abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56781073

Handige links
  • FOK!games
  • DS-Gamer
  • Europese DS releaselist
  • Nintendo forum
  • Nintendo.nl
  • OP van dit topic

Gerelateerde DS & Nintendo-topics op het FOK!forum
  • [Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!
  • Nintendo WiFi Connection Deel 1: De DS krijgt de primeur

• [DS] Zelda - Phantom Hourglass
  • [DS] Animal Crossing Wild World #38 :Spring is in the air!
  • [DS] Metroid Prime: Hunters (Deel 1)
  • [DS] Phoenix Wright: Ace Attorney
  • [DS] Mario Kart DS 5: Krijg een blauw schild op je kanus
  • [DS] Game of the decade Ouendan
  • [DS] LostMagic (deel 1)
  • [DS] New Super Mario Bros #2
  • [DS] Tetris #2 - keep 'm coming!
  • [DS] Pokémon Diamond & Pearl #8
  • [DS] Homebrew #3
  • [DS] Anno 1701 screenshots. Stylus als muis!
  • [DS] Elite Beat Agents
  • [DS]Advance Wars: Dark Conflict

• DS Friend Codes lijst van Fok! users op Wiki

De overige topics, o.a. Wii en GameCube zijn makkelijk te vinden in het Nintendo filter van Games & Consoles:
    Nintendo filter in GAM

Vorige delen:
    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] |
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] |
    [41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
    [61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] | [76] | [77] | [78] | [79] | [80] |

Laat ik nog even benadrukken dat je hier NIET over downloads mag praten. Dat doe je maar ergens anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door pfefferkatze op 16-02-2008 22:58:09 ]
  • pi_56781230
    Koop je dat officiele hoesje ook gewoon bij een speelgoedwinkel?
    pi_56781265
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef heaven7 het volgende:
    Koop je dat officiele hoesje ook gewoon bij een speelgoedwinkel?
    Heb hem bij de Intertoys gekocht. Was 9,95 als ik me niet vergis.
    pi_56781296
    ik had 'm bij de mediamarkt voor 12, afzetters
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_56781509
    Waarom is het morgen nou zondag
    pi_56781618
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef heaven7 het volgende:
    Waarom is het morgen nou zondag
    Is er niets open in de buurt op zondag? Meestal is er wel een of andere gekke Media Markt open op zondag. Mijn werk is in ieder geval wel open morgen (half 7 op morgen )

En Mirjam, kan trouwens ook geweest zijn dat ie 15 euro was bij de Intertoys hoor
    pi_56781744
    Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_56781773
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
    Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.

Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?

edit: [Nintendo DS #80] Waar we AQuila360 (gelukkig) weer uitzwaaien ?
    pi_56781819
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.

In de hand van een aap gaat zelfs een banaan af? Das wel een goeie!

En ik heb ooit de psp weg gedaan voor een DS maar nu toch maar weer terug
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 00:02:43 #10
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_56782909
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
    Ketter. DS is veel toffer.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Redactie Games zondag 17 februari 2008 @ 01:45:33 #11
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56784416
    Of doe zoals ik het altijd doe, koop ze alle 2

Patapon én Professor Layton ftw!
    .....Kennedy
    pi_56784503
    Ik wacht op Super Mario 64.

Deze week Zelda en Mario Kart uitgespeeld.
    pi_56786415
    Ik snap dat de één of de ander ook nooit. Waarom niet gewoon allbei idd?
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
    pi_56787990
    Helaas is er volgens mij niks open hier, bovendien hebben we verjaardag Nee morgen!!
      zondag 17 februari 2008 @ 13:50:26 #15
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56789990
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Ik snap dat de één of de ander ook nooit. Waarom niet gewoon allbei idd?
    Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      Redactie Games zondag 17 februari 2008 @ 14:05:13 #16
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56790276
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Marble het volgende:

[..]

Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.
    Ok, vind zelf van niet, maar dat is iedereen zijn smaak natuurlijk
    Heb lekker elke console/handheld in huis, exclusives ftl
    .....Kennedy
    pi_56792320
    Heb afgelopen vrijdag Geometry Wars: Galaxies gekocht. Nog best leuk spel en ook om af te wisselen met Actionloop waarin ik nu al niet meer mee verder kom omdat het gewoon te frustrerend is.

pi_56799178
    tvp
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_56799228
    Zoals _Saviour_ al zei, Pic Pic is vet.
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 20:55:28 #20
    46149 __Saviour__
    pi_56800065
    told ya
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      zondag 17 februari 2008 @ 21:08:18 #21
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56800358
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

edit: [Nintendo DS #80] Waar we AQuila360 (gelukkig) weer uitzwaaien ? [ afbeelding ]
    Bluf

Bij welk spel heb je toffe mini games om met met 2 personen te spelen? Beetje net als de minigames van NSMB??
      zondag 17 februari 2008 @ 21:30:31 #22
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56801065
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
    Heb afgelopen vrijdag Geometry Wars: Galaxies gekocht. Nog best leuk spel en ook om af te wisselen met Actionloop waarin ik nu al niet meer mee verder kom omdat het gewoon te frustrerend is.

Vond je? Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_56801252
    Oh hebben jullie ook allemaal zo'n beschermfolietje om krassen van het pennetje te voorkomen? Waar koop je die en wat kost het?
      zondag 17 februari 2008 @ 21:41:52 #24
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56801476
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef heaven7 het volgende:
    Oh hebben jullie ook allemaal zo'n beschermfolietje om krassen van het pennetje te voorkomen? Waar koop je die en wat kost het?
    Nee die gebruik ik nooit!
    pi_56802046
    ik wel, je kunt het gewoon in de mediamarkt kopen voor zo'n 7 euro. Krijg je ook nog wat ds pennen bij.
    Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
    pi_56802217
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef DaggerNL het volgende:
    ik wel, je kunt het gewoon in de mediamarkt kopen voor zo'n 7 euro. Krijg je ook nog wat ds pennen bij.
    Plak dat spul toch niet op je ds, verneukt het ding alleen maar

Ikzelf gebruik een Brando screenprotector op mijn Lite, echt de meest perfecte screenprotector die er is (kostte wel 15 euro, maar dat ding zit er nu al bijna 2 jaar op en is nog in dezelfde staat als toen ik het ding erop plakte)
    Fok!Wormskampioen '09
    Live en PSN: geemfriek
    Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
    pi_56802504
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef heaven7 het volgende:
    Is dit wat misschien?
    http://www.yagoda.nl/hori(...)ay-folie-p-2220.html
    Hori schijn je er ook gerust op te kunnen plakken
    Fok!Wormskampioen '09
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 22:21:16 #29
    46149 __Saviour__
    pi_56802680
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vond je? Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
    Zo speelt ie inderdaad goed, ik gebruik de classic controller ervoor op m'n wii
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:06 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ikzelf gebruik een Brando screenprotector op mijn Lite, echt de meest perfecte screenprotector die er is (kostte wel 15 euro, maar dat ding zit er nu al bijna 2 jaar op en is nog in dezelfde staat als toen ik het ding erop plakte)
    Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.
    Het hecht simpel en bubbelvrij vast en ook de ontspiegelende werking is super. Ik vind hem zelfs een stuk beter dan die van Hori die iedereen om de een of andere reden altijd maar aanbeveelt. Ik heb die van Hori ook gehad, maar die was gewoon waardeloos.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56802766
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:

Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.
    Het hecht simpel en bubbelvrij vast en ook de ontspiegelende werking is super. Ik vind hem zelfs een stuk beter dan die van Hori die iedereen om de een of andere reden altijd maar aanbeveelt. Ik heb die van Hori ook gehad, maar die was gewoon waardeloos.
    Pdashop heeft hem alleen niet meer in het assortiment dus dan is Hori "The next best thing". De rest van de protectors verneuken enkel je scherm en die van Hori vallen wat dat betreft wel mee.
    Fok!Wormskampioen '09
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 22:26:51 #31
    46149 __Saviour__
    pi_56802803
    Ik kreeg die van Hori er niet goed op in ieder geval. Altijd maar luchtbelletjes eronder. En na een paar keer opnieuw proberen had zich al stof aan de onderkant gehecht, wat met geen mogelijkheid eraf ging.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56803288
    Ik zag jullie allemaal over die sterren praten, dus ik ook maar eens een rondje door mn huis gemaakt en een hele stapel van die sterpapiertjes overal uitgetrokken. Alles in één ruk opengekrast en de hele stapel in één keer ingevoerd.

Nu heb ik een paar vraagjes.
    Voor 1 spel zaten er blijkbaar 2 van die sterrenkaartjes bij. Toen ik de tweede wilde registreren, gaf de site aan "u kunt dit systeem niet nogmaals registreren" oid. Kun je één spel dus niet 2 keer registeren? (het waren dus wel 2 verschillende kaartjes he, met 2 verschillende codes) Mijn moeder heeft bijvoorbeeld ook een DS en die doet geen drol met die sterren. Als ik haar sterrenkaarten zou inpikken voor de spellen die zij heeft (en die ik bijna ook allemaal heb) dan heeft dat dus geen zin?

Bij 1 spel (Gamecube) staat 400 sterren op het kaartje en krijg ik maar 250!! WTF!

Ik kan het niet uitstaan, want ik kan een aantal van die kaarten niet vinden, terwijl ik toch bijna nooit iets weggooi van de Nintendozooi die ik koop. Ik kan de kaart van de Gamecube bijvoorbeeld al niet vinden. Best jammer want een systeem is volgens mij best veel sterren... Nou ja eerst maar eens kijken of er uberhaupt iets leuks mee te doen is. Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    pi_56803312
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik kreeg die van Hori er niet goed op in ieder geval. Altijd maar luchtbelletjes eronder. En na een paar keer opnieuw proberen had zich al stof aan de onderkant gehecht, wat met geen mogelijkheid eraf ging.
    same here.
    grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan
      zondag 17 februari 2008 @ 22:42:21 #34
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56803357
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

same here.
    grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan

sorry
    pi_56803398
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

same here.

Die van Hori zijn overigens wat gevoeliger voor krassen op de protector zelf, met de brando heb ik geen last van krassen op de protector.
    Fok!Wormskampioen '09
    pi_56803420
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

sorry
    ja,nouja, het is wel uitlachwaardig hoor

nu zit hij er redelijk op, maar heb nieuwe besteld bij dealextreme, dus ga ze binnenkort wel vervangen
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 22:46:30 #37
    46149 __Saviour__
    pi_56803491
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Ik zag jullie allemaal over die sterren praten, dus ik ook maar eens een rondje door mn huis gemaakt en een hele stapel van die sterpapiertjes overal uitgetrokken. Alles in één ruk opengekrast en de hele stapel in één keer ingevoerd.

Nu heb ik een paar vraagjes.
    Voor 1 spel zaten er blijkbaar 2 van die sterrenkaartjes bij. Toen ik de tweede wilde registreren, gaf de site aan "u kunt dit systeem niet nogmaals registreren" oid. Kun je één spel dus niet 2 keer registeren? (het waren dus wel 2 verschillende kaartjes he, met 2 verschillende codes) Mijn moeder heeft bijvoorbeeld ook een DS en die doet geen drol met die sterren. Als ik haar sterrenkaarten zou inpikken voor de spellen die zij heeft (en die ik bijna ook allemaal heb) dan heeft dat dus geen zin?

Bij 1 spel (Gamecube) staat 400 sterren op het kaartje en krijg ik maar 250!! WTF!

Ik kan het niet uitstaan, want ik kan een aantal van die kaarten niet vinden, terwijl ik toch bijna nooit iets weggooi van de Nintendozooi die ik koop. Ik kan de kaart van de Gamecube bijvoorbeeld al niet vinden. Best jammer want een systeem is volgens mij best veel sterren... Nou ja eerst maar eens kijken of er uberhaupt iets leuks mee te doen is. Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
    Bij de vernieuwing van de Nintendosite is ook het sterrensysteem op de schop gegooid. Je krijgt nu minder sterren dan eerst voor veel spellen (het is prijsafhankelijk). Op het kaartje zelf staat nog het oude aantal, maar de site houdt het nieuwe aantal aan uiteraard.
    Mocht je iets geks willen doen met die dubbele codes waar jij niks aan hebt, mijn PM-box ontvangt ze graag
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56803635
    Gneh, dat snap ik, maar ik ga natuurlijk eerst op slinkse wijze proberen er zelf iets mee te doen. Desnoods maak ik een account aan voor mn moeder.

Je kunt ze zeker niet overhevelen van de ene naar de andere account?

Maar dat met het minder sterren krijgen, das wel suf eigenlijk!
    Zijn ze dan nu ook ineens meer waard ofzo?
    pi_56803700
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Gneh, dat snap ik, maar ik ga natuurlijk eerst op slinkse wijze proberen er zelf iets mee te doen. Desnoods maak ik een account aan voor mn moeder.

Je kunt ze zeker niet overhevelen van de ene naar de andere account?

Maar dat met het minder sterren krijgen, das wel suf eigenlijk!
    Zijn ze dan nu ook ineens meer waard ofzo?
    Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.

Waarde is gelijk aan vroeger, enige verschil met vroeger is dat je er Wii points van kunt kopen maar daar heb jij waarschijnlijk niet veel aan.
    Fok!Wormskampioen '09
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 22:54:07 #40
    46149 __Saviour__
    pi_56803727
    De sterren zelf zijn ook niet meer waard. Je 'betaalt' nog steeds ontzettend veel voor simpele goodies. Let er nu ook op dat sterren een vervaldatum hebben. Je moet ze uitgeven binnen 1 jaar na invoeren. Op je profielpagina op de Nintendosite kun je zien hoeveel punten er op het staan te vervallen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56803936
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.

Waarde is gelijk aan vroeger, enige verschil met vroeger is dat je er Wii points van kunt kopen maar daar heb jij waarschijnlijk niet veel aan.
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
    ... Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.

God alles wat ook maar een beetje lijkt op iets leuks is gewoon allemaal uitverkocht!
    pi_56803993
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Je denkt toch niet dat ik alles door ga lezen
    Fok!Wormskampioen '09
    pi_56804122
    Snap ik, maar wat ik me wel afvraag is waarom je dan denkt dat ik niets aan wiipoints ga hebben?
    pi_56804174
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Snap ik, maar wat ik me wel afvraag is waarom je dan denkt dat ik niets aan wiipoints ga hebben?
    Omdat we in het DS topic zitten en ik er niet vanuit kan gaan dat iedereen in het DS topic ook een Wii heeft

Staat ook stom als ik ga zeggen dat je er Wii points van moet gaan kopen en dan als antwoord krijg dat je geen Wii hebt
    Fok!Wormskampioen '09
    pi_56804306
    Aaahzo. Duidelijk.
    Ik heb stiekem alles. Al is de DS mijn eerste handheld.
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 23:16:03 #46
    46149 __Saviour__
    pi_56804375
    Om nog maar ff PicPic in de aandacht te gooien.
    Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
    http://www.conceptispuzzles.com/products/index.htm#piclogic
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56804474
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
    Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
    Hype dan games die het waard zijn

Deze lijkt mij bijvoorbeeld een toffe game, of Prof. Layton, of Apollo Justice
    Fok!Wormskampioen '09
      Donald Duck held zondag 17 februari 2008 @ 23:22:09 #48
    46149 __Saviour__
    pi_56804550
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef gamefreek het volgende:
    Hype dan games die het waard zijn

Deze lijkt mij bijvoorbeeld een toffe game, of Prof. Layton, of Apollo Justice
    Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.
    En prof layton is ook tof natuurlijk. Soms zijn het echt verrekt lastige puzzels.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56804733
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.
    En prof layton is ook tof natuurlijk. Soms zijn het echt verrekt lastige puzzels.
    Voor wanneer staat picpic dan gepland?
    Fok!Wormskampioen '09
    pi_56808430
    Professor Layton . In combinatie met Zack & Wiki zit het de komende tijd wel goed met mijn Brain Training .
    pi_56809567
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je bent gewoon niet goed.

maandag 18 februari 2008 @ 10:22:52 #52
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56809670
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik heb m gister gespeeld! Erg cool

De doolhoven zijn niet zo leuk, maar de onderste twee zijn echt wel leuk!

Verder, Lani, ik heb FFXII ff gespeeld (eerste missie) en het is nog best okay. Je stuurt je mannetjes met de stylus overal naartoe en je kunt ze vijanden laten aanvallen. Net als in een RTS dus. Het is alleen wel een RTS in de wereld van FFXII, met bekende personages en muziekjes dus. Als het verhaal nou boeiend genoeg is blijf ik deze misschien wel spelen ook. Ik vraag me alleen af of de game nou VOOR of NA FFXII op de PS2 speelt?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_56809714
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb m gister gespeeld! Erg cool

De doolhoven zijn niet zo leuk, maar de onderste twee zijn echt wel leuk!

Verder, Lani, ik heb FFXII ff gespeeld (eerste missie) en het is nog best okay. Je stuurt je mannetjes met de stylus overal naartoe en je kunt ze vijanden laten aanvallen. Net als in een RTS dus. Het is alleen wel een RTS in de wereld van FFXII, met bekende personages en muziekjes dus. Als het verhaal nou boeiend genoeg is blijf ik deze misschien wel spelen ook. Ik vraag me alleen af of de game nou VOOR of NA FFXII op de PS2 speelt?
    Ik geloof NA FFXII op de PS2 Noot. Ben benieuwd wat je er verder van gaat vinden, ik sta nog niet helemaal te trappelen om het spel te kopen. Eerst maar eens Lost Odyssey.

maandag 18 februari 2008 @ 10:27:15 #54
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56809753
    Als ie NA FFXII speelt dan stop ik nu en ga ik eerst, ooit, de PS2 versie spelen.

Lost Odyssey komt hier hopelijk dinsdag binnen, kan ik ook eindelijk beginnen
    pi_56809821
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Als ie NA FFXII speelt dan stop ik nu en ga ik eerst, ooit, de PS2 versie spelen.

Lost Odyssey komt hier hopelijk dinsdag binnen, kan ik ook eindelijk beginnen
    Van IGN:
    quote:
    We'll stay spoiler-free in this review, as FFXII is a "relatively" large game, and we're sure people are still pushing through it. Essentially Revenant Wings takes place right after the final significant events of XII on PS2, and follows Vaan, Penelo, Balthier, and Fran in a new adventure.
    Dus... stop maar met spelen.

pi_56810642
    TVP!

Ben nog steeds bezig met Phoenix Wright!
    Kom alleen niet verder... zo maar weer even spieken!
    I ♥ PB
    pi_56816903
    Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
    pi_56817315
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
    - mag niet op Fok! -

[ Bericht 20% gewijzigd door RaymanNL op 19-02-2008 17:24:00 (warez) ]
    pi_56817802
    Niet geschikt voor GBA bedoel je?
    Hmm dat vind ik dan alles bij elkaar wel weer een beetje prijzig worden. Dan betaal je zo'n 10 euro per GBA spel, maar moet je haast 50 euro uitgeven om het te kunnen spelen zonder vingerkramp. Lastiglastig.
    pi_56818112
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Niet geschikt voor GBA bedoel je?
    Hmm dat vind ik dan alles bij elkaar wel weer een beetje prijzig worden. Dan betaal je zo'n 10 euro per GBA spel, maar moet je haast 50 euro uitgeven om het te kunnen spelen zonder vingerkramp. Lastiglastig.
    - laten we dat maar niet doen -

[ Bericht 17% gewijzigd door RaymanNL op 19-02-2008 17:24:20 (warez) ]
      maandag 18 februari 2008 @ 19:06:56 #61
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56820186
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      maandag 18 februari 2008 @ 19:59:09 #62
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56821639
    Advance wars dark conflict is egt n must have!!
    (althans dat is mijn bescheiden mening )
    goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
    pi_56822825
    Mediamarkt!!! ¤139,-!!
    pi_56822886
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef heaven7 het volgende:
    Mediamarkt!!! ¤139,-!!
    Oh. Ik had mijn DS bij de Media Markt voor 111 euro
    En hij is wel 99 euro geweest.

trouwens, dat verschilt per vestiging hè, hier is die namelijk niet 139 euro, maar de normale prijs
    pi_56822991
    Waat ¤99,- en ¤111,-?? Wanneer en waar?
    pi_56823373
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef heaven7 het volgende:
    Waat ¤99,- en ¤111,-?? Wanneer en waar?
    ¤111 was rond mijn verjaardag vorig jaar, ik geloof iets van 25 mei 2007 dat ik mijn zwarte Nintendo DS Lite heb gekocht in de Media Markt Cruquius voor 111 euro.

Actie geld nu natuurlijk allang niet meer

Maar wees gerust, hij is zijn 99 of 111 of 139 of 149 euro echt wel waard!
    Ik zou er nog wel 249 euro voor over hebben denk ik
    pi_56823604
    Jaa maar toch jammer he
    pi_56828466
    Ff een tvp omdat ik er ook over zit te denken een nintendo ds aan te schaffen maar moet nog ff wta meer info hebben dus morgen maar eens in verdiepen.
    pi_56828518
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef het-is-mij het volgende:
    Ff een tvp omdat ik er ook over zit te denken een nintendo ds aan te schaffen maar moet nog ff wta meer info hebben dus morgen maar eens in verdiepen.
    Wat wil je weten?
    pi_56830219

Deze week
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_56830220
    En zie ik hierin een jonge Fransesca von Karma

pi_56830641
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
    En zie ik hierin een jonge Fransesca von Karma

[ afbeelding ]
    Of het zusje van?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 08:42:17 #73
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56830727
    24 uur is te kort voor een dag
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56830739
    Bij welke webwinkel importeren jullie? Ik heb besloten niet meer te wachten op de Europese release... Trials & Tribulations is er ook nog steeds niet

Gewoon Amazon.com of zijn er goedkopere alternatieven?
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_56830772
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
    Bij welke webwinkel importeren jullie? Ik heb besloten niet meer te wachten op de Europese release... Trials & Tribulations is er ook nog steeds niet

Gewoon Amazon.com of zijn er goedkopere alternatieven?
    www.vgp.ca

Niet de allergoedkoopste, maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
    pi_56831505
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 08:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

www.vgp.ca

Niet de allergoedkoopste, maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
    thanx
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_56831825
    Voor de ds is wachten op een europese release net als geld in rook op laten gaan Duurt minimaal een paar maanden voor de games hier zijn en dan zijn ze nog eens 20 euro duurder
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_56835608
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
    Heul veul
    Of ie prettig speelt, hoe de accu is, soorten games, een "speciaal" kaartje voor meer mogelijkheden etc. dus dan lijkt me dit topic wel handig als tvp dan kan ik het allemaal eens op mn gemak gaan spelen.
    Ben meer een soort sims, mario achtige speler, of games met verschillende levels etc.
    Verder ben ik me ook wat aan het orienteren op de prijzen maar meeste ligt toch wel rond de 149,- wat ik tot nu toe gezien heb.
    pi_56837467
    pi_56839193
    Bij Mediamarkt Eindhoven is ie nu dus ¤139,-. Hij ligt niet lekker in de hand vind ik. Vind de mote van de Wii en de Thrustmaster veeeeel fijner. Maar er zijn een HELEBOEL leuke spelletjes a la Mario te vinden Veelal met 'lieve' vijanden, leuke kleurtjes en muziekjes. En er is idd iets waar we hier niet over mogen praten wat echt ideaal is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 16:26:38 ]
    pi_56839226
    Hehehe over dat iets wil ik dus wel meer info
    Vanmiddag hier ff naar de mediamarkt gebeld en is ie ook 139 maar moet er dan 3 kwartier voor rijden dus dat tientje meer kan ik beter denk ik betalen en m hier in de buurt halen.
    Die extra pennetjes zijn die ook nodig?En dat beschermhoesje?
    pi_56839243
    Beschermhoesje zou ik wel doen, heb nu over de schermpjes even de plakkertjes gedaan die bij het starterskit (met beschermhoesje) zaten, toch wel een fijn idee. Pennetjes nodig? Lijkt me niet, al heb ik er nu ook 4 (2 bij de DS en 2 bij die kit) haha.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 16:28:32 ]
    pi_56839592
    Zijn er al datums bekend voor de nl-release van Professor Layton, Phoenix Wright 3+4?
    heb geen cred.card dus uit het buitenland halen is geen optie... Of is er nog een goede betrouwbare nederlandse site waar ik de spellen kan bestellen voordat ze hier officeel uit komen?
      Redactie Games dinsdag 19 februari 2008 @ 16:56:22 #84
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56839777
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef moryana het volgende:
    Zijn er al datums bekend voor de nl-release van Professor Layton, Phoenix Wright 3+4?
    heb geen cred.card dus uit het buitenland halen is geen optie... Of is er nog een goede betrouwbare nederlandse site waar ik de spellen kan bestellen voordat ze hier officeel uit komen?
    www.videogamesplus.ca canadese site maar werkt gewoon met paypal.
    .....Kennedy
    pi_56840333
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Heul veul
    Of ie prettig speelt, hoe de accu is, soorten games, een "speciaal" kaartje voor meer mogelijkheden etc. dus dan lijkt me dit topic wel handig als tvp dan kan ik het allemaal eens op mn gemak gaan spelen.
    Ben meer een soort sims, mario achtige speler, of games met verschillende levels etc.
    Verder ben ik me ook wat aan het orienteren op de prijzen maar meeste ligt toch wel rond de 149,- wat ik tot nu toe gezien heb.
    Over dat kaartje wordt niet gesproken op Fok!
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Helaas is daar geen oplossing voor die op Fok! besproken mag worden
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_56840368
    Maar als je even rechts bij je google ads kijkt, kun je em bij de bovenste zo bestellen!
    pi_56840671
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Maar als je even rechts bij je google ads kijkt, kun je em bij de bovenste zo bestellen!
    Daar hebben wij helaas geen invloed op.
      Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 17:54:49 #88
    46149 __Saviour__
    pi_56840815
    Fok kan wel degelijk ongewenste advertenties tegenhouden, ook van Google. Maar met een zeer kromme redenering werd dat toch goedgepraat.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56841297
    What's the big deal? Iedereen kan voor zichzelf toch beslissen hoe legaal ze het willen? Erachter komen lukt toch wel

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 18:19:03 ]
    pi_56841505
    Ik ben iig al een heel eind geholpen in mijn zoektocht
    Nu nog een keer op een leuke aanbieding wachten of er gewoon een kopen en dan kan het beginnen
    pi_56841837
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
    Fok kan wel degelijk ongewenste advertenties tegenhouden, ook van Google. Maar met een zeer kromme redenering werd dat toch goedgepraat.
    Waar is dat topic in FB dan gebleven?

Eigenlijk zouden we een nieuw topic in FB moeten maken over flashkaarten, en dit keer met een goede reden om het te verbieden op FOK!. En als een of andere gast dan na 20 minuten er een slotje op zet gaan we protesteren en allemaal dingen over flashkaarten posten
      Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 18:50:30 #92
    46149 __Saviour__
    pi_56841996
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56842122
    Dat die links daar staan oké, maar er mag gewoon niet binnen Fok! gepraat worden over die flashcards, dat is bekend. Klaar. Dat er dan ergens een advertentie staat hierover, dat is dan maar zo. Jullie weten gewoon wat de regels zijn. Mochten jullie hierover nog vragen hebben, dan verwijs ik jullie naar GAM FAQ en Feedback topic en Feedback
      Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 18:59:20 #94
    46149 __Saviour__
    pi_56842162
    Klaar zeggen is wel extreem makkelijk. Als mod moet jij de regels handhaven, prima. Maar je moet toch wel inzien hoe extreem hypocriet het is hier.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56842245
    Hm eigenlijk slaat het inderdaad helemaal nergens op.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 20:04:21 #96
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56843603
    maarehh.. het gaat nu als zo'n 5-a 6 posts niet meer over de nintendo ds of wel
    pi_56847428
    Koop gewoon je spellen in de winkel arme paupers

En hoe kan je testen of je microfoontje het doet van je DS? want ik moet iets opblazen bij zo'n spel en ik blaas me de tering maar dat helpt niet veel
    pi_56848215
    héél dicht bij de microfoon blazen, toen deed hij het bij mij iig wel
    pi_56849726
    Het ligt ook aan het spel hoor. Bij die minigames van mario blaas ik me een ongeluk en mooi dat er maar weinig gebeurt. Bij Zelda moet je ook blazen en dat werkt als een tierelier!

Bij zelda kun je ergens ook een microfoontest. Das hetzelfde als blazen.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 23:21:20 #100
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56849928
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Het ligt ook aan het spel hoor. Bij die minigames van mario blaas ik me een ongeluk en mooi dat er maar weinig gebeurt. Bij Zelda moet je ook blazen en dat werkt als een tierelier!

Bij zelda kun je ergens ook een microfoontest. Das hetzelfde als blazen.
    Het was idd bij die mario minigames Ben er maar mee gestopt voordat ik er dadelijk neer val!
    pi_56850134
    Zou ik wel doen ja! Ik heb me daar ook een halve longverlamming geblazen voor ik er achter kwam dat het gewoon aan het spel lag.
    Wel frustrerend want ik kocht mijn DS met NSMB en toen dacht ik dat hij gelijk al kapot was
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 01:12:00 #102
    46149 __Saviour__
    pi_56852228
    Dat microfoontje wordt maar matig gebruikt eigenlijk. Wat games hebben het als gimmick erin zitten, maar echt nuttig gebruik blijft uit.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 20 februari 2008 @ 01:28:05 #103
    93709 Illyria
    The blue bummer
    pi_56852370
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
    Dat microfoontje wordt maar matig gebruikt eigenlijk. Wat games hebben het als gimmick erin zitten, maar echt nuttig gebruik blijft uit.
    Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 01:29:37 #104
    46149 __Saviour__
    pi_56852379
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef Illyria het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.
    Ja de wolkjes kun je ermee wegblazen toch.
    Maar bij de features van DS wordt vaak stemherkenning genoemd. Maar geen enkele game gebruikt dat echt. Ze reageren alleen maar op blazen of elk willekeurig hard geluid.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56853865
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
    [..]
    Maar bij de features van DS wordt vaak stemherkenning genoemd. Maar geen enkele game gebruikt dat echt. Ze reageren alleen maar op blazen of elk willekeurig hard geluid.
    Ik heb me van het weekend een uurtje vermaakt terwijl mn moeder tegen brain training in het engels de kleuren probeerde op te noemen en haar conslusie was dat de game kapot was.

Het is leuk, maar doe maar niet.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_56855700
    In het nederlands werkt dat prima, alleen 'geel' pakte ie bij mij soms niet Daardoor ben ik 60 jaar oud
    pi_56856107
    Die microfoon is inderdaad zwaar kut. Ik heb Mario en Soninc at the olympics gekocht. Daar moet je ook klappen, maar ik knip gewoon met m'n vingers boven de microfoon dan gaat het veel sneller.

P.s. waar kun je zo'n Brando screenprotector kopen en is het echt nodig?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_56856344
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

P.s. waar kun je zo'n Brando screenprotector kopen en is het echt nodig?
    Nodig: Nee, niet verplicht. Handig: Jazeker, die screenprotector is zo verrekte goed dat ik het gevoel heb dat ik een mes als stylus kan gebruiken zonder krassen te krijgen.

Enige nadeel van de Brando screenprotector is de beschikbaarheid. Vroeger verkocht PDAshop hem nog maar nu dus niet meer en ik heb geen idee waar je die dingen verder nog kunt krijgen in Nederland. (misschien direct importeren bij Brando maar daar heb ik verder niet naar gekeken)
    Fok!Wormskampioen '09
      woensdag 20 februari 2008 @ 12:07:46 #109
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56857161
    Ik heb nu 18 maanden een dsl maar geen kras te bekennen als je je scherm gewoon goed schoonhoud zie ik geen problemen.
    Pax & Pry Free download
    pi_56857914
    Mijn vergelijkend warenonderzoek schiet aardig op
    Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
    Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
    Zaten er bij de starterskit nou ook beschermers?
    Denk trouwens dat ik voor de zwarte ga.
    pi_56858122
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
    Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
    Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
    Met Braintraining zelf heb ik me niet zo lang beziggehouden. In de bijgeleverde sudoku's heb ik een stuk meer tijd gestoken .

Als je van puzzelen/hersengymnastiek houdt kun je ook eens naar professor Layton kijken, dat is veel meer een game dan Brain Training en een stuk gevarieerder.
    pi_56858380
    Braintraining ben ik wel op uitgekeken.
    Welke spellen wil je? Animal Crossing is een aanrader btw.
    pi_56859235
    quote:

quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef heaven7 het volgende:
    Beschermhoesje zou ik wel doen, heb nu over de schermpjes even de plakkertjes gedaan die bij het starterskit (met beschermhoesje) zaten,
    pi_56859740
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Die microfoon is inderdaad zwaar kut. Ik heb Mario en Soninc at the olympics gekocht. Daar moet je ook klappen, maar ik knip gewoon met m'n vingers boven de microfoon dan gaat het veel sneller.
    Nog makkelijker: blazen Kom je altijd op het hoogste uit (A)
    Fuck the EBU
    pi_56860759
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:50 schreef heaven7 het volgende:

[..]

[..]
    oeps, sorry
    (Heb ik wel vaker als ik enthousiast ben)

[ Bericht 7% gewijzigd door het-is-mij op 20-02-2008 15:22:00 ]
      woensdag 20 februari 2008 @ 16:11:37 #116
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56862515
    quote:
    Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 20:02:05 #117
    46149 __Saviour__
    pi_56868225
    quote:
    BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56868691
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!
    Echt wel
    Brain Training heb ik echt uren gespeeld. Vooral ''Meer Brain Training''.
    Tis een hartstikke tof spel, en het is maar 29 euro ofzo.

Ga jij nou maar je DS verkopen, Aquila
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 20:22:11 #119
    46149 __Saviour__
    pi_56868768
    Brain Training is leuk als je het speelt zoals de bedoeling is. Elke dag dus die dagtraining en wat losse oefeningen. Dan blijft het lang leuk. Het is geen spel om elke dag lang door te spelen, dan raak je al snel verveeld.
    En de sudoku's zijn natuurlijk geinig. Als je daarvan houdt, zijn er ook tal van volledige sudoku games beschikbaar op de DS
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:22:25 #120
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56868773
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Echt wel

Bij ''spel'' ging je de fout in
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:28:43 #121
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56868932
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Braintraining ben ik wel op uitgekeken.
    Welke spellen wil je? Animal Crossing is een aanrader btw.
    maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,

btw: ik zou altijd zo'n wifi usb connection stick kope, is leuk voor de ds en nog leuker voor de wii (voor zij die hem hebben.)

ONLINE PLAY OWNZZ!!!
    pi_56868956
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bij ''spel'' ging je de fout in
    Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" geval

Je vind het gewoon een boutgame omdat je er gewoon geen zak van kon
    Fok!Wormskampioen '09
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 20:32:36 #123
    46149 __Saviour__
    pi_56869038
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Goomba42 het volgende:

[..]

maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,

btw: ik zou altijd zo'n wifi usb connection stick kope, is leuk voor de ds en nog leuker voor de wii (voor zij die hem hebben.)

ONLINE PLAY OWNZZ!!!
    Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:33:51 #124
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56869067
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" geval

Je vind het gewoon een boutgame omdat je er gewoon geen zak van kon
    Ik kon het wel En het was ff tof maar het wordt snel saai. Doe mij maar een Advance War game daar moet je ook bij nadenken en het is tenminste een spel!
    pi_56869166
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
    Jup. Wat Saviour zegt. Dat USB stickje kost 40 euro. Voor 40 euro heb je een Sitecom routertje in zo'n beetje elke winkel. En die kan je dan gebruiken ipv je huidige router, want meestal hebben ze ook nog 4 LAN poorten. Voordeel van router tegenover usb stickje is dat je je pc niet aan hoeft te hebben om op je DS online te gaan, en niet al die kutsoftware van die USB stick op je pc hebt staan.
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:41:57 #126
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56869279
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!

p.s maar natuurlijk heeft iedereen zn eigen mening en dat respecteer ik
    pi_56869341
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik kon het wel En het was ff tof maar het wordt snel saai. Doe mij maar een Advance War game daar moet je ook bij nadenken en het is tenminste een spel!
    Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?
    Fok!Wormskampioen '09
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:45:01 #128
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56869364
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?

Neee die vond ik kei gaaf
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:47:12 #129
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56869425
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Neee die vond ik kei gaaf
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!
    pi_56869486
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef Goomba42 het volgende:

[..]

Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!
    Jep, maar Aquila heeft de neiging om elke game die uitkomt te hypen, 2 dagen te spelen en daarna uit te kotsen.

Het is gewoon zo erg dat niemand hem meer serieus neemt
    Fok!Wormskampioen '09
      Jubileum moderator woensdag 20 februari 2008 @ 20:59:12 #131
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_56869736
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.
    Als je echt goede screenprotectors wilt kan ik van harte Hori protectors aanraden. Ik had eerst van die protectors erop die je bij zo'n pakketje zaten maar dat was helemaal niets. Nu Hori protectors, zitten er al 5 maanden op en zien er nog uit als nieuw (zelfs nadat de kinderen er veelvuldig op spelen).
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      Donald Duck held woensdag 20 februari 2008 @ 21:05:54 #132
    46149 __Saviour__
    pi_56869876
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Goomba42 het volgende:
    handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!

p.s maar natuurlijk heeft iedereen zn eigen mening en dat respecteer ik
    Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56883235
    Hoera, Final Fantasy uitgespeeld. Eindelijk niet meer continu de drang de DS erbij te pakken.

Het volgende spel wordt er vast weer een waar ik wel de stylus bij gebruik. Nou wilde ik bij dealextreme die geweldige uitschuifbare stylussen en de 4-in-1 pen-lamp-stylus kopen, doen die gemenerds het alleen met Paypal. En dat gebruik ik natuurlijk niet!

Iemand enig idee of er nog andere sites zijn met vergelijkbare prijzen en vergelijkbare producten, die andere betalingsvormen toestaan?
    Of zelfs iemand die het voor me wil bestellen:D?
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
    pi_56883516
    even een vraagje, ik heb een laadcradle bij dealextreme gekocht, maar begin ineens te twijfelen of m'n ds er wel op kan, maakt dat wat uit? niet dat ik 'm laat ontploffen ofzo?
    op het doosje staat voltage: DC5.2V
    current: 420mA

iemand die hier meer verstand van heeft?
    pi_56883610
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Vanyel het volgende:
    Hoera, Final Fantasy uitgespeeld. Eindelijk niet meer continu de drang de DS erbij te pakken.

Het volgende spel wordt er vast weer een waar ik wel de stylus bij gebruik. Nou wilde ik bij dealextreme die geweldige uitschuifbare stylussen en de 4-in-1 pen-lamp-stylus kopen, doen die gemenerds het alleen met Paypal. En dat gebruik ik natuurlijk niet!

Iemand enig idee of er nog andere sites zijn met vergelijkbare prijzen en vergelijkbare producten, die andere betalingsvormen toestaan?
    Of zelfs iemand die het voor me wil bestellen:D?
    paypal is echt zó makkelijk in gebruik!
    ik heb 3 weken geleden voor het eerst via paypal gekocht, bij dealextreme.
    kost je niks extra, paypal schrijft het direct van je bankrekening af, ik zou het daarom niet laten hoor.
    aanmelden is ook makkelijk, het duurt alleen even om je rekening te bevestigen.
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:58:41 #136
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_56883765
    Waar/wat/hoe kan ik het beste een nieuw accutje krijgen voor de DS? Zijn er sterkere batterijen verkrijgbaar die langer meegaan?

Waar hebben jullie ze besteld? Waar ze redelijk snel thuisgeleverd worden....
    pi_56885972
    Ik zat zelf ook te kijken naar een extra batterij (voor de aankomende lange autotrip naar Spanje) en zag deze, superbetaalbare, maar is het wat? http://www.yagoda.nl/nint(...)mah-lite-p-2497.html
    pi_56886304
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
    even een vraagje, ik heb een laadcradle bij dealextreme gekocht, maar begin ineens te twijfelen of m'n ds er wel op kan, maakt dat wat uit? niet dat ik 'm laat ontploffen ofzo?
    op het doosje staat voltage: DC5.2V
    current: 420mA

iemand die hier meer verstand van heeft?
    Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mA

Dus het voltage zit wel goed, alleen het amperage van cradle is wat minder, maar dat betekend volgens mij alleen dat het een kwartiertje langer duurt dat ie echt vol zit.
    pi_56888320
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mA

Dus het voltage zit wel goed, alleen het amperage van cradle is wat minder, maar dat betekend volgens mij alleen dat het een kwartiertje langer duurt dat ie echt vol zit.

thanks, ik was niet zo slim om achterop de DS te kijken
      Donald Duck held donderdag 21 februari 2008 @ 19:09:12 #140
    46149 __Saviour__
    pi_56890026
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:58 schreef R_B het volgende:
    Waar/wat/hoe kan ik het beste een nieuw accutje krijgen voor de DS? Zijn er sterkere batterijen verkrijgbaar die langer meegaan?

Waar hebben jullie ze besteld? Waar ze redelijk snel thuisgeleverd worden....
    De originele accutjes kun je bestellen bij de klantenservice van Nintendo
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56897017
    Kun je in Yoshi's island niet je spel opslaan?
    pi_56899365
    Metal Slug 7 hands-on
    quote:
    Metal Slug has been adapted fairly well to the DS's relatively small screen and limited power. The sprites--the same ones, for the most part, you've been seeing since the series' inception--seem to have been scaled down in size a bit, relative to the overall size of the screen, but the action was moving fast and furious without any significant slowdown. We had no trouble blasting away with the DS Lite's capable D pad and face buttons.

The game seems to present a new combo or bonus meter of some sort, which fills at the bottom of the screen as you waste enemies. You have to kill frequently to keep it from running back down, and once you fill it up entirely, it starts flashing and exhibits a "MAX" indicator as it runs down rapidly. Our best guess is this is a sort of score combo modifier that gives you extra points per kill while it's active, though we'll have to wait until we get to try an English version to figure it out for sure.

One feature we haven't seen in past Metal Slug games is the combat school, which presented a series of challenges that tasked you with playing through specific missions with various parameters, such as a time limit, a minimum accuracy rating, or a limitation to a specific weapon like the pistol. We couldn't tell if you'll gain any bonuses or rewards for completing these challenges because the mode was thick with Japanese text, but it was clear you'll at least receive a letter-grade ranking for your performance after completing each one.

http://www.gamespot.com/ds/action/me...&mode=previews
      vrijdag 22 februari 2008 @ 08:33:19 #143
    27569 -SL-
    I've got a jar of di-irt!
    pi_56899542
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Echt wel

Brain Training

Ik word niet jonger dan 20
    Desalwelteplus, ik ben lichamelijk bijna 8 jaar ouder

Ben op zoek naar een andere Brain training maar nergens te krijgen hier
    die prefrontale vortex heb ik nu wel getraint
    It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
    No good can come of it.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 10:03:33 #144
    42324 Ridley
    Stem PVV of TON!!!
    pi_56900908
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 23:46 schreef heaven7 het volgende:
    Kun je in Yoshi's island niet je spel opslaan?
    Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?
    And as the finishing touch,
    God created the Dutch
      vrijdag 22 februari 2008 @ 10:10:44 #145
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56901046
    Slitherlink eindelijk kunnen spelen nadat ik de game MAANDENlang bij Play Asia in bestelling had staan. Ik had geen idee wat nou de bedoeling was, het menu en de uitleg is volledig Japans, maar wát een coole puzzelgame

Na PicPic nog een aanrader als je van puzzelgames houdt dus.
    pi_56901539
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Ridley het volgende:

[..]

Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?
    Ohw dan ben je dus verplicht door te spelen Dat is minder. Yoshi op de computer met Snes is ideaal wat dat betreft
      Donald Duck held vrijdag 22 februari 2008 @ 12:12:29 #147
    46149 __Saviour__
    pi_56903127
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Slitherlink eindelijk kunnen spelen nadat ik de game MAANDENlang bij Play Asia in bestelling had staan. Ik had geen idee wat nou de bedoeling was, het menu en de uitleg is volledig Japans, maar wát een coole puzzelgame

Na PicPic nog een aanrader als je van puzzelgames houdt dus.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 15:33:08 #148
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_56907367
    Professor Layton klinkt leuk Is dat ook de titel of heet hij officieel anders?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
    pi_56909491
    Vanochtend een zwarte ds gescoord, de laatste.........
    Gelijk natuurlijk ff spelletjes gespeeld enzo, ff wennen maar wel prettig op zich.
    Beschermfolie zat er niet bij dus maar eens die link van lois bekijken want lijkt me toch wel handig.
    Braintraining, eerste sessie, zit erop.
    Verder sims, hotel of city ofzo gespeeld en mario maar vlgs mij heb ik de verkeerde mario.
    Dacht, of ik ben verkeerd geinformeerd, dat je ook die ouderwetse mario had die je op de gameboy ook had met allerlei levels en niet met zo'n stad ofzo zeg maar, beetje duidelijk?
    Verder nog een hoesje om hem op te bergen op het lijstje staan en maar eens ff zoeken wat leuke spellen zijn.
    pi_56909518
    Bij de DS zelf zit geen beschermfolie idd, nogmaals die zitten wel bij het hoesje. Voor de DS zijn verschillende Mario's te krijgen maar misschien ben je in de war met virtual console van de Wii?
    pi_56909615
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:17 schreef heaven7 het volgende:
    Bij de DS zelf zit geen beschermfolie idd, nogmaals die zitten wel bij het hoesje. Voor de DS zijn verschillende Mario's te krijgen maar misschien ben je in de war met virtual console van de Wii?
    ow dan heb ik de verkeerde nintendo gekocht

Neej grapje.........

Maar dan heb ik het verkeerd gelezen of begrepen want meende dat er bedoeld werd dat ie met soort van beschermfolie geleverd werd (dacht net zoals wat op mobieltjes enzo zit) maar ja dat koop ik volgende week nog wel ff keertje want ze hadden hier alleen hoesjes met oordopjes en extra pennetjes en opbergdingetjes voor de games enzo en zon pakket heb ik niet nodig.
    pi_56909698
    Ja zo'n pakket heb ik ook idd. Qua prijs maakt het niet uit hoor, ¤10,- toch? Heb je een hoesje, extra pennetjes, beschermfolie en nog wat andere troepjes. Maar ¤10,- voor het hoesje alleen had ik ook al gedaan. DS wordt helemaal niet met welke bescherming dan ook geleverd. (Wel weer een extra pennetje dan, vind ik zo zinloos).

Vitrual console van Wii is geweldig
    pi_56909704
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef het-is-mij het volgende:
    Verder sims, hotel of city ofzo gespeeld en mario maar vlgs mij heb ik de verkeerde mario.
    Dacht, of ik ben verkeerd geinformeerd, dat je ook die ouderwetse mario had die je op de gameboy ook had met allerlei levels en niet met zo'n stad ofzo zeg maar, beetje duidelijk?
    Welke mario heb je? Heb je misschien Super Mario 64 DS? Dat is namelijk de versie van de Nintendo 64. New Super Mario Bros komt meer in de buurt van wat jij zegt, met allerlei levels enzo.
    pi_56910077
    JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
    Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 17:48:26 #155
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56910155
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
    JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
    Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
    Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!
    pi_56910174
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
    Kan je niet gewoon op het hoesje kijken (of op de bestandsnaam ) welk spel het is ofzo?
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ze heeft er al een?
    pi_56910185
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat heeft hij/zij al gedaan. Nu nog verdiepen in de spelletjes zelf.

pi_56910417
    Ja (zij) heeft er idd al een gekocht, verdiepen welke spellen er zijn....................
    Soms lastig communiceren via zo'n forum he
    pi_56910537
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef het-is-mij het volgende:
    Ja (zij) heeft er idd al een gekocht, verdiepen welke spellen er zijn....................
    Soms lastig communiceren via zo'n forum he
    Lastig lezen voor sommigen soms...

pi_56910565
    new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
    pi_56910807
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
    Jaa
    Die heb ik echt al 3 keer uitgespeeld ofzo

Jammer dat er geen deel 2 of in ieder geval iets soortgelijks komt. Wel met Mario, deel 2, mocht een gameontwikkelaar dit lezen
    pi_56929230
    Offtopic en Warez discussie verwijderd.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:17:30 #163
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56929520
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:01 schreef RaymanNL het volgende:
    Offtopic en Warez discussie verwijderd.
    Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?
    pi_56929568
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

pi_56929824
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

NEE.
      Donald Duck held zondag 24 februari 2008 @ 18:46:37 #166
    46149 __Saviour__
    pi_56952273
    Ik zie op wikipedia dat layton and the curious village nog maar het eerste deel is van een trilogie. Dus we krijgen nog meer
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56952564
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik zie op wikipedia dat layton and the curious village nog maar het eerste deel is van een trilogie. Dus we krijgen nog meer
    Jep, deel 2 is zelfs al uit in Japan dacht ik en deel 3 zal ook niet lang op zich laten wachten daar

Krijg hem binnenkort trouwens ook binnen, dus ik ben eens benieuwd
    Fok!Wormskampioen '09
      zondag 24 februari 2008 @ 19:54:38 #168
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56953582
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.
    zoals de ps3 of wat??
      zondag 24 februari 2008 @ 19:56:15 #169
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56953629
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:54 schreef Goomba42 het volgende:

[..]

zoals de ps3 of wat??
    En je laptop!
      zondag 24 februari 2008 @ 20:01:30 #170
    198333 Goomba42
    Nintendorzz!!
    pi_56953756
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

En je laptop!
    ooooh dan

niet dat ik er ndan een ga kope nu ik al n usb heb maar tog (msschn ooit )
    pi_56958282
    Ik heb een ds lite met een R4ds kaart en 2 gb micro sd kaart. Ik wil het verkopen aan een vriend voor 130. Goede prijs?
    pi_56958424
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DaggerNL het volgende:
    Goede prijs?
    Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.
    pi_56958634
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Weet ik dat ook weer.
      zondag 24 februari 2008 @ 23:21:52 #174
    3767 Herald
    Come get some
    pi_56958672
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
    terwijl dat tegenwoordig wel in V&A mag
    [TK] Nintendo DS Lite (wit)
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_56958752
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Herald het volgende:

[..]

terwijl dat tegenwoordig wel in V&A mag
    [TK] Nintendo DS Lite (wit)
    Dat is dan gewoon stom want in de V&A faq staat dit:

Wat is niet toegestaan binnen V&A?
    Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS2, PS3, NGC, Wii, Xbox, Xbox360, PSP e.d.) is verboden. Bootdisks, flashcards en andere hulpmiddelen bedoeld om niet originele games/software op consoles te gebruiken zijn ook niet toegestaan.

Dus ''soms'' wel een advertentie met een flashkaart, wel reclame erover, maar als je er 2 keer over praat krijg je een ban?
    pi_56961907
    Ja omdat er niet expliciet bijstaat dat hij die flashkaart heeft gebruikt voor games En niemand hier kan natuurlijk 1+1 optellen.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 februari 2008 @ 16:10:29 #177
    13151 crew  Rewimo
    pi_56966310
    Die kaart zit er gewoon toevallig bij
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
      Donald Duck held maandag 25 februari 2008 @ 17:32:53 #178
    46149 __Saviour__
    pi_56967908
    Sommige puzzels bij Layton zijn echt wreed lastig. Ook wel tof dat er downloadbare puzzels zijn, elke week een nieuwe als het goed is.
    Wat ik wel wat jammer vind is dat het verhaal als geheel en de uitdaging daarvan weinig voorstelt. Je bent eigenlijk alleen constant van persoon A naar B naar C aan het gaan en de volgende aanwijzing staat constant in het bovenste scherm. Alle moeite is echt duidelijk alleen gestopt in de losse puzzels.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56971743
    Komt er nog wat leuks op de DS, want het lijkt wel een dood paardje aan het worden (ik denk er zelf over om het te verkopen). Laatste topper vond ik wel FFXII, maar dat was ook weer van een aantal maanden terug. Tegenwoordig zie ik alleen maar van die "huisdieren"/dolfijnen games uitkomen.
      Donald Duck held maandag 25 februari 2008 @ 20:33:15 #180
    46149 __Saviour__
    pi_56971792
    Er is genoeg leuks. Je moet alleen wel alles goed in de gaten houden. Internetnieuwsbronnen en importsites/winkels.
    Als je in normale winkels kijkt lijkt het aanbod zich idd enkel te beperken tot gare games en vooral veel verzorg je dolfijn/kameel/hond/gordeldier kindergames.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56980315
    Ik vind Mario en Sonic op de Olympische Spelen erg leuk....
      dinsdag 26 februari 2008 @ 11:53:23 #182
    44902 R_B
    pi_56983071
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef heaven7 het volgende:
    Ik zat zelf ook te kijken naar een extra batterij (voor de aankomende lange autotrip naar Spanje) en zag deze, superbetaalbare, maar is het wat? http://www.yagoda.nl/nint(...)mah-lite-p-2497.html
    Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
    pi_56983264
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ja die bedoelde ik, kreeg weer helemaal soms het frustrerende gevoel van vroeger terug haha.
    Verder braintraining, ice age, sims, en een of ander figuurtjesschuiffspel gedaan.
    Ben iig blij met mn aankoop.
    pi_56988537
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef R_B het volgende:

[..]

Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
    Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?
    pi_56992128
    is een autolader anders niks voor je?
    pi_56992333
    Hm dat is misschien wel een goed idee inderdaad. Hoe snel laadt ie dan op?
    pi_56992491
    geen idee
    ik heb voor weinig toen een autolader gekocht, zat in zo'n pakket met tasje en pennetjes enzo, was 15 euro kwijt voor alles.
    geen geld
    maar ik neem aan dat als je in de auto wil spelen, dat dan niks uitmaakt, je zet 'm gewoon aan de lader, en gaat spelen
    pi_56992631
    Briljant Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon Bedankt!
    pi_56992932
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef heaven7 het volgende:
    Briljant Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon Bedankt!

Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
    pi_56993009
    Ja erg he Voor die ¤8,- wil ik die extra accu ookwel als ie goed is. Altijd handig.
    pi_56993052
    Dus heaven7 koopt gewoon alles zolang het maar lekker goedkoop is Of het nuttig is of niet is niet de issue
    www.indiegamer.nl
    pi_56993135
    Wtf
    pi_56993157
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
    Nee helemaal niet nuttig natuurlijk
    pi_56993765
    Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
    1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
    2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
    3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?

Alvast bedankt.
      Donald Duck held dinsdag 26 februari 2008 @ 19:20:30 #195
    46149 __Saviour__
    pi_56993951
    1) Tegenwoordig is het alleen maar DS Lite. Alleen wat DS restpartijen vind je nog in de winkel. Maar de voordelen van de Lite zijn veel beter: strakker uiterlijk, helder scherm, langere accuduur
    3) Da's om het even. Ze verschillen alleen in welke pokemon erin zitten
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_56994720
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Rumille het volgende:
    Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
    1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
    2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
    3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?

Alvast bedankt.
    2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
    pi_56994922
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Illigaal dus. Wou ik even weten .
    In ieder geval bedankt beiden .
    Dan ga ik voor de Lite en Diamond, klinkt leuker.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 20:06:23 #198
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_56995365
    Iemand al ervaring met Bleach : Blades Of Fury? , hij krijgt sterke reviewcijfers(zeker voor een anime-fighter), en ik ben ook van plan om hem te kopen.
    pi_56998289
    ik word even echt helemaal gestoord van het eind van zelda, echt helemaal gek. het is dat de DS best duur was, anders had ik er al tig keer op gestampt.
    /einde frustratie.
    Tap tap tap
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 22:21:11 #200
    13151 crew  Rewimo
    pi_56998616
    Professor Layton is dus zo'n game die je niet weg kunt leggen. Voor ik het wist had ik al 1,5 uur zitten spelen Hij is leuk!

Ik heb trouwens ook een autolader. Een roze Heb hem nog niet gebruikt maar ik denk wel dat het handig is als de DS van zoon leeg is tijdens het autorijden. Dan kan ie op de mijne verder en als die dan leeg is kan ie aan de lader Helaas past de autolader niet op zijn DS, alleen op de lite.
      Donald Duck held dinsdag 26 februari 2008 @ 22:22:12 #201
    46149 __Saviour__
    pi_56998644
    Layton is idd tof ja. Ik heb nu 12 uur op de teller staan.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      dinsdag 26 februari 2008 @ 22:52:46 #202
    3767 Herald
    Come get some
    pi_56999583
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
    inderdaad, alleen gekocht worden
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_56999618
    Waar kun je Layton kopen, ik kan hem nergens vinden in de internetshops.
    Tap tap tap
      Donald Duck held dinsdag 26 februari 2008 @ 23:40:16 #204
    46149 __Saviour__
    pi_57001005
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57001045
    hij is dus nog niet in NL te verkrijgen?
    Tap tap tap
      Donald Duck held dinsdag 26 februari 2008 @ 23:49:21 #206
    46149 __Saviour__
    pi_57001223
    Niet in gewone winkels, wellicht wel bij van die importshops.
    Of je kunt het natuurlijk ook zelf importeren, da's leuk vanwege de wisselkoers.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 27 februari 2008 @ 12:00:30 #207
    44902 R_B
    pi_57007730
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?
    Gisteren heb ik het pakketje binnengehad.

Afgelopen vrijdag besteld, dinsdag in huis <niet slecht dus>

Er zit een klein schroevendraaiertje bij om die kleine schroef van het batterijklepje eruit te draaien.

Vervolgens batterij verwisseld, die er bij 100% hetzelfde uitziet (kwa logo's etc)
    Opgeladen en het werkte goed. Ik weet alleen nog niet of de nieuwe batterij langer meegaat.
    pi_57008421
    Weet iemand toevallig of dit prachtige apparaatje ook werkt op de DSlite?
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
    pi_57008645
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
    Niet in gewone winkels, wellicht wel bij van die importshops.
    Of je kunt het natuurlijk ook zelf importeren, da's leuk vanwege de wisselkoers.
    Ik heb net de demo gespeeld op de officiele site, zelfs het eerste raadseltje is me al te moeilijk .
    Tap tap tap
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 14:55:14 #210
    13151 crew  Rewimo
    pi_57011461
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Vanyel het volgende:
    Weet iemand toevallig of dit prachtige apparaatje ook werkt op de DSlite?
    Ik vermoed van niet, aangezien de DS en de Lite beide een verschillend stekkertje hebben. De laders van mijn Lite en zoons DS zijn ook niet uitwisselbaar
    pi_57012200
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef R_B het volgende:

[..]

Er zit een klein schroevendraaiertje bij om die kleine schroef van het batterijklepje eruit te draaien.

Vervolgens batterij verwisseld, die er bij 100% hetzelfde uitziet (kwa logo's etc)
    Opgeladen en het werkte goed. Ik weet alleen nog niet of de nieuwe batterij langer meegaat.
    Bedankt. Klinkt goed
      woensdag 27 februari 2008 @ 17:10:34 #212
    44902 R_B
    pi_57014408
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:31 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Bedankt. Klinkt goed
    Misschien is dit wat voor jou:
    http://www.consoleshop.nl(...)n-lader-ds-lite.html
    pi_57014444
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef R_B het volgende:

[..]

als je op vakantie gaat met een laptop, kun je net zo goed alleen een usb kabel meenemen, ik heb er laatst 1 gekocht bij dealextreme, kostte me 2 euro ofzo, en dan laadt hij via de laptop op
    pi_57014463
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als je op vakantie gaat met een laptop, kun je net zo goed alleen een usb kabel meenemen, ik heb er laatst 1 gekocht bij dealextreme, kostte me 2 euro ofzo, en dan laadt hij via de laptop op
    oh handig .
    een gewoon usb-kabeltje?
    Tap tap tap
    pi_57014482
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

oh handig .
    een gewoon usb-kabeltje?
    yep.
    laptop-ds
    zal ff zoeken
    pi_57014504
    oh, de kabel die ik hier heb liggen past er nooit van z'n leven in .
    Tap tap tap
    pi_57014640
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef R_B het volgende:

[..]

Ook al zo'n goed idee! Ik heb geen laptop helaas.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2008 17:23:02 ]
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 17:43:19 #219
    13151 crew  Rewimo
    pi_57015035
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef R_B het volgende:

Batterij verwisselen is simpel dus? Maakt dat trouwens niks uit voor de garantie
    pi_57015234
    ik gooi m'n ds zo het raam uit, die eindbaas van zelda is echt slecht voor m'n hart.
    Tap tap tap
      woensdag 27 februari 2008 @ 20:21:14 #221
    44902 R_B
    pi_57018642
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Batterij verwisselen is simpel dus? Maakt dat trouwens niks uit voor de garantie
    nintendo heeft er niet voor niks een klepje met een schroefje gemaakt voor de DS (puur voor de accu)

Anders hadden ze het gewoon in 1 grote behuizing gestopt.

Als hij ooit kapot gaat kan ik alsnog de oude originele accu terugplaatsen.
    pi_57018655
    Waarom heb je em omgeruild?
      woensdag 27 februari 2008 @ 20:51:18 #223
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57019453
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef CherryLips het volgende:
    ik gooi m'n ds zo het raam uit, die eindbaas van zelda is echt slecht voor m'n hart.
    Heb m gisteren met mn neefje van 8 uitgespeeld Mocht hem helpen
    Pax & Pry Free download
    pi_57019905
    Zo, net Bomberman Touch 2, de storymode uitgespeeld en nu begonnen aan professor Layton. Die vond ik er wel grappig uitzien, maar hij is nog vetter dan ik dacht! En pic-pic speel ik lekker in de bus en voor het slapen gaan...
    Helaas Picross alle puzzles al gedaan, die vond ik ook erg ok (ik is wel een puzzle-fanaat)
      Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 21:18:11 #225
    46149 __Saviour__
    pi_57020049
    Als je picross puzzels leuk vind, is ook Essential Sudoku leuk.
    Die bevat naast uiteraard sudoku, ook van die picross beeldpuzzels. En ook met meerdere kleuren, dat levert weer enkele nieuwe strategieeën op omdat kleuren wel direct naast elkaar kunnen zitten
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 27 februari 2008 @ 21:19:17 #226
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57020082
    weet iemand hier of er goede alternatieven zijn voor de Ninteno Wifi USB dongle?

adviseren om een router te kopen heeft geen zin want dat kan niet ivm netwerk situatie. Wil daarom ook geen 40 euro uitgeven voor de officiele nintendo dongle en zag op amazon een Sweex staan voor 10pond. Gaat dit werken?

http://www.amazon.co.uk/Sweex-LW053-WiFi-LAN-Adapter/dp/B000K2NQ18/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1204143369&sr=8-2
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57020097
    Ziet er inderdaad wel stoer uit, thanks... es effe kijken waar ik die kan scoren
    pi_57020305
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:19 schreef merino het volgende:
    weet iemand hier of er goede alternatieven zijn voor de Ninteno Wifi USB dongle?

adviseren om een router te kopen heeft geen zin want dat kan niet ivm netwerk situatie. Wil daarom ook geen 40 euro uitgeven voor de officiele nintendo dongle en zag op amazon een Sweex staan voor 10pond. Gaat dit werken?

http://www.amazon.co.uk/Sweex-LW053-WiFi-LAN-Adapter/dp/B000K2NQ18/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1204143369&sr=8-2
    Nee dat gaat niet werken geloof ik.Want die Sweex USB stick die jij naartoe linkt is om VERBINDING te maken met een bestaan WiFi netwerk, die van Nintendo maak je een WiFi netwerk.

Je kan wel een draadloze router kopen, en dan achter je normale router/modem/whatever zetten, dan werkt die router als acces point. Dus dat je er alleen mee kan verbinden, niets extra's als poorten open en beveiligen enzo. Dus als je wilt gamen moet je dan die router aansluiten, en als je klaar bent die router eruithalen, anders kunnen mensen je netwerk gebruiken.

Maar die dingen van Nintendo zijn er dan ook van Datel ofzoiets voor 30 euro, maar die software daarvan schijnt kut te zijn.

Misschien is die van nintendo usb stick toch het beste voor je
      woensdag 27 februari 2008 @ 21:33:41 #229
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57020491
    punt is dat ze op de universiteit hier heel duidelijk beweren dat het geen zin heeft om routers aan te sluiten. Gamen is ook voor een deel geblokt op het universiteits netwerk maar sommige dingen schijnen dan wel weer te werken.

Kortom, het is best een risico want de aankoop kan voor niks zijn.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_57020713
    Kan iemand even in dummy taal uitleggen waar bovenstaande over gaat?
      woensdag 27 februari 2008 @ 21:48:54 #231
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57020855
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
    Kan iemand even in dummy taal uitleggen waar bovenstaande over gaat?
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 21:55:48 #232
    13151 crew  Rewimo
    pi_57021013
    Wat doet zo'n ding? nog een dummy hier
      Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 21:57:07 #233
    46149 __Saviour__
    pi_57021051
    die prik je in de pc en dan kan de DS ermee verbinding maken om op internet te gaan
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57021056
    nog nieuwe, leuke spelletjes die aan te raden zijn om aan te schaffen?
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 22:01:38 #235
    13151 crew  Rewimo
    pi_57021154
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
    die prik je in de pc en dan kan de DS ermee verbinding maken om op internet te gaan
    Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DS
      woensdag 27 februari 2008 @ 22:03:26 #236
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57021195
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DS
    ik ook niet maar sinds ik Advance Wars addict geworden ben wil ik toch graag online kunnen
      Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 22:03:54 #237
    46149 __Saviour__
    pi_57021206
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
    nog nieuwe, leuke spelletjes die aan te raden zijn om aan te schaffen?
    Advance Wars Dark Conflict
    Professor Layton and the Curious Village
    Baby Pals
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57021287
    Moet je dat wifi-usb-achtige ding apart kopen?
      Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 22:09:22 #239
    46149 __Saviour__
    pi_57021329
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
    als je op die manier op internet wil wel.
    maar de ds kan ook verbinden met een normale draadloze router
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57021333
    Of stelen. Maar dat lijkt me minder sociaal naar de winkel waar je dat zou doen.

http://www.nintendowifi.com/ vor al uw online vragen
    www.indiegamer.nl
    pi_57021357
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
    Ja, of een draadloze router.
    pi_57021375
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef disjfa het volgende:
    Of stelen. Maar dat lijkt me minder sociaal naar de winkel waar je dat zou doen.

http://www.nintendowifi.com/ vor al uw online vragen
    Als het niet beveiligd is is het niet stelen. DUs als je op je DS al een onbeveiligd draadloos netwerk ziet gebruik je die gewoon.
    pi_57021774
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef merino het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?
    wat kost zoiets ongeveer?
    pi_57022057
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?
    wat kost zoiets ongeveer?
    ¤40, en je moet dan drivers installeren, met een cdtje dat erbij zit.
    pi_57022530
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Heb m gisteren met mn neefje van 8 uitgespeeld Mocht hem helpen
    echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet op .
    Tap tap tap
    pi_57027450
    Je moet vooral heel snel zijn en dan medogenloos rammen zeg maar.
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:16:53 #247
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57029291
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet op .
    SPOILER
    Pax & Pry Free download
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:27:35 #248
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57029492
    Slitherlink en PicPic Ik vind ze echt geniaal
    pi_57029725
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef ikookhier het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ja ik snap,
    SPOILER
    Tap tap tap
      donderdag 28 februari 2008 @ 20:11:26 #250
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57043467
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik snap,
    SPOILER
    SPOILER
    Pax & Pry Free download
    pi_57043793
    SPOILER
    pi_57043861
    Wat staat er in al die spoilers? ik wil het niet lezen want wie weet wil ik het niet eens weten.
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:51:48 #253
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57046079
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
    Wat staat er in al die spoilers? ik wil het niet lezen want wie weet wil ik het niet eens weten.
    Hoe je de eind baas versla
    Pax & Pry Free download
    pi_57046501
    Welke kleur Nintendo DS hebben julli eigenlijk?
    pi_57046557
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Hoe je de eind baas versla
    Eindbaas van wat?
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
    Zwarte DS Lite jeweettoch
    pi_57046577
    quote:
    pi_57046596
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Zwarte DS Lite en Xbox 360 eigenaarmaatje
      Donald Duck held donderdag 28 februari 2008 @ 22:06:13 #258
    46149 __Saviour__
    pi_57046603
    quote:
    strak zwart
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57046764
    Zilver Vriendin van me heeft de roze
    pi_57046807
    Ik probeer afbeeldingen van de groene DS te vinden (die blijkbaar sinds 26 februari uit is), maar geen succes. Lijkt me best mooi eigenlijk. Rood wil ik niet, want m'n broer heeft een GBA SP in precies dezelfde kleur, dus ik zit te twijfelen tussen die groene, de Enamel Navy en de strakke zwarte.
    pi_57047028
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Rumille het volgende:
    Ik probeer afbeeldingen van de groene DS te vinden (die blijkbaar sinds 26 februari uit is), maar geen succes. Lijkt me best mooi eigenlijk. Rood wil ik niet, want m'n broer heeft een GBA SP in precies dezelfde kleur, dus ik zit te twijfelen tussen die groene, de Enamel Navy en de strakke zwarte.
    Bedoel je deze rechter misschien?

Maar die zijn toch alleen in Japan ofzo? Moet je weer importeren enzo?
    pi_57047163
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zwarte DS Lite en Xbox 360 eigenaarmaatje
    pi_57047224
    Ik had graaaag een blauwe gewild
      donderdag 28 februari 2008 @ 22:24:59 #264
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_57047353
    Zwart
    pi_57047606
    He bah, wat een vieze kleur. Streep die maar weg dan .
    Of ik ga voor de Pikachu Nintendo.
    Die is cool .

pi_57047790
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
    Die is cool .

[ afbeelding ]
    Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vet
    pi_57047840
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vet
    Beetje piskleurgeel
    Ik blijf bij zwart hoor
    pi_57048299
    quote:
    een witte, al had ik achteraf eigenlijk liever een roze gewild .
    Tap tap tap
    pi_57048342
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
    SPOILER
    ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.
    Tap tap tap
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 22:52:31 #270
    13151 crew  Rewimo
    pi_57048564
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
    Die is cool .

[ afbeelding ]
    Oei, die zal ik maar niet aan zoon laten zien

Ik heb een

pi_57048622
    De pikachu onder de notepad is een , maar de snuit op de achterkant is een !
    pi_57048645
    Zo lijkt ie leuk maar in de winkel vond ik het niets.
    pi_57048692
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef heaven7 het volgende:
    Zo lijkt ie leuk maar in de winkel vond ik het niets.
    De Pikachu DS? Die was toch alleen in Japan te koop dmv een prijsvraag?
    pi_57048722
    volgens mij bedoelt ze de roze .
    Tap tap tap
    pi_57048736
    Oh. Ik vind hem er zo niet eens leuk uitzien.
    pi_57048839
    Jij bent dan ook een vent jongetje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2008 22:59:28 ]
    pi_57048874
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef heaven7 het volgende:
    Jij bent dan ook een vent
    Dat zal het zijn.
    Sowieso uitspringende kleuren zijn .
    Behalve de Pikachu DS. Die is hip.

M'n eerste game voor op de DS is dan ook makkelijk te raden .
    pi_57048889
    Ahum? Jongetje zeg je tegen m'n buurjongetje.
      donderdag 28 februari 2008 @ 23:04:30 #279
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57049028
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Eindbaas van wat?
    Zelda

Zwarte DSL
    Pax & Pry Free download
    pi_57049243
    Moeten we niet een beetje zuinig met het topic zijn?
    Hij moet maart nog wel halen hoor!
      vrijdag 29 februari 2008 @ 00:26:07 #281
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57050863
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Beetje piskleurgeel
    Ik blijf bij zwart hoor
    ik heb ook de zwarte, maar ik moet deze wel vaak schoonmaken, dus achteraf niet zon handige kleuur geweest(kan mij nl nogal irriteren aan vetvlekjes enzo, en een vies scherm valt mij ook meer op dan op mn gba en normale ds)

Heb vandaag trouwens Bleach : The Blade Of Fate gekocht, een zeer vermakelijke fighter trouwens
    pi_57054777
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
    ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.
    Ging bij mij ook steeds helemaal mis. Dan is een walkthrough opzoeken nog niet zo'n slecht idee, je moet ze namelijk op een bepaalde manier (richting, volgorde) tekenen anders pakt'ie ze 9 van de 10 keer niet.
    Toen ik de goeie tekenrichting had gevonden, was ik in no time klaar.
    pi_57055545
    ik heb een roze
    maar die had van mij wel wat meer roze mogen zijn
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 11:25:19 #284
    13151 crew  Rewimo
    pi_57056722
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ik heb een roze
    maar die had van mij wel wat meer roze mogen zijn
    Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?
    pi_57056750
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?
    roze hoesje, check x 3
    roze stylussen, check x 4
    roze doosjes voor de games; check
    roze oortelefoontjes, check,
    roze autolader, check
    roze laadcradle, check
    pi_57056791
    Zucht, vrouwen...

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 12:09:26 #287
    13151 crew  Rewimo
    pi_57057752
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
    roze laadcradle, check
    die heb ik niet
    pi_57057798
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

die heb ik niet

pi_57058233
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:28 schreef RacerDKB het volgende:
    Zucht, vrouwen...

Vrouw meld zich incl. zwarte ds en waar ook een zwart hoesje omheen komt.
    pi_57058750
    Nog een vrouw, hier incl. witte DS met aluminium hoesje.

Maarrr als die roze nou écht roze was, had ik 'm best gewild.
    pi_57058783
    Roze .
    Ik wil een lekkere rustige kleur die niet eruitspringt.
    pi_57058822
    Tering domme quote

uhh.. zinvolle toevoeging... uuh...

roze is een fijne kleur, als het maar niet zo zoet babyroze is
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 februari 2008 @ 16:41:39 #293
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_57064049
    Vandaag begonnen met Harry Potter and the Order of the Fenix. ook deze versie is weer leuk, blijf er iig mee bezig
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:28 schreef RacerDKB het volgende:
    Zucht, vrouwen...

hier een witte, met een roze doos alle andere dozen waren op
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_57064094
    Mijn oma heeft een zakje voor m'n DS voor me gebreid .
    Tap tap tap
    pi_57064205
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
    Vandaag begonnen met Harry Potter and the Order of the Fenix. ook deze versie is weer leuk, blijf er iig mee bezig
    [..]

hier een witte, met een roze doos alle andere dozen waren op
    De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijk .
    Of is het nog wel te doen?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 februari 2008 @ 16:52:10 #296
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_57064259
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef Rumille het volgende:

[..]

De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijk .
    Of is het nog wel te doen?
    heb t nooit op de pc gedaan
    en soms is de verloop van de kleuren ietwat
    maar ach, ik vind t een leuk spel
    net als chronicals of narnia

en Zelda vind ik nou helemaal niets aan
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 februari 2008 @ 18:12:36 #297
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_57065646
    Is er iemand die Mario & Sonic Olympische Spelen al heeft?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_57065693
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
    Wat liev .
    pi_57066682
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:12 schreef Ynske het volgende:
    Is er iemand die Mario & Sonic Olympische Spelen al heeft?
    Ja. Ik vind het wel leuk hoor, iemand anders in dit topic zei ook al dat het leuk was. Het is alleen wel erg stylusafhankelijk zeg maar. Je zit heel veel met je stylus te pielen.
    quote:
    pi_57067884
    quote:
    tof
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')