Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat microfoontje wordt maar matig gebruikt eigenlijk. Wat games hebben het als gimmick erin zitten, maar echt nuttig gebruik blijft uit.
Ja de wolkjes kun je ermee wegblazen toch.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef Illyria het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Yoshi Touch & Go niet gespeeld, daarin is het een integraal onderdeel van de gameplay.
Ik heb me van het weekend een uurtje vermaakt terwijl mn moeder tegen brain training in het engels de kleuren probeerde op te noemen en haar conslusie was dat de game kapot was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar bij de features van DS wordt vaak stemherkenning genoemd. Maar geen enkele game gebruikt dat echt. Ze reageren alleen maar op blazen of elk willekeurig hard geluid.
Nodig: Nee, niet verplicht. Handig: Jazeker, die screenprotector is zo verrekte goed dat ik het gevoel heb dat ik een mes als stylus kan gebruiken zonder krassen te krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
P.s. waar kun je zo'n Brando screenprotector kopen en is het echt nodig?
Met Braintraining zelf heb ik me niet zo lang beziggehouden. In de bijgeleverde sudoku's heb ik een stuk meer tijd gestokenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn vergelijkend warenonderzoek schiet aardig op
Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
Zaten er bij de starterskit nou ook beschermers?
Denk trouwens dat ik voor de zwarte ga.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef heaven7 het volgende:
Beschermhoesje zou ik wel doen, heb nu over de schermpjes even de plakkertjes gedaan die bij het starterskit (met beschermhoesje) zaten,
Nog makkelijker: blazenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die microfoon is inderdaad zwaar kut. Ik heb Mario en Soninc at the olympics gekocht. Daar moet je ook klappen, maar ik knip gewoon met m'n vingers boven de microfoon dan gaat het veel sneller.
quote:
Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn vergelijkend warenonderzoek schiet aardig op
Weet inmiddels beetje welke spellen ik erbij wil hebben, die braintraining, raak je daar trouwens niet op uitgekeken?
Nu alleen de nintendo zelf nog ff kopen hehe, en een hoesje ofzo is misschien ook wel handig.
BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die brain training shit moet je niet kopen is echt geen hol aan!
Bij ''spel'' ging je de fout inquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt wel
Brain Training heb ik echt uren gespeeld. Vooral ''Meer Brain Training''.
Tis een hartstikke tof spel, en het is maar 29 euro ofzo.
Ga jij nou maar je DS verkopen, Aquila
maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Braintraining ben ik wel op uitgekeken.
Welke spellen wil je? Animal Crossing is een aanrader btw.
Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" gevalquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij ''spel'' ging je de fout in
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
maar dan moet je wel wifi functie hebben, dat maakt het optimaal,
btw: ik zou altijd zo'n wifi usb connection stick kope, is leuk voor de ds en nog leuker voor de wii (voor zij die hem hebben.)
ONLINE PLAY OWNZZ!!!
Ik kon het welquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n "Pot verwijt ketel" geval![]()
Je vind het gewoon een boutgame omdat je er gewoon geen zak van kon
Jup. Wat Saviour zegt. Dat USB stickje kost 40 euro. Voor 40 euro heb je een Sitecom routertje in zo'n beetje elke winkel. En die kan je dan gebruiken ipv je huidige router, want meestal hebben ze ook nog 4 LAN poorten. Voordeel van router tegenover usb stickje is dat je je pc niet aan hoeft te hebben om op je DS online te gaan, en niet al die kutsoftware van die USB stick op je pc hebt staan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een draadloze router. Hoeft niet meer te kosten maar het is wel veel handiger.
Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kon het welEn het was ff tof maar het wordt snel saai. Doe mij maar een Advance War game daar moet je ook bij nadenken en het is tenminste een spel!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vond je die na 3 dagen ook niet weer kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee die vond ik kei gaaf
Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
Jep, maar Aquila heeft de neiging om elke game die uitkomt te hypen, 2 dagen te spelen en daarna uit te kotsen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
Advance wars dark conflict? dies zoo vet!!
Als je echt goede screenprotectors wilt kan ik van harte Hori protectors aanraden. Ik had eerst van die protectors erop die je bij zo'n pakketje zaten maar dat was helemaal niets. Nu Hori protectors, zitten er al 5 maanden op en zien er nog uit als nieuw (zelfs nadat de kinderen er veelvuldig op spelen).quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
BIj sommige pakketten zit wel een hoesje. Maar screenprotectors die in van die soginah 7-in-1 pakketjes zitten, moet je er niet opdoen. Dat is goedkope rotzooi die zich met een lijmrandje vasthecht, daar verpest je je ds mee.
Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Goomba42 het volgende:
handiger? om mee te nemen niet. usb steek je in je pc (die zo ongeveer iedereen in heel nl wel heeft) en online playen maar!!![]()
p.s maar natuurlijk heeft iedereen zn eigen mening en dat respecteer ik![]()
paypal is echt zó makkelijk in gebruik!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Hoera, Final Fantasy uitgespeeld. Eindelijk niet meer continu de drang de DS erbij te pakken.
Het volgende spel wordt er vast weer een waar ik wel de stylus bij gebruik. Nou wilde ik bij dealextreme die geweldige uitschuifbare stylussen en de 4-in-1 pen-lamp-stylus kopen, doen die gemenerds het alleen met Paypal. En dat gebruik ik natuurlijk niet!
Iemand enig idee of er nog andere sites zijn met vergelijkbare prijzen en vergelijkbare producten, die andere betalingsvormen toestaan?
Of zelfs iemand die het voor me wil bestellen:D?
Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mAquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
even een vraagje, ik heb een laadcradle bij dealextreme gekocht, maar begin ineens te twijfelen of m'n ds er wel op kan, maakt dat wat uit? niet dat ik 'm laat ontploffen ofzo?
op het doosje staat voltage: DC5.2V
current: 420mA
iemand die hier meer verstand van heeft?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Achterop mijn DS Lite staat 5.2 volt en 450 mA
Dus het voltage zit wel goed, alleen het amperage van cradle is wat minder, maar dat betekend volgens mij alleen dat het een kwartiertje langer duurt dat ie echt vol zit.
De originele accutjes kun je bestellen bij de klantenservice van Nintendoquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:58 schreef R_B het volgende:
Waar/wat/hoe kan ik het beste een nieuw accutje krijgen voor de DS? Zijn er sterkere batterijen verkrijgbaar die langer meegaan?
Waar hebben jullie ze besteld? Waar ze redelijk snel thuisgeleverd worden....
quote:Metal Slug has been adapted fairly well to the DS's relatively small screen and limited power. The sprites--the same ones, for the most part, you've been seeing since the series' inception--seem to have been scaled down in size a bit, relative to the overall size of the screen, but the action was moving fast and furious without any significant slowdown. We had no trouble blasting away with the DS Lite's capable D pad and face buttons.
The game seems to present a new combo or bonus meter of some sort, which fills at the bottom of the screen as you waste enemies. You have to kill frequently to keep it from running back down, and once you fill it up entirely, it starts flashing and exhibits a "MAX" indicator as it runs down rapidly. Our best guess is this is a sort of score combo modifier that gives you extra points per kill while it's active, though we'll have to wait until we get to try an English version to figure it out for sure.
One feature we haven't seen in past Metal Slug games is the combat school, which presented a series of challenges that tasked you with playing through specific missions with various parameters, such as a time limit, a minimum accuracy rating, or a limitation to a specific weapon like the pistol. We couldn't tell if you'll gain any bonuses or rewards for completing these challenges because the mode was thick with Japanese text, but it was clear you'll at least receive a letter-grade ranking for your performance after completing each one.
http://www.gamespot.com/ds/action/me...&mode=previews
Brain Trainingquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt wel
Brain Training heb ik echt uren gespeeld. Vooral ''Meer Brain Training''.
Tis een hartstikke tof spel, en het is maar 29 euro ofzo.
Ga jij nou maar je DS verkopen, Aquila
Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:46 schreef heaven7 het volgende:
Kun je in Yoshi's island niet je spel opslaan?
Ohw dan ben je dus verplicht door te spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Ridley het volgende:
[..]
Volgens mij als je de kasteel-levels haalt? Zelfde als in NSMB?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slitherlink eindelijk kunnen spelen nadat ik de game MAANDENlang bij Play Asia in bestelling had staan. Ik had geen idee wat nou de bedoeling was, het menu en de uitleg is volledig Japans, maar wát een coole puzzelgame
Na PicPic nog een aanrader als je van puzzelgames houdt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |