iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nitro is nep.
Ik heb gehoord dat Majesco de DS gaat tunellen. Majesco brengt onder andere Age of Empires II naar de DS.
http://n-next.com/index.php?subaction=showfull&id=1116704450&archive=&start_from=&ucat=10"e:At this year's e3 2005 came many surprises. But perhaps one of the biggest to us was that Majesco is working on tunneling software and accessories for the Nintendo DS.
Alex Truong of N-Next reports that he spoke with multiple reps. of Majesco during this year's e3 2005. He claimed that they told him they were working on tunneling software for the Nintendo DS. Supposedly this will be available in the US during the holidays of 2005.
Whether or not it will be of use then is up for debate. We're assuming that Nintendo's online service will debute sometime before it.
Ehm dat is een beetje onzin wat je daar zegt. Ga eens naar schermen van PDA's kijken, die zijn meestal 2x zo groot als die van een DS. Te bedenken dat er ook tekentablets zijn die een 17" oppervlak hebben doet je hele stelling te niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef SilverGun het volgende:
Even een discussiepuntje aandragen:
Nintendo heeft telkens geroepen dat een draagbare spelcomputer voorzien van twee schermen, fantastische nieuwe spelervaringen met zich mee zou brengen. Naar mijn idee is er echter maar één echte reden waarom de DS twee schermen heeft waarvan er één te gebruiken is als touchscreen, namelijk de technische beperkingen die het onmogelijk maken om een handheld te maken met één, groot touchscreen. De geweldige ideeën blijven namelijk uit. Het is puur en alleen het touchscreen waarmee leuke dingen wordt gedaan door developers.
Discuss!
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van de demo's![]()
Electroplanktonquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef Khadgar het volgende:
Welke zoal, Rayman?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multibootquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |