Die van mij heeft het toch wel zo'n 8 uur volgehouden. Al heb ik het niet echt bijgehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn vraag uit het einde van vorig topic hier nog maar eens, omdat ik toch wel benieuwd ben.
hoe lang houdt jullie accu het vol? De mijne kapt al na 5.5 uur, en da's toch echt te kort.
Klinkt goed. Hopen dat het waar is.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:30 schreef L3viathan het volgende:
thanx voor de tip Notorious_boy!
Het is nu zeker dat Nintendogs in de VS gewoon Nintendogs heet. Misschien dat het voor Europa verandert... Ik hoop van niet!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:TVP
Ik wil nintendogs(of puppytimes, hoe je het maar wilt noemen
* RaymanNL schaamt zich heel erg diepquote:
Dan moet je bij 'Puzzles' naar 'Edit' gaan. Daar kan je dan door middel van een password de puzzels krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn codes voor puzzels en die kan je ergens opgeven in de game geloof ik. Hoe het precies werkt weet ik ook nog niet, nog niet geprobeerd...
Met je VIPsterren krijg je er ook een aantal.
Hij kan wel gebruikt worden, hij past alleen nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:46 schreef Cleverkidr het volgende:
Is de accu van de DS nou hetzelfde als van de SP?
Ik heb nog eentje liggen van big ben namelijk...
Gewoon een DS - Fok meet organiseren!quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef mikando18 het volgende:
http://www.linkupengine.com/
Voor de mensen die niemand in hun buurt kunnen vinden om mee te multiplayeren![]()
Ik pas 22.quote:
ik ben er direct mee gaan spelen met de oplader in het stopcontactquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:28 schreef gamecube_master het volgende:
misschien domme vraag hoor maar heb jij bij de eerste keer opladen hem helemaal volledig laten opladen en er niet mee gespeeld?
jupquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik ben er direct mee gaan spelen met de oplader in het stopcontact
Ik mag toch niet hopen dat de accuprestatie daardoor zo slecht is
Wat een bullshit, dat heb ik nog NOOIT bij welk apparaat dan ook gedaan (ongeacht het type accu) en dat heeft NEVER de batterijduur merkbaar beinvloed.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jup
Je mag er wel even mee spelen maar als hij de eerste keer moet opladen mag je er niks mee doen
Ja is hetzelfde als de ipod dus:quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is Li-Ion batterij, geen idee wat daarvoor het beste is.
Maar goed. Denk dat dat beetje winst dat je boekt niet echt iets is om bij stil te staan. En in tegenstelling tot bij de iPod is de batterij van de DS makkelijk te vervangen.quote:Lithium ion batteries do not take kindly to frequent full or complete discharges. When possible, the optimal usage pattern - for any lithium ion battery - is a partial discharge, followed by recharging.
Extra Puzzels in Polarium HOW-TOquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
Notorious_roy![]()
maar oke
Hoe werkt dat gedoe met extra polarium puzzels (niet dat ik dat al kan doen, ben pas bij 60 ofzo.....) ik word namelijk niet veel wijzer van die site, hoe vaak ik er ook met mijn muis overheen ga.
Bij telefoons (met zo'n zelfde batterij) is dat wel aan te raden: eerst spelen (bellen met een mobiel) totdat de batterij leeg is en dan zo'n 14 uur aan de lader (uit).quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:40 schreef Lexie het volgende:
Lijkt me idd weer echt zo'n HOAX, anders zou het wel duidelijk op de doos staan.
Gelukkig maar.quote:[Als de accu vol is, wordt de stroom dus vanzelf 0. Overladen is daardoor onmogelijk en de accu kan gedurende langere tijd op de lader aangesloten blijven
Wat dus de reden is dat je een half-lauwe batterij krijgt uit de fabriek.quote:Lithuim-accu's hebben over het algemeen slechts een kleine zelf-ontlading. Ze kunnen zonder problemen langere tijd opgeslagen worden. Veroudering treedt altijd op, maar deze is het minst als de accu voor het opslaan was ontladen tot een restlading van 20%
Dus je niet druk maken over luie batterijen die kort meegaan. Gewoon spelen en laden. Niet zeuren.quote:De verwachte levensduur van lithium accu's is vergelijkbaar met die van andere moderne accu's. Circa 300...500 laad/ontlaadcycli zijn bij goede behandeling van de accu zonder problemen haalbaar. De problemen die we kennen van op nikkel gebaseerde accu's, zoals het geheugeneffect en het 'lazy battery effect' komen bij lithium accu's niet voor. Het is dan ook niet nodig om ze voor het laden eerst geheel te ontladen.
Oude screenshots.. Nieuwe:quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of veel developers de DS gaan ondersteunen nu hij zo goed verkoopt. Ik hoop van wel. Adventures en RPG's wil ik. En snel.
Ik denk dat de DS het uiteindelijk qua verkoopcijfers wel zal gaan afleggen tegen de PSP, aangezien die grafisch toch een stuk krachtiger zal zijn. Wellicht had Nintendo, met het oog op de levensduur, toch een wat hogere resolutie en een hoger aantal kleuren moeten kiezen.
Ik begrijp dat ze het liever op originaliteit gooien, maar dat soort dingen zijn denk ik wel belangrijk om andere developers naar je systeem te lokken.
[afbeelding]
En hier kijk ik natuurlijk heel erg naar uit.
quote:Yesterday, Square-Enix officially announced to the public their plans to bring the popular Dragon Quest series to the Nintendo DS. The first images of the game have yet to be unveiled, but the company confirmed that the game will be shown in a Japanese magazine this saturday. This newly confirmed title is one of many in development by Square. The company is currently working on several titles such as, Final Fantasy III, Final Fantasy: Crystal Chronicles , Slime Morimori Dragon Quest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |