Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die mast bij RAI is berucht. De politie had daar vroeger ook geen dekking, heel fijn
Met C2000 is dat verholpen hoop ik.
aha, ik dacht altijd dat het gestressde forensen waren die een soort aanval kregen, maar ze zoeken dus 3FM. Duidelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangen
Na Harderwijk gaat het vask al een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zorg dat je snel richting randstad komt dan!
Hoewel, in Amsterdam is 3FM ook niet best door de ether
eensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je op station zuid op de tram of trein staat te wachten moet je ff zoeken naar de juiste houding om 3FM te kunnen ontvangen
Dat had ik op Haarlem NS ook. Daar staat een zender van Wild FM in de buurt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
WildFMquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had ik op Haarlem NS ook. Daar staat een zender van Wild FM in de buurt.
dat is nog erger jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan FunX of 1 of ander soortgelijk station...
M'n SMS stond ook al ff klaar...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... ik had mn mail al een uur klaar staan voor de request.
Dat klinkt weer als een (Gerard uitspraak:) Fucking Epidemie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet helemaal 100% daarom duik ik mijn nest in
of die zegt dat hij naar de Palestijnen is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als een (Gerard uitspraak:) Fucking Epidemie.
Beterschap Borisz
Ik ben al ruim een half jaar met etappes verkouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
De ziekenboeg op 3FM is net leeg, loopt ie hier vol
Daar is de ontvangst ook altijd wat minder.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een half jaar met etappes verkouden.
Zometeen kan ik even zwaaien naar de studio, want ik kom langs Hilversum.
Ik zat bij het begin van Weekend DNA nog in een Chinees restaurant.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef Broekie het volgende:
'k was de nieuwe PC van m'n moeder in elkaar aan het schroeven, en realiseer me net pas dat het tijd was voor Weekend DNA.
Moet er echt nog even in slijten bij mij...
Minder? Valt gewoon weg!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar is de ontvangst ook altijd wat minder.
Zo vaak kom ik natuurlijk ook weer niet door hilversum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Minder? Valt gewoon weg!
En tussen Amersfoort en Baarn ook, en daar heeft Floris straks dus ook even last van
Jouw vorm van bezigheidstherapie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend poging 2 is aan het uploaden
Ik inmiddels dus ook niet meer, leerbedrijf daar is 1,5 week geleden opgeheven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik natuurlijk ook weer niet door hilversum.
Energiebesparing stond iets te aggressief ingesteld?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:05 schreef MarijeH het volgende:Goedenavond
Ik ben er ook achter waarom de computer uitgaat zonder dat de accu leeg is.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend poging 2 is aan het uploaden
Ahh. Lekker gegeten? (En, ook niet onbelangrijk, was het gezellig?)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zat bij het begin van Weekend DNA nog in een Chinees restaurant.
Nee. Een redelijk typische Idols-single.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind die plaat van Leona Lewis klinken als een 13 in een dozijn Sky Radio plaat. Ligt dat nou alleen aan mij?
2x ja!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh. Lekker gegeten? (En, ook niet onbelangrijk, was het gezellig?)
Kwartet
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou trouwens de Truth-vraag van Annemieke?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.
Domien, had er dan "wanneer had je voor het eerst sejs en met wie" van gemaakt. Da's tenminste nog enigszins interessantquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dé standaardvraag: wanneer heb je voor het eerst gezoend en met wie.
Als Domien zulke vragen blijft stellen, dan maakt het ook niet veel uit of je de Dare wel of niet haalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Domien, had er dan "wanneer had je voor het eerst sejs en met wie" van gemaakt. Da's tenminste nog enigszins interessant
Moet ie inderdaad. En hij mag z'n account ook wel even van een usericon voorzienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Wel grappig. Ivm met de DD-actie heb ik wat heen en weer zitten mailen met Tjitse. Al een paar keer laat ik FOK! vallen, maar volgens mij heeft ie nu pas door dat ie gewoon Maricha bij naam kan noemen en niet steeds "mijn collega" hoeft te zeggen
Hij moet toch eens wat vaker langs komen...
Inderdaad. Ach ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Domien zulke vragen blijft stellen, dan maakt het ook niet veel uit of je de Dare wel of niet haalt.
Qua voetbal was het ook niet veel vanavondquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Weekend DNA mijn humeur nog goed kan maken....... klote zooi. Sorry, verlies is vervelend maar als het op zo'n manier gaat als vanavond in Martiniplaza dan is dat heel erg zuur.
Heb nog geen uitslagen gezien maar die check ik straks wel eventjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Qua voetbal was het ook niet veel vanavond
Binnenkort m'n lidmaatschap maar eens opzeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |