Het zou me niets verbazenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:18 schreef borisz het volgende:
Glacier alf gaat gewoon weer winnen vanavond
Strak plan! moet ik binnenkort ook maar weer eens mee beginnenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, weer na tienen wakker.
En nu ff hardlopen. Voor 't eerst na een paar maaden.
Verstandigquote:Op zondag 24 februari 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Strak plan! moet ik binnenkort ook maar weer eens mee beginnen![]()
Van wat ik me kan herinneren (tis alweer 8 jaar geleden) was er teveel Frans in Disneyland voor zo'n internationaal park. Toen ik eten moest gaan halen (mijn Engels was het best van mn mede Disneyland-gangers) bleek zelfs dat je in het Frans je kipnuggets moest bestellen. "Je voudrais Chicken Nuggets" klinkt ook zoveel duidelijker als "I would like Chicken Nuggets"quote:Op zondag 24 februari 2008 10:06 schreef Broekie het volgende:
Roosmarijn, Marc, Maricha en nog iemand (want ze waren met z'n viertjes) in de Tower of Terror.
Vroeg ik me laatst eigenlijk af, spelen ze in de attracties daar ook zo nu en dan Engelse bandjes af of is werkelijk alles altijd in het Frans? (Dat versta ik namelijk niet)
Ja dat is jammer. Deze vraag had goed moeten zijn denk ikquote:
Oja gatsie, naar naar naarquote:Op zondag 24 februari 2008 09:49 schreef Againzender het volgende:
Die megahit is op zich zo slecht nog niet, alleen die zanger.....
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren (tis alweer 8 jaar geleden) was er teveel Frans in Disneyland voor zo'n internationaal park. Toen ik eten moest gaan halen (mijn Engels was het best van mn mede Disneyland-gangers) bleek zelfs dat je in het Frans je kipnuggets moest bestellen. "Je voudrais Chicken Nuggets" klinkt ook zoveel duidelijker als "I would like Chicken Nuggets"![]()
Overigens staat de tekst op alle bordjes natuurlijk wel in meerdere talen en trekt het park ook medewerkers uit meer landen dan alleen Frankrijk aan. We weten natuurlijk allemaal waar een zekere C. de laatste maanden van 2007 aan het werk was.
Echt Frans dusquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...
Erg jammer. Noem het dan ook geen EuroDisney maar FranceDisney ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het ook alweer een tijd terug (volgens mij was het oktober of november 2000) en het viel mij toen ook al op. Erg internationaal gericht is het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |