VInd ik ook de line up kon slechterquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel games wil je er nou meteen bijkopen??? toch niet 10 ofzo..... Mario 64 en Wario Ware zijn het gewoon al waard.... prachtige games
Die witte is
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef countblah het volgende:
Spong ... geruchten ...
Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even over die launch lineup:
Mario 64
Wario Ware Touched
Polarium
Feel the Magic
MrDriller
Zijn stuk voor stuk goeie titels. Als je die niet interessant vind is de DS misschien wel helemaal niets voor jeNou komen er nog wel enorm grote titels in de toekomst (Mario Kart, Yoshi, Kirby, Metroid, FF III, Advance Wars) maar de launch is de beste ooit voor een Nintendo console eigenlijk
![]()
Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik niet
Wario vond ik erg leuk, maar niet DE game om een console om te kopen
Mario 64 heb ik wel duizend uur gespeeld, en voor een remake ga ik geen 30 Euro uitgeven
FTM lijkt mij niet zo leuk.
Zo kom ik er een beetje bij. Misschien dat ik mijzelf toch niet kan bedwingen en hem alsnog koop hoor. De titels die jij voor de toekomst noemt, DAAR zit ik nou wel op te wachten
Maar snap je dan dat ik de launch line-up niet zo spectaculair vind? Ik wil meer RTS games!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)
Wario en FTM zijn ongeveer hetzelfde: verzameling minigames. Alleen heeft FTM dus een vreemd thema, maar het komt op hetzelfde neer, en Wario is de betere van de twee.
En tja, Mario moet je niet kopen als je Mario op de N64 grijs hebt gespeeld eigenlijk, al mis je de minigames dan wel. Die zijn zeker wel de moeite waard.
10 maart? Mis ik iets?quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Die idioten van SPONG are getting on my fucking nerves!!!!!
Het schaadt de reputatie van de DS onder de ... uuh.. ja... community enzo.
Maar goed. Op 10 Maart komt Iwata aan het woord. Dan houdt iedereen weer z'n bek dicht en is alles duidelijk. Zo niet, dan maar op E3.
Weet je het niet?quote:
helemaal niks van gehoord, ben iig wel benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Weet je het niet?
Hij gaat een speech houden ergens... ben effe de naam kwijt. Maar het speech heet "The heart of a gamer".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |