abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:41:09 #1
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37375102

Laat de tovenaar in je los met LOSTMAGIC, een gloednieuwe RPG voor de Nintendo DS, die je in staat stelt je toverkunsten te testen tegen spelers over heel de wereld! Dankzij Nintendo Wi-Fi Connection kun je wanneer je maar wilt met je vrienden spelen. Dankzij het Touch Screen wordt je stylus een toverstok: door symbolen op het scherm te tekenen kun je de meest krachtige toverspreuken inzetten!

Je speelt de rol van de jonge tovenaar Isaac en dient de zeven toverstokken die door de geheimzinnige Creator zijn achtergelaten te gebruiken om hordes demonische wezens te verslaan. Hoe dieper je doordringt in het avontuur, hoe meer magische mogelijkheden je krijgt om afzonderlijke toverspreuken te combineren met onverwachte en ultrasterke resultaten. Magie is overigens niet je enige wapen: je kunt monsters verzamelen die je kunt inzetten tegen de krachten van het kwaad. Elk monster heeft een bepaalde vaardigheid die goed van pas kan komen in de strijd, of je het nou opneemt tegen verschrikkelijke zwarte magiërs, of tegen je beste vrienden.

· Voer toverspreuken uit door symbolen op het Touch Screen te tekenen met de stylus

· Maak combinaties van maximaal drie toverspreuken voor een formidabel arsenaal van aanvallen

· Real-time gevechten: stuur je troepen de strijd in met je stylus

· Daag echte tegenstanders uit via Nintendo Wi-Fi Connection. In Duel Mode dien je je rivalen te verslaan met een geslepen mix van magie en tactisch inzicht

· Ontworpen door de vermaarde animé-regisseur Yoshiharu Sato

Informatie
Genre: RPG
Spelers: T/m 2 spelers
ReleaseDate: 28 april 2006 (EU)
Multiplayer: Single/Multi-Pak & Nintendo Wifi Connection
Uitgever: Ubisoft
Ontwikkelaar: Taito

Screenshots

Hand en stylus niet inbegrepen.

Handige Links

• De officiële website
  • WItendoFI.com (maak je eigen gamertag incl. friendcodes)
  • Wiki.fok's friendcode lijst (voeg jezelf toe! Volg de instructies)

Topic Informatie
  • Op
  • Deel #: 1

[ Bericht 2% gewijzigd door BMH op 28-04-2006 13:46:55 ]
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 april 2006 @ 13:56:15 #2
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_37375575
    Anyhow. Mijn friendcodes kun je [url=http://witendofi.com/wifitags/BMH]hier[url] vinden.

Het spel is vanaf vandaag te koop.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_37382411
    Hey Systeem is echt lachen.
    miss ga ik hem ook nog wel kopen
    pi_37495081
    Heb het spel laatst ook even kunnen spelen, maar heeft m'n interesse nog niet echt kunnen wekken, maar dat je magic spells met je staf (stylus) moet uitvoeren is wel heel erg gaaf zeg
      woensdag 3 mei 2006 @ 03:03:13 #5
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_37501308
    Hij ligt al in de winkels? Shocker... Nog niets over gehoord eigenlijk, game gaat compleet aan iedereen voorbij. Denk ook niet dat ik het leuk zou vinden, ziet er wel aardig uit, maar mn RPG's heb ik het liefst zo conservatief mogelijk. Turnbased that is.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_38088746
    Hoe zit het met de teksten in het spel... ik heb er namelijk een hekel aan als ik eerst 10 minuten door teksten moet bladeren voor je überhaupt wat kunt doen...
    pi_38088794
    mijn vriendin is al verder in het spel als mij ze heeft he bijna uitgespeeld
    pi_39345415
    Gister ook gekocht. Leuk spel maar ik vind het nog een beetje lastig. Duurt effe voordat ik het onder de knie krijg denk ik....
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      donderdag 29 juni 2006 @ 11:37:47 #9
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39349642
    Lost magic kost nog maar 25 euro bij Play.com
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_39381267
    En ik zit nu al vast op de plek waar je de Earth Rune krijgt
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_39479821
    Ik vond het eerst echt een super spel maar uiteindelijk vond ik het niet zo leuk meer. Wat ik een heel erg leuk punt is, is dat je zelf de spreuken moet tekenen en dat het ook snel moet gebeuren.

Ik zit nu nog erg in het beginheb net wat geleerd over duo runes en ga vechten tegen een vrouw op een plek met heel veel vuur.

Wat wel heel erg leuk is is het tegen elkaar vechten. ik probeerde het tegen mijn vader en het was wel heel spannend.

O en broes Willems(dit is wel wat laat maar ja):Ik vind dat het wel mee valt met de teksten maar erg weinig tekst is het ook wel weer niet.
    B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
    ~met dank aan Trancethrust
    pi_39501117
    Neem dit ander op in de op

donderdag 13 juli 2006 @ 21:46:40 #13
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_39801441
    Argh.. ik zit vast bij dat level waar je voor de eerste keer een muur moet toveren.. dan komen er eerst een paar van die groene monsters op je af en daarna moet je nog een bende blauwe poppetjes verslaan.. wie heeft tips?

edit: gelukt!

[ Bericht 16% gewijzigd door Maraca op 13-07-2006 21:53:43 ]
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')