quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wie drukte er weer de verkeerde knop in :S
Oepsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Och, je officieele taak is dan ook producer en niet DJ (al doen sommige DJ's het zelf ook nog regelmatig fout).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Moet je nagaan, je zit zelfs de verstekeling uit te hangen daar in het 3FM-pand (want volgens mij blijven eindredacteuren meestal gewoon op de redactie hangen tijdens de uitzending).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
officiele taak is zelfs eindredacteur
absoluut, maar volgens mij heeft Prince niets met ze te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
Leuke plaat, klinkt wel heel erg als Prince.
Ik ben sinds kort werkloos. Nog iemand nodig voor een paar dagen in de week?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
maar bij llink zijn we niet met zoveel dus doen we alles zelf
Iedereen doet dus alles en niets daar. Bij je eerstvolgende vakantie komt dus Floortje Dessing de producer/eindredacteur uithangen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
maar bij llink zijn we niet met zoveel dus doen we alles zelf
ja floortje zal zeker nog een keertje langskomen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereen doet dus alles en niets daar. Bij je eerstvolgende vakantie komt dus Floortje Dessing de producer/eindredacteur uithangen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja floortje zal zeker nog een keertje langskomen! maar dan wel om te presenteren, natuurlijk
We wachten af...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja floortje zal zeker nog een keertje langskomen! maar dan wel om te presenteren, natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Somebody Told Me live op (Lowlands 2007)
ja hoor, llinke soep tv:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
Werkt Froukje nog bij Llink? Zag haar vanmiddag op Jetix.
Op een palletquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat zometeen dus horizontaal het pand uit.
ja, het zal er wel in hakken die drankjesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat zometeen dus horizontaal het pand uit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja hoor, llinke soep tv:
http://www.llink.nl/LLinke-Soep-TV.895.0.html
oeioeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe en rudy heeft vanavond ook zijn avondeten overgeslagen!
Oeh, dan komt het extra hard aanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe en rudy heeft vanavond ook zijn avondeten overgeslagen!
ik kom helemaal tot rustquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
Dit klinkt toch wel erg lekker hoor, Goldfrapp - A & E
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz stelt marc in op 60 minuten![]()
In That 70s Show loopt er ook iemand regelmatig met een AC/DC shirt. Dan is het wel cool dat Angus Young maar 3 minuten fietsen van mn ouders woont.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
Giel met een AC/DC trui
Kevin/Rudy tot volgende week
Euh... ik kreeg denk ik ff iets niet mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz stelt marc in op 60 minuten![]()
andere marcquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euh... ik kreeg denk ik ff iets niet mee.
Ik hoorde van de week bij AV een Vincent die de baby te drinken gaf en ik had meteen een sterk vermoeden dat het AZ wasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:15 schreef borisz het volgende:
de afgelopen week is die snachts nogal bezig dus AZ heeft een goede nachtrust wel weer nodig
10 puntenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week bij AV een Vincent die de baby te drinken gaf en ik had meteen een sterk vermoeden dat het AZ was
Had beter geweest als ie het met een k had geschrevenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... mooie naam heeft ie uitgezocht
Coolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
In That 70s Show loopt er ook iemand regelmatig met een AC/DC shirt. Dan is het wel cool dat Angus Young maar 3 minuten fietsen van mn ouders woont.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had beter geweest als ie het met een k had geschreven.
Moet jij wetuuhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik luister in bed verder. Tot later, na 10.00 uur.
Ik luister gewoon live kxradioquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:46 schreef broer het volgende:
Ik heb de podcast van Stenders & Siebelink op KX Radio van vorige week aan staan.
En tóch tvp ik hier even.
Ah ok danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
Een MacBook.
En verder natuurlijk héél véél liefde.
Ik ook, heb toch weinig anders te doen (zit in de trein).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:23 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Ik geef Timur een kans, dus de radio staat gewoon aan
ach ja, ik zit gewoon aan het ontbijt. Hoewel, alleen de koffie rest nogquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, heb toch weinig anders te doen (zit in de trein).
Ontbijten, dat zal ik zo ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ik zit gewoon aan het ontbijt. Hoewel, alleen de koffie rest nog
Het valt mij tot nu toe ook best mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:48 schreef Againzender het volgende:
Ik moet zeggen dat het programma mij niet tegenvalt voorlopig. Veel muziek, en niet teveel gelul.
blijft lekkerquote:
* koekoek *quote:
Active Radio!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:30 schreef jmac het volgende:
Van vannacht nog 2 jamsessies:
http://www.youtube.com/watch?v=K0HF-w_DeKE (big band/osdorp posse)
http://www.youtube.com/watch?v=dp2BPEX0zWQ (big band/ osdorp & dj)
Had het gezien op zijn weblog, maar echt super vaag natuurlijk. Lijkt een beetje op de verlichting van de Eiffeltoren bij nacht (ook zo'n lampjes discotheek).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uqOOY2jjd0o
Domien is ff een vage flat aan 't filmen geweest.
Hij's ook niet compleet lijkt het wel, 'k mis het laatste kwartierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Broekie het volgende:
Piles, jouw EkStra Weekend compilatie van afgelopen vrijdag is niet helemaal lekker. Bij het voorstellen van de bankgasten loopt ineens audio en video niet meer synchroon, dus ik denk, ik pas dat in m'n player even aan (audio delay) en zoek weer naar dat punt in de video, maar hij is niet echt searchable volgens m'n client (mag wel zoeken maar hij kan het niet).
Heb er ook last van, maar niet zo erg gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Driekwart van de dag op de plee gezeten, wat een drama...
Het laatste uur geen spurt meer hoeven trekken, dus met een beetje mazzel is het nou zo'n beetje over,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er ook last van, maar niet zo erg gelukkig
Annemieke moet opnieuw afrijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:Sersjee
Wat was eigenlijk de Dare van deze week? Vorige week heb ik WDnA moeten missen.
En ze moet ook slagen? Of is afrijden al voldoende?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Annemieke moet opnieuw afrijden.
Slagen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ze moet ook slagen? Of is afrijden al voldoende?
Topband is dat!quote:Michiel luistert naar
* Artiest onbekend - Nummer 10
* Artiest onbekend - Nummer 9
* Artiest onbekend - Nummer 8
* Artiest onbekend - Nummer 7
* Artiest onbekend - Nummer 6
* Artiest onbekend - Nummer 5
* Artiest onbekend - Nummer 4
* Artiest onbekend - Nummer 3
* Artiest onbekend - Nummer 2
* Artiest onbekend - Nummer 1
Tja, was geen wereldschokkend verhaal...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de Truth niet zoveel voor gaat stellen.
Ik lijk Nostradamus wel...
Was er al bang voorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Broekie het volgende:
Piles, jouw EkStra Weekend compilatie van afgelopen vrijdag is niet helemaal lekker.
Jawel! Ik heb een kaartje voor John Mayer weten te bemachtigenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Nou, zo beautiful is die day tot op heden niet!
Kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
Hm, dat nummer van Kylie, heeft Calvin Harris daar iets mee te maken? Klinkt wel heel erg als Calvin
ik zet net de radio aan manquote:
ik zet de radio aan net toen dat nummer begon, het kwam mij zo bekend, maar toch onbekend voor. Niet zo vreemd dusquote:
zorg dat je snel richting randstad komt dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Ontvangst van 3FM in Zwolle is alleen wel bar slecht...
ik zit voor het eerst sinds 10 dagen weer aan het bier! Alvast mijn excuses voor evntuele typfoyuten.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit voor het eerst sinds 10 dagen weer aan het bier! Alvast mijn excuses voor evntuele typfoyuten.
Rondom RAI is het helemaal leuk. Dan zit er fijn een mast doorheen te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zorg dat je snel richting randstad komt dan!
Hoewel, in Amsterdam is 3FM ook niet best door de ether
ja, die mast bij RAI is berucht. De politie had daar vroeger ook geen dekking, heel fijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rondom RAI is het helemaal leuk. Dan zit er fijn een mast doorheen te zenden.
Maar als je in de trein zit dan ben je daar natuurlijk zo voorbij.
Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die mast bij RAI is berucht. De politie had daar vroeger ook geen dekking, heel fijn
Met C2000 is dat verholpen hoop ik.
aha, ik dacht altijd dat het gestressde forensen waren die een soort aanval kregen, maar ze zoeken dus 3FM. Duidelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangen
Na Harderwijk gaat het vask al een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zorg dat je snel richting randstad komt dan!
Hoewel, in Amsterdam is 3FM ook niet best door de ether
eensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangen
Dat had ik op Haarlem NS ook. Daar staat een zender van Wild FM in de buurt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
WildFMquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had ik op Haarlem NS ook. Daar staat een zender van Wild FM in de buurt.
dat is nog erger jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan FunX of 1 of ander soortgelijk station...
M'n SMS stond ook al ff klaar...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... ik had mn mail al een uur klaar staan voor de request.
Dat klinkt weer als een (Gerard uitspraak:) Fucking Epidemie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet helemaal 100% daarom duik ik mijn nest in
of die zegt dat hij naar de Palestijnen is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als een (Gerard uitspraak:) Fucking Epidemie.
Beterschap Borisz
Ik ben al ruim een half jaar met etappes verkouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
De ziekenboeg op 3FM is net leeg, loopt ie hier vol
Daar is de ontvangst ook altijd wat minder.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een half jaar met etappes verkouden.
Zometeen kan ik even zwaaien naar de studio, want ik kom langs Hilversum.
Ik zat bij het begin van Weekend DNA nog in een Chinees restaurant.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef Broekie het volgende:
'k was de nieuwe PC van m'n moeder in elkaar aan het schroeven, en realiseer me net pas dat het tijd was voor Weekend DNA.
Moet er echt nog even in slijten bij mij...
Minder? Valt gewoon weg!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar is de ontvangst ook altijd wat minder.
Zo vaak kom ik natuurlijk ook weer niet door hilversum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Minder? Valt gewoon weg!
En tussen Amersfoort en Baarn ook, en daar heeft Floris straks dus ook even last van
Jouw vorm van bezigheidstherapie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend poging 2 is aan het uploaden
Ik inmiddels dus ook niet meer, leerbedrijf daar is 1,5 week geleden opgeheven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik natuurlijk ook weer niet door hilversum.
Energiebesparing stond iets te aggressief ingesteld?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef MarijeH het volgende:Goedenavond
Ik ben er ook achter waarom de computer uitgaat zonder dat de accu leeg is.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend poging 2 is aan het uploaden
Ahh. Lekker gegeten? (En, ook niet onbelangrijk, was het gezellig?)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zat bij het begin van Weekend DNA nog in een Chinees restaurant.
Nee. Een redelijk typische Idols-single.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind die plaat van Leona Lewis klinken als een 13 in een dozijn Sky Radio plaat. Ligt dat nou alleen aan mij?
2x ja!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh. Lekker gegeten? (En, ook niet onbelangrijk, was het gezellig?)
Kwartet
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou trouwens de Truth-vraag van Annemieke?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.
Domien, had er dan "wanneer had je voor het eerst sejs en met wie" van gemaakt. Da's tenminste nog enigszins interessantquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.
Als Domien zulke vragen blijft stellen, dan maakt het ook niet veel uit of je de Dare wel of niet haalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Domien, had er dan "wanneer had je voor het eerst sejs en met wie" van gemaakt. Da's tenminste nog enigszins interessant
Moet ie inderdaad. En hij mag z'n account ook wel even van een usericon voorzienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Wel grappig. Ivm met de DD-actie heb ik wat heen en weer zitten mailen met Tjitse. Al een paar keer laat ik FOK! vallen, maar volgens mij heeft ie nu pas door dat ie gewoon Maricha bij naam kan noemen en niet steeds "mijn collega" hoeft te zeggen
Hij moet toch eens wat vaker langs komen...
Inderdaad. Ach ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Domien zulke vragen blijft stellen, dan maakt het ook niet veel uit of je de Dare wel of niet haalt.
Qua voetbal was het ook niet veel vanavondquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Weekend DNA mijn humeur nog goed kan maken....... klote zooi. Sorry, verlies is vervelend maar als het op zo'n manier gaat als vanavond in Martiniplaza dan is dat heel erg zuur.
Heb nog geen uitslagen gezien maar die check ik straks wel eventjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Qua voetbal was het ook niet veel vanavond
Binnenkort m'n lidmaatschap maar eens opzeggen
Domien gaat dinsdag naar Disneyland en dan moet ie van Annemieke tijdens een ritje in de Rock 'n Rollercoaster een pak yoghurt wegwerken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ach ja.
Wat mag Domien nou gaan doen?
Dat moet ik zienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien gaat dinsdag naar Disneyland en dan moet ie van Annemieke tijdens een ritje in de Rock 'n Rollercoaster een pak yoghurt wegwerken.
Dat wordt een zooitjequote:
Ik heb ze iig tot nu toe elke keer gekeken, en miste ze dan ook de afgelopen twee wekenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Ekstra Weekend staat weer online zie ik net
Hopen dat ie nu goed is
WeekendDNA heb ik wel, maar ga ik niet knippen denk ik. Zoveel mensen kijken het niet terug volgens mij
me2! zag een paar leuke uitslagen op txt staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat wordt een zooitje![]()
Ik ga voetbal kijken
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen morgen. Zoveel werk is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb ze iig tot nu toe elke keer gekeken, en miste ze dan ook de afgelopen twee weken.
(En Domien vond het ook wel een handig idee om de uitzending terug te kunnen kijken.)
Kroeg! lekker zuipuhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef DaMook het volgende:
Oi. De kroeg of niet de kroeg, that's the question. Als ik om 1 uur nog niet wegben ga ik niet
, daarvoor staan de opties nog open
.
Roos heeft volgens mij ook geen usericon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moet ie inderdaad. En hij mag z'n account ook wel even van een usericon voorzien
Ik heb er ook nog 2 open voor me staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kroeg! lekker zuipuhal zal ik wel eerlijk zeggen dat de dancemuziek nu op 3FM best wel aardig is. Ik trek er nog eentje open. Proost..
Ben ook maar overgestapt op de mp3's.. dancemuziek heb ik nu ook wel een beetje gehoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er ook nog 2 open voor me staan(scheelt opstaan
).
Denk wel dat ik straks nog even ga.
Ik heb itunes aangeslingerd. Nu ilse de lange net andre hazes en zometeen No doubt gwen stefani krezip leaf dennis enz
.
Niet gek! als ie eenmaal door de douane is gaat het meestal wel erg snel.quote:Mijn iPhone is 4 uur geleden vertrokken in LA. Hopelijk gaat ie hier snel door de douane en met tnt deze kant op
![]()
.
Dat is nou net waar ik bang voor benquote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook maar overgestapt op de mp3's.. dancemuziek heb ik nu ook wel een beetje gehoord.'t is trouwens niet koud om te gaan stappen! Ook de wind is gelukkig wat minder aan het worden.
[quote]
ik ga die 500 meter toch met de (zwarte) taxi.
[quote]
[..]
Niet gek! als ie eenmaal door de douane is gaat het meestal wel erg snel.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien gaat dinsdag naar Disneyland en dan moet ie van Annemieke tijdens een ritje in de Rock 'n Rollercoaster een pak yoghurt wegwerken.
Het zou me niets verbazenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:18 schreef borisz het volgende:
Glacier alf gaat gewoon weer winnen vanavond
Strak plan! moet ik binnenkort ook maar weer eens mee beginnenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, weer na tienen wakker.
En nu ff hardlopen. Voor 't eerst na een paar maaden.
Verstandigquote:Op zondag 24 februari 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Strak plan! moet ik binnenkort ook maar weer eens mee beginnen![]()
Van wat ik me kan herinneren (tis alweer 8 jaar geleden) was er teveel Frans in Disneyland voor zo'n internationaal park. Toen ik eten moest gaan halen (mijn Engels was het best van mn mede Disneyland-gangers) bleek zelfs dat je in het Frans je kipnuggets moest bestellen. "Je voudrais Chicken Nuggets" klinkt ook zoveel duidelijker als "I would like Chicken Nuggets"quote:Op zondag 24 februari 2008 10:06 schreef Broekie het volgende:
Roosmarijn, Marc, Maricha en nog iemand (want ze waren met z'n viertjes) in de Tower of Terror.
Vroeg ik me laatst eigenlijk af, spelen ze in de attracties daar ook zo nu en dan Engelse bandjes af of is werkelijk alles altijd in het Frans? (Dat versta ik namelijk niet)
Ja dat is jammer. Deze vraag had goed moeten zijn denk ikquote:
Oja gatsie, naar naar naarquote:Op zondag 24 februari 2008 09:49 schreef Againzender het volgende:
Die megahit is op zich zo slecht nog niet, alleen die zanger.....
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren (tis alweer 8 jaar geleden) was er teveel Frans in Disneyland voor zo'n internationaal park. Toen ik eten moest gaan halen (mijn Engels was het best van mn mede Disneyland-gangers) bleek zelfs dat je in het Frans je kipnuggets moest bestellen. "Je voudrais Chicken Nuggets" klinkt ook zoveel duidelijker als "I would like Chicken Nuggets"![]()
Overigens staat de tekst op alle bordjes natuurlijk wel in meerdere talen en trekt het park ook medewerkers uit meer landen dan alleen Frankrijk aan. We weten natuurlijk allemaal waar een zekere C. de laatste maanden van 2007 aan het werk was.
Echt Frans dusquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...
Erg jammer. Noem het dan ook geen EuroDisney maar FranceDisney ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...
ach, de Fransen, en zeker die in Parijs, hebben vaak het idee dat hun land nou eenmaal belangrijker/specialer is dan de rest van de wereld.quote:
In Parijs begonnen ze allemaal in het Engels tegen mijquote:Op zondag 24 februari 2008 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, de Fransen, en zeker die in Parijs, hebben vaak het idee dat hun land nou eenmaal belangrijker/specialer is dan de rest van de wereld.
De Franse jeugd (op het platteland, dat wel) gaat weer juist altijd 'Engels' tegen mij lullen als ik met mijn beste 'Frans' aan kom zetten. Dus over een aantal jaar kan daar je als Nederlander ook weer wat beter uit de voeten met je steenkolen Engels
Frankrijk
dan zie je er kennelijk uit als een toeristquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
In Parijs begonnen ze allemaal in het Engels tegen mij
Werd me zomaar aangeboden door Klaasquote:
Ik voel me oud als bijna 30-jarigequote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
(en vanuit Groningen als 14jarige zéker niet alleen) in Hillybilly.
Ben je ookquote:Op zondag 24 februari 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik voel me oud als bijna 30-jarige.
Ik voel me nog altijd lekker jong.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik voel me oud als bijna 30-jarige.
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik voel me nog altijd lekker jong..
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
Maar ik had Feivel toch iets ouder geschat eigenlijk
Laat ik het zo zeggen: mensen van 5 jaar ouder komen soms minder volwassen over als jijquote:Op zondag 24 februari 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
Zal wel door mijn typstyle komen.
Is dat een compliment?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: mensen van 5 jaar ouder komen soms minder volwassen over als jij
Ok, mn uitnodiging word wachten tot de zomervakantie denk ikquote:
Heb ik Room Eleven gemist...?quote:Op maandag 25 februari 2008 07:29 schreef Bruce117 het volgende:
Hey Hey Hey, you're on a holiday
Zo heerlijk vrolijk
Had-ie dat maar gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik dacht dat ie net Jolene van Dolly Parton instartte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |