Ze worden snel vuil bedoel je?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef B1tchwax het volgende:
Ik ga denk ik voor zwart. Ik had toen screenshots gezien van de DS lites die in Japan op demobooth stonden... en daar werd ik niet echt gelukkig van.
Tegen krassen op de buitenkant natuurlijk. Hoe voorzichtig je ook bent, als je dat ding iedere keer gewoon neerlegt zullen er langzaamaan kleine krasjes in sluipenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef BMH het volgende:
Ik snap het nut niet van een berschermcase om je beschermcase (de DS kleppen beschermen de schermen).
Ik ga hem gebruiken tijdens mijn treinritten. Tussendoor komt hij in mijn tas terecht die vol zit met allerlei rotzooi. Ik kan me een hoop situaties voorstellen waarin mijn DS veiliger is MET case dan zonder. Krasjes zijn dan mijn minste zorgquote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef BMH het volgende:
Ik snap het nut niet van een berschermcase om je beschermcase (de DS kleppen beschermen de schermen).
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef BMH het volgende:
En welke case kopen jullie dan om je case te beschermen tegen krassen?
Fout! De DSlite gebruikt een ander soort adapter dan de DS.. Je moet een Gameboy Micro oplader hebben om je DSlite op te kunnen laden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:01 schreef Maaark het volgende:
http://www.dvdstars.com/product.php?prodid=230232§ion=G
Hier is de DS Lite maar 93 euro, als je de coupon code AVFORUMS invult bij het afrekenen.
Free shipping!
Mijne is al besteld!
En als je er dan deze bij besteld: http://www.consoleshop.nl(...)o-ds-ac-adapter.html
kan je ook in NL opladen
De PSP-bezitters moeten wel, je kunt de psp niet dubbel vouwen om het scherm te beschermenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:56 schreef Kill_em_all het volgende:
dan ga je al die psp gebruikers achterna die met zo'n hughe ding de hele dag moeten rondlopen om hun psp te beschermen![]()
Deze? Photoshop uiteraardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef oor het volgende:
ik zag een plaatje met een apple logo. klopt dit of is dat een gefotoshopt plaatje?
neen ik bedoel ik zag een witte nintendo ds lite met een apple logo eropquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Deze? Photoshop uiteraard
[afbeelding]
geen photoshop, maar een sticker....shop/jobquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef oor het volgende:
ik zag een plaatje met een apple logo. klopt dit of is dat een gefotoshopt plaatje?
Ik had gelezen dat alle DS Lite's hetzelfde waren, en dat alleen de adapter verschilde?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef BMH het volgende:
En de DSlite die dvdstars.com verkoopt in een 220v versie en niet de gebruikelijke 110v versie die je in Amerika/canada gebruikt. Kan iemand hier uitleg over geven?
ook fout BMHquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Fout! De DSlite gebruikt een ander soort adapter dan de DS.. Je moet een Gameboy Micro oplader hebben om je DSlite op te kunnen laden.
En de DSlite die dvdstars.com verkoopt in een 220v versie en niet de gebruikelijke 110v versie die je in Amerika/canada gebruikt. Kan iemand hier uitleg over geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |