21st century lego,.... ik noem het een quotequote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Hands-on: LittleBigPlanet
Awesomeness
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het wel matig dat de browser van de ps3 niet zoveel aankan.
Om de haverklap te weinig geheugen en dat je vensters moet sluiten![]()
Zie maar eens het breezahtopic te bekijken zonder dat ie alleen nog een blanco pagina kan laden.
Hype +1000quote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Hands-on: LittleBigPlanet
Awesomeness
Mwoa, ik heb 1000x LBP dan GTAIV, besides, do never ever underestimate the power of user generated contentquote:
Ik heb al een aantal concept tekeningen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb 1000x LBP dan GTAIV, besides, do never ever underestimate the power of user generated content
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:08 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal concept tekeningen.
quote:Sony introduceert deze zomer de nieuwe Xross Media Bar voor de Playstation 3. Met de vernieuwde XMB wordt het onder meer mogelijk om te voicechatten terwijl er een game gespeeld wordt.
XMBDe nieuwe XMB wordt geleverd in firmware-update 2.4, die ergens deze zomer gereed moet zijn, zo heeft SCE UK-baas Ray Maguire tegenover MCV verklaard. Het grote verschil met de huidige menubalk is dat de XMB na de firmware-update altijd op te roepen is, ook wanneer de speler in een spel zit. Op dit moment is dat nog niet mogelijk.
In hetzelfde bericht meldt Maguire dat de spelcomputer van Sony het aantal van één miljoen verkochte exemplaren in het Verenigd Koninkrijk is gepasseerd. Volgens de topman van Sony Computer Entertainment doet de console het daarmee beter dan de oude Playstation en de Playstation 2, die langer nodig hadden om tot een miljoen verkochte exemplaren te komen.
Het lijkt er op dat Sony zich voorlopig geen zorgen hoeft te maken over de verkoopcijfers van de Playstation 3. Diverse analisten verwachten dat 2008 'het jaar van de Playstation 3' wordt, voornamelijk omdat er volgens hen later dit jaar een prijsverlaging te verwachten valt. Pamela Tufegdzic van analistenbureau iSuppi verwacht zelfs dat veel mensen die eerder al een Nintendo Wii hebben gekocht, na een dergelijke prijsverlaging ook een Playstation 3 zullen aanschaffen. Volgens Tufegdzic zal Sony echter pas in 2011 weer marktleider zijn; volgens haar blijft tot die tijd de Wii de lijsten aanvoeren.
Istie dan al te koop?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Zometeen Army of Two oppikken, HELL YEAH!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Heeft GTA4 een onlinemogelijkheid dan?
Ik dacht donderdag pas, maar ik kom toch langs de Media Markt, dus kan ik wel ff kijken.quote:
Yup, zag hem net staan bij de FRS op het Amstel Station. Heb zelf daar Folklore van meegenomen voor ¤45,-quote:
Uhm. Het is een co-up shooter. Hoeveel mensen ken jij met twee ps3`s of twee 360`s naast elkaar om dat voorelkaar te krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef NITR0 het volgende:
is army of 2 online te spelen? zo ja, dan haal ik hem
Er is ook nog zoiets als splitscreen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm. Het is een co-up shooter. Hoeveel mensen ken jij met twee ps3`s of twee 360`s naast elkaar om dat voorelkaar te krijgen
EA, shooter, co-op, als er geen online in zit, zou dat een shocker van hier tot tokyo zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef NITR0 het volgende:
is army of 2 online te spelen? zo ja, dan haal ik hem
you dirty wankerquote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het wel matig dat de browser van de ps3 niet zoveel aankan.
Om de haverklap te weinig geheugen en dat je vensters moet sluiten![]()
Zie maar eens het breezahtopic te bekijken zonder dat ie alleen nog een blanco pagina kan laden.
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef Wessiej het volgende:
MLB en Army of Two shipped
Storm, heb jij ook nog MLB besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |