Daar heb ik juist deel 1 van gespeeld, wat een bout spel was datquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
army of two lijkt me zo boring, wacht ff 2 weken en haal condemned
enige van de wereldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Daar heb ik juist deel 1 van gespeeld, wat een bout spel was dat
Klopt, is 28 of 29 nu. Ben blij dat deel 2 ook naar de PS3 komt. Had het eerste in 2 runs uitgespeeld toen hij net voor de 360 uit was bij een vriend. Had er bijna zelf een gekocht alleen om dat spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
enige van de wereld
Bij tothegame.com relaeases enzo staat condemned op, hij is dus weer uitgesteld helaas
28-Mar-2008
dan haal ik vegas 2 nu zeker voor me verjaardag op 25 maart
jammer
blijft kudt ivm creditcard...quote:
Owja, daar zou morgen inderdaad de release van zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd of we morgen echt een trailer van Motorstorm 2 te zien gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.quote:
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:09 schreef SuperFruitig het volgende:
omg dat S&D is me toch een partij lam geworden![]()
"lets capture the objective"
- VWOOM VWOOM VWOOM VWOOM VWOOM, 4 van die granaatlaunchergranaten
- BOOM BOOM BOOM BOOM
"we have lost this round"Lamme shit
scheelt nog alquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.
Oftewel de trailer krijgen we op de E3 te zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helaas, de trailer van Motorstorm 2 is uitgesteld naar volgende week woensdag.
Zo te lezen heb ik hem op tijd verpatstquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesTeamkilling, Campen, Defuse-killing, Nadespamming etc. Ik krijg een beetje het CounterStrike gevoel.
COD gaat weer de kast in
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchtingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sodeju, je speelt een kleine maand geen COD4 en de hele community is naar de tering geholpen door 15 jarige amerikaantjesTeamkilling, Campen, Defuse-killing, Nadespamming etc. Ik krijg een beetje het CounterStrike gevoel.
COD gaat weer de kast in
Nadespammingquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
COD gaat weer de kast in
Mja dat gebleer door die mic is verholpen (mutequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchting
In het begin van het potje zoveel mogelijk granaten naar de front linie gooien. Zowel handgranade als die nadelaunchers. Dus dan is het potje nog niet 5 seconde bezig of het halve (dan wel het hele) team is al dood.quote:
wat een gezeik, als ik speel geen problemen met mede spelers. geluid is irri maarja. gister zonder problemen call of duty gespeeld onlinequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De 360 versie kan ik in ieder geval gerust spelen zonder het gemekker van die kutkoters aan te horen. Die 60 euro per jaar is het dan ook wel dubbel en dwaars waard blijkt wel weer. Wat een opluchting
quote:Short demo, just the tutorial and 3 sample stages. The last jump on stage 3 was bit of a brain bender the route I took.
Oh yeah, Japanese text, English voiceover.
X to speedup
△ to pause movement (but the clock still runs)
R2 to speedup camera movement
R1 haven't a clue, kindof nudges things around
START to pause
SELECT to switch display modes (timer most importantly)
Ik ken het hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:59 schreef SToRM81 het volgende:
Dat krijg je ervan als je op meerdere fora zit he![]()
Project ICO?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
,...........................
[ afbeelding ]
Ook van die Hong Kongse Ebay'er?quote:
Denk dat dat minpuntje aan de TNT te wijten is (kutbedrijf 1e klas). Ik had de controllers maandag al binnen, de game vandaag). Lekker snel indeed, en was uit HK iddquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook van die Hong Kongse Ebay'er?
Had er ook wat besteld zelfde dag als jouw, kreeg het gister binnen, maar paste prima door de brievenbus (psp game) maar moest tekenen, was er niet, weer helemaal naar het postkantoor
Enige minpuntje aan hun, voor de rest lekker snel.
Verbaast me weinig, ik vind al die spellen voor de PS3 belachelijk duur. Kom op man, 65-75 euro voor een game?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
Tony Hawk project 8 voor 15 euro; doen![]()
enne dat gt5 prologue slaat nergens op: 35 euro betalen voor een uitgebreide demo![]()
![]()
Import is the keyquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:38 schreef Devolution het volgende:
[..]
Verbaast me weinig, ik vind al die spellen voor de PS3 belachelijk duur. Kom op man, 65-75 euro voor een game?
Godver...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
nou? is het wat voor die 15 euro?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
Tony Hawk project 8 voor 15 euro; doen![]()
enne dat gt5 prologue slaat nergens op: 35 euro betalen voor een uitgebreide demo![]()
![]()
GT5:Prologue kan ik toch echt niet meer een demo noemen met ruim 70 auto's, 6 tracks, 16-player online, splitscreen 2-player, time trials etc.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef Beach het volgende:
![]()
Heavenly Sword dat maar 6 uur duurde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Yngwie het volgende:
[..]
GT5:Prologue kan ik toch echt niet meer een demo noemen met ruim 70 auto's, 6 tracks, 16-player online, splitscreen 2-player, time trials etc.Er zijn full-price games die minder omvatten
als je van eerdere tony hawk's houdt dan is project 8 leuk ja...en voor 15 euro is het wel waard ^^quote:
Fanart van iemand die met oa deze plaat een connectie wil maken tussen SotC en ICO.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |