Heb hem bij de Intertoys gekocht. Was 9,95 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Koop je dat officiele hoesje ook gewoon bij een speelgoedwinkel?
Is er niets open in de buurt op zondag? Meestal is er wel een of andere gekke Media Markt open op zondag. Mijn werk is in ieder geval wel open morgenquote:
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
In de hand van een aap gaat zelfs een banaan af? Das wel een goeie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
Ketter. DS is veel toffer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat de één of de ander ook nooit. Waarom niet gewoon allbei idd?
Ok, vind zelf van niet, maar dat is iedereen zijn smaak natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.
Blufquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
edit: [Nintendo DS #80] Waar we AQuila360 (gelukkig) weer uitzwaaien ? [ afbeelding ]
Vond je?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Heb afgelopen vrijdag Geometry Wars: Galaxies gekocht. Nog best leuk spel en ook om af te wisselen met Actionloop waarin ik nu al niet meer mee verder kom omdat het gewoon te frustrerend is.
Nee die gebruik ik nooit!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef heaven7 het volgende:
Oh hebben jullie ook allemaal zo'n beschermfolietje om krassen van het pennetje te voorkomen? Waar koop je die en wat kost het?
Plak dat spul toch niet op je ds, verneukt het ding alleen maarquote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef DaggerNL het volgende:
ik wel, je kunt het gewoon in de mediamarkt kopen voor zo'n 7 euro. Krijg je ook nog wat ds pennen bij.
Hori schijn je er ook gerust op te kunnen plakkenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Is dit wat misschien?
http://www.yagoda.nl/hori(...)ay-folie-p-2220.html
Zo speelt ie inderdaad goed, ik gebruik de classic controller ervoor op m'n wiiquote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond je?Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik een Brando screenprotector op mijn Lite, echt de meest perfecte screenprotector die er is (kostte wel 15 euro, maar dat ding zit er nu al bijna 2 jaar op en is nog in dezelfde staat als toen ik het ding erop plakte)
Pdashop heeft hem alleen niet meer in het assortimentquote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.
Het hecht simpel en bubbelvrij vast en ook de ontspiegelende werking is super. Ik vind hem zelfs een stuk beter dan die van Hori die iedereen om de een of andere reden altijd maar aanbeveelt. Ik heb die van Hori ook gehad, maar die was gewoon waardeloos.
same here.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kreeg die van Hori er niet goed op in ieder geval. Altijd maar luchtbelletjes eronder. En na een paar keer opnieuw proberen had zich al stof aan de onderkant gehecht, wat met geen mogelijkheid eraf ging.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
same here.
grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
same here.
grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan
ja,nouja, het is wel uitlachwaardig hoorquote:
Bij de vernieuwing van de Nintendosite is ook het sterrensysteem op de schop gegooid. Je krijgt nu minder sterren dan eerst voor veel spellen (het is prijsafhankelijk). Op het kaartje zelf staat nog het oude aantal, maar de site houdt het nieuwe aantal aan uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag jullie allemaal over die sterren praten, dus ik ook maar eens een rondje door mn huis gemaakt en een hele stapel van die sterpapiertjes overal uitgetrokken. Alles in één ruk opengekrast en de hele stapel in één keer ingevoerd.
Nu heb ik een paar vraagjes.
Voor 1 spel zaten er blijkbaar 2 van die sterrenkaartjes bij. Toen ik de tweede wilde registreren, gaf de site aan "u kunt dit systeem niet nogmaals registreren" oid. Kun je één spel dus niet 2 keer registeren? (het waren dus wel 2 verschillende kaartjes he, met 2 verschillende codes) Mijn moeder heeft bijvoorbeeld ook een DS en die doet geen drol met die sterren. Als ik haar sterrenkaarten zou inpikken voor de spellen die zij heeft (en die ik bijna ook allemaal heb) dan heeft dat dus geen zin?
Bij 1 spel (Gamecube) staat 400 sterren op het kaartje en krijg ik maar 250!! WTF!
Ik kan het niet uitstaan, want ik kan een aantal van die kaarten niet vinden, terwijl ik toch bijna nooit iets weggooi van de Nintendozooi die ik koop. Ik kan de kaart van de Gamecube bijvoorbeeld al niet vinden. Best jammer want een systeem is volgens mij best veel sterren... Nou ja eerst maar eens kijken of er uberhaupt iets leuks mee te doen is. Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gneh, dat snap ik, maar ik ga natuurlijk eerst op slinkse wijze proberen er zelf iets mee te doen. Desnoods maak ik een account aan voor mn moeder.
Je kunt ze zeker niet overhevelen van de ene naar de andere account?
Maar dat met het minder sterren krijgen, das wel suf eigenlijk!
Zijn ze dan nu ook ineens meer waard ofzo?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.
Waarde is gelijk aan vroeger, enige verschil met vroeger is dat je er Wii points van kunt kopen maar daar heb jij waarschijnlijk niet veel aan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
... Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
quote:
Omdat we in het DS topic zitten en ik er niet vanuit kan gaan dat iedereen in het DS topic ook een Wii heeftquote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snap ik, maar wat ik me wel afvraag is waarom je dan denkt dat ik niets aan wiipoints ga hebben?
Hype dan games die het waard zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Om nog maar ff PicPic in de aandacht te gooien.
Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
http://www.conceptispuzzles.com/products/index.htm#piclogic
Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef gamefreek het volgende:
Hype dan games die het waard zijn![]()
Deze lijkt mij bijvoorbeeld een toffe game, of Prof. Layton, of Apollo Justice
Voor wanneer staat picpic dan gepland?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.
En prof layton is ook tof natuurlijk. Soms zijn het echt verrekt lastige puzzels.
Je bent gewoon niet goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond je?Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
Ik heb m gister gespeeld! Erg coolquote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Om nog maar ff PicPic in de aandacht te gooien.
Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
http://www.conceptispuzzles.com/products/index.htm#piclogic
Ik geloof NA FFXII op de PS2 Noot. Ben benieuwd wat je er verder van gaat vinden, ik sta nog niet helemaal te trappelen om het spel te kopen. Eerst maar eens Lost Odyssey.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gister gespeeld! Erg cool
De doolhoven zijn niet zo leuk, maar de onderste twee zijn echt wel leuk!
Verder, Lani, ik heb FFXII ff gespeeld (eerste missie) en het is nog best okay. Je stuurt je mannetjes met de stylus overal naartoe en je kunt ze vijanden laten aanvallen. Net als in een RTS dus. Het is alleen wel een RTS in de wereld van FFXII, met bekende personages en muziekjes dus. Als het verhaal nou boeiend genoeg is blijf ik deze misschien wel spelen ook. Ik vraag me alleen af of de game nou VOOR of NA FFXII op de PS2 speelt?
Van IGN:quote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ie NA FFXII speelt dan stop ik nu en ga ik eerst, ooit, de PS2 versie spelen.
Lost Odyssey komt hier hopelijk dinsdag binnen, kan ik ook eindelijk beginnen
Dus... stop maar met spelen.quote:We'll stay spoiler-free in this review, as FFXII is a "relatively" large game, and we're sure people are still pushing through it. Essentially Revenant Wings takes place right after the final significant events of XII on PS2, and follows Vaan, Penelo, Balthier, and Fran in a new adventure.
- mag niet op Fok! -quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
- laten we dat maar niet doen -quote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet geschikt voor GBA bedoel je?
Hmm dat vind ik dan alles bij elkaar wel weer een beetje prijzig worden. Dan betaal je zo'n 10 euro per GBA spel, maar moet je haast 50 euro uitgeven om het te kunnen spelen zonder vingerkramp. Lastiglastig.
Oh. Ik had mijn DS bij de Media Markt voor 111 euroquote:
¤111 was rond mijn verjaardag vorig jaar, ik geloof iets van 25 mei 2007 dat ik mijn zwarte Nintendo DS Lite heb gekocht in de Media Markt Cruquius voor 111 euro.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Waat ¤99,- en ¤111,-?? Wanneer en waar?
Wat wil je weten?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef het-is-mij het volgende:
Ff een tvp omdat ik er ook over zit te denken een nintendo ds aan te schaffen maar moet nog ff wta meer info hebben dus morgen maar eens in verdiepen.
Of het zusje van?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
En zie ik hierin een jonge Fransesca von Karma
[ afbeelding ]
www.vgp.caquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
Bij welke webwinkel importeren jullie? Ik heb besloten niet meer te wachten op de Europese release... Trials & Tribulations is er ook nog steeds niet
Gewoon Amazon.com of zijn er goedkopere alternatieven?
thanxquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
www.vgp.ca
Niet de allergoedkoopste, maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
Heul veulquote:
www.videogamesplus.ca canadese site maar werkt gewoon met paypal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef moryana het volgende:
Zijn er al datums bekend voor de nl-release van Professor Layton, Phoenix Wright 3+4?
heb geen cred.card dus uit het buitenland halen is geen optie...Of is er nog een goede betrouwbare nederlandse site waar ik de spellen kan bestellen voordat ze hier officeel uit komen?
Over dat kaartje wordt niet gesproken op Fok!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Heul veul
Of ie prettig speelt, hoe de accu is, soorten games, een "speciaal" kaartjevoor meer mogelijkheden etc. dus dan lijkt me dit topic wel handig als tvp dan kan ik het allemaal eens op mn gemak gaan spelen.
Ben meer een soort sims, mario achtige speler, of games met verschillende levels etc.
Verder ben ik me ook wat aan het orienteren op de prijzen maar meeste ligt toch wel rond de 149,- wat ik tot nu toe gezien heb.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
Daar hebben wij helaas geen invloed op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als je even rechts bij je google ads kijkt, kun je em bij de bovenste zo bestellen!
Waar is dat topic in FB dan gebleven?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Fok kan wel degelijk ongewenste advertenties tegenhouden, ook van Google. Maar met een zeer kromme redenering werd dat toch goedgepraat.
Het was idd bij die mario minigamesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ligt ook aan het spel hoor. Bij die minigames van mario blaas ik me een ongeluk en mooi dat er maar weinig gebeurt. Bij Zelda moet je ook blazen en dat werkt als een tierelier!
Bij zelda kun je ergens ook een microfoontest. Das hetzelfde als blazen.
Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat microfoontje wordt maar matig gebruikt eigenlijk. Wat games hebben het als gimmick erin zitten, maar echt nuttig gebruik blijft uit.
Ja de wolkjes kun je ermee wegblazen toch.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef Illyria het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.
Ik heb me van het weekend een uurtje vermaakt terwijl mn moeder tegen brain training in het engels de kleuren probeerde op te noemen en haar conslusie was dat de game kapot was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar bij de features van DS wordt vaak stemherkenning genoemd. Maar geen enkele game gebruikt dat echt. Ze reageren alleen maar op blazen of elk willekeurig hard geluid.
Nodig: Nee, niet verplicht. Handig: Jazeker, die screenprotector is zo verrekte goed dat ik het gevoel heb dat ik een mes als stylus kan gebruiken zonder krassen te krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
P.s. waar kun je zo'n Brando screenprotector kopen en is het echt nodig?
Met Braintraining zelf heb ik me niet zo lang beziggehouden. In de bijgeleverde sudoku's heb ik een stuk meer tijd gestokenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn vergelijkend warenonderzoek schiet aardig op
Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
Zaten er bij de starterskit nou ook beschermers?
Denk trouwens dat ik voor de zwarte ga.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef heaven7 het volgende:
Beschermhoesje zou ik wel doen, heb nu over de schermpjes even de plakkertjes gedaan die bij het starterskit (met beschermhoesje) zaten,
Nog makkelijker: blazenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die microfoon is inderdaad zwaar kut. Ik heb Mario en Soninc at the olympics gekocht. Daar moet je ook klappen, maar ik knip gewoon met m'n vingers boven de microfoon dan gaat het veel sneller.
quote:
Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn vergelijkend warenonderzoek schiet aardig op
Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!
Bij ''spel'' ging je de fout inquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt wel
Brain Training heb ik echt uren gespeeld. Vooral ''Meer Brain Training''.
Tis een hartstikke tof spel, en het is maar 29 euro ofzo.
Ga jij nou maar je DS verkopen, Aquila
maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Braintraining ben ik wel op uitgekeken.
Welke spellen wil je? Animal Crossing is een aanrader btw.
Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" gevalquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij ''spel'' ging je de fout in
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,
btw: ik zou altijd zo'n wifi usb connection stick kope, is leuk voor de ds en nog leuker voor de wii (voor zij die hem hebben.)
ONLINE PLAY OWNZZ!!!
Ik kon het welquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" geval![]()
Je vind het gewoon een boutgame omdat je er gewoon geen zak van kon
Jup. Wat Saviour zegt. Dat USB stickje kost 40 euro. Voor 40 euro heb je een Sitecom routertje in zo'n beetje elke winkel. En die kan je dan gebruiken ipv je huidige router, want meestal hebben ze ook nog 4 LAN poorten. Voordeel van router tegenover usb stickje is dat je je pc niet aan hoeft te hebben om op je DS online te gaan, en niet al die kutsoftware van die USB stick op je pc hebt staan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kon het welEn het was ff tof maar het wordt snel saai. Doe mij maar een Advance War game daar moet je ook bij nadenken en het is tenminste een spel!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee die vond ik kei gaaf
Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
Jep, maar Aquila heeft de neiging om elke game die uitkomt te hypen, 2 dagen te spelen en daarna uit te kotsen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!
Als je echt goede screenprotectors wilt kan ik van harte Hori protectors aanraden. Ik had eerst van die protectors erop die je bij zo'n pakketje zaten maar dat was helemaal niets. Nu Hori protectors, zitten er al 5 maanden op en zien er nog uit als nieuw (zelfs nadat de kinderen er veelvuldig op spelen).quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.
Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Goomba42 het volgende:
handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!![]()
p.s maar natuurlijk heeft iedereen zn eigen mening en dat respecteer ik![]()
paypal is echt zó makkelijk in gebruik!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Hoera, Final Fantasy uitgespeeld. Eindelijk niet meer continu de drang de DS erbij te pakken.
Het volgende spel wordt er vast weer een waar ik wel de stylus bij gebruik. Nou wilde ik bij dealextreme die geweldige uitschuifbare stylussen en de 4-in-1 pen-lamp-stylus kopen, doen die gemenerds het alleen met Paypal. En dat gebruik ik natuurlijk niet!
Iemand enig idee of er nog andere sites zijn met vergelijkbare prijzen en vergelijkbare producten, die andere betalingsvormen toestaan?
Of zelfs iemand die het voor me wil bestellen:D?
Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mAquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
even een vraagje, ik heb een laadcradle bij dealextreme gekocht, maar begin ineens te twijfelen of m'n ds er wel op kan, maakt dat wat uit? niet dat ik 'm laat ontploffen ofzo?
op het doosje staat voltage: DC5.2V
current: 420mA
iemand die hier meer verstand van heeft?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mA
Dus het voltage zit wel goed, alleen het amperage van cradle is wat minder, maar dat betekend volgens mij alleen dat het een kwartiertje langer duurt dat ie echt vol zit.
De originele accutjes kun je bestellen bij de klantenservice van Nintendoquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:58 schreef R_B het volgende:
Waar/wat/hoe kan ik het beste een nieuw accutje krijgen voor de DS? Zijn er sterkere batterijen verkrijgbaar die langer meegaan?
Waar hebben jullie ze besteld? Waar ze redelijk snel thuisgeleverd worden....
quote:Metal Slug has been adapted fairly well to the DS's relatively small screen and limited power. The sprites--the same ones, for the most part, you've been seeing since the series' inception--seem to have been scaled down in size a bit, relative to the overall size of the screen, but the action was moving fast and furious without any significant slowdown. We had no trouble blasting away with the DS Lite's capable D pad and face buttons.
The game seems to present a new combo or bonus meter of some sort, which fills at the bottom of the screen as you waste enemies. You have to kill frequently to keep it from running back down, and once you fill it up entirely, it starts flashing and exhibits a "MAX" indicator as it runs down rapidly. Our best guess is this is a sort of score combo modifier that gives you extra points per kill while it's active, though we'll have to wait until we get to try an English version to figure it out for sure.
One feature we haven't seen in past Metal Slug games is the combat school, which presented a series of challenges that tasked you with playing through specific missions with various parameters, such as a time limit, a minimum accuracy rating, or a limitation to a specific weapon like the pistol. We couldn't tell if you'll gain any bonuses or rewards for completing these challenges because the mode was thick with Japanese text, but it was clear you'll at least receive a letter-grade ranking for your performance after completing each one.
http://www.gamespot.com/ds/action/me...&mode=previews
Brain Trainingquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt wel
Brain Training heb ik echt uren gespeeld. Vooral ''Meer Brain Training''.
Tis een hartstikke tof spel, en het is maar 29 euro ofzo.
Ga jij nou maar je DS verkopen, Aquila
Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:46 schreef heaven7 het volgende:
Kun je in Yoshi's island niet je spel opslaan?
Ohw dan ben je dus verplicht door te spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Ridley het volgende:
[..]
Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slitherlink eindelijk kunnen spelen nadat ik de game MAANDENlang bij Play Asia in bestelling had staan. Ik had geen idee wat nou de bedoeling was, het menu en de uitleg is volledig Japans, maar wát een coole puzzelgame
Na PicPic nog een aanrader als je van puzzelgames houdt dus.
ow dan heb ik de verkeerde nintendo gekochtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:17 schreef heaven7 het volgende:
Bij de DS zelf zit geen beschermfolie idd, nogmaalsdie zitten wel bij het hoesje. Voor de DS zijn verschillende Mario's te krijgen maar misschien ben je in de war met virtual console van de Wii?
Welke mario heb je? Heb je misschien Super Mario 64 DS? Dat is namelijk de versie van de Nintendo 64. New Super Mario Bros komt meer in de buurt van wat jij zegt, met allerlei levels enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef het-is-mij het volgende:
Verder sims, hotel of city ofzo gespeeld en mario maar vlgs mij heb ik de verkeerde mario.
Dacht, of ik ben verkeerd geinformeerd, dat je ook die ouderwetse mario had die je op de gameboy ook had met allerlei levels en niet met zo'n stad ofzo zeg maar, beetje duidelijk?
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
Kan je niet gewoon op het hoesje kijken (of op de bestandsnaamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
Ze heeft er al een?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!
Dat heeft hij/zij al gedaan. Nu nog verdiepen in de spelletjes zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!
Lastig lezen voor sommigen soms...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef het-is-mij het volgende:
Ja (zij) heeft er idd al een gekocht, verdiepen welke spellen er zijn....................
Soms lastig communiceren via zo'n forum he
Jaaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:01 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic en Warez discussie verwijderd.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?
NEE.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?
Jep, deel 2 is zelfs al uit in Japan dacht ik en deel 3 zal ook niet lang op zich laten wachten daarquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie op wikipedia dat layton and the curious village nog maar het eerste deel is van een trilogie. Dus we krijgen nog meer
zoals de ps3 of wat??quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.
En je laptop!quote:
ooooh danquote:
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DaggerNL het volgende:
Goede prijs?
Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.
terwijl dat tegenwoordig wel in V&A magquote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.
Dat is dan gewoon stom want in de V&A faq staat dit:quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Herald het volgende:
[..]
terwijl dat tegenwoordig wel in V&A mag
[TK] Nintendo DS Lite (wit)
Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik zat zelf ook te kijken naar een extra batterij (voor de aankomende lange autotrip naar Spanje) en zag deze, superbetaalbare, maar is het wat? http://www.yagoda.nl/nint(...)mah-lite-p-2497.html
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef heaven7 het volgende:
BriljantDat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon
Bedankt!
Nee helemaal niet nuttig natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Rumille het volgende:
Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?
Alvast bedankt.
Illigaal dus. Wou ik even wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
inderdaad, alleen gekocht wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
Gisteren heb ik het pakketje binnengehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?
Ik heb net de demo gespeeld op de officiele site, zelfs het eerste raadseltje is me al te moeilijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet in gewone winkels, wellicht wel bij van die importshops.
Of je kunt het natuurlijk ook zelf importeren, da's leuk vanwege de wisselkoers.
Ik vermoed van niet, aangezien de DS en de Lite beide een verschillend stekkertje hebben. De laders van mijn Lite en zoons DS zijn ook niet uitwisselbaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand toevallig of dit prachtige apparaatje ook werkt op de DSlite?
Bedankt. Klinkt goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef R_B het volgende:
[..]
Gisteren heb ik het pakketje binnengehad.
Afgelopen vrijdag besteld, dinsdag in huis <niet slecht dus>
Er zit een klein schroevendraaiertje bij om die kleine schroef van het batterijklepje eruit te draaien.
Vervolgens batterij verwisseld, die er bij 100% hetzelfde uitziet (kwa logo's etc)
Opgeladen en het werkte goed. Ik weet alleen nog niet of de nieuwe batterij langer meegaat.
als je op vakantie gaat met een laptop, kun je net zo goed alleen een usb kabel meenemen, ik heb er laatst 1 gekocht bij dealextreme, kostte me 2 euro ofzo, en dan laadt hij via de laptop opquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef R_B het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor jou:
http://www.consoleshop.nl(...)n-lader-ds-lite.html
oh handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je op vakantie gaat met een laptop, kun je net zo goed alleen een usb kabel meenemen, ik heb er laatst 1 gekocht bij dealextreme, kostte me 2 euro ofzo, en dan laadt hij via de laptop op
yep.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh handig.
een gewoon usb-kabeltje?
Ook al zo'n goed idee!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:10 schreef R_B het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor jou:
http://www.consoleshop.nl(...)n-lader-ds-lite.html
Batterij verwisselen is simpel dus? Maakt dat trouwens niks uit voor de garantiequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef R_B het volgende:
Gisteren heb ik het pakketje binnengehad.
Afgelopen vrijdag besteld, dinsdag in huis <niet slecht dus>
Er zit een klein schroevendraaiertje bij om die kleine schroef van het batterijklepje eruit te draaien.
Vervolgens batterij verwisseld, die er bij 100% hetzelfde uitziet (kwa logo's etc)
Opgeladen en het werkte goed. Ik weet alleen nog niet of de nieuwe batterij langer meegaat.
nintendo heeft er niet voor niks een klepje met een schroefje gemaakt voor de DS (puur voor de accu)quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Batterij verwisselen is simpel dus? Maakt dat trouwens niks uit voor de garantie
Heb m gisteren met mn neefje van 8 uitgespeeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef CherryLips het volgende:
ik gooi m'n ds zo het raam uit, die eindbaas van zelda is echt slecht voor m'n hart.
Nee dat gaat niet werken geloof ik.Want die Sweex USB stick die jij naartoe linkt is om VERBINDING te maken met een bestaan WiFi netwerk, die van Nintendo maak je een WiFi netwerk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:19 schreef merino het volgende:
weet iemand hier of er goede alternatieven zijn voor de Ninteno Wifi USB dongle?
adviseren om een router te kopen heeft geen zin want dat kan niet ivm netwerk situatie. Wil daarom ook geen 40 euro uitgeven voor de officiele nintendo dongle en zag op amazon een Sweex staan voor 10pond. Gaat dit werken?
http://www.amazon.co.uk/Sweex-LW053-WiFi-LAN-Adapter/dp/B000K2NQ18/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1204143369&sr=8-2
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan iemand even in dummy taal uitleggen waar bovenstaande over gaat?
Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DSquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
die prik je in de pc en dan kan de DS ermee verbinding maken om op internet te gaan
ik ook niet maar sinds ik Advance Wars addict geworden ben wil ik toch graag online kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DS
Advance Wars Dark Conflictquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
nog nieuwe, leuke spelletjes die aan te raden zijn om aan te schaffen?
als je op die manier op internet wil wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Moet je dat wifi-usb-achtige ding apart kopen?
Ja, of een draadloze router.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Moet je dat wifi-usb-achtige ding apart kopen?
Als het niet beveiligd is is het niet stelen. DUs als je op je DS al een onbeveiligd draadloos netwerk ziet gebruik je die gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef disjfa het volgende:
Of stelen. Maar dat lijkt me minder sociaal naar de winkel waar je dat zou doen.
http://www.nintendowifi.com/ vor al uw online vragen
handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?quote:
¤40, en je moet dan drivers installeren, met een cdtje dat erbij zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?
wat kost zoiets ongeveer?
echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet opquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb m gisteren met mn neefje van 8 uitgespeeld![]()
Mocht hem helpen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]Ja ik snap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hoe je de eind baas verslaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Wat staat er in al die spoilers?ik wil het niet lezen want wie weet wil ik het niet eens weten.
Eindbaas van wat?quote:
Zwarte DS Lite jeweettochquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Welke kleur Nintendo DS hebben julli eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
strak zwartquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Bedoel je deze rechter misschien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Rumille het volgende:
Ik probeer afbeeldingen van de groene DS te vinden (die blijkbaar sinds 26 februari uit is), maar geen succes. Lijkt me best mooi eigenlijk. Rood wil ik niet, want m'n broer heeft een GBA SP in precies dezelfde kleur, dus ik zit te twijfelen tussen die groene, de Enamel Navy en de strakke zwarte.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zwarte DS Lite en Xbox 360 eigenaarmaatje
Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vetquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
He bah, wat een vieze kleur. Streep die maar weg dan.
Of ik ga voor de Pikachu Nintendo.
Die is cool.
[ afbeelding ]
Beetje piskleurgeelquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vet
een witte, al had ik achteraf eigenlijk liever een roze gewildquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oei, die zal ik maar niet aan zoon laten zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
He bah, wat een vieze kleur. Streep die maar weg dan.
Of ik ga voor de Pikachu Nintendo.
Die is cool.
[ afbeelding ]
De Pikachu DS? Die was toch alleen in Japan te koop dmv een prijsvraag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef heaven7 het volgende:
Zo lijkt ie leuk maar in de winkel vond ik het niets.
Dat zal het zijn.quote:
Zeldaquote:
ik heb ook de zwarte, maar ik moet deze wel vaak schoonmaken, dus achteraf niet zon handige kleuur geweest(kan mij nl nogal irriteren aan vetvlekjes enzo, en een vies scherm valt mij ook meer op dan op mn gba en normale ds)quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje piskleurgeel
Ik blijf bij zwart hoor
Ging bij mij ook steeds helemaal mis. Dan is een walkthrough opzoeken nog niet zo'n slecht idee, je moet ze namelijk op een bepaalde manier (richting, volgorde) tekenen anders pakt'ie ze 9 van de 10 keer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.
Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een roze
maar die had van mij wel wat meer roze mogen zijn
roze hoesje, check x 3quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?
quote:
hier een witte, met een roze doosquote:
De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
Vandaag begonnen met Harry Potter and the Order of the Fenix. ook deze versie is weer leuk, blijf er iig mee bezig
[..]
hier een witte, met een roze doosalle andere dozen waren op
heb t nooit op de pc gedaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijk.
Of is het nog wel te doen?
Wat lievquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma heeft een zakje voor m'n DS voor me gebreid.
Ja. Ik vind het wel leuk hoor, iemand anders in dit topic zei ook al dat het leuk was. Het is alleen wel erg stylusafhankelijk zeg maar. Je zit heel veel met je stylus te pielen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:12 schreef Ynske het volgende:
Is er iemand die Mario & Sonic Olympische Spelen al heeft?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
tofquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |