Hij's ook niet compleet lijkt het wel, 'k mis het laatste kwartierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Broekie het volgende:
Piles, jouw EkStra Weekend compilatie van afgelopen vrijdag is niet helemaal lekker. Bij het voorstellen van de bankgasten loopt ineens audio en video niet meer synchroon, dus ik denk, ik pas dat in m'n player even aan (audio delay) en zoek weer naar dat punt in de video, maar hij is niet echt searchable volgens m'n client (mag wel zoeken maar hij kan het niet).
Heb er ook last van, maar niet zo erg gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Driekwart van de dag op de plee gezeten, wat een drama...
Het laatste uur geen spurt meer hoeven trekken, dus met een beetje mazzel is het nou zo'n beetje over,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er ook last van, maar niet zo erg gelukkig
Annemieke moet opnieuw afrijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:Sersjee
Wat was eigenlijk de Dare van deze week? Vorige week heb ik WDnA moeten missen.
En ze moet ook slagen? Of is afrijden al voldoende?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Annemieke moet opnieuw afrijden.
Slagen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ze moet ook slagen? Of is afrijden al voldoende?
Topband is dat!quote:Michiel luistert naar
* Artiest onbekend - Nummer 10
* Artiest onbekend - Nummer 9
* Artiest onbekend - Nummer 8
* Artiest onbekend - Nummer 7
* Artiest onbekend - Nummer 6
* Artiest onbekend - Nummer 5
* Artiest onbekend - Nummer 4
* Artiest onbekend - Nummer 3
* Artiest onbekend - Nummer 2
* Artiest onbekend - Nummer 1
Tja, was geen wereldschokkend verhaal...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de Truth niet zoveel voor gaat stellen.
Ik lijk Nostradamus wel...
Was er al bang voorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Broekie het volgende:
Piles, jouw EkStra Weekend compilatie van afgelopen vrijdag is niet helemaal lekker.
Jawel! Ik heb een kaartje voor John Mayer weten te bemachtigenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Nou, zo beautiful is die day tot op heden niet!
Kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
Hm, dat nummer van Kylie, heeft Calvin Harris daar iets mee te maken? Klinkt wel heel erg als Calvin
ik zet net de radio aan manquote:
ik zet de radio aan net toen dat nummer begon, het kwam mij zo bekend, maar toch onbekend voor. Niet zo vreemd dusquote:
zorg dat je snel richting randstad komt dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Ontvangst van 3FM in Zwolle is alleen wel bar slecht...
ik zit voor het eerst sinds 10 dagen weer aan het bier! Alvast mijn excuses voor evntuele typfoyuten.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit voor het eerst sinds 10 dagen weer aan het bier! Alvast mijn excuses voor evntuele typfoyuten.
Rondom RAI is het helemaal leuk. Dan zit er fijn een mast doorheen te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zorg dat je snel richting randstad komt dan!
Hoewel, in Amsterdam is 3FM ook niet best door de ether
ja, die mast bij RAI is berucht. De politie had daar vroeger ook geen dekking, heel fijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rondom RAI is het helemaal leuk. Dan zit er fijn een mast doorheen te zenden.
Maar als je in de trein zit dan ben je daar natuurlijk zo voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |