abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25046635

Game on
pi_25046665
quote:
Hoop dat er snel wat goede games aankomen, voor de toekomst lijkt het me na de (redelijke) topper die ik al heb (Mario 64 DS) en de toekomstige topper Yoshi Touch & Go niet veel bijzonders. Behalve Red Alert 3 DS dan maargoed dat duurt vast tot eind dit jaar... Er moet snel even een titel uitkomen waarbij het 2e scherm niet alleen als landkaartje dient, maar écht iets toevoegt. Metal Gear Solid DS of zelfs Pokémon DS zou ik erg graag zien
Vind ik toch wel
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:53:10 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25046691
pokemon ds zou ik ook erg graag zien, ongeacht het pokemon gebeuren (waar ik niet een groot fan van ben) zijn die games gewoon hardstikke leuk
verder heb ik nog lang niet alle sterren te pakken en dat moet nog een maand zo blijven (zeg 30 dagen... 5 sterren per dag, hmm dan moet ik even pauze nemen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25046720
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:53 schreef mordradead het volgende:verder heb ik nog lang niet alle sterren te pakken en dat moet nog een maand zo blijven (zeg 30 dagen... 5 sterren per dag, hmm dan moet ik even pauze nemen
Ik ook nog lang niet hoor, maar het symboliseert een beetje mijn gevoel van 'er moeten goede games aankomen, want met Mario alleen red je het niet!'
pi_25053461
YES!!!!!! ER: KOMT EEN WORMS NA DE DS!!!
quote:
Wat is er nou fijner op een zaterdagochtend, dan het bericht dat Worms ook op de DS verschijnt? Worms is een erg grappig strategisch multiplayerspel, waarin je de wurpjes van de tegenstander moet afmaken, of laten verzuipen. Dit kan door middel van een hele uitrusting aan wapens, waaronder bazooka's, heilige handgranaten, honkbalknuppels, stinkdieren, zelfmoordlustige oude vrouwtjes, en wat al niet meer.

In een onlangs interview heeft Martyn Brown, alsof het niets is, gezegt dat de Worms serie ook op de DS en PSP uit gaan komen; I don't think you'll be surprised to hear that we intend to bring Worms to both formats [DS en PSP].
Bron
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_25053552
Super Mario 64 DS USA reclame!

Misschien is sie oud, maar hij is wel vet cool!
pi_25053948
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
YES!!!!!! ER: KOMT EEN WORMS NA DE DS!!!
[..]

Bron
Nice, maar klinkt wel logisch. De DS is een goed Worms platform.
pi_25054160
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:33 schreef Thomper het volgende:

[..]

Nice, maar klinkt wel logisch. De DS is een goed Worms platform.
Zoals je op msn al tegen me zei: De DS games worden 44.99: check:
Dixons
Bart Smit
pi_25054449
Dat geld niet voor alle games. Polarium wordt bijvoorbeeld maar 30 euro, en de Ubi Soft games maar 40 euro. Komt nog eens bij dat er 3 dagen terug totaal andere bedragen stonden, dus ze weten het zelf gewoon niet.
pi_25054473
Voorlopig bestempelen we Red Alert 3 DS als Bogus.
quote:
RUMOR #4: Electronic Arts is readying a version of Command and Conquer for the Nintendo DS.

Source: Dutch game-enthusiast site Sen Gamer.

The official story: See below.

What we heard: When the DS came out, many remarked how the dual screens would be perfect for a strategy game, with one screen giving an overview of the battlefield and another showing the carnage up close. These hopes were confirmed when Intelligent Systems said it was bringing its popular Advance Wars series to the DS with just such a view. This week, pocket generals were further excited by the rumor on Sen Gamer that EA was working on a version of its best-selling Command and Conquer series for the dual-screen portable. "I daydreamed how cool it would be if I could give [C&C] troops commands with my finger," wrote author Marcel van der List. "Thanks to the creative brains at the Japanese company Nintendo, the creator of the Nintendo DS portable game system, my dream has become reality." Sen Gamer also includes a crude mock-up of the game, showing what looks like Tiberan Sun screenshots Photoshopped onto a DS publicity shot. Great idea? Absolutely. Totally bogus? Apparently. A source inside EA close to Command and Conquer's development team flatly denied the rumor. "This is false," said the source. Looks like handheld strategy fans will have to wait until Advance Wars DS comes out this fall to start seeing double.

Bogus or not bogus?: Bogus.
GameSpot.com
pi_25054480
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:04 schreef Thomper het volgende:
Dat geld niet voor alle games. Polarium wordt bijvoorbeeld maar 30 euro, en de Ubi Soft games maar 40 euro. Komt nog eens bij dat er 3 dagen terug totaal andere bedragen stonden, dus ze weten het zelf gewoon niet.
Ubisoft ! Da's dus Rayman DS voor 40 pleuro! Maar of je dat nou ''maar'' kunt noemen
pi_25054533
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ubisoft ! Da's dus Rayman DS voor 40 pleuro! Maar of je dat nou ''maar'' kunt noemen
Ik gok dat jullie wel een ANWB pas hebben, leen die even van je ouders, dan krijg je 10% korting op alle games bij de Free Record Shop.
pi_25054571
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ik gok dat jullie wel een ANWB pas hebben, leen die even van je ouders, dan krijg je 10% korting op alle games bij de Free Record Shop.
Het zijn blijkbaar alleen de first pary games die 5 euro duurder gaan kosten (op polarium na)
pi_25055364
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:06 schreef Thomper het volgende:
Voorlopig bestempelen we Red Alert 3 DS als Bogus.
[..]

GameSpot.com
Owned

Alhoewel ik 't wel jammer vind
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:20:37 #15
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25055585
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:05 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Owned

Alhoewel ik 't wel jammer vind
Gewoon hopen dat iemand C&C 64 kan porten naar de DS
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_25056338
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:47 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zoals je op msn al tegen me zei: De DS games worden 44.99: check:
Dixons
Bart Smit
Dag Nintendo Benelux. Al mijn DS-games worden dus in Canada besteld.
pi_25056595
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

behalve mario kart, want die moeten ik in multiplayer doen
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:37:00 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25056620
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Idem dito. 26 pleuro voor mario 64 ds
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_25057668
Gisteren even de Wario Ware demo kunnen spelen, maar dat is echt mega-verslavend
helaas was de stylus al gejat.., maar toch erg grappig. Nu is het voor mij helemaal besloten: Ik ga 11 maart voor de winkel liggen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25058022
Wtf, C&C gaat niet door . Er komen nu nog maar weinig games uit die ik wil
Viva los Vatos Locos
pi_25058334
Er is nog kans dat ie komt hoor. Alleen EA ontkent het gerucht voorlopig nog even. Wacht anders op de E3, dan komt er genoeg nieuw spul.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 20:02:51 #22
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_25061262
Is het niet mogelijk om een soort pricewatch te maken voor de NDS? zodat je kunt zien waar je de NDS het beste kan halen..
Waar is hij nu het goedkoopst?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 12 februari 2005 @ 20:10:12 #23
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25061381
Hij is nog niet uit in Europa.

Leuke Cu2 site trouwens.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_25061449
Pokemon, Luigi, Mario, Metroid, Donkey Kong
pi_25061839
Vanmiddag even op de DS van een collega gespeeld.

Ik moet zeggen ik was aangenaam verrast. Hij had die Wario Ware game, Mario 64 en de Metroid demo. Vond vooral metroid er erg goed uitzien en hij speelde ook nog eens lekker. Mario 64 zag er ook goed uit, maargoed die game heb ik al helemaal grijs gespeeld op de 64 en vind de touchscreen niet echt iets vernieuwend hebben in dit geval (waar ik dat mij metroid wel vind).

Dat Wario Ware was een super spel, al begreep ik er niet veel van (hij had de Japanse versie). Dat laat pas echt de kracht van het touchscreen zien. Was zelfs een mini-game bij waarbij je bv blazend een veertje in de lucht moest houden, echt ik heb lachend achter het ding gezeten.

Heb gisteren de PSP besteld, maar deze gaat er zeker ook nog komen al is het alleen maar voor Advance Wars. Was helemaal verslaafd aan de advance titels.

Al met al was ik aangenaam verrast door de DS.
......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')