abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56809567
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vond je? Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
Je bent gewoon niet goed.

maandag 18 februari 2008 @ 10:22:52 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56809670
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Om nog maar ff PicPic in de aandacht te gooien.
Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
http://www.conceptispuzzles.com/products/index.htm#piclogic
Ik heb m gister gespeeld! Erg cool

De doolhoven zijn niet zo leuk, maar de onderste twee zijn echt wel leuk!

Verder, Lani, ik heb FFXII ff gespeeld (eerste missie) en het is nog best okay. Je stuurt je mannetjes met de stylus overal naartoe en je kunt ze vijanden laten aanvallen. Net als in een RTS dus. Het is alleen wel een RTS in de wereld van FFXII, met bekende personages en muziekjes dus. Als het verhaal nou boeiend genoeg is blijf ik deze misschien wel spelen ook. Ik vraag me alleen af of de game nou VOOR of NA FFXII op de PS2 speelt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56809714
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb m gister gespeeld! Erg cool

De doolhoven zijn niet zo leuk, maar de onderste twee zijn echt wel leuk!

Verder, Lani, ik heb FFXII ff gespeeld (eerste missie) en het is nog best okay. Je stuurt je mannetjes met de stylus overal naartoe en je kunt ze vijanden laten aanvallen. Net als in een RTS dus. Het is alleen wel een RTS in de wereld van FFXII, met bekende personages en muziekjes dus. Als het verhaal nou boeiend genoeg is blijf ik deze misschien wel spelen ook. Ik vraag me alleen af of de game nou VOOR of NA FFXII op de PS2 speelt?
Ik geloof NA FFXII op de PS2 Noot. Ben benieuwd wat je er verder van gaat vinden, ik sta nog niet helemaal te trappelen om het spel te kopen. Eerst maar eens Lost Odyssey.

maandag 18 februari 2008 @ 10:27:15 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56809753
Als ie NA FFXII speelt dan stop ik nu en ga ik eerst, ooit, de PS2 versie spelen.

Lost Odyssey komt hier hopelijk dinsdag binnen, kan ik ook eindelijk beginnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56809821
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ie NA FFXII speelt dan stop ik nu en ga ik eerst, ooit, de PS2 versie spelen.

Lost Odyssey komt hier hopelijk dinsdag binnen, kan ik ook eindelijk beginnen
Van IGN:
quote:
We'll stay spoiler-free in this review, as FFXII is a "relatively" large game, and we're sure people are still pushing through it. Essentially Revenant Wings takes place right after the final significant events of XII on PS2, and follows Vaan, Penelo, Balthier, and Fran in a new adventure.
Dus... stop maar met spelen.

pi_56810642
TVP!

Ben nog steeds bezig met Phoenix Wright!
Kom alleen niet verder... zo maar weer even spieken!
I ♥ PB
pi_56816903
Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_56817315
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraag over dat *unmentionable*. Het is een vraagje over legaal gebruik, dus wellicht dat dat wel mag. Ik heb een paar GBA spellen gekocht, maar dat speelt helemaal niet lekker, zo'n cartridge druit. Inmiddels beging ik weer redelijk verslaafd te raken aan a link to the past en mn handen beginnen best wel een beetje te zeuren. Als ik zo'n ding koop. Kan ik dan mijn GBA spel op de één of andere manier op dat ding krijgen? En het dus spelen vanaf dat ding? Dat in het normale slot kan?
- mag niet op Fok! -

[ Bericht 20% gewijzigd door RaymanNL op 19-02-2008 17:24:00 (warez) ]
pi_56817802
Niet geschikt voor GBA bedoel je?
Hmm dat vind ik dan alles bij elkaar wel weer een beetje prijzig worden. Dan betaal je zo'n 10 euro per GBA spel, maar moet je haast 50 euro uitgeven om het te kunnen spelen zonder vingerkramp. Lastiglastig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_56818112
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet geschikt voor GBA bedoel je?
Hmm dat vind ik dan alles bij elkaar wel weer een beetje prijzig worden. Dan betaal je zo'n 10 euro per GBA spel, maar moet je haast 50 euro uitgeven om het te kunnen spelen zonder vingerkramp. Lastiglastig.
- laten we dat maar niet doen -

[ Bericht 17% gewijzigd door RaymanNL op 19-02-2008 17:24:20 (warez) ]
  maandag 18 februari 2008 @ 19:06:56 #61
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_56820186
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 18 februari 2008 @ 19:59:09 #62
198333 Goomba42
Nintendorzz!!
pi_56821639
Advance wars dark conflict is egt n must have!!
(althans dat is mijn bescheiden mening )
goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
pi_56822825
Mediamarkt!!! ¤139,-!!
pi_56822886
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef heaven7 het volgende:
Mediamarkt!!! ¤139,-!!
Oh. Ik had mijn DS bij de Media Markt voor 111 euro
En hij is wel 99 euro geweest.

trouwens, dat verschilt per vestiging hè, hier is die namelijk niet 139 euro, maar de normale prijs
pi_56822991
Waat ¤99,- en ¤111,-?? Wanneer en waar?
pi_56823373
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Waat ¤99,- en ¤111,-?? Wanneer en waar?
¤111 was rond mijn verjaardag vorig jaar, ik geloof iets van 25 mei 2007 dat ik mijn zwarte Nintendo DS Lite heb gekocht in de Media Markt Cruquius voor 111 euro.

Actie geld nu natuurlijk allang niet meer

Maar wees gerust, hij is zijn 99 of 111 of 139 of 149 euro echt wel waard!
Ik zou er nog wel 249 euro voor over hebben denk ik
pi_56823604
Jaa maar toch jammer he
pi_56828466
Ff een tvp omdat ik er ook over zit te denken een nintendo ds aan te schaffen maar moet nog ff wta meer info hebben dus morgen maar eens in verdiepen.
pi_56828518
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef het-is-mij het volgende:
Ff een tvp omdat ik er ook over zit te denken een nintendo ds aan te schaffen maar moet nog ff wta meer info hebben dus morgen maar eens in verdiepen.
Wat wil je weten?
pi_56830219

Deze week
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56830220
En zie ik hierin een jonge Fransesca von Karma

pi_56830641
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
En zie ik hierin een jonge Fransesca von Karma

[ afbeelding ]
Of het zusje van?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:42:17 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56830727
24 uur is te kort voor een dag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56830739
Bij welke webwinkel importeren jullie? Ik heb besloten niet meer te wachten op de Europese release... Trials & Tribulations is er ook nog steeds niet

Gewoon Amazon.com of zijn er goedkopere alternatieven?
We sure are cute for two ugly people.
pi_56830772
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
Bij welke webwinkel importeren jullie? Ik heb besloten niet meer te wachten op de Europese release... Trials & Tribulations is er ook nog steeds niet

Gewoon Amazon.com of zijn er goedkopere alternatieven?
www.vgp.ca

Niet de allergoedkoopste, maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
pi_56831505
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

www.vgp.ca

Niet de allergoedkoopste, maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
thanx
We sure are cute for two ugly people.
pi_56831825
Voor de ds is wachten op een europese release net als geld in rook op laten gaan Duurt minimaal een paar maanden voor de games hier zijn en dan zijn ze nog eens 20 euro duurder
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_56835608
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Heul veul
Of ie prettig speelt, hoe de accu is, soorten games, een "speciaal" kaartje voor meer mogelijkheden etc. dus dan lijkt me dit topic wel handig als tvp dan kan ik het allemaal eens op mn gemak gaan spelen.
Ben meer een soort sims, mario achtige speler, of games met verschillende levels etc.
Verder ben ik me ook wat aan het orienteren op de prijzen maar meeste ligt toch wel rond de 149,- wat ik tot nu toe gezien heb.
pi_56837467
pi_56839193
Bij Mediamarkt Eindhoven is ie nu dus ¤139,-. Hij ligt niet lekker in de hand vind ik. Vind de mote van de Wii en de Thrustmaster veeeeel fijner. Maar er zijn een HELEBOEL leuke spelletjes a la Mario te vinden Veelal met 'lieve' vijanden, leuke kleurtjes en muziekjes. En er is idd iets waar we hier niet over mogen praten wat echt ideaal is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 16:26:38 ]
pi_56839226
Hehehe over dat iets wil ik dus wel meer info
Vanmiddag hier ff naar de mediamarkt gebeld en is ie ook 139 maar moet er dan 3 kwartier voor rijden dus dat tientje meer kan ik beter denk ik betalen en m hier in de buurt halen.
Die extra pennetjes zijn die ook nodig?En dat beschermhoesje?
pi_56839243
Beschermhoesje zou ik wel doen, heb nu over de schermpjes even de plakkertjes gedaan die bij het starterskit (met beschermhoesje) zaten, toch wel een fijn idee. Pennetjes nodig? Lijkt me niet, al heb ik er nu ook 4 (2 bij de DS en 2 bij die kit) haha.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 16:28:32 ]
pi_56839592
Zijn er al datums bekend voor de nl-release van Professor Layton, Phoenix Wright 3+4?
heb geen cred.card dus uit het buitenland halen is geen optie... Of is er nog een goede betrouwbare nederlandse site waar ik de spellen kan bestellen voordat ze hier officeel uit komen?
  Redactie Games dinsdag 19 februari 2008 @ 16:56:22 #84
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56839777
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef moryana het volgende:
Zijn er al datums bekend voor de nl-release van Professor Layton, Phoenix Wright 3+4?
heb geen cred.card dus uit het buitenland halen is geen optie... Of is er nog een goede betrouwbare nederlandse site waar ik de spellen kan bestellen voordat ze hier officeel uit komen?
www.videogamesplus.ca canadese site maar werkt gewoon met paypal.
.....Kennedy
pi_56840333
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Heul veul
Of ie prettig speelt, hoe de accu is, soorten games, een "speciaal" kaartje voor meer mogelijkheden etc. dus dan lijkt me dit topic wel handig als tvp dan kan ik het allemaal eens op mn gemak gaan spelen.
Ben meer een soort sims, mario achtige speler, of games met verschillende levels etc.
Verder ben ik me ook wat aan het orienteren op de prijzen maar meeste ligt toch wel rond de 149,- wat ik tot nu toe gezien heb.
Over dat kaartje wordt niet gesproken op Fok!
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Helaas is daar geen oplossing voor die op Fok! besproken mag worden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56840368
Maar als je even rechts bij je google ads kijkt, kun je em bij de bovenste zo bestellen!
pi_56840671
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als je even rechts bij je google ads kijkt, kun je em bij de bovenste zo bestellen!
Daar hebben wij helaas geen invloed op.
  Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 17:54:49 #88
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56840815
Fok kan wel degelijk ongewenste advertenties tegenhouden, ook van Google. Maar met een zeer kromme redenering werd dat toch goedgepraat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56841297
What's the big deal? Iedereen kan voor zichzelf toch beslissen hoe legaal ze het willen? Erachter komen lukt toch wel

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 18:19:03 ]
pi_56841505
Ik ben iig al een heel eind geholpen in mijn zoektocht
Nu nog een keer op een leuke aanbieding wachten of er gewoon een kopen en dan kan het beginnen
pi_56841837
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Fok kan wel degelijk ongewenste advertenties tegenhouden, ook van Google. Maar met een zeer kromme redenering werd dat toch goedgepraat.
Waar is dat topic in FB dan gebleven?

Eigenlijk zouden we een nieuw topic in FB moeten maken over flashkaarten, en dit keer met een goede reden om het te verbieden op FOK!. En als een of andere gast dan na 20 minuten er een slotje op zet gaan we protesteren en allemaal dingen over flashkaarten posten
  Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 18:50:30 #92
46149 __Saviour__
pi_56841996
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_56842122
Dat die links daar staan oké, maar er mag gewoon niet binnen Fok! gepraat worden over die flashcards, dat is bekend. Klaar. Dat er dan ergens een advertentie staat hierover, dat is dan maar zo. Jullie weten gewoon wat de regels zijn. Mochten jullie hierover nog vragen hebben, dan verwijs ik jullie naar GAM FAQ en Feedback topic en Feedback
  Donald Duck held dinsdag 19 februari 2008 @ 18:59:20 #94
46149 __Saviour__
pi_56842162
Klaar zeggen is wel extreem makkelijk. Als mod moet jij de regels handhaven, prima. Maar je moet toch wel inzien hoe extreem hypocriet het is hier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_56842245
Hm eigenlijk slaat het inderdaad helemaal nergens op.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:04:21 #96
198333 Goomba42
Nintendorzz!!
pi_56843603
maarehh.. het gaat nu als zo'n 5-a 6 posts niet meer over de nintendo ds of wel
goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
pi_56847428
Koop gewoon je spellen in de winkel arme paupers

En hoe kan je testen of je microfoontje het doet van je DS? want ik moet iets opblazen bij zo'n spel en ik blaas me de tering maar dat helpt niet veel
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_56848215
héél dicht bij de microfoon blazen, toen deed hij het bij mij iig wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56849726
Het ligt ook aan het spel hoor. Bij die minigames van mario blaas ik me een ongeluk en mooi dat er maar weinig gebeurt. Bij Zelda moet je ook blazen en dat werkt als een tierelier!

Bij zelda kun je ergens ook een microfoontest. Das hetzelfde als blazen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:21:20 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56849928
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ligt ook aan het spel hoor. Bij die minigames van mario blaas ik me een ongeluk en mooi dat er maar weinig gebeurt. Bij Zelda moet je ook blazen en dat werkt als een tierelier!

Bij zelda kun je ergens ook een microfoontest. Das hetzelfde als blazen.
Het was idd bij die mario minigames Ben er maar mee gestopt voordat ik er dadelijk neer val!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')