De Dongle van nintendo zelf (nog) nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:58 schreef tonks het volgende:
Werkt het met een mac?
Volgenms mij kun je zelfs nu al online, nu de site gelanceert isquote:Op maandag 7 november 2005 12:57 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, ik heb eindelijk een draadloos netwerk thuis, dus ik ben helemaal klaar voor Nintendo Wi-fi!
Trouwens, op de site van de FRS staat de mariokart release voor 11 november. ALS hij dan uitkomt kun je dus nog niet online spelen?
idd, het enige nadeel is dat de PC moet aanstaan om online te kunnen, maar die staat hier toch altijd wel aanquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon de wifi stick van Nintendo kopen. Die werkt immers met de DS en de Revolution en dan ben ik gemakkelijk klaar. Mijn 360 laat ik lekker via de kabel die nu in de Xbox zit online gaan. Geen gedoe met instellingen en shit.
PS3 en PSP hoeven van mij niet online.
Ik hoop dat het bereik van dat stickje een beetje fatsoenlijk isquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon de wifi stick van Nintendo kopen. Die werkt immers met de DS en de Revolution en dan ben ik gemakkelijk klaar. Mijn 360 laat ik lekker via de kabel die nu in de Xbox zit online gaan. Geen gedoe met instellingen en shit.
PS3 en PSP hoeven van mij niet online.
het mooie is dat de PC beneden staat, en mijn slaapkamer recht boven de PC zitquote:Op maandag 7 november 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het stickje is vast voldoende voor mijn 4x4 studentenkamer en mijn PC staat altijd aan als ik wakker ben.
Ik hoop het, dan kan ik ook op school onlinequote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef tonks het volgende:
Komt vast wel een tweak for de mac!
1up heeft een hands on van de usb stick.quote:Op maandag 7 november 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bereik van dat stickje een beetje fatsoenlijk is![]()
quote:"How far does the signal reach? Also, Will it be compatable with the Revolution as well? And one more...Does anyone know how much it will cost?"
Nintendo says the adapter has a range of up to thirty feet, although real-world experience suggests it's actually better. While sitting all the way across my apartment from the adapter, with a wall and a closed door in between, my signal strength was still two bars out of three and I experienced no lag. As for Revolution compatibility, Nintendo has said nothing... but it doesn't seem unreasonable. The adapter will cost $35, initially available only through Nintendo's website.
30 feet, hoeveel meter is datquote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef mikando18 het volgende:
[..]
1up heeft een hands on van de usb stick.
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
http://press.nintendowifi.com
Mensen die bekend zijn met het password/username van press.nintendo.com komen er nu ook wel weer in.
* ingelogdquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
http://www.press.nintendowifi.com/
Mensen die bekend zijn met het password/username van press.nintendo.com komen er nu ook wel weer in.
quote:3Com 3CRWE554G72TU Recommended
Apple Airport Express Recommended
Belkin F5D7231-4 Compatibility Problems
Belkin F5D6231-4 Recommended
Belkin F5D7230-4 Recommended
Belkin F5D8230-4 Recommended
D-Link DGL-4300 Recommended
D-Link DI-514 Not Compatible with Nintendo WFC
D-Link DI-624 Recommended
D-Link DI-784 Recommended
D-Link DI-524 Recommended
Hawking HWR54G Compatibility Problems