ach, de Fransen, en zeker die in Parijs, hebben vaak het idee dat hun land nou eenmaal belangrijker/specialer is dan de rest van de wereld.quote:

In Parijs begonnen ze allemaal in het Engels tegen mijquote:Op zondag 24 februari 2008 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, de Fransen, en zeker die in Parijs, hebben vaak het idee dat hun land nou eenmaal belangrijker/specialer is dan de rest van de wereld.
De Franse jeugd (op het platteland, dat wel) gaat weer juist altijd 'Engels' tegen mij lullen als ik met mijn beste 'Frans' aan kom zetten. Dus over een aantal jaar kan daar je als Nederlander ook weer wat beter uit de voeten met je steenkolen Engels
Frankrijk

dan zie je er kennelijk uit als een toeristquote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
In Parijs begonnen ze allemaal in het Engels tegen mij

Werd me zomaar aangeboden door Klaasquote:

Ik voel me oud als bijna 30-jarigequote:Op zondag 24 februari 2008 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
(en vanuit Groningen als 14jarige zéker niet alleen) in Hillybilly.

Ben je ookquote:Op zondag 24 februari 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik voel me oud als bijna 30-jarige.

Ik voel me nog altijd lekker jong.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik voel me oud als bijna 30-jarige.

quote:Op zondag 24 februari 2008 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik voel me nog altijd lekker jong..

Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
Maar ik had Feivel toch iets ouder geschat eigenlijk

Laat ik het zo zeggen: mensen van 5 jaar ouder komen soms minder volwassen over als jijquote:Op zondag 24 februari 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
Zal wel door mijn typstyle komen.

Is dat een compliment?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: mensen van 5 jaar ouder komen soms minder volwassen over als jij

Ok, mn uitnodiging word wachten tot de zomervakantie denk ikquote:

Heb ik Room Eleven gemist...?quote:Op maandag 25 februari 2008 07:29 schreef Bruce117 het volgende:
Hey Hey Hey, you're on a holiday
Zo heerlijk vrolijk

Had-ie dat maar gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik dacht dat ie net Jolene van Dolly Parton instartte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |