Aah. Je heb em!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef mikando18 het volgende:
Verneukte multiplayer,
Multiplayer lijkt met niet verneukt. Het lobby-systeem en een al bevestigd beter systeem om met bekenden te spelen verspellen toch veel goeds. Daarnaast zijn de WIFI opties gelijk aan de normale multiplayer opties (incl. 20 maps) en kun je voice-chatten in de lobby.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef mikando18 het volgende:
Verneukte multiplayer, (maar met z'n vieren en dan op de manier als mario kart kom op zeg) Quake 2 gameplay
en matige graphics, nee dit wordt echt niks, hopelijk zijn de geruchten over metroid dread waar..
http://photobucket.com/albums/v214/Cartman86/Metroid%20Prime%20Hunters/?action=view¤t=MPHManualpg38-39.jpgquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:47 schreef 2Dcube het volgende:
Eh, nee, das local singlecard-multiplay (al die stomme termen). Online kun je kiezen uit 7 modes, zie verderop in handleiding.
Das via NWC, niet lokaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:55 schreef Goldboy het volgende:
[..]
http://photobucket.com/albums/v214/Cartman86/Metroid%20Prime%20Hunters/?action=view¤t=MPHManualpg38-39.jpg
This the deal. With random people, you can only play three modes (Prime Hunter, Battle, and Survival) With friends and rivals only, you can play those three plus (Nodes, Defender, Bounty,and Capture)quote:
was een leuk potje BMH (wes)quote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef BMH het volgende:
Het is maaandag! Releasedag van MPH!
Ik ben rechtshandig. A-B-Y-X gebuikt een rechtshandig persoon niet eens.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Thomper het volgende:
Ik ben dus niet geschikt voor deze game. Om te schieten gebruik je de linkerschouderknop, maar je moet ook allemaal dingen doen met het touchscreen. En ik ben linkshandig, dus ik kan niet tegelijkertijd schieten, lopen met de vierpuntsdruktoets, en het veld bekijken met het touchscreen, en scannen met het touchscreen. Moet ik allemaal met links. Het enige wat A, B, X, Y doen is springen, en dat doe ik ook maar met het touchscreen (twee keer tappen).
Andere controlmodus geprobeerd, maar het grootste verschil is dat je dan beweegt met A, B, X, Y (wat lastiger gaat dan met links zelfs) ipv de vierpuntsdruktoets. L en R worden niet omgewisseld. Net een half uurtje gespeeld, nu al kramp.
Mja, als rechthandige is er weinig probleem. Maar bij mij is het:quote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig. A-B-Y-X gebuikt een rechtshandig persoon niet eens.
D-pad = lopen en strafen
Touchscreen = mikken & springen
L = schieten
R = Zoomen (in multiplayer met een sniperrifle).
Geen problemen mee.
Probeer het linkshandig te spelen met de thumbstrap. Je gebruikt je duim om te mikken en je wijsvingen bij de L om te schietenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mja, als rechthandige is er weinig probleem. Maar bij mij is het:
D-pad = lopen en strafen (linkerhand)
Touchscreen = mikken & springen (linkerhand)
L = schieten (linkerhand)
R = Zoomen (in multiplayer met een sniperrifle). (nog geen multiplayer gehad)
Geen problemen mee.
D-Pad en L is geen probleem, maar het touchscreen gaat erg lastig. Mijn rechterhand probeer ik nu voor het touchscreen te gebruiken, dat gaat, met moeite, veel moeite. Beetje trainen nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |