Lik-Sang, overboeking? Sorryquote:(1) Payment by bank transfer to our European Bank Account (EUR)
Payment by bank transfer is one of the most common payment methods in Europe. Using the new IBAN code payments within European countries are fast and inexpensive.
Ik heb het order nummer vermeld (staat onder 'jouw account').quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:12 schreef kokos het volgende:
Welke code moet ik vermelden?
Helaas, geen garantie voor imports..... Terugsturen naar land van herkomst dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:53 schreef MaHawK het volgende:
Net Mario64 DS uitgespeeld (niet alle sterren, maar bowser verslagen) zie ik in het bovenste scherm een beetje onderaan in het midden een half dode pixel....![]()
Het is niet overdreven zichtbaar, maar damn. De technische dienst hier in NL maar eens peilen....
![]()
*ZUCHT*
Ik hoorde laatst iets dat Nintendo de gedupeerde mensen met dode pixels in NL wel wil helpen, en dat je de DS kan opsturen zodra hij hier in Europa te koop is. Toch maar even navragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:06 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Helaas, geen garantie voor imports..... Terugsturen naar land van herkomst dus
Daarom, ik ga hem ook echt niet meer importeren, lekker gewoon hier in NL halenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja maart is nu zo dichtbij ik koop het kreng wel hier
Let us know!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets dat Nintendo de gedupeerde mensen met dode pixels in NL wel wil helpen, en dat je de DS kan opsturen zodra hij hier in Europa te koop is. Toch maar even navragen.
quote:dubbel
quote:Je heb IMG tags! GEBRUIK ZE!!!!!!!!!!!
quote:Het is niet te vergelijken. Die mongolen bij Sony doen heel moeilijk met het produceren van PSPs.
quote:DEZE SPEL MOET IK HEBBEN!!!!!
ik noem er maar wat uit het vorige DS topic, nou zal iedereen wel eens wat domme dingen schrijven, maar als het gaat ergeren en zeker omdat deze jongen niet eens een ds bezit of gaat bezitten anytime soon, maar wel idiote opmerkingen maakt en mensen veroordeeld vindt ik toch dat ik er wat van mag zeggen, en hoop dus ook dat deze persoon vanaf nu ook normaal doet zoals de meeste andere mensen hier.quote:Ga jij maar lekker terug naar je Xbox topic of waar je ook vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |