oftewel tvp?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS! Ik had er in het begin mn twijfel over, maar ik vind het een fantastisch apparaat! Hét bewijs dat pure kracht van een console/handheld niet dé sleutel zijn tot succes.
Yup, maar ik probeer er tenminste nog wat van te makenquote:
das je dan toch aardig geluktquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar ik probeer er tenminste nog wat van te maken
Helemaal mee eens. Ik heb sinds de aankondiging ervan sceptisch geweest, maar nu ik het ding zelf heb met inmiddels 4 games ben ik er helemaal wild vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS! Ik had er in het begin mn twijfel over, maar ik vind het een fantastisch apparaat! Hét bewijs dat pure kracht van een console/handheld niet dé sleutel zijn tot succes.
kom maar op ik ga jou een keer uitdagen met Jumpsuperstarsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga in bed verder met die Jump Superstars!
Ik vind de missies juist wat saai.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind me DS lief
EN die missies bij MarioKart DS![]()
Die zijn echt tof
verkapte TVP
Ik vind ze juist tofquote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de missies juist wat saai.
ik heb ze geloof ik binnen een uur allemaal geclearedquote:Op woensdag 7 december 2005 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind ze juist tof
Ik ben gisteravond begonnen met de missies, ik ben nu bij level 4Ik vind het gewoon tof
Het is wel erg simpel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik heb ze geloof ik binnen een uur allemaal gecleared
vond het echt te simpel
Ik zit er een uurtje of 10 in en het was me niet echt opgevallen, maar je hebt gelijk, al vind ik het niet irritantquote:Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb toch één puntje van kritiek op Mario & Luigi 2. De puzzels die je moet oplossen draaien (tot nu toe) altijd om de twee koppels. Babies gaan in een hole boomstam doen iets waardoor de grote bro's verder kunnen. Begint een beetje in herhaling te vallen.
De gevechten zijn wel weer lekker uitgediept met items en aanvallen met eerst baby mario en dan mario zelf.
Uurtje of 3 in de game nu...
tot je bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |