November 2005.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:16 schreef OnaNia het volgende:
Laten we hier alsjeblieft geen DS vs. PSP-gebeuren van maken. Ander onderwerp. Wanneer gaat Nintendo eindelijk eens een Europese releasedate voor Kirby bekend maken?
Da's nog wel erg lang.quote:
Hoezo een misstap?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben een nintendo-fan, maar ik vind dat Nintendo met de DS een flinke misstap gemaakt heeft. Ik ben bang dat het het niet gaat redden bij de PSP.
Ik ga gewoon bij de macdonalds zittenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Er zit een wifi hotspot in het gebouw waar ik binnenkort naartoe verhuis. Dat worden lange lunchpauzes gevuld met Mariokart vrees ik
Voordelen van de DS:quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Jammer dat je niet het geduld had totdat de goede spellen er zijn, maarja your lossquote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb die van mij gisteren verkocht.
Na 2 maanden lag hij alweer stof te verzamelen in de kast
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
quote:Ace Attorney will take advantage of the DS's microphone by letting you shout things such as "Objection!" while defending your client. Sounds nifty, huh?
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3619quote:The first game Pocket PC Studios announced is Disciples 2: Dark Prophecy. Again, slated for the WinCE/Palm OS/Nintendo DS platforms, we'resure that this title will make full advantage of the touchscreen, as it will do on the WinCE/Palm OS platforms.
Disciples II: Dark Prophecy returns gamers to the magical realm of the Sacred Lands where four races - the Empire, the Mountain Clans, the Legions of the Damned and the Undead Hordes - continue the battle for the destiny of their Gods. A decade after the First Great War, the final prophecy continues to unfold. Deep within the crevices of the Sacred Lands, the Chosen One has emerged, fated to bring salvation to some and destruction to others. Braced with renewed faith and newfound conviction, each race must once again take up the sword for the sake of their people and the glory of their God.
The second game sounds more familiar: Jagged Alliance 2: Gold Pack (also for WinCE/Palm OS/Nintendo DS).
The small country of Arulco has been taken over by a merciless dictator – and only you can loosen the iron grip! Jagged Alliance 2: Gold Pack features the wildly popular strategy title Jagged Alliance 2 and its mini-sequel, Unfinished Business for hours and hours of gameplay. Featuring an enhanced version of Jagged Alliance 2, Jagged Alliance 2: Gold Pack immerses you into an elaborate role-playing universe where you will interact with more than 150 characters, recruit your own band of soldiers and create your own custom mercenary to win back Arulco – not once, but twice! The perfect blend of strategy, role playing and tactical combat!
Dat laatste snap ik niet. De PSP is een mooi ding maar het heeft toch geen 40GB opslagcapaciteit.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb die van mij gisteren verkocht.
Na 2 maanden lag hij alweer stof te verzamelen in de kast
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Daar ben ik het helemaal mee eensch. Als er één console is met veel goede games is het de Nintendo DS. Ik heb nog nooit een console gehad waarvan ik zoveel spellen wou hebben, die ook kort achterelkaar gelanceert worden. En dit is nog maar het begin. Ik zie er nog veel erg goeie titels voor in de toekomst er bij zitten (Sonic Rush, The new Mario Bros, Nintendogs, Kirby Canvas Curse (ofzowquote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |