Die van mij heeft het toch wel zo'n 8 uur volgehouden. Al heb ik het niet echt bijgehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn vraag uit het einde van vorig topic hier nog maar eens, omdat ik toch wel benieuwd ben.
hoe lang houdt jullie accu het vol? De mijne kapt al na 5.5 uur, en da's toch echt te kort.
Klinkt goed. Hopen dat het waar is.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:30 schreef L3viathan het volgende:
thanx voor de tip Notorious_boy!
Het is nu zeker dat Nintendogs in de VS gewoon Nintendogs heet. Misschien dat het voor Europa verandert... Ik hoop van niet!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TVPJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil nintendogsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(of puppytimes, hoe je het maar wilt noemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* RaymanNL schaamt zich heel erg diepquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:59 schreef RayMania het volgende:
Zit nu op 67 sterren met Marioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je bij 'Puzzles' naar 'Edit' gaan. Daar kan je dan door middel van een password de puzzels krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn codes voor puzzels en die kan je ergens opgeven in de game geloof ik. Hoe het precies werkt weet ik ook nog niet, nog niet geprobeerd...
Met je VIPsterren krijg je er ook een aantal.
Hij kan wel gebruikt worden, hij past alleen nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:46 schreef Cleverkidr het volgende:
Is de accu van de DS nou hetzelfde als van de SP?
Ik heb nog eentje liggen van big ben namelijk...
Gewoon een DS - Fok meet organiseren!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef mikando18 het volgende:
http://www.linkupengine.com/
Voor de mensen die niemand in hun buurt kunnen vinden om mee te multiplayerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik pas 22.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:59 schreef RayMania het volgende:
Zit nu op 67 sterren met Marioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop