Die van mij heeft het toch wel zo'n 8 uur volgehouden. Al heb ik het niet echt bijgehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn vraag uit het einde van vorig topic hier nog maar eens, omdat ik toch wel benieuwd ben.
hoe lang houdt jullie accu het vol? De mijne kapt al na 5.5 uur, en da's toch echt te kort.
Klinkt goed. Hopen dat het waar is.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:30 schreef L3viathan het volgende:
thanx voor de tip Notorious_boy!
Het is nu zeker dat Nintendogs in de VS gewoon Nintendogs heet. Misschien dat het voor Europa verandert... Ik hoop van niet!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:TVP
Ik wil nintendogs(of puppytimes, hoe je het maar wilt noemen
* RaymanNL schaamt zich heel erg diepquote:
Dan moet je bij 'Puzzles' naar 'Edit' gaan. Daar kan je dan door middel van een password de puzzels krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn codes voor puzzels en die kan je ergens opgeven in de game geloof ik. Hoe het precies werkt weet ik ook nog niet, nog niet geprobeerd...
Met je VIPsterren krijg je er ook een aantal.
Hij kan wel gebruikt worden, hij past alleen nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:46 schreef Cleverkidr het volgende:
Is de accu van de DS nou hetzelfde als van de SP?
Ik heb nog eentje liggen van big ben namelijk...
Gewoon een DS - Fok meet organiseren!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef mikando18 het volgende:
http://www.linkupengine.com/
Voor de mensen die niemand in hun buurt kunnen vinden om mee te multiplayeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |