Tis iig wel duidleijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef DinoPK het volgende:
Je kan eerder opmerkingen verwachten over het achterlijk grote font een centimeter of 15 naar boven... (en ja, de topic titel laat ook niet al te veel intellect zien..)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis iig wel duidleijk
En de titel, ja, het is waar in mijn ogen, maar ik heb liever iets met toffe gamesDit is zo fanboyerig
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Castlevania. Eerste indruk is dat het lijkt op een 2D platform action RPGKlinkt goed dus
Dat wilde hij even horen denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
OMG, wat een L1337 oPeNinGsPoSt!!!!! Dat is echt TEH TT E4er!!!! Die YOU BITCH!
Zo goed?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:03 schreef mordradead het volgende:
wat een kwaliteitstitel zeg
+- 22ste ligt de EU hier in de winkelsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
Mariokart DS ligt 14 nov in de Amerikaanse winkels... Dus +- de 20e ligt de import in onze winkels
+2 skillquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
+- 22ste ligt de EU hier in de winkels![]()
Zooo.quote:
Tis mn eerste Castlevania jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?Ik vond het erg leuk, beetje Metroid maar dan met RPG elementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |