign kunnen blijven spelen.. gewoon geld sparen.quote:Op zondag 9 maart 2008 06:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Wil even vermelden dat ik dernet Army of Two Co-Op heb uitgespeeld![]()
Gistermiddag binnen, s'avonds begonnen, en nu al klaar.
In exact 8 uur en 14 minuten, wat een uber bruut spel![]()
Leuk verhaal, af en toe wat humor.
Wel een paar dingetjes die mij opgevallen zijn.
Ik ging er vanuit dat het spel een auto save had, aangezien ik nergens een save optie kon vinden.
Echter toen het spel uitgespeeld was, en ik terug keerde naar het begin menu, stond alleen mijn start-up save der.
De laatste missies waren nergens te bekennen, ook kreeg ik geen optie aangereikt om op te slaan.
Nou maakte dat niet zo veel uit omdat ik het spel in 1 ruk heb uitgespeeld, maybe dat ik er overheen gekeken heb ?
Anyhoe, tweede is dat je geld kan sparen voor brute wapens.
Mijn buddy wilde dus de bruutste chaingun hebbenhad hij bijna de benodigde 175.000 Dollar gespaard.
Waren we al bij het einde van het spel in het laatste level![]()
![]()
Dus of je moet in het begin niet upgraden, en sparen voor het zwaarste wapen.
Of je laat de grootste wapens voor wat ze zijn, en je pakt de middelmoot wapens.
Die je overigens goed kan pimpen![]()
Spel loopt goed vloeiend, slechts 1 level had een beetje last van framedrops.
Top spel, leuke Gears of War vervanger.![]()
Wel klote dat ik hem heb uitgespeeld, want nu moet ik weer op zoek naar een ander leuk spel![]()
[ afbeelding ]
Zo , en dan ga ik nu een wel verdiende ochtend rust houden , na het redden van de wereld![]()
Huldequote:Op zondag 9 maart 2008 06:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Wil even vermelden dat ik dernet Army of Two Co-Op heb uitgespeeld![]()
Gistermiddag binnen, s'avonds begonnen, en nu al klaar.
In exact 8 uur en 14 minuten, wat een uber bruut spel![]()
Leuk verhaal, af en toe wat humor.
.............................................................................................
Zo , en dan ga ik nu een wel verdiende ochtend rust houden , na het redden van de wereld![]()
Voor hoeveel de verkoop in ?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sparen zou idd kunnen, als ik verder kon spelen waar ik gebleven was![]()
Ik zou nu weer overnieuw moeten beginnen omdat dat kreng niks opgeslagen heeft![]()
Maar hij gaat toch de verkoop in
Vet.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Wessiej het volgende:
20 maart
ik kwam dat een keer tegen voordat ik aan een missie begon dat je statistieken ofzo kon bekijken...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
Ik was niet onlinequote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
Heb je daar ook een bron voor? Want dan ga ik morgen toch even de trein inquote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
huh ook vaag , hier ook een U.S versiequote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
DMC4quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Staat er echt!quote:Oblivion (Playstation 3)
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de bendeleden vrij spel. Ontredderd probeert de hulpsherrif geholpen door Doc Valentine de stad tevergeefs weer in handen te krijgen. Maar dan komt er hulp uit onverwachte hoek, de doodgewaande zoon van sherrif Stone arriveert in Oblivion en nadat zijn vrienden worden ontvoert, zweert hij dat hij orde op zaken zal stellen.
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de.... lees meer
Kenmerk Kenmerkwaarde
Releasedatum: 31 maart 2008
Heavenly Sword: blind buttonbashen enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 17:57 schreef NutKees het volgende:
Euhm... ik had al vrij veel moeite met Heavenly Sword (heb hem net uitgespeeld op normal). Zal ik dan maar niet aan DMC4 beginnen? Hoe is de verhouding tussen die twee qua moeilijkheidsgraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |