Heb hem bij de Intertoys gekocht. Was 9,95 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Koop je dat officiele hoesje ook gewoon bij een speelgoedwinkel?
Is er niets open in de buurt op zondag? Meestal is er wel een of andere gekke Media Markt open op zondag. Mijn werk is in ieder geval wel open morgenquote:
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
In de hand van een aap gaat zelfs een banaan af? Das wel een goeie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
Ketter. DS is veel toffer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat de één of de ander ook nooit. Waarom niet gewoon allbei idd?
Ok, vind zelf van niet, maar dat is iedereen zijn smaak natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.
Blufquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
edit: [Nintendo DS #80] Waar we AQuila360 (gelukkig) weer uitzwaaien ? [ afbeelding ]
Vond je?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Heb afgelopen vrijdag Geometry Wars: Galaxies gekocht. Nog best leuk spel en ook om af te wisselen met Actionloop waarin ik nu al niet meer mee verder kom omdat het gewoon te frustrerend is.
Nee die gebruik ik nooit!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef heaven7 het volgende:
Oh hebben jullie ook allemaal zo'n beschermfolietje om krassen van het pennetje te voorkomen? Waar koop je die en wat kost het?
Plak dat spul toch niet op je ds, verneukt het ding alleen maarquote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef DaggerNL het volgende:
ik wel, je kunt het gewoon in de mediamarkt kopen voor zo'n 7 euro. Krijg je ook nog wat ds pennen bij.
Hori schijn je er ook gerust op te kunnen plakkenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Is dit wat misschien?
http://www.yagoda.nl/hori(...)ay-folie-p-2220.html
Zo speelt ie inderdaad goed, ik gebruik de classic controller ervoor op m'n wiiquote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond je?Ik vind m VRE-SE-LIJK op de DS, echt een enorme kut besturing. Doe mij maar twee analoge sticks!
Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik een Brando screenprotector op mijn Lite, echt de meest perfecte screenprotector die er is (kostte wel 15 euro, maar dat ding zit er nu al bijna 2 jaar op en is nog in dezelfde staat als toen ik het ding erop plakte)
Pdashop heeft hem alleen niet meer in het assortimentquote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die heb ik ook. Da's flink wat geld voor een stukje beschermplastic, maar deze is het echt waard.
Het hecht simpel en bubbelvrij vast en ook de ontspiegelende werking is super. Ik vind hem zelfs een stuk beter dan die van Hori die iedereen om de een of andere reden altijd maar aanbeveelt. Ik heb die van Hori ook gehad, maar die was gewoon waardeloos.
same here.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kreeg die van Hori er niet goed op in ieder geval. Altijd maar luchtbelletjes eronder. En na een paar keer opnieuw proberen had zich al stof aan de onderkant gehecht, wat met geen mogelijkheid eraf ging.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
same here.
grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
same here.
grotendeels te wijten aan de onduidelijke gebruiksaanwijzing, waardoor ik 'm er ondersteboven opplakte, om vervolgens met een poetsdoek over de lijmkant te gaan
ja,nouja, het is wel uitlachwaardig hoorquote:
Bij de vernieuwing van de Nintendosite is ook het sterrensysteem op de schop gegooid. Je krijgt nu minder sterren dan eerst voor veel spellen (het is prijsafhankelijk). Op het kaartje zelf staat nog het oude aantal, maar de site houdt het nieuwe aantal aan uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag jullie allemaal over die sterren praten, dus ik ook maar eens een rondje door mn huis gemaakt en een hele stapel van die sterpapiertjes overal uitgetrokken. Alles in één ruk opengekrast en de hele stapel in één keer ingevoerd.
Nu heb ik een paar vraagjes.
Voor 1 spel zaten er blijkbaar 2 van die sterrenkaartjes bij. Toen ik de tweede wilde registreren, gaf de site aan "u kunt dit systeem niet nogmaals registreren" oid. Kun je één spel dus niet 2 keer registeren? (het waren dus wel 2 verschillende kaartjes he, met 2 verschillende codes) Mijn moeder heeft bijvoorbeeld ook een DS en die doet geen drol met die sterren. Als ik haar sterrenkaarten zou inpikken voor de spellen die zij heeft (en die ik bijna ook allemaal heb) dan heeft dat dus geen zin?
Bij 1 spel (Gamecube) staat 400 sterren op het kaartje en krijg ik maar 250!! WTF!
Ik kan het niet uitstaan, want ik kan een aantal van die kaarten niet vinden, terwijl ik toch bijna nooit iets weggooi van de Nintendozooi die ik koop. Ik kan de kaart van de Gamecube bijvoorbeeld al niet vinden. Best jammer want een systeem is volgens mij best veel sterren... Nou ja eerst maar eens kijken of er uberhaupt iets leuks mee te doen is. Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gneh, dat snap ik, maar ik ga natuurlijk eerst op slinkse wijze proberen er zelf iets mee te doen. Desnoods maak ik een account aan voor mn moeder.
Je kunt ze zeker niet overhevelen van de ene naar de andere account?
Maar dat met het minder sterren krijgen, das wel suf eigenlijk!
Zijn ze dan nu ook ineens meer waard ofzo?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt ze helaas niet overhevelen van de ene naar de andere account.
Waarde is gelijk aan vroeger, enige verschil met vroeger is dat je er Wii points van kunt kopen maar daar heb jij waarschijnlijk niet veel aan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
... Ik denk dat ik voor de Wii points kaard ga.
quote:
Omdat we in het DS topic zitten en ik er niet vanuit kan gaan dat iedereen in het DS topic ook een Wii heeftquote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snap ik, maar wat ik me wel afvraag is waarom je dan denkt dat ik niets aan wiipoints ga hebben?
Hype dan games die het waard zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Om nog maar ff PicPic in de aandacht te gooien.
Op deze pagina zie je er een voorbeeldje van. PicPic bevat Link-a-Pix, Fill-a-Pix en Maze-a-Pix puzzels. 400 van elk!
http://www.conceptispuzzles.com/products/index.htm#piclogic
Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef gamefreek het volgende:
Hype dan games die het waard zijn![]()
Deze lijkt mij bijvoorbeeld een toffe game, of Prof. Layton, of Apollo Justice
Voor wanneer staat picpic dan gepland?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je van rustige puzzelspelletjes houdt, is die picpic zeker leuk. Vooral liefhebbers van Picross zullen het leuk vinden.
En prof layton is ook tof natuurlijk. Soms zijn het echt verrekt lastige puzzels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |