Coolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
In That 70s Show loopt er ook iemand regelmatig met een AC/DC shirt. Dan is het wel cool dat Angus Young maar 3 minuten fietsen van mn ouders woont.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had beter geweest als ie het met een k had geschreven.
Moet jij wetuuhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik luister in bed verder. Tot later, na 10.00 uur.
Ik luister gewoon live kxradioquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:46 schreef broer het volgende:
Ik heb de podcast van Stenders & Siebelink op KX Radio van vorige week aan staan.
En tóch tvp ik hier even.
Ah ok danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
Een MacBook.
En verder natuurlijk héél véél liefde.
Ik ook, heb toch weinig anders te doen (zit in de trein).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:23 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Ik geef Timur een kans, dus de radio staat gewoon aan
ach ja, ik zit gewoon aan het ontbijt. Hoewel, alleen de koffie rest nogquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook, heb toch weinig anders te doen (zit in de trein).
Ontbijten, dat zal ik zo ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ik zit gewoon aan het ontbijt. Hoewel, alleen de koffie rest nog
Het valt mij tot nu toe ook best mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:48 schreef Againzender het volgende:
Ik moet zeggen dat het programma mij niet tegenvalt voorlopig. Veel muziek, en niet teveel gelul.
blijft lekkerquote:
* koekoek *quote:
Active Radio!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:30 schreef jmac het volgende:
Van vannacht nog 2 jamsessies:
http://www.youtube.com/watch?v=K0HF-w_DeKE (big band/osdorp posse)
http://www.youtube.com/watch?v=dp2BPEX0zWQ (big band/ osdorp & dj)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |