Is die echt zo tof?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Lost zo tof
ow, damn... vergeten. Zou ik vorige week doen he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:55 schreef ryangozer het volgende:
aah weer een nieuwe, text rechts naast het plaatje klopt nogsteeds niet btw.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, vanuit pauze bios 'no country for old men'...eerste uur redelijk saai, begint schot in te komen
quote:Lasting Appeal
Road to the Show is easily the best career mode out there, and should keep you extremely busy when you're not playing online
Ik zou zo'n spel eerder voor 360 halen i.v.m. Xbox Live,.... tevens zijn er toch nog niet echt reviews uit of wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Army of Two 2 PRE-SALE SHIPS 3/4 Playstation 3 PS3 NEW
Seller User ID: 3busymen
Je bedoeld die dienst waarvoor je 60 euro moet betalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou zo'n spel eerder voor 360 halen i.v.m. Xbox Live,.... tevens zijn er toch nog niet echt reviews uit of wel?
Die jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je bedoeld die dienst waarvoor je 60 euro moet betalen![]()
Bij mij niet, nog wat dagen wachten dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:![]()
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Army of Two 2 PRE-SALE SHIPS 3/4 Playstation 3 PS3 NEW
Seller User ID: 3busymen
loller ik heb geen idee MAAR ik heb de game nu te leen!quote:
als je deze code invoert ( omhoog, omlaag X omlaag O omhoog) dan krijg je een heli en ben je nog sneller wegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja, als er een bootje aangemeerd ligt , ben ik ook binnen een uur van dat eiland af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |