wat pokemon(w/b) betreft werkt het idd wel, bij oudere games moet je toch echt andere maatrelegen treffen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik moet beter lezen
Tegenwoordig kunnen bijna alle smartphones snel een draadloosnetwerk opzetten.
Is makkelijker dan telkens in je router zitten te prutsen
Waarom? Een draadloos netwerk zonder beveiliging zet je nog sneller op dan eentje metquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat pokemon(w/b) betreft werkt het idd wel, bij oudere games moet je toch echt andere maatrelegen treffen.
Een smartphone zet geen poorten dichtquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef Aether het volgende:
Lees dat sommige poorten ook moeten openstaan:
TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443.
http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en_na/ds/firewall.jsp
Maar niet iedereen heeft een smartphone of heeft een provider die dit nog steeds niet toelaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een smartphone zet geen poorten dicht
Maar goed, misschien werkt het morgen of na pasen wel weer.
Pokemon w / b support WPA, de meeste third party games niet en zolang ik zon zes onbeveiligde internetverbindingen(en desnoods die USB connector) kan gebruiken voor die games laat ik de mijne lekker versleuteld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom? Een draadloos netwerk zonder beveiliging zet je nog sneller op dan eentje met
Providers hebben daar niks mee te maken tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een smartphone of heeft een provider die dit nog steeds niet toelaat.
Disgaea DS of Devil Survivor geprobeerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:48 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand aanraders voor mij?
Categorieën die ik leuk vind:
Turn based:
Fire emblem / advance wars/ff tactics/valkyrie chronicles
Disgaea een hele hoop zelf, maar niet meer dan 1 keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Disgaea DS of Devil Survivor geprobeerd?
Die laatste heb ik een keer zonderslapen om zeven uur sochtends gespeeld. Snapte er geen hars van.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Jesse_ het volgende:
Anders 999 of Ghost Trick?
En past niet in het rijtje maar is de beste DS game die er is dus ik noem hem toch:
The World Ends With You
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |